~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Jännä viikko alkaa tosiaan huomenna! Nyt kaikille kovasti onnea ja plussatuulia matkaan. Koitetaan relata aina sinne testipäivään saakka... :D Inhaa kun mulla se menee väkisinkin sunnuntaille, siis jos kuukkareita ei kuulu.

Ja onnea tietty kaikille jo plussanneille ja haamuilijoille!

Nyt sormet ristiin ja the viikolle! :p
 
~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~[/i]



MAANANTAI 13.10. TÄÄ VIIKKO TULI VIHDOIN!

Jännääjät:


Maaemo.............kp 21/.............yk 1.........esikko haaveissa
Bianca72 ...........Kp 22/25-?.....Yk ?.........kuudes haaveissa
Tuittunen...........kp 24/28-32...................kolmas haaveissa
Jennyli................kp 25/32........yk 3..........kolmas rakas haaveissa
Murmelin............kp 26/28-38..yk11.........esikoinen haaveissa
Hensku00...........kp 26/28........yk 3..........esikoinen haaveissa
Sinderella...........kp 27/28-33...yk 4..........Operaatio Viitonen
estelle................kp 27/28........yk18.........esikoinen haaveissa
Rakkaimpani.......kp 28/25-30...yk 4..........kolmas haaveissa
Selis...................kp 30/30-32...yk 6..........toinen haaveissa
Henuliini.............kp 30/29-34...yk 3..........esikoinen haaveissa
Ssihinä...............kp 31/28-34...yk 1..........esikoinen haaveissa
MAM2.................kp 31/30-33...yk 12........pikkukakkonen haaveissa
Noppispoppis.....kp 35/25-35...yk 6..........pikkukakkonen haaveissa
Minky..................kp 37/35-?.....yk 2.........pikkukakkonen haaveissa
Valtsukka...........kp 47/32........yk.............




Testipäivät:


13.10
14.10 Noppispoppis
15.10 Hensku00
16.10 Bianca72, Rakkaimpani
17.10 Minky
18.10 Henuliini, Selis, Murmelin, Sinderella
19.10 Tuittunen, Maaemo
20.10 Jennyli

Haamuilevat:










Minky :flower:
Rakkaimpani :flower:





Uuteen kiertoon plussaamaan lähtivät:

Salamander
Päärynärouva




 
Kiitos kaikille onnen toivotuksista! :) Ja myös multa Rakkaimmalle onnittelut!
Nyt sitten tällä viikolla kaikki muutkin plussaamaan! Tuun kurkkiin kyl joka päivä, kuinka plussalista kasvaa!

Täällä ei vieläkään oireen oiretta! Ei tunnu vaan missään! Niin ja kunnon plussa pärähti aamutestiin! :)

Selis ei luovuta vielä, eihän? :p
 
heippa" mä en tänään ole testannu enkä testaa huomenna tai keskiviikkona sit uudestaan......................onnea minky! mä en uskalla kauheasti ottaa onnentoivotuksia, jos ne on kaikki jtn viallisia testejä :/ tai jtn mikä sopis mun huonol tuuril :p ++++++++++++ tuulia kaikille! p.s. onko jennylistä kuulunu mitn? :(
 
Heippa kaikille! Nyt se viikko on sitte lähteny käyntiin! =)

Tervetuloa maaemo ja valtsukka mukaan jännäämään!

Onnentoivotuksia paljon jo varaslähdön plussiin ottaneelle Minkylle ja haamuonnittelut rakkaimpani myös!

:hug: jo seuraavaan kiertoon pudonneille!

Tjottailusta oli ollu puhetta, niin silläpä täälläki oikeestaan pääsääntösesti mennään. Tosin en oo tässä kuussa oikeen varmasti ovista tunnistanukkaan, nii ei oo kauheesti voinu nuita ajoituksia miettiäkkään. Pupuiltu on aina ku on mieli tehny ja kumpiki vähäkään virkumpina ollu. :D Voi ku määki niin haluaisin jo testata! Ehkä mie otan jo varaslähdön itekki ja huomenna eksn testin teen. :) Oireet on kyllä vähä laantunu nyt, et oloki on muuttunu jo iha epävarmaksi mahollista tärppiä kohtaan. Nännejä edelleen aristaa ja valkkaria tulee jonku verran, mut mahanippailut on kyllä vähentyneet huomattavasti. Oonki miettiny et oiskohan mulla sitte ollukki ovis paljo myöhemmin?! No tiiäppä tuosta, pianhan sen näkkee tulleeko täti kylään vai pärähtääkö plussa testiin. On se jännää!

Paljon plussatuulia kaikille! +++++++++++++++++ :whistle:
 


Hei täältäkin :flower:

Hienoa että jo plussanneitakin löytyy =)

Mie olen ihan varma että mulla alkaa menkat tällä viikolla, on vain sellainen olo, luultavasti ei tarvitse edes testata.

Plussatuulia teille muille ja tädin yllättämille :hug: nähdään aika varmasti seuraavassa viikkopinossa.



 
Morjens kaikille!! :wave: Nyt sitten viimein meidän viikko!! =)
Nyt paljon plussia++++++++ tulemaan!!!

Täällä on jotenkin jännät ja odottavat fiilikset, jotenkin toiveet korkealla! :) mut sitten mua suoraan sanottuna pelottaa se negatesti, jos sellanen tulee ja samoin menkat :ashamed: mutta jospa niitä ei tulis, vaan viimein saisin nyt sen plussan!! Aargh, mä toivon sitä niin hirveesti!! Anteeksi vuodatus mutta on vaan tunteet niin pinnassa! Oireita ei oikein kauheasti ole, rinnat ehkä tuntuu vähän "paisuneilta"( :LOL: ), mut sit viime yönä heräsin kun kovasti repäs alavatsasta kun käänsin kylkeä. Nyt vaan ei auta muuta kuin oottaa pari päivää niin totuuden näkee. Vaikka tänään meinasin ottaa varaslähdön testaukseen, mut en sit ottanutkaan..liikaa pelkään negaa. Mut jospa huomen aamulla...tai sit vasta keskiviikkona. Mun kyllä kannattais varmaan oottaa tuohon 16päivään asti testausta, jos ei menkkoja sitä ennen tule.

Halauksia :hug: niille joille täti saapui!

Plussanneille ja haamuilijoilla paljon onnea :flower:

ja nyt niitä plussatuulia +++++++ kaikille!!! :)
 
Paljon onnea rakkaimpani ja Minky !!!

Tekis kovasti kans koittaa tolla herkällä testillä... tänään jo töissä kertaalleen menin sydän kurkussa vessaan, kun ihan tuntu mahassa tuttu menkat alkaa tunne.. mutta ei vielä mitään...

Kauankohan pitäis olla pissaamatta, että sais hyvän näytteen muuten ku aamupissasta?? :attn:
 
Ihan selkee nega... :( herkällä testillä... Taidan nyt vaan jäädä odotteleen menkkojen alkua.. ja ainakin lopettaa tän typerän testailun ennen ku menkat oikeesti on myöhässä... Masentaaaaa... eiks me ikinä saada vauvaa :((

Listan Päivittäjälle :attn: mun testipäiväks vois vaihtaa 18.10, jos ne nyt ei ennen sitä ala...
 
Onnittelut rakkaimpani ja Minky ja pahoittelut Murmelin. Jospa se sullekki vielä plussa tulisi. Minä täällä vaan oottelen. Ei mitään raskausoireita tai oireita että menkatkaan alkas. Ja kp:t kasvaa. Taidan 16pv testata jos siihen asti pääsis. Sitte ois jo kp 50 :headwall: että pitäs jo raskauden näkyä jos raskaana olen.
 

Yhteistyössä