*** VIIKKO 19 ***

• Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:07 Pupuvaimo kirjoitti:
foolihappoa ;)
Aijaa.. :whistle:
Meinasin just sanoo että mies ei anna mun juoda punaviiniä mutta eihän se sit ongelma oo kun oon jo useemman kuukauden ottanut b-vitamiini ja foolihappopillereitä,ja juonu nyt jonkin aikaa greippimehua. :)

Vieras kurkistaa
Miksei mies anna juoda punaviiniä? Terveellistä kuin mikä, pieni lasillinen elvyttää verenkiertoa, parantaa limakalvoja ja liuttaa mahdollisia suonitukoksia. Lisäksi mukana tuo luonnonmukainen fooli !!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:56 Vieras kurkistaa kirjoitti:
Miksei mies anna juoda punaviiniä? Terveellistä kuin mikä, pieni lasillinen elvyttää verenkiertoa, parantaa limakalvoja ja liuttaa mahdollisia suonitukoksia. Lisäksi mukana tuo luonnonmukainen fooli !!
Meille ei kotiin saa tuoda ollenkaan alkoholia.Hän siis absolutisti ja uskossa.Minäkin uskossa mutta en absolutisti.

Ei tuo punaviinikielto haittaa,kyllä sen foolihapon muualta sitten saan.. :)

tervetuloa vaan mukaan pihlamaaria :wave:

Hei, auttaskohan tuo punaviini nyt sitten asiaan, kun tuo mies ei enää oo paikalla, oiskohan siitä vielä hyötyä???
Toiveikkaana täälllä.....

Mulla on kyl ollu alamahalla kamala painon tunne aina välillä, mitä lie sit meinaa :/
Voi kyllä olla, että tuo mileikuvitus alkaa jo tehdä tepposiaan, mut pitkä aika tuonne viikolle 19 asti, jos jo nyt alkaa noita kuviteltuja oireita pukkaamaan (mut jos ne vaik ei oiskaan tällä kertaa kuviteltuja *haaveileva hymiö* )

:whistle: :whistle: puhkun ja puhallan taas jo valmiiksi plussa tuulia kaikille!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 13:06 Anna kirjoitti:
Kolmatta päivää kestävien mahakipujen lisäksi mua röyhyttää koko ajan. Närästystä en tunne, mitäköhän se on..?
Mulla Anna samanalaisia vaivoja. Sitä varmaan on haukannu pussillisen ilmaa jännityksessä =) . Ei hajuakaan, mistä voisi johtua...

PERJANTAI 27.4.2007

Tiipii........................kp 13/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 13/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 14/25-29...........yk?................3. haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 15/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 15/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 15/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 15/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Dreamer-88.............kp 15/?...............puoli vuotta........1. haaveissa
Äitsy80....................kp 16/28-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 16/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Melody.....................kp 16/28................yk 3...............3. haaveissa
Kirppu......................kp 16/28-32...........yk 1...............1. haaveissa
Annilii86...................kp 17/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 17/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 17/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 18/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 18/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 19/28-29...........yk 1...............2. haaveissa
Boobs.......................kp 38/28-32...........yk 4...............3. haaveissa

Huomenta!

Näin se on vihdoin perjantai ja edessä pitkä viikonloppu ;) Edessä on leivontaa ja siivousta, pihanlaittoa.. ja tietenkin kuohuviiniaamiainen, grillijuhlat ja piknik B)

..mutta jos töihin vielä hetkeksi keskittyisi :saint:

Ajattelin heti näin aamusta nostella kun huideltiin jo tuolla toisella sivulla. Tänne ei mitään erikoista, ukkoa oottelen illaksi kotiin. Kuinkas aikasin te muut olette alkaneet testailla? Siis ootteko oottaneet ihan siihen päivään ku menkkojen pitäis alkaa vai ootteko ottanu ennakkoa innoissanne?! Kun tuntuu ettei millään jaksas odottaa mut aikasemmin taitaa olla aika suuri todennäköisyys että on nega. Mistähän sitä sais itselleen hankittua vähän tuota itsehillintää ettei aina olis niin tuli pyllyn alla kaikessa? Tänään siis taas sellanen mulle kaikki ja heti-päivä. Että sellasta..

Mukavaa v-loppua kaikille. :wave:

Testailemisesta en tiedä, mutta kaipa tässä saa ihan normaalisti elää, ennen kuin plussa iskee? Vai mitä mieltä olette? Mulla saattaapi olla polttarit viikonloppuna ja en kyllä voi jättää juomatta sen takia, että ehkä mulla oli ovulaatio ja ehkä olen raskaana, minkä saa tietää vasta kahden viikon päästä..

Olenko ihan hirveä? Mitä muut meinaa wapun suhteen? Maisteletteko juomia?

Kyllä mä ainakin aion elellä normaalisti ennen sitä plussaa. Eli ottaa alkoholia myös kohtuudella. Kyllä niin kauan kun ei tiedä vielä olevansa raskaana voi elellä niinku ennenkin. Vappuna varmaan muutaman lasin viiniä ajattelin ottaa.. Enkä usko että siitä mitään haittaa on. Hauskoja polttareita Annalle.

Me ainakin eletään ihan normaalia elämää, eli kuoharipullo aukeaa ja viinipullokin :wave:
Kukin tyylillään, me ei voida "jättää elämättä" sillä välin, kun odotellaan odottamista. Voihan olla että lopulta jäädään kahden? :ashamed: ..parasta vaan perustaa kaikki sen varaan mitä on, ja pitää siitä kiinni ja vaalia sitä :heart: :heart:
Lapset on kuitenkin vanhemmilla vaan "lainassa", ne lentää pesästä aikanaan, aviopuoliso on ja pysyy :hug:

Samoja ajatuksia täälläkin. Ihan normaalisti käytän alkoa, kunnes plussa tulee. Siis mun normaalikäyttö on punaviiniä sillöin tällöin lasillinen tai useampikin. Saunaolutta jokus jne. Eihän sitä voi olla elämättä elämäänsä plussaa ootellessa. (mikä ei tarkoita sitä että alko olisi mun elämän keskipiste, mut ymmärrätte varmasti) ;)

Kaikille mukavaa viikonloppua ja vappuaikaa! Otetaanhan kohtuudella kuoharia ja muutakin. Jos ei vaikka äippäpäivän jälkeen enää voidakkaan ottaa :p (...toivon todella niin!)

Huomenta =)

Tonne toiseen pinoon jo kirjoittelinki että olen kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumisianne mutta en ole saanut oikein mitään järkevää itse kirjoitettua ja onpa nää päivät olleet mukavasti ohjelmoitujakin niin ainakin aika on kulunut nopeesti.

Annalle mukavaa polttaripäivää :D

Mä sain toissa päivänä ne tasavahvat ellei tosiaan hieman vahmemmankin viivan o-testiin. Eilen haaleampi ja tänään myös, ei kuitenkaan kaukanan tasavahvoista. Eli jatkan vielä testailua koska en jaksa uskoa että munis olisi toissapäiväisen lh:n kohoamisen avulla vielä irtoamassa. Lämmötkään ei ole vielä nousseet eikä kipuja ole ollut eli kaippa mulla ovis tulee taas yhtä myöhään kuin aiemminkin :kieh:

Olitte alkosta jutelleet ja kyllä mäkin aion lasillisen viiniä (ehkä useammankin :LOL: ) tai saunaolusen nauttia kunnes raskaana tiedän olevani. Enpä tässä mitään humalahakuista juomista ole ajatellut harrastaa vaikka tuskin siitäkään mitään haittaa olisi ennen plussaa, näin olen ainakin lukenut.

Toivottavasti Pupuvaimon inssi tuottaa nyt tulosta ja samoin toivon toki kaikille muillekkin että tämä kierto toisi meille paljon plussia =)

Testailusta oli myös juttua...Olen ajatellut et äitienpäivänä testaan mikäli menkat pysyy siihen saakka poissa mut itseni ja malttamattomuuteni tietäen voi olla että sorrun jo aiemmin testailemaan :ashamed:

No mutta oikein hyvää viikonloppua teille kaikille kanssakuumelijoille :wave:

Ostin kukkasia pihaan ja mullatin ne ja laitoin ruukkuun..Sai jotain tekemistä ulkonakin. :heart:

Meillä vappu tulee varmaan olemaan samanlainen päivä kuin aina ennenkin,ellei sitten saada korjattua kaasugrilliä.Täytyis ostaa uus kaasupullo ja letku.Viinaksia meillä ei avata pisaraakaan. :/

Ihana aurinkoinen perjantai =)

Ja minä täällä siivoan, hullua :headwall:

Vappuna ollaan ihan kotosalla, mies tulee maanantai päivänä, tiistaina mennää vappu torille ja sit johonkin rauhalliseen paikkaan piknikille =)
Nautitaan simaa ja munkkeja, me vanhemmat nautitaan myös hiukan skumppaa ja vähän muutakin ;)

On ollu outoa kun ei tuo mies oo ollu kotosalla, viimeksi vuos sitten oli pois kotoa yötä, mutta kohtahan tämä on ohi....

Mua kyllä edelleenkin vaivaa, oliko mulla ovista vai ei....

Mistä vois johtua kun olen ruvennu käymään joka ilta lenkillä, olen kävellyt n.6km vajaassa tunnissa aj kun tuun kotiin niin mulla on koko illan ihan kamalan huono olo, vähän niinku oksettava olo, voisko johtua tuosta kovasta lenkistä vai voisko johtua ehkä raskautumisesta (joo, toiveajattelua)????
Ja tosi tyhmä kysymys, jso oisin raskautunut nyt niin voiko tuosta rankasta lenkkeilystä olla jotain haittaa???
Lenkillä ollessa ei tunnu mitään, en edes hirveästi hengästy tai hikoile, mut lenkin jälkeen se olo :x

Aurinkoista perjantaita kaikille :wave:

Kiitokset kaikille synninpäästöstä eli normaalia elämää siihen saakka, kun plussa pamahtaa. Mulla oli kolme päivää vatsa kipeä, mutta tänään ei ole ollut mitään oireita. Olivatko ne kolme päivää vaan ovisoireita vai jännityksestä sekaisin, kun on ensimmäinen yrityskerta, en tiedä.. Nyt sitten tuskalliset kaksi viikkoa aikaa odottaa, mitä käy..

Mä jo aattelin et ovis olis menny jo alkuviikosta mutta tänään tein viimesen rfsun:n testin johon tuli hiukan kontrolliviivaa heikompi viiva ja ollu sellasta limasta vuotoa. Eli nega mut kuitenkin vahvempi ku aikasemmin. Tein testin 3 tunnin pissaamatta olemisen jälkeen vaikka ohje on et 4 tuntia pitäis olla pissaamatta. Enää en kerenny mennä ostaan uusia joten en ole varma nyt sit et onko ovis vasta nyt. Kaveri on yökylässä meillä joten pupuilu on nyt kyllä aika vaikeeta. Täytyy yrittää peiton alla hiljaa olla ettei yövierasta häiritsis kovin paljon. Aamulla aion painua heti apteekkiin ostamaan kunnon testejä. Ti on viimeksi pupuiltu eli simppojahan saattaa vielä olla liikkeellä siitäkin, mutta uusinta ei tietysti olisi pahitteeksi. Että sellasta kuuluu tänne.. On tämä yhden oviksen metsästys sitten vaikeeta hommaa. Melkein insinöörin tartteis että sen onnistuu löytämään.

Paljon plussatuulia kaikille!

LAUANTAI 28.4.2007

Tiipii........................kp 14/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 14/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 15/25-29...........yk?................3. haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 16/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 16/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 16/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 16/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Dreamer-88.............kp 16/?...............puoli vuotta........1. haaveissa
Äitsy80....................kp 17/28-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 17/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Melody.....................kp 17/28................yk 3...............3. haaveissa
Kirppu......................kp 17/28-32...........yk 1...............1. haaveissa
Annilii86...................kp 18/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 18/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 18/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 19/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 19/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 20/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Boobs.......................kp 39/28-32...........yk 4...............3. haaveissa

Huomenta!

Päivitin tuon listan, toivottavasti on oikein..tarkistakaa kaikki varmuuden vuoksi oma rivinne :attn:

Jaaha, että minkälaisia fiiliksiä..viime kiertoon nähden, nyt ei mitään..ei yhtään mitään. Ei nippaile mahassa, ei sitten mitään vihlaisuja missään. Outoo, täytyy sanoa!! Mutta toivoa en heitä ennenkuin täti tulee kylään..ja toivon kovasti ettei tule.
Minkäslaisia tuntemuksia teillä toisilla on?
++++ puhalluksia ++++ =)

Lauantaita!!!

Tänään taas lenkkeilty, mut tänää ei tullutkaan sitä :x oloa lenkin jälkeen, ihmeellistä!!??

No, sitten oireisiin; tänään alko runsas valkovuoto aj hetken päästä alko alapää kutista \|O Hiivahan se...
Viimeks ollu hiiva kun kuopusta odotin, tämäkin vielä, huomenna vasta pääsen apteekkiin hakee lääkettä, siihen asti on nyt kärsittävä \|O \|O

Mutta muutenei mitään oireita :/

Mukavaa vappua kaikille, jos en ennen sitä kerkeä täällä pyörähtää tai sitten pyörin täällä koko vapun ;)
Katsotaan :wave:

Onko kuoharit jo kylmässä *skumppalasia kilistävä hymiö*

fantsu mua alkoi naurattaa kuin luin sun tekstin... Mullakin tänään runsas valkovuoto, ihan hiivamainen, muttei kutinaa. aattelin seurata vielä ja toivoa ettei ole hiiivaa :kieh: jospa se sillä paranis! Ei muita oireita, jaa tisut kipeet... Mukava viikonloppua! Vieraita kestitessä meneepi tää(kin) viikonloppu.

SUNNUNTAI 29.4.2007

Tiipii........................kp 15/26-28...........yk 4................1. haaveissa
Pippuri81.................kp 15/28-35...........yk?.................2. haaveissa
Pihlamaaria..............kp 16/25-29...........yk?................3. haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 17/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
Äippä84...................kp 17/28-30...........yk3.................3. haaveissa
Taikawiitta...............kp 17/30................yk ?................3. haaveissa
Mimmali...................kp 17/31-33...........yk 10..............1. haaveissa
Dreamer-88.............kp 17/?...............puoli vuotta........1. haaveissa
Äitsy80....................kp 18/28-31...........yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo...............kp 18/28-32........pari vuotta.........1. haaveissa
Melody.....................kp 18/28................yk 3...............3. haaveissa
Kirppu......................kp 18/28-32...........yk 1...............1. haaveissa
Annilii86...................kp 19/28-32...........yk ?................2. haaveissa
Milla73.....................kp 19/28-31...........yk 7................3. haaveissa
Olivia.......................kp 19/26-28...........yk 1................1. haaveissa
Fantsu......................kp 20/28................yk 3...............3. haaveissa
Anna........................kp 20/30................yk 1...............1. haaveissa
Nippanappa...............kp 21/28-32...........yk 1...............2. haaveissa
Boobs.......................kp 40/28-32...........yk 4...............3. haaveissa

sunnuntaita :wave:

mimmali miksi on voimaton ja alakuloinen olo???
Oli syy mikä tahansa niin paljon voima :hug: :hug: :hug:

Sain lääkettä, sain lääkettä, jeeeee!!!!!!
Nyt saa hiivat painua huitsin nevadaan :kieh:

Muuten ei mitään kummallisia oireita, paitsi välilä on masussa paineen tunnetta, mutta tiedä sitten mikä sen aiheuttaa, tulevat menkat kenties vai....... :headwall:
Nyt sitten reilu viikko tässä sitten kummastellaan ja kuulostellaan oireita :headwall:

Onko muilla jo jotain oireita???

Mulla ei ainakaan ole mitään oireita, mitään mitä voisin tunnistaa erilaiseksi kuin normaalisti. Hirveetä tää odottaminen, 10 päivää pitäis vielä odottaa, kävin ostamassa tänään pari raskaustestiä sitten jo tulevaa varten. Mitä te keksitte, että ajatukset ei olis koko ajan siinä, että onko raskaana vai ei?

Yhteistyössä