vieläkö muistat missä olit ja mitä teit kun WTC tapahtui?

mie
tulin koulusta asuntolaan, luulin että kämppis katto jotain tomintaleffaa,ekana tuli mieleen independece day, mut sit tajusin että se oli totta.. näin pitkään painajaisia.. :(
 
Turkilmas
Mä olin Hansassa shoppailemassa ja mies soitti että kato uutiset. Silloin vasta huomasin että kaikissa putiikeissa joissa vaan telkkari oli, oli väkeä liimautuneena katsomaan. Oli se aika karmivaa :'(
 
hyy
Alkuperäinen kirjoittaja Semi:
Oltiin mun työpaikalla silloin, vaimo oi tullut käymään ja juuri teimme lähtöä kotiin.

Vaimo oli toisella koneella jossain keskustelufoorumilla, ja ihmetteli kun siellä alettiin puhumaan jostain lentokoneturmasta. Hieman ihmeteltiin että mitä on tapahtunut ja kun varttia myöhemmin menimme kotiin ja avasimme television niin juuri sillä hetkellä näytettiin kun toinen kone osui torniin.

... Sanokoot muut mitä sanovat, mutta mun (ja monen muun) miestä tuossa WTC tapahtumassa on PALJON mätää. Tuostahan on esitetty salaliittoteorioita todistusaineineen. Itse olen aina ihmetellyt miksi yhtäkään mustaa laatikkoa ei saatu YHDESTÄKÄÄN koneesta pelastettua. :x
jep. bush on paska jätkä. ei oo minkää osaman hommia tää
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Istuin Porvoon aluesairaalan kirurgian päivystyksessä umpisuolikipujen kanssa.

Melkein samassa paikassa olin. Istuin autossa matkalla terveyskeskuksen päivystykseen kipeän jalkani kanssa, kun radiossa kerrottiin asiasta. Vähän ajan päästä istuin Porvoon terveyskeskuksen päivystyksen odotustilassa, jossa me kaikki odottavat istuimme hiljaa ja katsoimme kuinka lentokoneet törmäsivät torneihin. Muistan tuon kuin eilisen päivän.
 
Kakkosen kanssa lastenklinikalla päivystyksessä. Ihmettelin et mitä sieltä telkasta tulee, kun henkilökunta oli katsomassa sitä. Lastenklinikan vieressä on joku suurlähetystö, ja kotiin lähteissä kattelin kun oli joka puolella diplomaattiautoja, pitkin poikin parkissa. Arvasin että nyt on jotain isoa tapahtunut, ja kotiin päästyä avasin telkan.
 
3xtuplat
Katoin tv.ta kun alkoi pyörimään yläreunassa teksti että lentokone törmännyt torneihin..juu eka ajatus oli että tämän on pakko olla vitsi..no meni hetki ja luki että myös toiseen torniin on törmätty..sitten alkasikin koko kauheus paljastua..epäuskoinen olo, ei muuta voi sanoa..eka törmäys meni vahingon piikkiin mutta kun tuo toinenkin tapahtui sitten tiesi jo että tahallisuudesta on kyse.
 
Kotona, mies ja esikko oli päikkäreillä ja mä selasin kanavia. Joltain jenkki-uutiskanavalta sit näin et lentokone oli osunu yhteen torniin ja jäin kattomaan, ja kohta osu toinenkin :|

Mä ajattelin vaan et "älytöntä, nerokasta". Ja ilkeää ja kamalaa, tottakai, mut se ei tullu ekana mieleen, oli niin absurdia. :|
 
Keittiönoita
Olin hakemassa junnua kokkikerhosta. Seisoin paikallisen pitserian ikkunan edessä ja ihmettelin, mikä leffa sen pitserian telkkarista tulee. Samalla hetkellä soi kännykkäni ja exä soitti, että WTC:n torneihin on lentänyt lentokone.
 
AnniHelena
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Muistan sen ihan selvästi.. :/
Olin omassa ensimmäisessä asunnossani, join aamukahvia ja laitoin tv:n päälle.
Ihmettelin kun kulki ruudussa ilmoitus ylimääräisestä uutislähetyksestä ja ajattelin et pitääpäs katsoa..

Uutiset kun alkoi niin seisoin vain keskellä olohuonetta ja tuijotin tv;tä.
Sitten istuin ja soitin äidille ja isälle että katsovatko..
Aamukahvia? Se sattui (lentokoneet) Suomen aikaa iltapäivällä...

Tultiin kaupungilta ostoksilta kotiin ja avattiin telkkari, mies on britti ja katsoi usein CNN:aa ja muita. Siihen jäi tekemiset loppuillaksi, kohta telkkarin avaamisen jälkeen nähtiin livenä kun toinenkin kone törmäsi torniin.
 
vieras
Tultiin juuri sinä päivänä miehen kanssa viikon mittaiselta vaellukselta Muotkan erämaasta. Muuhun maailmaan oltiin tuona aikana yhteydessä kerran, kun lähetimme tekstiviestin Koarvikodzzan huipulta, että "hengissä ollaan". WTC-uutinen kuultiin radiosta, kun olimme ajaneet ehkä sata metriä siitä, missä auto oli "parkissa". Ensin meni hetki tajuta, että uutinen on totta, sitten käännyimme katsomaan toisiamme ja sanoimme melkein yhteen ääneen: "- Mennäänkö takaisin?"
 
Sain ekan tiedon WTC-iskuista amerikkalaisen suosikkibändini fan clubin keskustelupalstalta.

Hetken aikaa, ehkä 5-10 minuuttia, ainoat tiedot iskuista tuli juurikin tuolta samaiselta keskustelupalstalta, enkä aluksi osannut ottaa asiaa edes vakavasti... Kunnes juuri ennen iltapäiväneljän uutisia silloisessa Radiomafiassa toimittaja (oisko ollut Olga K?) sanoi hyvin vakavankuuloisella äänellä, että nyt on jotain kamalaa tapahtunut New Yorkissa. Muistaakseni toimittaja mainitsi jotain lentokoneen lentämisestä päin WTC:n tornitaloja, ja heti sen jälkeen tulikin ekat radiouutiset, joissa asiasta kerrottiin lisää. Olin siihen aikaan vannoutunut Radiomafian kuuntelija, mutta siinä kohtaa kanava vaihtui hyvin äkkiä Radio Suomen puolelle, jossa oli pitempi uutislähetys.

Olin siis iskujen aikaan töissä, joten en nähnyt toisen koneen iskeytymistä livenä telkkarista. Kotiin päästyäni koko loppuilta menikin sitten telkkarin ääressä eri kanavia katsellen, ja sekä lentokoneiden osumat että tornien sortumiset tuli nähtyä aika moneen kertaan. :( Ikinä en unohda niitä filminpätkiä, enkä myöskään niitä videoita, joissa ihmiset hyppäävät kuolemaan WTC:n ikkunoista. :(
 
n
Olin ystävän luona kylässä, isäni soitti ja kertoi mitä oli tapahtunut -tuntui etten tajunnut ennenkuin näin samalla tv:stä. Ajatuksena oli syttyikö nyt mailmansota, hämmentynyt ja turvaton olo.
 
Olin just tullu koulusta kotiin kun kaveri soitti ja käski laittaa telkkarin päälle. Puhelimessa puhuessa näin sourassa lähtyksessä kun toinen (vai minesko se sit oli) törmäs. :/

Mies hiukan hätäänty kun soitin että WTC:hen on törmänny kone, ilmeisesti tahallaan. Mä olin sillon töissä WTC:ssä -Tukholmassa. Enkä tajunnu heti sanoa missä tää oli tapahtu.
 
Olin ollu meidän tytön (vajaa 1v) kanssa koko päivän shoppailemassa Helsingissä. Tultiin illansuussa kotiin ja mun sisko soittaa että ootko kuullu mitä on tapahtunu ja avaa telkkari. Mies oli iltavuorossa. Istuin olkkarin lattialla, katsoin telkkaria ja itkin. Tyttö teki telkkari vasten seisoma harjotuksia. Jossain vaiheessa käänsin kanavan musiikki tv:lle siletä tuli Kylie Minoguen senhetkinen hitti biisi (en muista nimeä) vieläkin kun kuulen sen, alkaa ahdistamaan.
 

Yhteistyössä