**viikko 33**

Pulttis: Jospa se miehen vaisto olis nyt oikees vai pitäskö sanoo tieto :)

Mitäs tänne,kesä menny ohi melkee huomaamatta ja oon koittanu nyt olla ajattelematta vauvoi vaik joka kert ilma ehkäsyy touhuillaakii...eikä mitekää harvo ;) . Oon vaa nii huono sikiämää.
En nyt oikeestaa missää pinoile,mut ehkäpä tää pino on lähinnä sitä h-hetkee. Selvii et ollakko vai ei.
 
Perjantai 10.8

Tyyne-Täti..........kp 21/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 22/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 22/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 22/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 23/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 23/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 24/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 24/30-35................yk 9......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 24/28-30.............. yk 1......................4.lapsi
whisnefka...........kp 25/26-31...............yk 8......................1.lapsi
Adeliina..............kp 25/29-31...............yk 6......................3.lapsi
Hempukka87........kp 25/30-32...............yk 10..................1. lapsi
hannamamma.....kp 31/31....................yk 4......................2.lapsi


Lisäsin nyt itseni pinoon, kaiken varalta. Vielä vajaa viikko odottelua, onneks lomaa niin saa keskenään ressata miten tykkää :D Luulen kyllä etten välttis enää mihinkään viikkopinoon itseäni lykkää, varsinkin kun tuo mies on tollasella joopas-eipäs-tuulella... :/ jos sit menis ihan tjot meiningillä.
hannamammalla onkin jo kierrot täynnä, mä oisin sinuna varmaan testannut jos kolmet testit tähän mennessä :LOL:
whisnefkalla myös lyhyemmän kierron mukaan huomenna täynnä :hug:
kaikille nyt kovasti niitä plussatuulia ja malttia tähän loppuodotteluun! niin mielellään ottaisin teidät kaikki (ja itseni) tuonne odotuspuolelle! :heart:
 
Heipä hei!
Pikaseen tulin kertomaan kuulumisia:
( Varmaan tosi kiinostavaa )Tänään on ollut nännit todella kipeät, ensimmäistä kertaa elämässä..Ai niin ja grillatessa alko tehdä mieli lihaa, olen ollut kasvissyöjä toista kymmentä vuotta. Psykosomattista, mutta totta:)
 
Lauantai 11.8

Tyyne-Täti..........kp 22/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 23/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 23/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 23/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 24/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 24/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 25/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 25/30-35................yk 9......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 25/28-30.............. yk 1......................4.lapsi
whisnefka...........kp 26/26-31...............yk 8......................1.lapsi
Adeliina..............kp 26/29-31...............yk 6......................3.lapsi
Hempukka87........kp 26/30-32...............yk 10..................1. lapsi
hannamamma.....kp 32/31....................yk 4......................2.lapsi
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Pulttis: Jospa se miehen vaisto olis nyt oikees vai pitäskö sanoo tieto :)

Mitäs tänne,kesä menny ohi melkee huomaamatta ja oon koittanu nyt olla ajattelematta vauvoi vaik joka kert ilma ehkäsyy touhuillaakii...eikä mitekää harvo ;) . Oon vaa nii huono sikiämää.
En nyt oikeestaa missää pinoile,mut ehkäpä tää pino on lähinnä sitä h-hetkee. Selvii et ollakko vai ei.
toivotaan että mies olisi oikeassa- B)
enään 4h ja lentokentälle lähdetään, turkin maa kohteena B)
alkaa jo vähän hermostuttamaan ja hikoiluttaa, vaikka ollaan aikaisemminkin lasten kanssa reissattu. aina se vaan tulee, kiire ja kaikki.. :whistle:
tsemiä tänne pinoon, plussia paljon.
meillä matkalla selviää miten käy :D :heart:
 
Hauskaa matkaa Pulttibois!
Toivottavasti salamatkustaja on reissussa mukana! :wave:

Reissusta selvisin itse nyt kotiin ja takaisin palstoille kurkkimaan kuulumisia. Oireita ei oikeastaan vieläkään ole ollut. Jos oikein pinnistelen niin masua ehkä hiukan nippailee, mutta saatan saada koko asian aikaan vain korvieni välissä. Kun tarpeeksi toivoo oireita, niin kyllä sitä jotain keksii aina... :D
 
Sunnuntai 12.8


Tyyne-Täti..........kp 23/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 24/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 24/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 24/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 25/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 25/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 26/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 26/30-35................yk 9......................1.lapsi
whisnefka...........kp 27/26-31...............yk 8......................1.lapsi
Adeliina..............kp 27/29-31...............yk 6......................3.lapsi
Hempukka87........kp 27/30-32...............yk 10..................1. lapsi
hannamamma.....kp 33/31....................yk 4......................2.lapsi


Haamuilijat:



Plussanneet:


Uutta yritystä aloittavat:

Pikkumyy 42


tässä jo hätähousuna päivittelin.. :ashamed: niin se vaan on tytöt jotta meidän viikko alkaa huomenna! =) sitten vaan jänskäilemään..
 
Huomenta!

Taitaa tää oireettomuus (mitä nyt alaselkä vähän kipee) enteillä tädin tuloa. Ja lisäksi toi kohdunnapukka on hiukkasen auki et eiköhän se nyt ollu taas tässä tämä kierto :headwall:

Noh katellaan nyt loppuun asti...
 
Pikkumyylle voisi päivittää 1/28, kiitos =) . Parempi näin kun kierukkakin vasta otettiin pois alle kuukausi sitten. En ole pettynyt, toivottavasti lähikiertoina onnistuupi =) . Nyt ainakin kierto kunnossa...Muille paljon plussatuulia toivottelen tälläkin kierrolla!Heippa taas :wave:
 
Moi!
Mulla on alkanu ilmaantua oireita, toivottavasti ei oo kuviteltuja..
Mulla on jatkuvasti sellanen etova olo, oksentanu en oo, eikä tunnukaan et tulis ylös asti mut kuitenki etoo jatkuvasti.. Ja sit muutaman päivän ajan on nännit ollu tosi kipeet, mulla ei koskaan ennemmin oo ollu, viime yönä heräsin kylkeä kääntäessä siihen kipuun.. Ja sit tää väsymys, voisin nukkua jatkuvasti..
Siinähän niitä tuli, toivottavasti tää enteilis jotain mukavaa!
Jännittävää piinaviikkoa meille kaikille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hempukka87:
Sunnuntai 12.8


Tyyne-Täti..........kp 23/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 24/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 24/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 24/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 25/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 25/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 26/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 26/30-35................yk 9......................1.lapsi
Pikkumyy 42.......kp 1/28.............. ......yk 2......................4.lapsi
whisnefka...........kp 27/26-31...............yk 8......................1.lapsi
Adeliina..............kp 27/29-31...............yk 6......................3.lapsi
Hempukka87........kp 27/30-32...............yk 10..................1. lapsi
hannamamma.....kp 33/31....................yk 4......................2.lapsi


tässä jo hätähousuna päivittelin.. :ashamed: niin se vaan on tytöt jotta meidän viikko alkaa huomenna! =) sitten vaan jänskäilemään..
 
terveppä terve. täällä oireillaan kovasti mutta äsken apteekin omaan tuli testi ajan sisällä vain viivanpaikka..mitä tämä oikein on.. :eek: en ole koskaan saanut siihen viivanpaikkaa.. älkää kysykö oliko väriä kun en osaa sanoa.harmaa se mielestäni on eli ei kait haamukaan. :ashamed: menkoista ei tietoakaaan saati menkkaoireista. jään odottelemaan mitä tapahtuu, ajattelen että toivoa on niin kauan kun täti ei saavu. plussatuulia teille muille puhaltelen :wave:
 
En ole kyllä siihen ikinä saanut mitään viivanpaikkaa. En niin ikinä kun nega on ollut. Vaikka olis minkä valon kanssa tiirannut.

No niin pois teitä kuumeilijoita häiritsemästä... Ajattelin vain omat huomioni kertoa. Toiovtaan hannamanna, että viiva vahvistuu. :D
 
Maanantai 13.8

Tyyne-Täti..........kp 24/27-29...............yk 1......................5.lapsi
sh07..................kp 25/28....................yk 5......................1.lapsi
Äippä2006..........kp 25/28....................yk 1......................2. lapsi
Minni-07.............kp 25/28....................yk6.......................2.lapsi
Meri-77..............kp 26/28-30...............yk 24....................2. lapsi
Matarena............kp 26/28....................yk 4......................1.lapsi
escina................kp 27/28-32...............yk 2......................3.lapsi
Kisut.................kp 27/30-35................yk 9......................1.lapsi
Adeliina..............kp 28/29-31...............yk 6......................3.lapsi
Hempukka87........kp 28/30-32...............yk 10..................1. lapsi
hannamamma.....kp 34/31....................yk 4......................2.lapsi


Haamuilijat:



Plussanneet:



Uutta yritystä aloittavat:


Pikkumyy 42
whisnefka


whisnefka ja Adeliina, onko millasia tuntemuksia jo? Mulla ei oikeen minkäänlaisia, no tulihan toi oviskin aika myöhään. Kokeilin ekaa kertaa tuota kohdunnapukkaa, on sellanen tosi kuiva, ei limaa tuu yhtään. Yleensä kun mulla alkaa tuo limaneritys ennen menkkoja vaan kasvamaan... Jos joku pro tässä asiassa osaisi sanoa tuosta jotain...
hannamamma, joo en mäkään oo kuullu et kukaan olis apteekin testillä viivanpaikkaa saanut, jos sieltä jotain näkyy niin plussa on. :heart:
 
Huomenta!

Mulla ei ole sitten niin ei minkäänlaisia tuntemuksia.

Sit tosta kohdunnapukasta... Olen nyt kolme kiertoa tutkaillu sen toimintaa ja täytyy sanoa et kyllä siitä on aika hankala ennustaa yhtään mitään. Tarkoitan et mulla se vaihtelee paikkaa pitkin päivää.

Kyl mä kovasti epäilen et täti on tulos huomenna tai ylihuomenna viimeistään. Napukka oli äsken melko alhaalla ja ei hirmusen kova. Yleensä pari päivää ennen tätin tuloo sormeen jää tuhrua siiltä suulta mut ei ainakaan tänään vielä. Harmittaa kun en edellisissä raskauksissa huomannu tutkia tota napukkaa niin en yhtään tiedä miten käyttäytyy kun raskautuu.

Salaa toivon et ei tulis täti kyläilee :D

Plussatuulia kaikille ++++++++++
 
Moi kaikille... Minähän taas tipuin.
Perjantaina alkoi tuhrulla ja lauantaina kunnolla eli ei muuta kun uutta yritystä! Ainahan se masis tulee mut ei kuitenkaan niin koville ottanut! ihmettelen kun kierto kerkes vakiintuu tohon 27 ja nyt oli 25 et onkohan toi nyt ihan normaalia!? ja kuitenkin yrityskerta 9 lähti nyt käyntiin!
 

Yhteistyössä