**viikko 33**

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille! :hug: Ja voimia uuteen kiertoon :heart:

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Oireiden puuttuessa olen valmistautunut tädin saapumiseen, veikkaan että sieltä se taas kaartaa tähän suuntaan kylään. :| Yritän nyt tarkkailla kehon käyttäytymistä noin muuten, niin olen taas hiukan viisaampi ensi kierrossa... Katsellaan tässä vielä pari päivää.

Plussa-tuulia jännääville ++++ :whistle:
 
Tiistai 14.8

Tyyne-Täti..........kp 25/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 26/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 26/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 26/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 27/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 27/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 28/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 28/30-35................yk 9......................1.lapsi
Adeliina..............kp 29/29-31...............yk 6......................3.lapsi
Hempukka87.......kp 29/30-32...............yk 10..................1. lapsi
hannamamma......kp 35/31....................yk 4......................2.lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Uutta yritystä aloittavat:

Pikkumyy 42
whisnefka
 
whisnefka no tollasiahan mä mietin koko ajan :| et mitäs jos oon maho tai mitäs jos ei mies saiskaan lapsia, mitä sillon tekis. Lisäks kun on tätä ylipainoa niin tottakai aattelee et se vois olla siitäkin kiinni. Oonkin parhaillaan nutraillut et jos pikkasen sais painoa pois, ehkä se vaikuttais suotuisasti.
Ei mulla oo pahemmin oireita. Just luin vauvalehdestä, kätilö kirjotti, että ennen kuukautisten poisjääntiä on mahdoton tietää olevansa raskaana oireiden perusteella, et ne oireet alkaa vasta menkkojen jäätyä. Sitä ennen ne oireet on sit vissiin mahatautia ja itsesuggestiolla aiheutettuja. :D Mikä sopiikin ihan hyvin, koska mulla alkaa aina "oireet" melkeen heti oviksen jälkeen, joka ikinen kk. Ainoastaan sellanen oire, ettei limaa pahemmin tuu ja kohdunnapukka on kyl tiukasti kiinni (olen perehtynyt asiaan), yleensä ennen menkkoja tulee limaa joka sit muuttuu punaseks.
No mut enköhän mäkin täältä seuraa sua seuraavaan viikkopinoon (niinku ennenkin...)
 
Hempukka 87 kiitos ymmärtämisestä! :) Mulla nyt tuota ylipainoa ei ole, mutta tupakoin... ja sitä pitäis varmaan alkaa vähentään jos en lopettaan vielä voi! Tuntuu et jokin mättää!

Mutta koitahan vielä saada se plussa ja sit tuut taas mua lohduttaan aina välillä :D Kun jatkamme kierto kierron perään yrittämistä! :)

Nyt täytyy lähtee työhaastatteluun, jos vaikka pääsis töihin! :D Ja sit sais ainakin muuta ajateltavaa...
 
Keskiviikko 15.8

Tyyne-Täti..........kp 26/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 27/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 27/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 27/28....................yk6.......................2.lapsi
Matarena............kp 28/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 29/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 29/30-35................yk 9......................1.lapsi
Adeliina..............kp 30/29-31...............yk 6......................3.lapsi
Hempukka87.......kp 30/30-32...............yk 10..................1. lapsi
hannamamma......kp 36/31....................yk 4......................2.lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Uutta yritystä aloittavat:
Meri-77
Pikkumyy 42
whisnefka
 
Moi!

No mä oon testannu jo pariinkin otteeseen ja negoja on ollu. Kohdunnapukan suulla on jo tuhrua toista päivää. Että kyllä jos ei huomenna täti kurvaa paikalle niin täytyy ihmetellä :headwall:

Tietysti toivon ettei tule, mut näin tää on menny joka kuukausi...pari päivää aikaisemmin on aina toi tuhruttelu alkanu.

Ja ei kun vaan taas uuteen kiertoon kyllä ottaa päähän :'(
 
whisnefka kyllä mä seuraan sua seuraavaan kiertoon, on alkanut tulla sellasta kellertävää valkovuotoa mikä on mulla ihan satavarma menkkaoire :ashamed:
MUA OTTAA NIIN PÄÄHÄN JA ITKETTÄÄ V.ITUTTAA!!! ME EI SAADA IKINÄ LASTA!! :'(
tää on jo niin tuttua etten oikeestaan ees oottanut et raskaana olisin, tietenkään, kuinka mä nyt voisin raskaana ollakaan?? taas saa kattella kavereiden vauvaonnea...
 
kp 2 jo täällä eli ens kiertoa kohti hieman masentunein mielin kylläkin. mutta tämmöstähän tää aina on. :( onnea teille muille. en pinoudu enään näihin viikkopinoihin mutta jos jotain asiaa tai kuulumisisa niin olen tuolla pikkukakkosta toivovien ketjussa.

toivottavasti teillä kaikilla tärppää pian! :heart: :wave:
 
Googlettelin asiaa ja en vieläkään ymmärrä missä kuuluisan nipukan pitäisi sijaita. Luulin nipukan olevan ihan emättimen suulla, mutta testatessani,emättimen perällä tuntui joku kivikova n.sormenpään kokoinen juttu??? Nipukkako??? Kuuluuko sen olla kova??? Tädistä ei vielä tietoa.

Jännät päivät meillä,vai mitä sanotte tytskät?!! ;)
 
No niin eiköhän se mullakin ole kp 1 sen verran punaiselta näyttää :headwall:

Jep mä luulen Kisut että se on just se napukka minkä olet bongannut. Nyt en osaa sanoa mitenkä se kelläkin käyttäytyy. Mut suurimmalla osalla kaiketi se just vetäytyy ja kovettuu kun tulee raskaaksi. Mulla se on nyt tullu alas ja on pehmeä ja hiukkasen auki.

Palataanhan taas asiaan kunhan tästä masennuksesta selvitään :wave:
 
Torstai 16.8

Tyyne-Täti..........kp 27/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 28/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 28/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 28/28....................yk6.......................2.lapsi
escina................kp 30/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 30/30-35................yk 9......................1.lapsi
Hempukka87.......kp 31/30-32...............yk 10..................1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet:


Uutta yritystä aloittavat:
Meri-77
Pikkumyy 42
whisnefka
hannamamma
Adeliina
Matarena


meri-77 :hug: tsemppiä sullekin enskiertoon! Toivottavasti saatte apua, kun teilläkin nuin pitkä yritys takana. Meinaatko pinoutua johkain viikkopinoon?
hannamamma ja Adeliina :hug: enköhän määki täältä viimistään ylihuomena tipu, joten nähdään taas täällä vauvakuumeen merkeissä :wave:
 
sh07 Tiedän tuon tunteen. Esikoista kun yritettiin niin menetin melkein jo toivon jossaki yk.6 kohdalla. Yk.9 tärppäs :heart:
Eli älä menetä toivoa, kyllä te vielä sen pienokaisen saatte.

).( mä pöljä olin eilen hätähousu ja tein päivällä testin. nega tuli.Kp27 kylläkin vasta. Joten ei olis pitäny tehdä.
Seuraavan teen kp33 jos viel aihetta.
Esikoisesta tein kp40/31
 
Voi hitsi kun väsyttää. Tosi ryytynyt olo jo aamusta lähtien, vaikka nukuinkin kymmenen tuntia. Tilasin tänään verkkoapteekista early detection:in herkän testin. Testi tulee maanantaina, joten silloin testaan mikäli täti ei tule... Se kohdunnapukka juttu =) edelleen kivikova ja tosi takana, ei meinaa löytyä . Mitähän sekin tarkoittaa( ekaa kertaa testaillut tässä kierrossa )? Toivotaan Hempukka87, että plussia saadaan! :wave:
 
Perjantai 17.8

sh07..................kp 29/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 29/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 29/28....................yk6.......................2.lapsi
escina................kp 31/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 31/30-35................yk 9......................1.lapsi
Hempukka87.......kp 32/30-32...............yk 10..................1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet: :heart:
Tyyne-Täti


Uutta yritystä aloittavat: :hug:
Meri-77
Pikkumyy 42
whisnefka
hannamamma
Adeliina
Matarena


meri-77, mä monesti aattelen kun täti tulee, etten varmasti enää mee mihinkään viikkopinoon, mut siltikin jokaikinen kk jossain viikkopinossa taas olen :whistle:
Kisut joo toivotaan todella, ettei nyt ihan tyhjänpanttina tääki pino ollut. Sulla kans yritystä sen verran et toivotaan nyt tärppäis =)
 
Onnea kovasti Tyyne-täti :flower:
Oma tilanne ei oo vielä selvinny, täti ei oo vielä tullu ja toivottavasti ei tuukaan.. Testin tein aamulla, joko siihen tuli viivanpaikka tai haamujen haamu.. Mut en vielä innostu, odottelen tätiä tulevaksi ja jos ei sunnuntaihin mennessä oo tullu, testailen sitte uudestaan.. Todennäköisesti se on viivanpaikka kun on niin himmeä..
Onkos muut testailleet??
 
Lauantai 18.8

sh07..................kp 30/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 30/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 30/28....................yk6.......................2.lapsi
escina................kp 32/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 32/30-35................yk 9......................1.lapsi
Hempukka87.......kp 33/30-32...............yk 10..................1. lapsi


Haamuilijat:


Plussanneet: :heart:
Tyyne-Täti


Uutta yritystä aloittavat: :hug:
Meri-77
Pikkumyy 42
whisnefka
hannamamma
Adeliina
Matarena


Heippa! Täällä ei oo vielä menkat alkaneet, mutta alkavat varmaan pian, koska tein eilen testin ja nega oli. Se oli rfsu:n testi, joten se ohkanen hento viiva oli kaiketi viivanpaikka? Ilmeisesti moni muukin sen saanut... Toinen testi viä kaapissa, teen huomenaamuna jos ei oo menkat alkaneet. Mites muut, ootteko testejä tehnyt? Äippä2006, mitä testi näytti?
 

Yhteistyössä