R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
Samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:ja alistuvat miehen edessä seksiin vaikkei heitä huvittaisi tai haluttaisi yhtään. eivätkö naiset osaa pitää puoliaan?![]()
Minulla on ollut ennen sellaisia miehiä, jotka ovat pakottaneet. Milloin milläkin uhaten.. Monesti sain turpaan ku en antanut suosiolla.
Nykyinen mies ei pakota minua mihinkään. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Siihen on varmaan syynsä, miksi toinen ei halua puolisoaan. Ja mielestäni ne ongelmat pitää selvittää, eikä vain levittää jalkojaan pitäkseen kumppani tyytyväisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:Ei minua aina ole huvittanut, mutta olen kuitenkin seksiin suostunut koska rakastan miestäni ja yleensä sitä itsekkin virkistyy kun päästään vauhtiin. ENKÄ ole tuntenut minkäänlaista velvollisuutta siihen eikä mies ole minua painostanut siis en koe että se olisi minulle ongelma suostua seksiin vaikkei haluttaisikaan aina samaan aikaan miehen kanssa. Meillä sama toimii myös toisin päin. Tällä tyylillä mielestäni seksielämäkin pysyy kuosissa kun viitsii vaivautua myös niinä päivinä kun halut eivät ole huipussaan!Toki tämä nyt ei AINA päde meilläkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
Siihen on varmaan syynsä, miksi toinen ei halua puolisoaan. Ja mielestäni ne ongelmat pitää selvittää, eikä vain levittää jalkojaan pitäkseen kumppani tyytyväisenä.
Kuka mies edes haluaa tehdä niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Miksi parisuhteessa pitäisi olla AINA niin, että molemmat haluaa. Toimivan ja vilkkaan seksielämän yks parhaimpia juttuja on se, että molempien ei AINA tarvitse olla yhtä halukkaita ja silti voi harrastaa seksiä! Se ei ole alistamista tai alistumista!
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
Siihen on varmaan syynsä, miksi toinen ei halua puolisoaan. Ja mielestäni ne ongelmat pitää selvittää, eikä vain levittää jalkojaan pitäkseen kumppani tyytyväisenä.
Syy ei ole aina siinä haluajassa. Jos parisuhde on muuten normaali eli rakastetaan ja kunnioitus löytyy molempiin suuntiin niin nopeasti parisuhde terapiaan jos seksittömyys vaivaa vuosikausia,eikä toinen osaa siitä nauttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:On paljon pahempaa henkisesti roikuttaa toista puutteessa kun "alistua" sillon tällön. Pihtaaminen nakertaa toista osapuolta ja paljon!
Syy ei ole aina siinä haluajassa. Jos parisuhde on muuten normaali eli rakastetaan ja kunnioitus löytyy molempiin suuntiin niin nopeasti parisuhde terapiaan jos seksittömyys vaivaa vuosikausia,eikä toinen osaa siitä nauttia.
Niin, ne ongelmat pitää selvittää koska yhteiseen elämään ne vaikuttaa. Musta on tökeröä, että esim. naisen pitää vaan "antaa", koska miehellä on tarpeensa.
:$
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Miksi parisuhteessa pitäisi olla AINA niin, että molemmat haluaa. Toimivan ja vilkkaan seksielämän yks parhaimpia juttuja on se, että molempien ei AINA tarvitse olla yhtä halukkaita ja silti voi harrastaa seksiä! Se ei ole alistamista tai alistumista!
Juurikin näin!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Te jotka vaan suostutte, niin eikö teidän mies huomaa sitä haluttomuutta ja pety, jos nainen ei saa hommasta mitään?
Ei mua innostais hommiin pakotettu mies.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Te jotka vaan suostutte, niin eikö teidän mies huomaa sitä haluttomuutta ja pety, jos nainen ei saa hommasta mitään?
Ei ole kyse pakottamisesta.,,,,,,,,,kummankaan puolelta. Ja kyllä mun mies saa mut haluamaan, kun kerran jo hommiin ryhdytäänJa miten niin, nainen ei saa hommasta mitään? Ainahan mä olen sitä ainakin mielihyvän saanut
Jos miestä haluttaa ja mua ei, niin saatan välillä ehdottaa, että kävisikö hänelle suihin otto. Mulle tulee hyvää mieli, hänelle tulee hyvää mieli, ketään ei pakoteta yhtään mihinkään ja se ei ole millään tavalla minulta pois. Koska voisin yhtälailla vaan kieltäytyä kokonaan, mitä olen myös tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:ja alistuvat miehen edessä seksiin vaikkei heitä huvittaisi tai haluttaisi yhtään. eivätkö naiset osaa pitää puoliaan?![]()
Minulla on ollut ennen sellaisia miehiä, jotka ovat pakottaneet. Milloin milläkin uhaten.. Monesti sain turpaan ku en antanut suosiolla.
Nykyinen mies ei pakota minua mihinkään. :heart:
Siis useampi mies uhkaillut ja pakottaneet...Mikä sua vaivaa???
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Tottahan kaikki ymmärtää että joka hetki ei tartte olla antamassa vaan ongelmaksi asia muuttuu pidemmässä ajassa. on tietysti miehiä ketkä ei yksinkertaisesti jaksaisi olla viikkoa ilman. Oikeasti jos toisesta välittää niin pitäisin huolen siitä että saa edes joskus. Miksi kukaan haluaisi PUOLISOKSI ihmistä kenenkanssa ei olla intiimisti yhdessä? Sillon on mennyt parihuhde sisaruus tasolle ja jompikumpi hakee sen muun muualta. Parisuhteessa pitää huomioida kumpaakin, jos ei halua niin pitää joskus tehdä toinen tyytyväiseksi ja jos ite haluaa jatkuvasti mutta toinen ei niin pitää tyytyä harvempaan,,
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Te jotka vaan suostutte, niin eikö teidän mies huomaa sitä haluttomuutta ja pety, jos nainen ei saa hommasta mitään?
Ei ole kyse pakottamisesta.,,,,,,,,,kummankaan puolelta. Ja kyllä mun mies saa mut haluamaan, kun kerran jo hommiin ryhdytäänJa miten niin, nainen ei saa hommasta mitään? Ainahan mä olen sitä ainakin mielihyvän saanut
Jos miestä haluttaa ja mua ei, niin saatan välillä ehdottaa, että kävisikö hänelle suihin otto. Mulle tulee hyvää mieli, hänelle tulee hyvää mieli, ketään ei pakoteta yhtään mihinkään ja se ei ole millään tavalla minulta pois. Koska voisin yhtälailla vaan kieltäytyä kokonaan, mitä olen myös tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Te jotka vaan suostutte, niin eikö teidän mies huomaa sitä haluttomuutta ja pety, jos nainen ei saa hommasta mitään?
Komppaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei miestä kyllä kukaan pakota seksiin, jos sillä vaan löysänä lerppuu.
Alkuperäinen kirjoittaja suostun :No minä suostun yleensä seksiin, vaikka ei juuri sillä hetkellä niin hirveästi huvittaisikaan. Ja kuten joku jo edellä mainitsi, innostun kyllä yleensä sinnä sitten itsekkin. En koe sitä alistumiseksi, koska halutessani voin kyllä myös kieltäytyä. Minun mieheni on ainakin aina seksin jälkeen tosi iloinen ja erittäin hyväntuulinen. Itse koen, että näin molemmat voittaa. Mies saa sitä seksiä ja minä saan tosi tyytyväisen ja mukavan miehen.