~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Henuliini: mulla sama tilanne, melkein kaikki oireet haalenneet paitsi nuo nännit (no valkovuotoa tulee jonkin verran), ja ne on kyllä suorastaan kipeät. Hipaisen tämän tästä tarkistaakseni että varmästi ovt vieläkin yhtä kipeät, vaikka tuntuu kyllä muutenkin... Mies sanoi eilen että näyttävät vähän erilaisilta kuin ennen, ovat vähän isommat ja niihin on tullut kuopat keskelle ja sitten muutamia sellaisia näppylöitä. Kertokaahan voiko olla esim ehkäisyn lopettamisesta johtuvaa vaiko peräti joku tulehdus. Epäilen jo varjoanikin kun hetken jo oli niin salavarma olo raskaudesta ja nyt mietin kokoajan että josko ei sittenkään. No lämpö pysyttelee 37 tuntumassa myöskin. Voi hitto tätä vainoharhaisuutta. Tulisipa testipäivä pian! :D

Mä aion testata 19.10
 
Huraa Minky ja Rakkaimpani! Onnittelurutistuksia teille molemmille!

Murmelin, negapahoittelut. Ei muuta ku uutta testiä tekemään samana päivänä ku mää... Mää tein kans äsken erittäin herkän ja tulos oli sellanen epämääränen. Jotain näky, mutta mitä se sitte on. En tiiä. Testaan siis uuestaan lauantaina ku sunnuntaina pitäis saapua täti.

Noppispoppikselle peukkuja aamuun! Ja muille kans!
 
noppispoppikselle peukut ja varpaat pystyyn aamuks!!!!

Kiitti kaikille myötätunnosta :) niinkauanhan on toivoa kun täti ei saavu.. Tää ollako vai eikö olla -tilanne on vaan niiiin hermoja raastavaa :kieh: Mä varmaan tulisin aivan hulluks noilla sun kp:illa valtsukka

Kaikille +++++++ :whistle:
 
Murmelin mä ilmottelen sitte ku mulla tuo pää poksahtaa :LOL: Ei ku mulla haluu vaan tuo kierto pitää mua jännityksessä viikosta toiseen :kieh: Saan joka viikon viikkopinoon ilmottautua tällä menolla :headwall: :headwall:
 
maaemo: kuulostaa tutulta. Itekki huomasin just et semmosia punertavia näppyjä on ilmaantunu nännien ympärille. En oo ainakaan aiemmin niitä huomannu. Mitä ehkäsyä ootte käyttäny? Mää oon ollu jo puol vuotta nyt syömättä pillereitä, et ei ainaskaa siitä luulis nuitten näppyjen johtuvan. Muutenki on vähä raskaamman oloset rinnat.

Tänään kyllä tullu muuten iha semmonen olo et varmaan kuitenki pian se täti tullee kylään. PYSYS NYT POIS!!! MURR! :kieh:
 
Murmelille :hug: vaikka ei kyllä totta tosiaan vielä oo luovuttamisen paikka! Näytetään yhessä et se täti voi kääntää kelkkansa ja ajella jonnekki iha eri suuntaan ku meijän tykö!

Rakkaimpani: Mahtavaa et plussa on nyt vahvistunu! Onnea Onnea iha hirmusesti! =)
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



TIISTAI 14.10. TÄÄ VIIKKO TULI VIHDOIN!

Jännääjät:


Maaemo.............kp 22/.............yk 1.........esikko haaveissa
Bianca72 ...........Kp 23/25-?.....Yk ?.........kuudes haaveissa
Tyttö onnellinen .kp 24/28-32...yk 14.......esikko haaveissa
Tuittunen...........kp 25/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 26/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 27/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 27/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 28/28-33...yk 4..........Operaatio Viitonen
Estelle................kp 28/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani..... PLUSSA 13.10...yk 4........kolmas haaveissa
Henuliini.............kp 31/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 32/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 32/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Noppispoppis.....PLUSSA 14.10.yk 6.........pikkukakkonen haaveissa
Minky.................PLUSSA 13.10.yk 2.........pikkukakkonen haaveissa
Valtsukka...........kp 48/32........yk.............




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis
15.10 Hensku00
16.10 Bianca72, Rakkaimpani, Valtsukka
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis, Murmelin, Sinderella
19.10 Tuittunen, Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:












Minky :flower:
Rakkaimpani :flower:
Noppispoppis :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander
Päärynärouva
Selis




 
Bianca72
Miten vois olla mahollista?!Tuli armottoman kipeeks munas. kohalta,siis tosi kipeeks ja sit sain ahaa elämyksen ja tein ovis testin, niin se oli melkeen yhtä vahva, kuin kontrolliviiva :eek: ,elikkä olisko ovis vasta tulossa kp.n ollessa 22!! Halutkin oli eilen ihan megasuuret :D ..Ja saattaa jatkua tänäänkin..Hm.
Onko kokemuksia??Valkkaria ei nyt hirveesti tuu, mutta eilen tais tulla vielä..
 
Murmelin: Mähän tein myös ihan selkeen negatestin ennen näitä haamuja ja plussaa! Älä vielä luovuta! :)

Kiitos kaikille onnitteluista. On vähänouto fiilis, ku missään ei tunnu et raskaana olisin. Kai se sit hieman myöhemmin kongretisoituu!

Tuun taas huomenna lurkkaamaan plussaako Noppispoppis! b:Dd
Ja muut kans plussailemaan! :)
 
Bianca, ookko mittaillu lämpöjä?

Mulla siihen aikasemmin tänään tekemääni testiin on ny ilmaantunu ihan selvä punanen haamu. MUTTA testi on DBest ja tuossa toisaalla on pino, jossa ihmiset kertoo että kyseinen testi voi kuivuttuaan käyttäytyä noin. PAH.

 
Henuliini: mulla oli viimeiset puolisen vuotta Nuva ring käytössä elikäs ehkäisyrengas ja sitä ennen vuosikausia ehkäisypilerit.. Oon ollut 2000 vuoden paikeilla syömättä pillereitä vajaan vuoden enkä muista että vastaavia tuntemuksia olisi silloin ollut. Toki kai siihen voi vaikuttaa merkkikin ja onhan siitä toki pitkäkin... En vain millään haluaisi uskoa että kyseessä olisi jotain muita hormoonihäikkyjä kun vauva...! No lohduttaa että sulla ei ainaskaan johdu ehkäisyn lopettamisesta. Pidetään meille peukkuja! :D
 
Bianca72
Sinderella: Vaihtelee, mutta tosi kipee oon ollu illalla, eilen oli lähemmäs 37 jossain vaiheessa ja tänään on ollut 36,44-36,62. Normaali lämpö on ollut aina joku 36,2..Nyt mittaan.

Oli 36,5
 
Kauheesti olitte kirjotellu, yritän kommentoida mahdollisimman paljon ;) .

Murmelin, sulla voi hyvin vielä tulla plussa koska kp:t on noin vähän vasta. Tsemppiä täältä!

Noppispoppikselle plussaonnea huomiselle



Bianca, mulla on ollu ovis 34pv kierrossa vasta kp21. Sulla tietty normikierto lyhyempi, mutta eipä kai se ihan mahdottomuus oo. Entä voisko se ovistestin tulos tarkottaa positiivita raskaustulosta???

Sinderella, toivottavasti tulis plussa :D !

Täällä ei oo tätiä näkynyt, kauhulla aina meen vessaan ja odotan et täti ois saapunut.... Yritän pitää kuitenkin näppini kurissa enkä vielä ala testailemaan. Voi kun saisi sen plussan. Kuitenkin oon varma että huomenna täti tulee...
 
Maaemo :hug: .

Olin juur suihkussa... kyllä nyt on rinnatkin aika kipeet, huih kuinka jännää. Toisaalta tuo voi kyllä tarkoittaa tädinkin tuloa. Noh vielä muutama päivä tarvis jännäillä!

Öitä :wave:
 
ihan selvä haamu!! :heart: :heart: ei tarvinnu edes tihrustaa vaikka olikin vaaleempi ku kontrolliviiva!! :heart: :heart: APUA!! :LOL: :heart: :heart:
Ei kai apteekin testiin tuu viivanpaikkaa? :$ siis kyllä toi viiva on ihan vaaleenpunanen mut silti vähän epäilyttää :ashamed:
 
Onnitteluja noppispoppis :flower: :)

Mulla itellä taas mieli niin matalalla...otin varaslähdön testaukseen,ja ihan selvä negahan
se oli :'( .... nyt tuntuu niin pahalta :'( vaikka mun ois kannattanut testata vasta 16päivä, mutta tuskin se mikskään on siieks muuttunut....noh, kait se on niin että niin kauan kun ei oo menkkoja on toivoa...kait.... :'(
 
Noppispoppis, jee!!! Onnea haamusta :flower: :heart: Mietin, laittaisinko siut heti plussanneisiin, hihkase heti ku haluat sinne siirtyä... Nii ja ei, apteekin testiin ei tuu viivanpaikkaa ja sitä paitsi viivanpaikassa ei oo yhtään väriä tai se on harmaa ;)

Henskulle puolestaan negapahoittelut :hug: Mutta peli ei oo menetetty ennenku täti tulee...

Maaemo, :hug:

Biancalla vois hyvinki olla ovis käsillä...

Seliksellä hyvän kuuloista. Peukkuja sinne.

Ny on mentävä. Terkkuja ja lisää plussia pinoon!
 
Hei kaikki!
Saiskohan tähän pinoon liittyä vielä näin jännäilyn viimehetkillä. Huomasin tän pinon vasta ihan vähän aikaa sitten ja tajusin kun katsoin kalenterista, että täällähän on saman viikon jännääjiä kuin minä. Mulla siis kuukausipäiviä on tänään 24 ja yrityskuukausi taitaa olla ehkä 14:ta tai jotain sinne päin. Niin ja esikoinen on haaveissa. Ajattelin testailla loppuviikosta, kun kierto oli nyt viimeksi 28 päivää...se siis vaihtelee 28-32 välillä...
 

Yhteistyössä