***Viikko 27***

Onpas täällä haamuiltu oikein urakalla! Oma mieli vain on jo valmiiksi musta, vahvasti menkkamainen olo ollut jo pari päivää :'( , mitään ei kuitenkaan vielä valu :| . Tiistaina pitäisi periaatteessa täti tulla jos clomit oikeasti lääkärin sanojen mukaan tekee kierrosta 28 päivää. Muuten se on heitellyt 30-50 luokkaa. Että enpä panikoi testaamisella.
Susan82 Mitkäs sulla on ollut fiilikset koko vauvaprojektin aikana? Katoin että me vedellään jo astetta kovemmilla kierroslukemilla muihin tämän kierron jännääjiin verrattuna. Vieläkö jaksat "tosissaan" toivoa?
 
Hirveästi onnea kaikille haamuilijoille!!! :flower: Mulla on jo toivo heitetty kaivoon,kohdunnapukka horottaa aukinaisena,menkkoja enteilee.Rinnat oli pari päivää sivuilta tosi kipeät,nyt ei enää mitään.Eilen tein hätäisenä testin ja negahan se. :/ Olikohan se syliapina kun pähkäili viivanpaikan ja haamun välillä?Minä tein aikoinaan samanlaisilla liuskoilla varmaan kymmenen testiä,ja joka jumalan tikkuun tuli tuollainen viivanpaikka,joihinkin tummempi ja joihinkin vaaleampi.Raskaana en ollut kuitenkaan.Mutta toivottavasti sinulla tuo viivanpaikka saa väriä! :heart:
 
ONNEA HAAMUILIJOILLE!

itse tilasin just netistä herkkistestejä, kun niitä ei täältä saa ja ovat varmaan mulla tiistaina. Teen keskiviikkoaamuna testin ja siihen asti rukoilen, ettei täti tule etuajassa. Mää niin tahtoisin olla raskaana.
 
Heh,kerkisin vajaa tunti sitten kirjoitella että oireet enteilee menkkoja,noh,nyt sitten jo tuhrutteleekin. B) Mutta mutta,kierto alkaa vihdoin tasaantua,välillä pyöri kp:t 40 -> ja nyt on ollu 3 viimeistä kiertoa 28,27,27!! :D Plussaonnea kaikille,lähden etsimään seuraavaa pinoa! :wave:
 
Paljon onnea haamuilijoille!!! :flower: Ihanaa, että teitä on niin monta!

Itsellä ainoina tuntemuksina arat nännit, mikä varmaankin enteilee menkkoja. Eli eiköhän se täti sieltä tule ensi lauantaina.
Plussaonnea vaan kovasti kaikille!
 
Myymä, onnea :heart: :flower:

HelmiPihlaja: Onnea seuraavaan kiertoon =) Täällä kanssa toivottavasti nyt tasasempi kierto kun yksi oli 47, viimeksi 30 ja nyt ?.


Ja pikku ukko pomppas tänään ylös puolkuudelta...aaapuaaa....Mä en oo tosiaan mikään aamuihminenn niin tiukoille ottaa.
 
myymä
Mäkin nousin AINOONA vapaapäivänä näin aikasin :eek: .. kyllä tässä ihan selvästi raskaana ollaan :p No ei vaines. Kärkyn tässä juuri, että apteekki aukeaa niin pääsen sitten tekemään vielä yhden (jos toisenkin :D ) testin... eli vahvaa viivaa odotellessa. Tulen sitten kertomaan kuinka kävi...


PLUSSATUULIA JOKAIKISELLE!!!
 
huomenta :)

tulin tänne vielä piipahtamaan ennen kun lähdetään ostaan mulle matkakassia ja pakkaamaan ja sitte viimeinkin tien päälle :)

sitten kun mökiltä tullaan ni onkin jo kp27 että ehkä voisi jtn näkyäkin. jos on siis näkyäkseen.
netistä tilasin 10kpl herkkiä testejä ja nekin on varmaan tullu jo sillon kun tullaan kotiin.

plussausonnea kaikille tasapuolisesti :)


 
myymä
Enköhän mä nyt usko, että raskaana ollaan, joten jos masuasukki meinaa pysyä matkassa mukana, niin saan luvan astua odotuksen puolelle! Käyn kyllä vielä kurkkimassa teitä täällä ja toivottelemassa paljon plussatuulia kaikille!! Tässä nyt vielä kuva viimeisimmästä testistä:

 
Voi apua! :LOL: mä sain haamun! aika samanmoisen ku myymän tuo ylempi sillä aconin testillä! JA SEN IHAN OIKEAN AJAN SISÄÄNKIN VIELÄ!! :LOL: :LOL: Siis herranjumala apua!! :heart: :heart: Oon töissä ja kelasin vielä että eipä tässä turhaan tarvii testejä tänään tehdä kun lauantaina tein negan ja sitten ei oo yhtään sellanen olo että olis raskaana. Sitten muistin kun selailin yks päivä näitä ikivanhoja kirjoituksiani että -05 kun tein testin niin kirjoitin tänne että melkein en käynyt edes ostamassa kun olin niin varma että negaa näyttää ja plussa se oli silti :D joten totesin että oloon ei aina voi luottaa ja käyn nyt ostamassa kuitenkin, ei ne niin paljon maksa (terv. testihullu).

Oon ihan hämmentynyt ja pihalla ja voi että mä toivon että toi vahvistuu!!!! viimeksi ei oikein vahvistunut ja tuulimunahan se oli sitten tammikuussa. Jännittää ihan sikana. En tiedä yhtään mitä ajatella :LOL: :D :D
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Oikukas:
Voi apua! :LOL: mä sain haamun! aika samanmoisen ku myymän tuo ylempi sillä aconin testillä! JA SEN IHAN OIKEAN AJAN SISÄÄNKIN VIELÄ!! :LOL: :LOL: Siis herranjumala apua!! :heart: :heart: Oon töissä ja kelasin vielä että eipä tässä turhaan tarvii testejä tänään tehdä kun lauantaina tein negan ja sitten ei oo yhtään sellanen olo että olis raskaana. Sitten muistin kun selailin yks päivä näitä ikivanhoja kirjoituksiani että -05 kun tein testin niin kirjoitin tänne että melkein en käynyt edes ostamassa kun olin niin varma että negaa näyttää ja plussa se oli silti :D joten totesin että oloon ei aina voi luottaa ja käyn nyt ostamassa kuitenkin, ei ne niin paljon maksa (terv. testihullu).

Oon ihan hämmentynyt ja pihalla ja voi että mä toivon että toi vahvistuu!!!! viimeksi ei oikein vahvistunut ja tuulimunahan se oli sitten tammikuussa. Jännittää ihan sikana. En tiedä yhtään mitä ajatella :LOL: :D :D
ONNEA ONNEA ONNEEAAA!!! :heart: nyt voin sanoa että tiedän tunteen ;) olo on mitä mahtavin!!!
 
Maanantai 2.7.07

Papagena..............kp 21/24...............yk4...........2.lapsi
hannamamma........kp 22/28-31.........yk3...........2.lapsi
Heksamiina............kp 23/28...............yk5...........esikoinen
äiskä äiskä ............kp 25/30-32.........yk2 ..........2.lapsi
neitikevät...............kp 25/30..............yk4............esikoinen
syliapina.................kp 25/35..............yk2 ...........esikoinen
tuikui......................kp 25/25..............yk3 ..........3.lapsi
hiidi........................kp 27/26-27..........yk1..........3.lapsi
Susan82.................kp 27/28..............yk14..........esikoinen
köpömummo..........kp 27/28-31..........yk1............2.lapsi
Rhea......................kp 29/30...............yk1............esikoinen
kevätesikko...........kp 29/28-32..........yk5............esikoinen
piutsuli..................kp 32/30-47...........yk3............esikoinen?


Haamuilijat

Oikukas


Plussanneet :heart:

myymä..............................LA 9.3.2008


Pudonneet

gataa
HelmiPihlaja
Ada
Rötväles

nonniin , muokkailin tuota listaa

tähän kiertoonhan alkaa tulee noita haamuja/plussia oikein urakalla =)
onnea minunkin puolesta heille siis :flower: '

:hug: pudonneille ja me muut ei menetetä toivoo ennen, kun täti tulee.. paljon +++ tänne vielä lisää!!!!
 
myymä : voi vitsi mä oon onnellinen sun puolesta, oikein selvä viivahan tuo sun toinen viiva jo on.. vaikkei ihan testiviivan värinen, niin uskalsin sut tuonne plussanneisiin jo siirtää =) onks ok?

jos sitten vielä ilmotat LA:n kun kerkiät.. vaikka aluks just menkkojen mukaan lasketun, lasket vaikka tuolta Kaksplussan laskurilla =)
 
nyt ku oon tätä pinoo lukenu nii hirmusesti on alkanu tekee mieli lähtee ostaa testiä.. vaikka olinki jo päättäny, et testaan vasta ku täti myöhässä, mut tänää taijan silti ajaa töistä kotiin apteekin kautta ;)

ja huomenna sit kuitenki kiroon täällä, että miks tuliki tehtyä testi jos negaa näyttää .. :LOL:
 
voi kun tätä ketjua lukee, tulee niin haikea olo, että miksi en minäkin saa viivoja tuplana. olen jo etukäteen kironnut tämän kierron, vaikka tätiä ei näy. miksi nyt ekalla yrittämällä tärppäisi?

ymmärrän hyvin äiskä äiskä noi sun testiostotunteet. mäkin vaan haluaisin saada mun tilaamat testit käsiin, vaikka turhaksi sen ounastelenkin.
 
hip hei ja onnea plussanneille ja haamuilijoille!!! :heart: :heart:

täällä vielä viikko ainakin pitää odotella.. ois kyl pari testiä kaapissa että pitäsikö yrittää näin aikasilla kp:llä..no voishan sitä yhen..ne on niitä herrkiä joten voiskait haamua metsästää. :)
 
köpömummo on lemppari jonka sain raskausaikana, kun loppua kohti oli aika kovia mummo-oireita, kuten virtsa karkaili ja kävely oli aikamoista paarustamista. siitä sitten köpömummo nikiksi tänne, kun hassuli oli jollain muulla. ;-)
äiskä äiskä kun kyselit.
 

Yhteistyössä