Vetää kyllä vähän hiljaiseksi kun ajattelen millainen avioliitto minulla on

Molemmat tekee oma-aloitteisesti työtä toisen hyvinvoinnin eteen. Kumpikaan ei kitise ja nalkuta kotitöistä. Tälläkin hetkellä olen hoitamassa eläimiä kiviläävässä sillä välin kun ruoka valmistuu keittiössä. Tämän jälkeen käydään yhdessä suihkussa, syödään ja sen jälkeen toivottavasti 💞. Tätä se yhteiselon pitäisi olla eikä niin että vaimo nalkuttaa ja kitisee ja mies viettää viikonloput kännissä.
Ollaan niin onnellisia täällä kaksistaan ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Kyllä minä kitisisin, jos olisin sinun kanssa yhteenlyöttäytynyt. En sietäisi ollenkaan, että vatvot joka risahduksen elämästänne mammapalstalla.
Juttusi ovat vaivaannuttavaa tosi-nettijorinaa. Seuraava moovi lienee, että asennat kamerat joka nurkkaan kiinteistössänne.
 
Mitäpä tähän muutakaan voipi kirjoitella kuin että ihanaahan tällaista on lukea ja ihanaa, että olette molemmat samalla aaltopituudella.❤

Kiihkeätä iltapäivää ja iltaa sinne!❤🔥💞
 
vierailija
Ai sontasilla käsillä räpläät siellä nyt puhelinta ja sitten myöhemmin taas pirtissä? Kannattaiskos pitää puhelin taskussa töitä tehdessä ettei se kakkastu?
 
vierailija
Kyllä minä kitisisin, jos olisin sinun kanssa yhteenlyöttäytynyt. En sietäisi ollenkaan, että vatvot joka risahduksen elämästänne mammapalstalla.
Juttusi ovat vaivaannuttavaa tosi-nettijorinaa. Seuraava moovi lienee, että asennat kamerat joka nurkkaan kiinteistössänne.
Jotkut miehetkin tykkää kirjoitella, ei se ole mammojen yksinoikeus.
En määkään tosin tykkäisi että mun mies selostaisi kaikkia asioitamme someen.
 
vierailija
Molemmat tekee oma-aloitteisesti työtä toisen hyvinvoinnin eteen. Kumpikaan ei kitise ja nalkuta kotitöistä. Tälläkin hetkellä olen hoitamassa eläimiä kiviläävässä sillä välin kun ruoka valmistuu keittiössä. Tämän jälkeen käydään yhdessä suihkussa, syödään ja sen jälkeen toivottavasti . Tätä se yhteiselon pitäisi olla eikä niin että äiti nalkuttaa ja kitisee ja poika viettää viikonloput kännissä.
Ollaan niin onnellisia täällä kaksistaan
Mukavaa, että viihdyt äitisi kanssa!
 
Molemmat tekee oma-aloitteisesti työtä toisen hyvinvoinnin eteen. Kumpikaan ei kitise ja nalkuta kotitöistä. Tälläkin hetkellä olen hoitamassa eläimiä kiviläävässä sillä välin kun ruoka valmistuu keittiössä. Tämän jälkeen käydään yhdessä suihkussa, syödään ja sen jälkeen toivottavasti . Tätä se yhteiselon pitäisi olla eikä niin että vaimo nalkuttaa ja kitisee ja mies viettää viikonloput kännissä.
Ollaan niin onnellisia täällä kaksistaan
Mallikelpoinen parisuhde.
 
vierailija
Ei se puolisoa häiritse jos täällä viestittelee.
Algoma hyvä. Oletko tullut ajatelleeksi, että palstan arkisto ulottuu tämän vuosituhannen kymmenluvulle. Kuka tahansa selatessaan googlea voi törmätä tähän palstaan. Olen seulonut omalta osaltani mitä täältä löytyy. Ihminen muuttuu vuosien kuluessa. Olen paljon muuttunut niistä ajoista jolloin aloin sometuksen. Ehkä siellä Kanadassa ei varoitella somen vaaroista niin paljon kuin täälllä Suomessa.
Minusta olisi hyvin vastenmielistä törmätä itsestäni kertoviin somejuttuihin.
Lainsäädäntö yksityisyyden suojasta on nykyään paljon parempi kuin takavuosina. Miksi ihmeessä kukaan järkevä ihminen likaisi kotipesänsä vapaaehtoisesti? Ammattikirjoittajilla on tiukat sääntönsä. Tälläkin palstalla on etikettisäännöt. Jos et välitä omasta identiteetistäsi, varjele kuitenkin jälkikasvuasi vaaroilta. Netti on täynnä sekopäitä.
 
Algoma hyvä. Oletko tullut ajatelleeksi, että palstan arkisto ulottuu tämän vuosituhannen kymmenluvulle. Kuka tahansa selatessaan googlea voi törmätä tähän palstaan. Olen seulonut omalta osaltani mitä täältä löytyy. Ihminen muuttuu vuosien kuluessa. Olen paljon muuttunut niistä ajoista jolloin aloin sometuksen. Ehkä siellä Kanadassa ei varoitella somen vaaroista niin paljon kuin täälllä Suomessa.
Minusta olisi hyvin vastenmielistä törmätä itsestäni kertoviin somejuttuihin.
Lainsäädäntö yksityisyyden suojasta on nykyään paljon parempi kuin takavuosina. Miksi ihmeessä kukaan järkevä ihminen likaisi kotipesänsä vapaaehtoisesti? Ammattikirjoittajilla on tiukat sääntönsä. Tälläkin palstalla on etikettisäännöt. Jos et välitä omasta identiteetistäsi, varjele kuitenkin jälkikasvuasi vaaroilta. Netti on täynnä sekopäitä.
Mistä kilttiksen puolison tunnistaa?
Annien tunnistaa nimestä Annie
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Siis ensin sä hoidot eläimet, mutta samaan aikaan summa oli aikaa tehdä tilanne päivitystä palstalle?

Kuten joku jo totesikin, niin kiva sontaisilla käsillä käyttää puhelinta...

Ja sen jälkeen menit sänkyyn vaimon kanssa, tullen sen jälkeen avautumaan palstalle mitä teitte ja miten (mm luokassa) nukutte?

Ihan s * * tan an pahasti sairasta ja menee yli, ei kukaan normaali ihminen raportoi mammapalstalle 24/7 elämästään.

Kukaan ei onneksi usko näitä sun juttuja.
 

Yhteistyössä