Vetää kyllä vähän hiljaiseksi kun ajattelen millainen avioliitto minulla on

Jos on mahdollista ymmärtää kahdella tavalla niin palstalla vaitaan se tapa joka saa kirjoittajan vaikuttamaan tyhmältä.
Trolleilla on enemmänkin vaihtoehtoja, alkavat väittämään hölynpölyä mustasta, valehtelemaan ja vääristelemään mustien kirjoituksia. Sen jälkeen tulee ”toinen” lainaamaan sitä, komppaa ja heittää pitkät röhönaurut perään kymmenen hymiön kera.

Toistuu jatkuvasti, kaava on aina sama, eikä tämä ”toinen” 🤣 hoksaa sitä, että se on niin läpiväkyvää, niin läpinäkyvää 😁😁😁
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
Trolleilla on enemmänkin vaihtoehtoja, alkavat väittämään hölynpölyä mustasta, valehtelemaan ja vääristelemään mustien kirjoituksia. Sen jälkeen tulee ”toinen” lainaamaan sitä, komppaa ja heittää pitkät röhönaurut perään kymmenen hymiön kera.

Toistuu jatkuvasti, kaava on aina sama, eikä tämä ”toinen” hoksaa sitä, että se on niin läpiväkyvää, niin läpinäkyvää
Vaikea läpinäkyvää on huomata. Sehän se on läpinäkyvän tarkoituskin.
 
Joo, myönnän, tyhmiä kysymyksiä.
En kuitenkaan narraisi armaampani nimeä, enkä sukupuolta.
Hyvä kun myönsit 👍

Mutta mieti nyt vähän, jos ko. aasialaisnaisen nimen menisin vieläpä paljastamaan, kun olen jotain muutakin kertonut tilanteesta, niin tietyt mutta harvat ihmiset tietäisivät välittömästi, ketkä 2 ovat kyseessä. Heikäläisiä kas kun ei Suomessa valitettavasti vielä ole pilvin pimein.

Annie on sattuneesta syystä joutunut elämään varsin eristetysti täällä jossain, sen takia kovinkaan moni ihminen ei häntä tunne/tiedä. Ja ne jotka tietävät niin olen satavarma siitä että he eivät todellakaan lue tätä palsta.

Ja jos sinulla nyt sattuu olemaan joku exä, niin älä nyt mene kuitenkaan paljastamaan sitä jos joku kyselee!
 
Asiasta toiseen ja kolmanteen (siis tutustumiini aasialaisnaisiin kotikaupungissani). Alan nyt pian valmistautumaan tapaamaan sekä Joytä, että vain kerran aikaisemmin tapaamaani Sunia.

Sun on todellakin kirjoitellut minulle aktiivisesti, välillämme on jo nyt suuri luottamus, ja eilen tapahtui jotain todella miellyttävää viestittelyssämme. Hän sanoi melkein itkeneensä onnesta yhdestä viestistäni.

Se on niin upea juttu molemmille, että trollitkaan tuskin pysyvät nahoissaan kun kerron siitä vasta yöllä tai huomenissa koska tänään on taas peli-ilta.

Ja trolleille vielä tiedoksi se, että minulla ei ole mitään muuta mielessä (tuhmia ajatuksiakaan) kuin tukea tuota todella miellyttävää ja lämmintä naista (naimisissa thaikkumiehen kanssa, lapsiakin on) eilen mainitsemassaan ongelmassa, jonka on kohdannut omanmaalaisten puolelta täällä.

ps. sori kilttis, että laitoin tämän tänne, mutta ymmärtänet kun meillä molemmilla menee niin hyvin. Jotkut ketjut on pilattu trollien törkykommenteilla, en halua sinne laittaa. Mutta Sunista teen sitten ihan uuden ketjun
 
vierailija
Joo, myönnän, tyhmiä kysymyksiä.
En kuitenkaan narraisi armaampani nimeä, enkä sukupuolta.
Algoma on ainut musta tällä palstalla, jonka viestit kannattaa lukea.
Suomi kuluttaa 12 miljardia mielenterveyspalveluihin jollain ajanjaksolla, luin tai kuulin uutisista.
On suuri isänmaamme palvelus jaksaa kommentoida mustien kirjoituksiin. Minä en enää jaksa. Se on liian iso urakka jo päivätyönsä sekopäiden parissa tehneelle kansalaiselle.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: setis ja Algoma
vierailija
Suomen kieli oli rikas ja sillä on helppo leikkiä. Sääli, ettei kaikki sitä tajua
Pää, päätellä, päätön. Maikkarilla alkaa uusi ohjelma, jossa kielitieteilijä Janne S. raottaa kielemme ihmeellisyyksiä. En odota ohjelmaa kieli pitkällä. Maailmassa on paljon muita mukavampia kieliä, joilla viihdyttää itseään eikä niistä tule paha mieli kuten tällä tylsien miesoletettujen pilaamalla palstalla.
 
Pää, päätellä, päätön. Maikkarilla alkaa uusi ohjelma, jossa kielitieteilijä Janne S. raottaa kielemme ihmeellisyyksiä. En odota ohjelmaa kieli pitkällä. Maailmassa on paljon muita mukavampia kieliä, joilla viihdyttää itseään eikä niistä tule paha mieli kuten tällä tylsien miesoletettujen pilaamalla palstalla.
Erinomaisesti Alepa täällä viihdyt, kovin koukussa selvästikin olet 🤣
 
vierailija
Erinomaisesti Alepa täällä viihdyt, kovin koukussa selvästikin olet
Ota S-ryhmään yhteyttä. He ehkä innostuvat julkaisemaan horinasi Yhteishyvä-lehden sivuilla. Voit myös painattaa alepa-pakkomielteesi omakustannekirjana. Voit myös ostaa tai tilata netissä kaupalta keltapunaisia muovipusseja, joihin sullot tälle palstalle kirjoittamasi jutut paperiprintteinä. Tässä muutama vinkki alepa-maniaasi.
Ilokseni olen huomannut, että Sanna-jankkaajan oireilu on hyvässä vaiheessa verrattuna aikaisempaan jatkuvaan viestien tuuttaukseen.
 
Ota S-ryhmään yhteyttä. He ehkä innostuvat julkaisemaan horinasi Yhteishyvä-lehden sivuilla. Voit myös painattaa alepa-pakkomielteesi omakustannekirjana. Voit myös ostaa tai tilata netissä kaupalta keltapunaisia muovipusseja, joihin sullot tälle palstalle kirjoittamasi jutut paperiprintteinä. Tässä muutama vinkki alepa-maniaasi.
Ilokseni olen huomannut, että Sanna-jankkaajan oireilu on hyvässä vaiheessa verrattuna aikaisempaan jatkuvaan viestien tuuttaukseen.
En nyt ihan kehtaa ottaa kaikkea kunniaa, useampikin muu musta on sinut usein maininnut koko palstan tuntemalla ristimänimellä, kukahan sen aluperin keksi? Suuntaan katseeni Ekkoon 👀 Jotkut kutsuu myös Annaksi. Voit kyllä suunnata katseesi myös peiliin koska sinähän niitä nimiä tosi usein jankutit.

Kun luet tiettyjen inhokkiesi avaamia ketjuja ja kommentteja muissakin, niin onko sinulla isokin purkki poppareita? Olet aina ensimmäisenä ja innokkaana lukemassa kaikkea ”inhoamaasi”. Kiitos että tuotat meille runsaasti komiikkaa (joskin tahatonta sellaista 🤣🤣)
 
vierailija
En nyt ihan kehtaa ottaa kaikkea kunniaa, useampikin muu musta on sinut usein maininnut koko palstan tuntemalla ristimänimellä, kukahan sen aluperin keksi? Suuntaan katseeni Ekkoon Jotkut kutsuu myös Annaksi. Voit kyllä suunnata katseesi myös peiliin koska sinähän niitä nimiä tosi usein jankutit.

Kun luet tiettyjen inhokkiesi avaamia ketjuja ja kommentteja muissakin, niin onko sinulla isokin purkki poppareita? Olet aina ensimmäisenä ja innokkaana lukemassa kaikkea ”inhoamaasi”. Kiitos että tuotat meille runsaasti komiikkaa (joskin tahatonta sellaista )
Eiköhän sinun kilometrien pituiset fantasiat ole inhokkilistan kärkisijaa kolkuttamassa. Ihmeesti tuntuu kirjoitukseni mainitsemiasi lukijoita kiinnostavan, ja sinäkin olet pitänyt punakynälläsi kauan viesteistäni kirjanpitoa.
Suomessa kuluu 12 miljardia vuodessa rahaa mielenterveyspalveluihin. Olet osaltasi tyhmillä jutuillasi kartuttamassa tuota Suomen mt-velkaa. Yhdestäkään viestistäsi ei kukaan saa apua elämäänsä, ja se on saletti. Tuskin kukaan terapeutti huolisi sinua asiakkaakseen, jos haluaisit päästä eroon pakkomielteestäsi kirjoittajien kyyläämisessä.
 
Eiköhän sinun kilometrien pituiset fantasiat ole inhokkilistan kärkisijaa kolkuttamassa. Ihmeesti tuntuu kirjoitukseni mainitsemiasi lukijoita kiinnostavan, ja sinäkin olet pitänyt punakynälläsi kauan viesteistäni kirjanpitoa...
Aluksi, muistini on ihan hyvä, joten minun ei tarvitse turvautua sinun käyttämiisi tekniikoihin, Tiimarivihkoon, ei myöskään punakynään.

Luulen ettenpä ole ainoa inhokkilistallasi, joka hämmästelee ja ”ihailee” sinun yliluonnollisia ”taitojasi”

Kerrot niin usein sivuuttavasi kaikki meidän viestit, mutta silti osaat kommentoida niitä kaikkia. Voitko valaista miten ihmeessä teet sen?

🤣🤣🤣🤣
 
vierailija
Ei kukaan tuntematon varmasti tunnistakaan, mutta pariskunnan livenä tunteva voi hyvinkin tunnistaa. On tässä kuitenkin aika paljon Kilttimies puhunut elämästään. Jos joku hänet tuntee, niin tunnistaa kyllä näistä puheista.
Tämä!!!

Ja kun mukaan lisätään vielä kilttiksen harhainen suhtautuminen muihin ihmisiin, on ihan käsittämätöntä toimintaa.

Mitäs jos esim kilttiksen vanha opiskelukaveri/naapuri lukisi nämä viestit ja tunnistaisi sen?

Miten kilttis käsittelisi sen asian?
 

Yhteistyössä