***Viikko 27***

ja voi vinnu mun postimiestä. ei tullut paketti testejä ja kun olen lomakodissamme, ei täältä saa herkkiä testejä. mun on pakko odottaa huomiseen. Kahvi etoo, ja aamulla oli taas kuvotusta.

Menkkaoireita ei ole, vaikka tänään, viimeistään huomenna pitäisi alkaa. Voihan tuo kiertokin olla sekaisin, mistäs sitä tietää. Alkaa kyllä olee hermoja raastavaa.
 
okei, haen testin ja teen aamulla ekasta pissasta. mulla oli viimeksi niin hailakka haamu 32/28, että tahtoisin tehdä herkkiksen. että saisi varmasti oikean vastauksen... ehkä mä vaan panttaan, kun en tahtoisi pettyä.
 
köpömummo: kyllä sulla voi ihan hyvin näkyä tavallinen testi jo.. onha sulla jo enemmän päiviä kun mulla ja mä jo eilen haamutin apteekin sellasella ihan tavis 4euron testillä....

ootellaan huomen aamuun ;)

mä testaan kans uuestaan sillo :p
 
Tännehän on tullu tekstiä ku oon päivän ollu pois.
Meitä on sit muutama, jotka aikoo huomenna testata jos vielä aihetta on. :p Pidetään peukut ja varpaat pystyssä. Mä en ainakaan ite osaa sanoo suuntaan enkä toiseen mikä ois lopputulos. Tosin nega takana ja maha kipee, joten siitä vois jo päätellä. :/
Onnea kaikille testaajille!
 
Keskiviikko 4.7.2007

Papagena..............kp 23/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 24/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 25/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 27/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 27/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 27/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 27/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 29/26-27..........yk1..........3.lapsi
Susan82.................kp 29/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 29/28-31..........yk1............2.lapsi
Rhea......................kp 31/30...............yk1............esikoinen
kevätesikko...........kp 31/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 34/30-47...........yk3............esikoinen?


Haamuilijat

Äiskä äiskä
syliapina

Plussanneet

myymä..............................LA 9.3.2008
Oikukas.............................LA 11.3.2008

Tulevat plussaajat

gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles



päivitin tuota listaa vielä illan päätteeks kun sain tuon syliapinan mun kaveriks haamuilijoihin =)

huomenna sitten heti aamusta taas kaikki arvoisat tyttöset, testien kimppuun ... ja heti kertomaan mitä testit näyttää ... puhkun täältä plussatuulia :whistle: [/code]
 
äääääh.. millä mä maltan oottaa.

ja toisekseen. mulla on ne normaaliherkkyyksiset testit loppu :| vaan noita herkkiä. tai on mulla kaks sellasta puikkoa mut ne no kalliita :headwall: joutuuko sitä apteekkin lähtee viel huomenna.. äh.. pärjään noilla.
nukkuun vois kohta liikehtiä et pääsee huomenna testaamaan.
 
Onnea Haamuilijoille ja plussanneille :flower: :heart:

Ei tätitä kuulu, mutta ei testikään näyttänyt plussaa...grr.... Tosin ei aavistustakaan minkäpituinen kierto nyt menossa. Tänään testailen vielä jos jotain vaikka näkyis.
 

Yhteistyössä