***Viikko 27***

postimies ei tuonut testejä vielä, eli täytynee odotella huomiseen. huoh.
kauheeta tää jännäys, etenkin kun tänään taas vedin aamupäivällä unet ja kun heräsin, meinasin oksentaa, kun kuvotti niin kovasti. mielenkiintoista. en tosin halua vielä uskotella itselleni että nyt oisi tosi kyseessä, pahat olot kun tulee ja menee ja kyllähän tuo pikkumies on sen verran aktiivinen, että kyllä sekin voi saada mut väsymään ja nukkuu jatkuvia päikkäreitä...
 
kiitos äiskä =)

pakko kysyä, että onko joillakin ollut tätä menkkajomotusta ilman menkkoja? :D mulla kun ei yleensä oo.. että olisko joku keskenmeno tms. :/

kahden raskauden jälkeen en siis vieläkään tiedä mitkä on mulle normaalit raskausoireet :D
 
nyt köpömummo kipin kapin apteekkiin ostamaan testiä ja jos et vielä tänään testaa niin sit viim. heti huomen aamuna... jätät sit postisetän tuomat testit myöhempää käyttöä varten (jos semmonen tulee) niin hyvältä nuo sun väsymykset kuulostaa =)
( voiks väsymys kuulostaa muka hyvältä :LOL: )
 
ongelma on etten ole löytänyt early detection testejä täältä mistään, vaan tavallisia, enkä usko että ne näyttää vielä mitään, jos aiemmin sellainen näytti jotain hailakkaa haamua vasta viikolla viisi. pakko odotella että testit tulisivat postissa. ja voinhan mä vielä yrittää löytää sellaisen testin tähän hätään (tosin aamupissin heitin jo menemään, yöks) hirveästi tekisi jo mieli testaa, kärsimätön kun olen, tosin sitten jäisi lomasiiderit juomatta. kääks.
 
mulla ei täti oo vieläkään tullu ja olo on kyl vähän :x huomenna testaan kyllä, jos mitään ei ole siihen mennessä tapahtunut.
Onnea kaikille + :flower: :heart:
ja toivotaan et tulee paljon + lisää
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä äiskä:
myymä : kiitos =)
mulla tuo mun haamu näytti aika samalta kun toi sun jälkimmäinen kuva minkä laitoit.. (sivulla 7) ootko sen jälkeen testaillu??? onko tummentunu?
Heips :)

En oo sen jälkeen enää testannut, tuosta kuvasta viiva vielä tummentui tovin kuluttua :) Joten eiköhän tässä nyt vain uskota ;) hihi!
 
mitäs mieltä naiset ootte siitä voisko olla raskausoire jos kokoajan tekee mieli syödä? siis ihan mitä vaan, raejuustosta salaattiin ja myös vaikka grillimakkara kelpais?? mä en oo niin ruuan ahne yleensä mut nyt mä juoksen jääkaapilla kattelemassa että mitäs laittais taas suuhun. esikosta mä en ees muista tällasta aikaa. (hyperemis gravidarum ystävänä ärveille 15 saakka) :$ alkoi viikon päästä plussasta ja mikään muu ku jaffa ei pysyny sisällä. (painokin tippui alussa jotain 4 kiloa)
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja hannamamma:
mitäs mieltä naiset ootte siitä voisko olla raskausoire jos kokoajan tekee mieli syödä? siis ihan mitä vaan, raejuustosta salaattiin ja myös vaikka grillimakkara kelpais?? mä en oo niin ruuan ahne yleensä mut nyt mä juoksen jääkaapilla kattelemassa että mitäs laittais taas suuhun. esikosta mä en ees muista tällasta aikaa. (hyperemis gravidarum ystävänä ärveille 15 saakka) :$ alkoi viikon päästä plussasta ja mikään muu ku jaffa ei pysyny sisällä. (painokin tippui alussa jotain 4 kiloa)

Tietäisit vaan! Mulla on nälkä IHAN KOKO AJAN ... JA siis plussannut olen ;) Eli... HYVIN mahdollista :)
 
Hannamamma eikös toi ole yksi klassisista...
koskas meinasit testailla sun tilannetta?

Kai jotkut oireet voivat tosin olla myös toiveajattelua, eikös mieli tee myös helposti tepposia, jos jotain oikein kovasti toivoo? toivottavasti sulla ei! Mun kohdalla: viikon olen nukkunut melkein joka päivä päikkärit ja tänään melkein oksentanut kahdesti... helposti tekisi mieli pistää raskauden piikkiin, mutta jotenkin yritän himmata ajatusta, etten pety jos ja kun täti kurvaa kylään. huomenna olisi kyllä tarkoitus testata,
 
köpömummo aattelin testailla viikonloppuna tai sen jälkeen.. menkkojen pitäis alkaa kait ens tiistaina vasta.
mulla varmaan kyllä toi mieli temppuilee ku en jaksa uskoa että näin nopeesti ois tärpänny vaikka kierto onkin säännöllisempi kuin esikosta. silloin oli kierto jotain 40-50 pv:n välillä. mutta kai sitä niin kovasti toivoo raskautta että kehittelee itselleen oireita ja viivojakin testeihin.. nyt on masussa kyllä ollut outoja oloja mut saattaahan se johtua alkavista menkoista tai tosta ylenmääräsestä syöpöttelystä.. :LOL:
myymällekkin vielä erikseen onnittelut + :heart: :flower:

tässä ketjussa on mukavan monta plussaa ja toivottavasti saadaan vielä lisää..
 
Keskiviikko 4.7.2007

Papagena..............kp 23/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 24/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 25/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 27/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 27/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 27/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 27/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 29/26-27..........yk1..........3.lapsi
Susan82.................kp 29/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 29/28-31..........yk1............2.lapsi
Rhea......................kp 31/30...............yk1............esikoinen
kevätesikko...........kp 31/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 34/30-47...........yk3............esikoinen?


Haamuilijat


Äiskä äiskä

Plussanneet


myymä..............................LA 9.3.2008
Oikukas.............................LA 11.3.2008

Tulevat plussaajat

gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles
 
Hehe, en mä malttanut perjantaille odottaa, puhumattakaan siitä että koska se systeri saa lapsen kun "sehän nyt voi mennä yli vaikka kuinka paljon" :LOL: :LOL: :D ajattelin että kun tänään on kuitenkin systerin LA että ostetaan nyt yks testi kuitenki :LOL:

ja PLUSSASTA EI VOI EREHTYÄ :heart:

ihan selkeä nyt, tosin aconilla vieläkin kun ne on halvimmat ja halusin vertailla viivoja :D (lievää sekopäisyyttä ilmassa?) mutta ihan selkeä iso viiva siihen tuli ja PALJON vahvempi kuin toissapäivänä. kahdessa päivässähän hcg kaksinkertaistuu joten huoli olisi ollut iso jos ei olis viiva vahvistunut.

Mites äiskä äiskä, teitkö jo uuden? vai onko muilla enemmän järkeä päässä kun mulla :LOL: ja köpömummon testaus?
Entäs muut?
 
hannamamma: juu oikein hyvä "oire" tuo syöminen... mä tosin sitä oon harrastanu jo paaaaljon ennen haamua :LOL: hyvä syy nyt varsinki syyä kaikkee mahollista, kun haamu tullu ja nyt sit voi laittaa mieliteot sen piikkiin ;)

köpömamma: joko testasit??? mielenkiinnolla odotellaan :D

Oikukas: vielä kerran onnea vahvistuneesta plussa-viivasta :hug: :flower:
en tänään tehny testiä, olisin varmaan tehnyt mut eilen onneks maltoin mieleni, enkä käyny sellasta kaappiin ostamassa...
tänään isäntä sano käyvänsä apteekissa (muka ostamassa jotai desifiointiainetta) ja sano ostavansa mulle testin.. kuitenki haluaa itekki nähä viivojen vahvistuneen .. sulonen :heart:
eli huomen aamuna yritetään vahvistaa viivoja =)

paljon plussatuulia vielä muillekkin tähän kiertoon.. :whistle:
tuntuu olleen juhannuksen tienoo hyvää sikiämisaikaa.. :D
vielä mahtuu plussanneisiin lisää porukkaa :p
 
Saamarin tyyppi, ei vieläkään. Mennee iltapäivään, kun täytyy lähteä hoitamaan pari asiaa kaupungille :headwall:

Yritän vissiin keksiä kaikkea tekemistä, ettei pettymys iskisi sitten niin lujaa, kun vastassa on kuitenkin nega.
 

Yhteistyössä