vieläkö muistat missä olit ja mitä teit kun WTC tapahtui?

vieras
Olin vauvapalstalla ja siellä asiasta kerrottiin ja käskettiin katsomaan telkkaria. No minäkin menin ja soitin sitten miehellekin. Minä kun en koskaan melkein katsele uutisia niin mies luuli, että olen käsittänyt jotain väärin. Väitti ensin siis suunnilleen, että katselen jotain tv-peliä tms.
 
Mä olen kanssa käynyt siellä Ground Zerossa vuonna 2005. Kyllähän se hiljaiseksi laittoi. Keskellä sitä aluettahan on isohko risti. Sitä ei ole tehty, vaan sellainen ristin muotoinen siihen raunihoihin jäi pystyyn ja se säästettiin muistomerkiksi.
 
9/ 11 was an inside job!
Tulin salilta kotiin, pistin radion päälle ja silloin kuulin ensimmäisen kerran. Molemmat lentokonetörmäykset oli jo tapahtuneet, enkä ollut uskoa korviani. Kaikki muu tekeminen unohtui siinä paikassa ja syöksyin pistämään tv:n päälle. Päivä ja ilta menivätkin sitten tv-uutisia katsellen ja ihmietellen, että miten tällainen on voinut tapahtua....
 
sipsi
Töistä tulin päiväkodin kautta, avasin telkun pikkukakkosta odottamaan, ja ihmettelin, kun tuollaista kamalaa elokuvaa näytetään keskellä päivää... Lentokone lensi juuri tornin läpi :(

Olin soittanut miehelle töihin ja sanonut, että paa äkkiä radio auki, kohta alkaa kolmas maailmansota...
 
löllerö
Makasin sohvalla ja söin masuvauvan kans hampurilaista,olis just tullu koulusta kaupan kautta. Mies oli komennuksella ranskassa. Kattelin kun nuo sortusivat,varmaan sadasti sillä sitä sitten lykkäs viikon verran joka kanavalta.Samana iltana katoin maailman huonoimman leffan,driven :D
 
Tytsä
Oltiin miehen kanssa Lapissa lomalla. Aamulla aikaisin lähdettiin vaeltamaan ja illalla tultiin mökille. Siinä saunan lämpiämistä odotellessa laitettiin telkka päälle. Siellä oli just meneillään ylimääräinen uutislähetys ja molempien tornien romahdus näytettiin peräkkäin. Kateltiin ihmeissään ja mietittiin onko tää jotain leffaa vai mitää... Jonkin aikaa meni ennen kuin tajusi totuuden.
 
dina
tää oli ekassa omassa kämpässä lojuilemassa sohvalla, äiti soitti. tajusin asian vakavuuden vasta seuraavana päivänä kun aiheesta oli joka paikassa lööpit ja telkkarista ei muuta näkynytkään.
 
:)
Olin juuri päässyt töistä kun poikaystävä soitti. Oli tulossa hakemaan mua. Sanoi että joku oli hyökännyt USA:han. Mentiin ostamaan tv:tä ja katsottiin uudelleen ja uudelleen kun ne koneet lensi torneihin, oli aika näyttävän näköistä kun ne näkyi 20 telkkarista yhtä aikaa. Meni kauan ennen kuin saatiin se tv valituksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
olin imettämässä poikaa ja avasin telkkarin, ihmettelin hetken miten siihen aikaan päivästä tulee tuollainen elokuva kunnes tajusi mitä oikeasti oli tapahtunut
Hei mä istuin kans olkkarin lattialla imettämässä tyttöä ja kun avasin tv:n en uskonut katsovani uutislähetystä...soitin miehelle ja se kuunteli auton radiosta ohjelmaa tuosta
 
Halikatti
Olin yliopiston uusien opiskelijoiden alamme liiton infotilaisuudessa, kun n. klo 16 luennoitsija sanoi yhtäkkiä puhuessaan, että "..huh huh, vähän vaikea puhua tässä kun pitää ajatella mitä tuolla maailmalla oikein tapahtuu". Olin ihan että mitä sitten, kaikki olimme uutispimennossa. Hän sitten valisti parilla lauseella ja kaverini sanoi heti: oisko se se Osama Bin Laden asialla ja mä olin taas ihan että kuka? Koko illan istuin tv:n ääressä kun kotiin menin.
 
juu
Muistan hyvin! Olin pitkässä leikkauksessa joka alkoi aamupäivällä muistaakseni 10-11 aikaan. Kun heärilin heräämössä ja siirryin osastolle oli "kolmas maailmansota" alkanut ja kaikki menivät sairaalassakin ihan pitkin seiniä.
 
meipi
Olin tullut juuri töistä ja lösähtänyt sohvalle jossa meni tv-päivächat, sinne alkoi tulla viestejä tuosta uutisesta, muistaakseni juontaja poisti ekat koska luuli niiden olevan pilaa, viestejä tuli lisää ja juontaja vahvisti uutisen ja olikin tosi pöllämystyneen näköinen huomatessaan asian olevankin faktaa.
Pian meni alalaidassa teksi että kohta alkaa ylimääräinen uutislähetys.
Muistaakseni siinä uutisissa tuli suoraa kuvaa amerikasta ja lähetyksessä kun kuvattiin nähtiin suorana miten se toinen kone lensi torniin. Voitteko korjata jos muistan väärin, tuliko se tosiaan suorana se toisen koneen lento?? Muistan kuinka toimittajan sana katkeili kun kone lämähti torniin.
En ehtinyt lukea tätä ketjua läpi vielä.
Nettiä ei silloin kodissani ollut.
 

Yhteistyössä