Vihdoinkin järki voittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuviSel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SuviSel

Vieras
Huh huh! Olen vuoden asunut yhdessä miehen kanssa, jolla on alkoholiongelma. En ymmärrä, miten olen näinkin kauan tilannetta katsellut. Mies lähtee useimpina perjantai-iltoina ulos pubeihin kavereittensa kanssa ja ilmoittaa vain ilmoitusluontoisesti minulle, että menee taas jotain kaveriaan tapaamaan. Kotiutuu yleensä noin viiden aikaan yöllä ja sit jatkaa juomista seuraavana päivänä milloin missäkin. Sunnuntait makaa kotona krapulassa.

Sen muutaman kerran, kun jokin hänen ystävistään on ollut meillä kylässä, he lähtevät keskenään pubeja kiertämään ja minä jään jälleen kerran yksin kotiin.

Kun olen yrittänyt kertoa miehelle, että tilanne ahdistaa minua... Hän vain sanoo, että en näe "metsää puilta" ja osaa arvostaa sitä, mitä minulla on ja jatkaa, että eikö hänellä saisi olla omia menoja.

Hän sanoo, että "pitää kiinni" sovituista menoistamme, mutta todellisuudessa hän ei suunnittele meille mitään yhteistä tekemistä vaan miettii ainoastaan omia henkilökohtaisia menojaan. Ei osallistu mihinkään kotona, vaan jättää kaiken vastuun minulle.

NYT RIITTÄÄ !!! Asunnon haku on päällä ja odotan jo onnellisena sitä päivää, kun pääsen tästä helvetistä eroon.

Yhteistyössä