V
Vaatiminen ja haluaminen on eri asia -nimimerkillä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Isoisä:Kai pitää vääntää
Normaali aikuinen ei kaivelee omaansa tai muiden anusta, muuta kuin puhtaanapito- tai diagnostisissa tarkoituksissa.
Nyt minulle on kuitenkin julistettu, että tämä luontainen lian kammo pitäisi unohtaa, kun on kyseessä sukupuolinen kanssakäyminen. Armaan kehossa ei saisi olla yhtään niin likaista paikkaa, ettei sitä voisi suudella.
Te saatte harrastaa juuri sellaista seksiä kuin te haluatte, siinä ei ole mitään väärää! Väärin on kuitenkin tuomita muut, jotka harrastavat "laillista" seksiä. Kuten totesin aiemmassa viestissäni - ja nimimerkissäni - vaatiminen on väärin! Jos vaimosi vastustaisi suuresti suuseksiä tai peppuseksiä, mutta sinä pakottaisit hänet siihen, niin silloin tekisit väärin, sillä seksin pitää olla yhdessä sovittua, sellaista, josta molemmat pitävät, vapaaehtoista. Välillä seksissä - kuten yhteiselämässä yleensä - pitää tehdä kompromisseja, sillä toista ei voi pakottaa vastoin tahtoaan sellaiseen, mitä tämä ei halua tehdä.
Mieheni ja minä emme harrasta peppuseksiä, sillä minä en pidä siitä. Kerran kokeilimme (yhteisestä päätöksestä), mutta minuun se sattui ja mies oli sitä mieltä, että vaikkei se hänestä pahalta tuntunut muuten, mutta se, etten minä pitänyt asiasta ratkaisee tietysti asian. Suuseksiä kylläkin harrastamme ja paljon, siitä pidämme molemmat antajana ja saajana.
Alkuperäinen kirjoittaja Isoisä:Kun siirrän tilanteen toiseen yhteyteen, jossa ei todellakaan ole kysymys seksuaalisesta virityksestä, eli vauvan kosketteluun ja vaikkapa puhtaanapitoon, niin kaikki pitävät jotenkin kummallisena (kuten minäkin) ajatusta vaikkapa peräaukon suukottelusta. vaikka rakkaan lapsenkaan kehossa ei kai pitäisi olla paikkaa, jota ei voisi suudella.
Miksi sukupuolisuus riittää pyhittämään saastan ja tekemään siitä salonkikelpoisen?
Minusta on käsittämätöntä, että otat edes seksiä käsittelevään keskusteluun lapsia mukaan! Aikuisten välisessä seksissä on sallittua kaikki laillinen ja yhdessä sovittu, enkä pysty edes ymmärtämään, miten keksit vetää lapset vertauskuvana seksikeskusteluun! Lapsen piiskaaminenkin on rikos, mutta tätä palstaa lukeneena tiedän, että jotkut aikuiset harrastavat toistensa piiskaamista. Minä en voisi moista kuvitellakaan, mutta en voi tuomita sellaisia ihmisiä, jotka niin vapaaehtoisesti ja omasta halustaan tekevät. Seksissä kun ei ole olemassa "oikeaa" ja "väärää" niin kauan kuin pysytään lain oikealla puolella.