vieras
Olin töissä iltavuorossa, ja mieheni soitti uutiset. Tuntui todella hurjalta, sillä kuulun niihin, jotka ovat kyseisissä torneissa vierailleet.
Me ollaan pyöritty sillä hetkellä aivan samoilla kulmilla ja junalla!Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Olin junassa menossa Tikkurilasta Helsinkiin, puhuin puhelimessa, kävelin jutellen Stokkalle, jossa näin ihmisiä tellkareita tuijottamassa. Se mitä olin aikeissa tehdä, jäi tekemättä.
mie oon sun kanssa samaa mieltä..Alkuperäinen kirjoittaja Semi:Oltiin mun työpaikalla silloin, vaimo oi tullut käymään ja juuri teimme lähtöä kotiin.
Vaimo oli toisella koneella jossain keskustelufoorumilla, ja ihmetteli kun siellä alettiin puhumaan jostain lentokoneturmasta. Hieman ihmeteltiin että mitä on tapahtunut ja kun varttia myöhemmin menimme kotiin ja avasimme television niin juuri sillä hetkellä näytettiin kun toinen kone osui torniin.
... Sanokoot muut mitä sanovat, mutta mun (ja monen muun) miestä tuossa WTC tapahtumassa on PALJON mätää. Tuostahan on esitetty salaliittoteorioita todistusaineineen. Itse olen aina ihmetellyt miksi yhtäkään mustaa laatikkoa ei saatu YHDESTÄKÄÄN koneesta pelastettua. :x
Aamukahvia? Sehän tapahtui iltapäivästä joskus neljän viiden aikaan muistaakseni.Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Muistan sen ihan selvästi.. :/
Olin omassa ensimmäisessä asunnossani, join aamukahvia ja laitoin tv:n päälle.
Ihmettelin kun kulki ruudussa ilmoitus ylimääräisestä uutislähetyksestä ja ajattelin et pitääpäs katsoa..
Peesit. Pentagonistahan ei ole edes löydetty konetta. Valtava ohjuksen reikä vain. Hyvä huijaus joka paljustuu joskus jos on paljastuakseen.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mie oon sun kanssa samaa mieltä..Alkuperäinen kirjoittaja Semi:Oltiin mun työpaikalla silloin, vaimo oi tullut käymään ja juuri teimme lähtöä kotiin.
Vaimo oli toisella koneella jossain keskustelufoorumilla, ja ihmetteli kun siellä alettiin puhumaan jostain lentokoneturmasta. Hieman ihmeteltiin että mitä on tapahtunut ja kun varttia myöhemmin menimme kotiin ja avasimme television niin juuri sillä hetkellä näytettiin kun toinen kone osui torniin.
... Sanokoot muut mitä sanovat, mutta mun (ja monen muun) miestä tuossa WTC tapahtumassa on PALJON mätää. Tuostahan on esitetty salaliittoteorioita todistusaineineen. Itse olen aina ihmetellyt miksi yhtäkään mustaa laatikkoa ei saatu YHDESTÄKÄÄN koneesta pelastettua. :x