~ Viikko 21 ~

Lauantai 19.5.2007

poika04.................kp 22/25.......................yk 1.......2.toiveena
Matarena...............kp 22/26-28.................yk 1.......1. toiveena
PulttiBois................kp 23/28-30.................yk 1.......3. toiveena
Piipi79....................kp 23/24-32.................yk 5.......1. toiveena
kevät07.................kp 23/25......................yk 2.......1. toiveena
Ursula....................kp 23/28-30.................yk.2.......4. toiveena
Jahvetti..................kp 24/26......................yk 5.......4. toiveena
Muumi82................kp 24/29......................yk 4.......2. toiveena
Jossu-71.................kp 24/28-30.................yk 2.......3/1 toiveena
Silmukka................kp 24/29-31.................yk 3.......2. toiveena
Vio-la.....................kp 25/28-31................yk 3.......1. toiveena
Kalenteri................kp 25/29.....................yk 4.......2. toiveena
mussu81................kp 25/28.....................yk 1........2. toiveena
Heluna...................kp 25/28.....................yk 3.......2. toiveena
empula81...............kp 25/35.....................yk 1........1 toiveena
mäkimatti...............kp 26/28.....................yk 1........3. toiveena
Mrs Knotty-Hilly......kp 26/29-32................yk 4........2. toiveena
taimi......................kp 27/27-36................yk 2.........1. toiveena
PippurinenMamma...kp 27/32-33................yk 1?.......6. toiveena
Äityli -84................kp 29/34....................yk 9.........2. toiveena


Tippuneet :hug:
NinnuK

Haamuilijat :whistle:
Mrs K-H

Plussanneet :heart: :flower:



Helou! Ja tervetuloa poika04!

Zori Pippurinen Mamma, mä en ollut huomannut lukea sun viestiä enää eilen, enkä siis älynnyt aamulämpöä mittailla, kun en oo muutenkaan niitä niin seuraillut... Jos vaikka huomenna muistaisin ennen ylösnousua mitata. Tekis mieli ostaa huomisaamuksi myös uusi testi, mutta taidan pihdata vielä ainakin maanantaiaamuun.

Meillä on tänään 2-vee neidin synttärihulinat, joten puuhaa piisaa.. Mies lähti vaan äsken neitokaisen kanssa tk:hon päivystykseen, kun silmät oli neidillä niin rähmässä aamulla, ettei meinannut auki saada. Kiva synttäripäivä hänellä. Iltapäivällä vielä tulevat kummit ja mummut käymään, että saa nähdä miten likka jaksaa juhlia. Pitää sitten heittää vaan vieraat ulos jos näyttää että pimu väsähtää :D Nyt kakkuja koristelemaan :wave: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 08:38 Mrs Knotty-Hilly kirjoitti:
Tekis mieli ostaa huomisaamuksi myös uusi testi, mutta taidan pihdata vielä ainakin maanantaiaamuun.

Meillä on tänään 2-vee neidin synttärihulinat, joten puuhaa piisaa..
mulla kanssa kaapissa polttaa testi, tosin ei kai ole niin herkkä kun eilen tekemäni testi joten saa odotellakin ainakin tiistaihin saakka se :D
ellen osta uutta tässä :LOL:

ja onnea 2v sankarille, olisikin ihana lahja tytöllekin kun äiti saisi plussan :D :heart: :wave:
joten riemukasta juhlaa teille *lähtee kuokkimaan kakkua, minnes päin pitäisi tulla* :D :p
 
[/quote]
no etsin tuolta mun oireet sitten tänne huvikseni:
[/quote]

Joo, mä kans, oli pakko :D Pah, lukekoon ken jaksaa.

*Tihentynyt virtsaamistarve
*yökötys, kuvotus
*Nälkä
*Vilunväree
*Mielialat: kiukkuisuus ja räjähdysalttius...
*Vihlaisukivut vatsan alaosassa, esim ylösnoustessa (töissä tuli tällanen kun nousin kaffepöydästä.. Pomo kysyi, että supistaako :whistle: )
*Tukkoinen nenä
 
tässä herkistelen jo ja mietin että on kyllä hurja pian jättää tämä pino- tulee ikävä kaikkia teitä :ashamed:

toivottavasti eksytään vaan mahdollisiman moni plussarivistöön niin päästään nauttimaan yhdessä olosta taas :heart: :wave:

ei kun ihanaa v-loppua kaikille.. :wave: :wave: :wave: ja iso halaus myös :hug:
 
\no etsin tuolta mun oireet sitten tänne huvikseni:
[/quote]

Joo, mä kans, oli pakko :D Pah, lukekoon ken jaksaa.

*Tihentynyt virtsaamistarve
*yökötys, kuvotus
*Nälkä
*Vilunväree
*Mielialat: kiukkuisuus ja räjähdysalttius...
*Vihlaisukivut vatsan alaosassa, esim ylösnoustessa (töissä tuli tällanen kun nousin kaffepöydästä.. Pomo kysyi, että supistaako :whistle: )
*Tukkoinen nenä

[/quote]

:LOL: :LOL:
mä kanssa olen tukkoinen, juuri parannuin ja nyt taas :LOL:
on tää kanssa yhtä etsimistä :whistle: :saint:
 
poika04
kiitos pulttibois :)

toi lista kuullostaa ihan liian tutulta...minullahan löytyy aina kaikkea noista :D

Keskiviikkona voi olla tosiaan tihentynyt tarve juosta vessassa....iltapäivällä yleensä alkaa vuoto joten jännitystä kestää koko päivän..

kävin tuossa aamulenkin vetäsemässä aivan ihana sää ulkona. joen taidanpa kiiruhtaa ulos..sais muuta ajateltavaa.
 
Eilen tuntui juur siltä et menkat alkaa just...ja kun täs rinnatkii ollu mahottoman kipein niin aikases vaihees nii olin sata varma että kierto sekaisin.
No ei alkanu,mut myöhään illal tuli todella heikko olo ja nyt samanmoine olo...heikottaa iha kummasti.
Pitää vaan hullua jännitykses :LOL:
 
Testaisin, jos olis testi :\|

Ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Kamala flunssa vaan päällä ja alaselkä teki tenän kokonaan...tuli kai töissä raskaammasta hommasta.

No, ehkä yksi tosi oudolta kuulostava "oire", että eilen join mehua ihan normaalsti puhtaasta lasista ja se HAJU sai mut nielasemaan ylimääräsen kerran!! Se haisi ja maistui AIVAN antibioottitableteille!!! \|O \|O Käsikin miehenkin haistaa ja maistaa sitä, eikä hän huomannut mitään eroa :x :ashamed: :kieh: Noh, aika näyttää...

Mitään kuivaa kautta tms ei ole tullut, tissit ei ole kipeät, en ole turvoksissa...jotenkin sellainen olo itsellä, että ne ei nyt vaan tule :whistle: :whistle:

Torstaina on itselläni syntymäpäivät, että jos sinne asti malttaisi pihdata testaamista :heart: :heart: Tosiaan, JOS tarvii ;)
 
PippurinenMamma
Sen verran lisään, että masentaa jo se, kun syksyyn joudun sit odottamaan :'( , kun ei tuo mies anna periks millään :'( .. Stressipäänsärkyä poden täällä jo.
Aamulla meinasin jäätyä petiin, mutta se ei ny oo mikään oire, koska tiedän, että täti tulee viim. perjantaina.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 08:48 PulttiBois kirjoitti:
tässä herkistelen jo ja mietin että on kyllä hurja pian jättää tämä pino- tulee ikävä kaikkia teitä :ashamed:

toivottavasti eksytään vaan mahdollisiman moni plussarivistöön niin päästään nauttimaan yhdessä olosta taas :heart: :wave:

ei kun ihanaa v-loppua kaikille.. :wave: :wave: :wave: ja iso halaus myös :hug:
Tosiaan on ollut ihana pino tää, ja paljon aktiivisempikin kuin esim. vko 20. Toivon mukaan saadaan enemmän plussia, katoin niin siellä aika heikosti positiivista... :(

Kuka testaa huomenna/maanantaina? :heart:

ON: eilen oli aikamoista nippailua alamasulla ja niiiin toivon että siellä olis mun pieni takertunut äitin kohtuun kiinni... tai sit alkaa menkat kerrankin oikeisiin aikoihin. Tänään on ollut vaan munasarjojen kohdilla pientä kipua. :/
 
Silmukka
Heippodei!

Lämpimät onnittelut Mrs K-H haamusta! Aivan ihana uutinen!
Ja tietty onnea myös pikku päivänsankarille. Toivottavasti tulee mukava juhlapäivä.

Oon niin kade teille, jotka saatte nauttia kauniista säästä. Täällä pohjosessa sataa taas..vetää mielenkin niin apeaksi tuo harmaa sää.

Mun oireina on pelkästään hieman arat tissit. Munasarjanippailutkin on kadonneet. Alamasurepäisyjä on ollut muutamana yönä kun oon kääntynyt sängyssä. Mutta niitä mulla on ollut muissakin kierroissa.

Tän ketjun lukeminen piristää. Toisten tsemppifiilis valaa uskoa mahdollisuuksiin. Sekin on mukava, että tänne voi kirjoittaa vaikka ois apeempikin fiilis.

Pippurinen mamma, katsoinko oikein että sulla on 5 lasta? Minkä ikäisiä sun lapset on? Miten jaksat ison poppoon kanssa (kysyy yhden lapsen välillä väsynyt äiti..).

 
PippurinenMamma
Tooosi kivaa :kieh: !! tuli pyyhkies kuivaa menkkamaista verta :kieh: Nyt tää kierto menny ihan perceelleen..
Ihanaa, kun jussina on menkat sit :kieh: .. Tätä vähä atvelinkin säryistäni.
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:41 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:36 PippurinenMamma kirjoitti:
Näin sekos kuukautiskierto!

Mut saa tiputtaa....

Minä taidan muutenkin poistua syksyyn... :wave:
:ashamed: :hug: :hug:
tulee ikävä sinua todella paljon :ashamed:
Niin minunkin sinua :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:55 PippurinenMamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:41 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 12:36 PippurinenMamma kirjoitti:
Näin sekos kuukautiskierto!

Mut saa tiputtaa....

Minä taidan muutenkin poistua syksyyn... :wave:
:ashamed: :hug: :hug:
tulee ikävä sinua todella paljon :ashamed:
Niin minunkin sinua :'(
oletko miten kaukaa kotoisin?? =)
 
nyt mullaki alko toivo heräämään, tunnistin ovulaation, oli viime keskiviikkona ja pupuiltiin sillon.. kierto ilmeisesti veny, testailen vasta ens viikon loppupuolella.. toivottavasti tärppi on käyny.. =) plussatuulia.. :heart:
 
Taisin iloita liian aikaisin niistä pahoinvoinninoireista... :'( Siskolla alko eilen oksennustauti ja jos sitä on liikkellä, niin ne mun pienet oksut menis kyllä sen piikkiin varsinkin kun nyt ei enää tee pahaa. Sitäpaitsi vaaleanpunaista tuhrua havaittu vessassa.... yhyy! :'( No, ilmotan sit jos menkat huomenis alkaa oiekin toden teolla. Vähän lyhyenlainenkierto tulossa näköjään, mutta jos nyt positiivista yrittäis hakee, niin ainakin tunnistin sen oviksen 2 viikkoo sitten viikonloppuna. Mut niin epäreilua, et ees ihan oikeeseen aikaan ajoitettu seksi ei oo mikään takuuratkaisu... huoh! :(
 
poika04
Täällä on kanssa aika selvät merkit menkoista...keskiviikkona vuotaa taasen. mulla tulee aina muutamia päiviä enne pahaolo ja mahakivut alkaava ja rintoja välillä vihjasee....no voi sun...pahka
 
Hei,

:hug: PippurinenMamma! :( Toivottavasti kuitenkin taas pian täällä kuumeilet meidän kuumeilua jatkavien kanssa.

:hug: myös kaikille, jotka jo ounastelevat tädin olevan tulossa. Toivotaan, että ymmärtäisi kuitenkin pysyä poissa.

Mulla on tänään ollut vähän sellaista oloa, että taitaa olla kohta aika siirtyä uuteen piinapinoon. :/ Tutunoloista nippailua ja arkuutta ollut välillä masussa, semmoinen kaikenkaikkiaan epämääräisen esitätimäinen olo. Pöh, mutta sitähän se elämä on ja sitä rataa. Jos ei nyt niin ei mahda mitään, vaikka oishan se kiva ollut. Äh, turhaan yritän lievennellä tuntemuksiani, kyllä mua oikeasti tulee kuitenkin harmittamaan, jos ei nytkään tärpännyt. :\|

Meinasin, että testaan aikaisintaan nyt maanantaina, mutta se on aikaisintaan, järkevää mun toki ois odottaa viikon loppupuolelle ainakin. Ellei nyt sitten kärsimättömyys sittenkin iske jo aikaisemmin. Nyt meinaa kyllä alkaa se testi siellä kaapissa poltella! Mites te muut joilla on nyt noin 25/28-29 meinaatte testata seuraavan kerran? Milloin vois teoriassa näkyä, jos ovis ois ollut kp 16 suunnilleen? Jo huomenna, 10 pv oviksen jälkeen? Ja näin sitä luisutaan taas ylikuumenemistilaan, vaikka tätioireitakin on jo.

Plussaa taas etukäteen loitsin kaikille +++++++++++ :)
Kalenteri
 

Yhteistyössä