vieläkö muistat missä olit ja mitä teit kun WTC tapahtui?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Olin junassa menossa Tikkurilasta Helsinkiin, puhuin puhelimessa, kävelin jutellen Stokkalle, jossa näin ihmisiä tellkareita tuijottamassa. Se mitä olin aikeissa tehdä, jäi tekemättä.
Me ollaan pyöritty sillä hetkellä aivan samoilla kulmilla ja junalla!

Alkuperäinen kirjoittaja Semi:
Oltiin mun työpaikalla silloin, vaimo oi tullut käymään ja juuri teimme lähtöä kotiin.

Vaimo oli toisella koneella jossain keskustelufoorumilla, ja ihmetteli kun siellä alettiin puhumaan jostain lentokoneturmasta. Hieman ihmeteltiin että mitä on tapahtunut ja kun varttia myöhemmin menimme kotiin ja avasimme television niin juuri sillä hetkellä näytettiin kun toinen kone osui torniin.

... Sanokoot muut mitä sanovat, mutta mun (ja monen muun) miestä tuossa WTC tapahtumassa on PALJON mätää. Tuostahan on esitetty salaliittoteorioita todistusaineineen. Itse olen aina ihmetellyt miksi yhtäkään mustaa laatikkoa ei saatu YHDESTÄKÄÄN koneesta pelastettua. :x
mie oon sun kanssa samaa mieltä..

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Muistan sen ihan selvästi.. :/
Olin omassa ensimmäisessä asunnossani, join aamukahvia ja laitoin tv:n päälle.
Ihmettelin kun kulki ruudussa ilmoitus ylimääräisestä uutislähetyksestä ja ajattelin et pitääpäs katsoa..
Aamukahvia? Sehän tapahtui iltapäivästä joskus neljän viiden aikaan muistaakseni.

vieras
Minä muista myös kuin eilisen päivän: Olin kaverin luona tekemässä opinnäytetyötä, käännyin ja katoin telkkariin - ihan oikeasti - leuka tipahti lattiaan ja tunnelmat oli - uskoa vai eikö!

Muistan!

Olin lähdössä kaupunginteatterille avoimien ovien iltaan, ja silloinen avokkini tuli kotiin ja kertoi, että WTC:hen on lentänyt lentokone. Mä siihen, että jahas, VAIN jenkit on niin tyhmiä, ettei huomaa niitä torneja vaan lentää pahki - ja lähdin teatterille. Sitten illalla kun palasin, totuus valkeni...

Olin juuri tullut koulusta kaverini luokse. Siellä porukalla kateltiin telkkaria, ja kuuntelin kun toitotettiin "terrori-isku yhdysvalloissa, kaksi lentokonetta törmännyt wtc:n". Jotenkin aattelin ne kahtena eri asiana, mietin et mikä terrori-isku taas on tehty, ja sit ihmettelin et mitkä on mahdollisuudet jotta kaks konetta törmää vierekkäisiin rakennuksiin melkein samaan aikaan. :ashamed: Mulla meni varmaan tunti ennenkuin osasin yhdistää noi tapahtumat samaks asiaks :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Semi:
Oltiin mun työpaikalla silloin, vaimo oi tullut käymään ja juuri teimme lähtöä kotiin.

Vaimo oli toisella koneella jossain keskustelufoorumilla, ja ihmetteli kun siellä alettiin puhumaan jostain lentokoneturmasta. Hieman ihmeteltiin että mitä on tapahtunut ja kun varttia myöhemmin menimme kotiin ja avasimme television niin juuri sillä hetkellä näytettiin kun toinen kone osui torniin.

... Sanokoot muut mitä sanovat, mutta mun (ja monen muun) miestä tuossa WTC tapahtumassa on PALJON mätää. Tuostahan on esitetty salaliittoteorioita todistusaineineen. Itse olen aina ihmetellyt miksi yhtäkään mustaa laatikkoa ei saatu YHDESTÄKÄÄN koneesta pelastettua. :x
mie oon sun kanssa samaa mieltä..
Peesit. Pentagonistahan ei ole edes löydetty konetta. Valtava ohjuksen reikä vain. Hyvä huijaus joka paljustuu joskus jos on paljastuakseen.

Muistan :/ olin autossa systerin kanssa kun kuulimme radiosta mitä oli tapahtunut, olimme menossa isoäidin luo ja kun pääsimme sinne asti isoäiti oli ihan paniikissa koska se oli saanut yhteyttä jokaiseen sukulaiseen nykissä paitsi meidän serkkuun, siinä sitten isoäiti ehti miettiä vaikka mitä ja me siskon kanssa yritettiin rauhoitella sitä että puh.linjat ovat varmaan niin tukossa että sen takia emme eikä kukaan muu saa serkkuun yhteyttä. Monen tunnin päästä saimme tietää että serkku oli ollut metrossa nykissä kun tämä tapahtui ja metrot oli tietysti pysähtynyt, siinä se oli sitten istunut aika kauan, mutta kunnossa se oli.
Pari vuotta myöhemmin kun kävimme nykissä, kävimme kattoo ground 0 ja oli aika järkyttävä näkö, luimme muistotekstit ym mitä oli kirjoitettu joka paikkaan.

Muistan. Myö mentiin just mummolaan juhlistamaan meidän pojan 3-vuotis ja vaarin 79-vuotispäiviä (molemmilla synttärit just sinä kyseisenä päivänä ).
Mulla oli tv auki ennen lähtöä, ja mies kuunteli tiiviisti radiota koko matkan mummolaan (2km).
Mummolassa sit syötiin kakkua ja kahvia / mehua kokoajan telkkaria seuraten.

Kotona pakkailemassa matkalaukkuja, oltiin lähdössä tytön kanssa parin päivän päästä Turkkiin. Muistan parhaiten sen kun BBC:n juontaja huusi ja melkein itki paniikissa kun ensin näytettiin suorana lähetyksenä sitä ekaa savuavaa tornia ja sit kuvaaja vauhdikkaalla liikkeellä siirsi kuvan siihen toiseen torniin juuri kun rysähti. Parhaiten siis mieleen jäänyt se mieletön hätä ja paniikki juontajalla.

Silloista opiskelijaboxia imuroin ja tv oli auki, kun yhtäkkiä havahduin ylimääräiseen uutislähetykseen. Sammutin imurin ja kerkesinkin siinä sitten nähdä reaaliajassa toisen koneen törmäyksen uutislähetyksessä.

Yhteistyössä