***Viikko 27***

Voi harmi, Ada. :(

Mulla särkee tänään pää ja olen ollut todella kiukkuinen (molemmat tuttuja menkkaoireita), joten kaipa se täti sitten taas kerran tulee. Sain juuri tietää, että kaverini on onnellisesti raskaana, ja vaikka olen vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan, niin jotenkin tämä uutinen masensi itseäni. Lapsi on hänelle toinen, ja molemmat raskaudet ovat alkaneet todella lyhyellä yrityksellä. Vaikka hänellä on todella epäsäännöllinen kierto. Kyllä sitä toivoisi ihan jokaiselle lasta kaipaavalle yrityksen onnistuvan nopeasti. Tämä jatkuva odottaminen ja pettyminen on oikeasti todella masentavaa. :'(
 
voi kuinka hyvin ymmärränkin sun kevätesikko. kun jotain haluaa, sitä haluaisi heti ja aina kun täti tulee, tietää että taas saa venailla viikkoja.
tää on niin raskasta, kun samaan aikaan ja samaan tapahtumaan sitoutuu niin monta muutakin päätöstä, kuten vaihtaako työtä,
ostaako isomman asunnon nyt vai myöhemmin, jne. en vaan ole yhtään kärsivällistä tyyppiä.
 
Ada: Voi sitä tätiä! :hug: Onnea uudelle kierrokselle, olkoot se hedelmällinen!

kevätesikko: Joskus tuntuu, että jotku sikiää jo ihan ajatuksesta. Täytyy vaan suhtautua niin, että omalla kohdalla se tapahtuu kun oikea hetki koittaa. Vaikkei sitä tahdo millään jaksaa omalla kohdalla olla niin kärsivällinen. :/

Pettymys on suuri, kun menkat alkaa, vaikka itellä vasta 1 yk menossa. Kovasti sitä vaan toivoo ja toivoo..

Onko täällä muuten kenelläkään kokemusta kohdunnupukasta. Kuinka paljon ennen menkkoja se aukeaa jne? (Ja olen jo PeSu:n sivut lukenu, sieltä ei selvinny.)
 
moi
olen ollu koneetta viikon, joten ihan tietämätön pinon asioista. ONNEA PLUSSANNEILLE :flower:
oma napa: täti ei vielä kurvannu paikalle, mutta odotellaan. eiköhän viimeistään yli-huomenna tuu kylään. siihen asti peukut pystyyn
 
Ni niin... Minä tipahdin ja täti tuli ja se siitä. Tekisi mieli unohtaa jo koko projekti, muttei siihen kuitenkaan pysty. Ja jäljellä olevien clomien takia taidan jatkaa kuitenkin ja tilaan vielä lisäksi ovulaatiotestejä niin ei tarvi "turhaan" pupuilla kun sekin niin pakon omaista nykyään on.
Heipä hei ja näkemiin :wave: :'(
 
voi rötväles :hug: harmillinen homma. elä nyt lopeta vielä.. hitsittää sun puolesta! :(

oma napa: kävin kuntosalilla ja mulla pisti ikävästi aina välillä vasemmalle puolen, eikä oo ikinä enen käyny niin, vähän niinku munasarjan kohdalle. outoa..käyn kuitenkin 4 kertaa viikossa joten ei se mikään lihaspisto voinut olla ja samat painotkin oli, eli en nyt rehkiny ihan hirveenä.. eli meinaan siis mielessäni että voisko olla menkkojen alkamista enteilevää juttua. en tajua mitää tosta kohdun nipukka hommasta vaikka kuin yritän lukea siitä juttua.
no mut joo. lähen suihkuun, huomisiin naiset!

niin ja plussia kiitos huomiseksi tuokaa yähän ketjuun!! :heart:
 
Tulin vielä pikaisesti kurkistamaan. Kiitos kannustuksesta köpömummo ja Rhea.

Mulla särkee pää jo niin kovaa, että pian se varmaan oikeasti poksahtaa. Mulla särkee aina päivää ennen menkkojen alkua pää, muuttuu sitten migreeniksi, jipii. Eli täti tulee varmasti huomenna. Viimeksi kp1 olin niin kipeä, että makasin koko päivän sängyssä. Huomenna olen töissä, panikoin jo nyt, että jos yhtä kipeäksi äityy niin joudun lähtemään kotiin. :headwall:

Hyvää yötä kaikille! :heart:
 
Pahoittelut pudonneille! :hug:

Eilen illalla tuntui vatsassa menkkamaista juilintaa, eli olen entistä varmempi siitä, että täti tulee lauantaina. :/ Silti jonkinlainen toivonkipinä elää vielä jossain tuolla takaraivossa...
 
Pudonneille :hug:

Täällä ei tätiä kuulu.... Pakko mennä tänään ostamaan testi jos ei testit vielä tule postin mukana. Vatsaa juilii....Oiskohan se enteitä tädin tulosta vai mistä :whistle: Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Mentävä lasten kanssa kauppaan.....

Plussia nyt paljon!!!
 
Pahoittelut pudonneille :hug:
Onnittelut plussanneille ja haamunneille :flower:

(.) Tätiä ei ole vielä näkynyt. Menkkojen mukaan sen olis pitänyt tulla tänään, mutta oletetun oviksen perusteella vasta huomenna.
Meinasin testata jo tänään (jälleen kerran), mutta maltoin mieleni....
Ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, joten hitusen toivoa vielä jäljellä :attn:
 
Isot halit sulle äiskä äiskä!

mä tuun kertoo kyllä heti... lähinnä kiinni postimiehestä, että tuleeko testit tänään vai huomenna. postimies tulee yleensä aika myöhään, joten nyt ei voi kuin odotella. huoh.

 
Onnea äiskä äiskä!! mä ajattelin testata vahvemman plussan haamusta samana päivänä kun systeri saa lapsen :LOL: huomenna on LA mutta eihän sitä koskaan tiedä koska syntyy. Tai sitte ootan esim perjantaihin ja testaan silloin uudestaan :) Plussahan tuokin on, mutta haluan vahvemman viivan :D kun tosiaan TM:stä ei se viiva koskaan paljoa vahvistunut.
 
Tiistai 3.7.2007

Papagena..............kp 22/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 23/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 24/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 26/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 26/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 26/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 26/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 28/26-27..........yk1..........3.lapsi
Susan82.................kp 28/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 28/28-31..........yk1............2.lapsi
Rhea......................kp 30/30...............yk1............esikoinen
kevätesikko...........kp 30/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 33/30-47...........yk3............esikoinen?



Haamuilijat

Oikukas
Äiskä äiskä

Plussanneet


myymä..............................LA 9.3.2008


Tulevat plussaajat

gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles
 
Oikukas : Kiitos.. :)
tuo on ihanasti aateltu, voi kun se sun siskon vauva syntyis pian et pääsisit vielä vahvistaa viivaa.. ja tietty et synnytys menis hyvin... ilmotathan, sitten kun SUSTA tulee täti.. ( nyt puhutaan eri tädeistä kun täällä yleensä :LOL: )
 
äiskä äiskälle onnea! ja haamuilijoille myös onnittelut.. mul ois yks testi mut taitaa olla liian aikasta.. jos huomen aamulla kokeilis onnea. oliks se että 8 päivää hedelmöittymisestä?? mulla ois varmaan ollu tuo 26 pv hedelmöittymispäivä.

jäskättää jo valmiiksi teidän puolesta joilla kitupäivät menossa.. :D
 
tähän joukkoon taidan liittyä, mulla kai kp nyt jotain 36/28 mutta en vielä eilen ainakaan saanut plussaa testiin (tosin hätäinen testi päiväpissasta 2 h pidättämisen jälkeen). viikonloppuna oli etova olo ja nyt enää huimaa, valkovuotoa on ja lisäksi menkkamainen olo :x joka mulla yleensä alkaa vasta kun menkat on jo menossa. noh, pakko testata kohta uudelleen.

tsemppiä kaikille :D
 

Yhteistyössä