mie
tulin koulusta asuntolaan, luulin että kämppis katto jotain tomintaleffaa,ekana tuli mieleen independece day, mut sit tajusin että se oli totta.. näin pitkään painajaisia..
jep. bush on paska jätkä. ei oo minkää osaman hommia tääAlkuperäinen kirjoittaja Semi:Oltiin mun työpaikalla silloin, vaimo oi tullut käymään ja juuri teimme lähtöä kotiin.
Vaimo oli toisella koneella jossain keskustelufoorumilla, ja ihmetteli kun siellä alettiin puhumaan jostain lentokoneturmasta. Hieman ihmeteltiin että mitä on tapahtunut ja kun varttia myöhemmin menimme kotiin ja avasimme television niin juuri sillä hetkellä näytettiin kun toinen kone osui torniin.
... Sanokoot muut mitä sanovat, mutta mun (ja monen muun) miestä tuossa WTC tapahtumassa on PALJON mätää. Tuostahan on esitetty salaliittoteorioita todistusaineineen. Itse olen aina ihmetellyt miksi yhtäkään mustaa laatikkoa ei saatu YHDESTÄKÄÄN koneesta pelastettua. :x
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Istuin Porvoon aluesairaalan kirurgian päivystyksessä umpisuolikipujen kanssa.
Aamukahvia? Se sattui (lentokoneet) Suomen aikaa iltapäivällä...Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Muistan sen ihan selvästi.. :/
Olin omassa ensimmäisessä asunnossani, join aamukahvia ja laitoin tv:n päälle.
Ihmettelin kun kulki ruudussa ilmoitus ylimääräisestä uutislähetyksestä ja ajattelin et pitääpäs katsoa..
Uutiset kun alkoi niin seisoin vain keskellä olohuonetta ja tuijotin tv;tä.
Sitten istuin ja soitin äidille ja isälle että katsovatko..