vieläkö muistat missä olit ja mitä teit kun WTC tapahtui?

millipilli
Olin vahtimassa 2-vuotiasta serkkutyttöäni kun silloinen poikaystävä laittoi viestin, että jenkkeihin on hyökätty. Lapsenvahtivuoron päätyttyä menin poikaystävälle ja äiti soitti, että mummu on kuollut :'( (ei wtc:ssä...)
 
ankkis
Orkesterin stemmaharjoituksissa, väliajalla venäläinen äänenjohtaja katseli venäläiseltä kanavalta ja me tajuttiin siitä tietysti vain kuvien välityksellä, että jotain outoa on nyt tapahtunut. Kun lopulta pääsi lähtemään kotiin, oli kyllä aika epätodellinen olo.
 
vieras
Olin vanhempieni luona ja mulla oli ollut jonkin aikaa kumman kauhea olo, en ollut kipeä mutta jokin teki olon ihmeelliseksi ja oudoksi. Ei mennyt kauaa kun tuli ensimmäinen uutinen WTC iskut tuli. Sen jälkeen aina pieni pelko jos samantyylinen olo on meinannut tulla.
 
Oltiin mun työpaikalla silloin, vaimo oi tullut käymään ja juuri teimme lähtöä kotiin.

Vaimo oli toisella koneella jossain keskustelufoorumilla, ja ihmetteli kun siellä alettiin puhumaan jostain lentokoneturmasta. Hieman ihmeteltiin että mitä on tapahtunut ja kun varttia myöhemmin menimme kotiin ja avasimme television niin juuri sillä hetkellä näytettiin kun toinen kone osui torniin.

... Sanokoot muut mitä sanovat, mutta mun (ja monen muun) miestä tuossa WTC tapahtumassa on PALJON mätää. Tuostahan on esitetty salaliittoteorioita todistusaineineen. Itse olen aina ihmetellyt miksi yhtäkään mustaa laatikkoa ei saatu YHDESTÄKÄÄN koneesta pelastettua. :x
 
Nojatuolissa
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
olin imettämässä poikaa ja avasin telkkarin, ihmettelin hetken miten siihen aikaan päivästä tulee tuollainen elokuva kunnes tajusi mitä oikeasti oli tapahtunut
Hassua, sama tilanne mulla - tosin tytön kans. Mies aukasi telkkarin ja pitkään sitä tuijotin, ennen kuin tajusin mitä tapahtui...
 
Non compos mentis
Esikoiseni oli päivälleen 2 kk vanha. Hänen isänsä saapui Suomeen tuona päivänä, allekirjoitin avioerohakemuksen tuona päivänä. Vein vauvan isoveljeni ja tämän vaimon luo hoitoon siksi aikaa, kun lähdin iltalukioon (pitkän matikan arvosanojen korotus, kirjoittanut olin jo). Muistan katselleeni torneja ja miettineeni materiaalisia vahinkoja ensin, en edes tajunnut, että siellä oli ihmisiä. Ei ennen kuin näin kuvia tippuvista ihmisistä. Mulla oli henkilökohtainen kriisi sen verran pinnalla, etten sitä WTC:tä kauheasti ehtinyt surra. Ukko tietysti soitteli suvulleen ja vakuutteli olevansa kunnossa, sieltä kun oli juuri lentänyt.
 
Muistan sen ihan selvästi.. :/
Olin omassa ensimmäisessä asunnossani, join aamukahvia ja laitoin tv:n päälle.
Ihmettelin kun kulki ruudussa ilmoitus ylimääräisestä uutislähetyksestä ja ajattelin et pitääpäs katsoa..

Uutiset kun alkoi niin seisoin vain keskellä olohuonetta ja tuijotin tv;tä.
Sitten istuin ja soitin äidille ja isälle että katsovatko..
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
olin imettämässä poikaa ja avasin telkkarin, ihmettelin hetken miten siihen aikaan päivästä tulee tuollainen elokuva kunnes tajusi mitä oikeasti oli tapahtunut
Samoin mulla.. tosin en imettänyt mutta olin vauvan kanssa kotona.. sillon näky toi cnn tai joku vastaava kanava.. ja tais olla ihan ekoja kertoja kun näytti sitä törmäystä.. meni hetki ennen ku tajus et se tapahtui oikeesti..
 
vieras
vaikka sitä teeveestä seurasin, vasta monta päivää myöhemmin 7päivää lehteä lukiessani tajusin vihdoin asian..... njoo, tosi vaikea synnytys ja kaikkee niin meni ihan täysin alkuun ohite..
 
juuri astuin työpaikan ovesta sisään, kun työkaveri huuteli tiskin takaa että NYT SYTTY SOTA!

ihmettelinkin, miksi ei baarista kuulunut tavanomaista älämölöä kuin normaalisti...telkka vaan pauhas
 
Wide
Olin sohvalla mahani kanssa ja kattelin telkkaria kun tuli ylimääränen uutislähetys, olin ihan pihalla ja piti herättää mieskin päikyiltä kattomaan.Muistan myös missä olin kun tuli se kaamea maanjäristys joulunaikaan 2003 Iranissa..Ja Estonia uppos, kyllä ne jää mieleen.
 

Yhteistyössä