kait mä oon sitten jo niin vanha 36. Mut ei kyl seksi juurikaan pörrää mieLessä vaan siellä pölisee vaikka ja mitä
Tai sit se on sama juttu kuin "siitä puhe mistä puute"
Mitäs sitä ajattelemaan jos voi pannakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kait mä oon sitten jo niin vanha 36. Mut ei kyl seksi juurikaan pörrää mieLessä vaan siellä pölisee vaikka ja mitä
Annie on parisuhteessa toisen kanssa, sanooko hän kaikiile miehille siis KYLLÄ? En sanoisi ihan vaimomatskuksiAnnie sanoi minulle että kun hän on parisuhteessa niin hän ei koskaan sano miehelle punkan pohjalla Ei.
Aasialaisnaisille mies on perheen pää ja toiveensa toteutetaan, esimerkillistä vaimomatskua, eikös niin?
Mutta kun et valitettavasti vieläkään hahmota että otsikossa on kyseessä tieteellinen tutkimus. Ei mikään eroottinen tarina.On se siinä mielessä, että täällä on ihan oma osastonsa seksille ja eroottisille tarinoille. Etkö huomaa itse lainkaan, että koko maailmasi pyörii vain yhden asian ympärillä eli peniksesi. Antaa ihmisestä hieman rajoittuneen kuvan.
Siksi olisi fiksumpaa kirjoitella näitä tarinoita ihan omiin muistelmiin. Sitäpaitsi jos olisin naisystäväsi kokisin todella loukkaavana sen että retostelet asioitamme julkisella keskustelupalstalla.
Siten niin huono valinta että jos aikamiespoika valittaa neitsyydestään tai puutteestaan, niin ei hae ratkaisua maksulliselta. Löytyy niitä suomalaisiakin yksityisyrittäjiä, jotka eivät taatusti ole parittajan hommissa.Miten niin huono valinta? Kuinka moni noistakin naisista tekee tuota hommaa jonkun muun pakottamana. On fiksu valinta olla tukematta ihmiskauppaa
Ollaanko me sun kavereita?Mutta kun et valitettavasti vieläkään hahmota että otsikossa on kyseessä tieteellinen tutkimus. Ei mikään eroottinen tarina.
Annie on vapaamielinen ihminen, hän sanoi kerran että voin hänen puolestaan kertoa kavereilleni meidän sutinoista.
ps. sinunhan piti sivuuttaa kaikki tekstini, mutta suorastaan janoat niitä
ruokin sinua jatkossakin näillä kun niin tykkäät
Sinä siitä puutteesta olet lähinnä valittanutSiten niin huono valinta että jos aikamiespoika valittaa neitsyydestään tai puutteestaan, niin ei hae ratkaisua maksulliselta. Löytyy niitä suomalaisiakin yksityisyrittäjiä, jotka eivät taatusti ole parittajan hommissa.
Joo mut nykyään se henkinen yhteys tärkein koska syvä yhteys toiseen keventää oloa ja piristää ihan helkatisti siis tapasin yhen naisen ja me tultiin tosi hyvin juttuun joka kerta kun tapasimme joidenkin kaa se toimii luonnostaan ja tekee mielen kepeäksi. Sekin mulle sanoi et ihanku ois kotiin tullut. Mut se oli varattu.Tai sit se on sama juttu kuin "siitä puhe mistä puute"
Mitäs sitä ajattelemaan jos voi pannakin.
Ehdottomasti kyllä ja siksi haluan jakaa ja ilahduttaa teitä tarinoillaniOllaanko me sun kavereita?
Ehdottomasti kyllä ja siksi haluan jakaa ja ilahduttaa teitä tarinoillani
Paitsi jokunen mamma ei halua olla kun yrittää dissata kokoajan, mutta olen teflonia. Sori vaan heidän puolestaan.
Hyppäsit ko. aiheesta pois. Oli kyse ikisinkuista. Saanhan minä mitä upeinta seksiä keskim kerran viikossa, ei nykyisin pahemmin valittamista. Ennen Annien aikaa (EaaSinä siitä puutteesta olet lähinnä valittanut
Hyppäsit ko. aiheesta pois. Oli kyse ikisinkuista. Saanhan minä mitä upeinta seksiä keskim kerran viikossa, ei nykyisin pahemmin valittamista. Ennen Annien aikaa (Eaa ) oli kyllä tylsää.
Annie on parisuhteessa toisen kanssa, sanooko hän kaikiile miehille siis KYLLÄ? En sanoisi ihan vaimomatskuksi