Veikkauksia paljonko saan tiliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mth:
no sehän tietysti riippuu siitä kuinka kauan olet opiskellu, ja mitä? oletko yksityisessä vai kunnallisessa? Muuten aika vaikee lähtee edes veikkailemaan.

Niin, tai eiköhän se ihan riipu siitä mikä se palkka on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no tiedätkö paljonko sitä rahaa saat vai arvaillaanko tässä muuten vain? (eli kerrotko oikean vastauksen arvailujen jälkeen vai et?)

Kun en tiedä vielä :(
Peruspalkan tiedän (1800?), mutta mitä noista lisistä sit tulee...

peruspalkka 1788 euroa joten paljoa et saa. Sunnuntaista tupla palkka lauantaista vain pieni lisä, samoin illasta. Käteen jää ehkä 1550 euroa riippuen veroprosentista.

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
peruspalkka 1788 euroa joten paljoa et saa. Sunnuntaista tupla palkka lauantaista vain pieni lisä, samoin illasta. Käteen jää ehkä 1550 euroa riippuen veroprosentista.

Se on kuitenkin yli 10-kertainen summa aiempaan kotihoidontukeen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Kyseessä hoitoala. Aamujen lisäksi olen tehnyt:
5 iltavuoroa
4 pyhää

Olisi kiva tietää mitä tilinauha ensi viikolla näyttää :)

Mä perustan n2000? sille, että
-1710? (peruspalkka, menee epäpätevän%, oisko -5%) eli 1710
- Jos tuntipalkka 10? Niin 4*8=32*10=320
-illoista saa vaan joitain euroja, joten ne eivät merkkittävästi vaikuta suuntaan tai toiseen.

huh, siis olitko tuntipalkkalaisena? Itse kunnalla töissä ja todella harvoin tuommoista tiliä tipahtaa vaikka teen myös yövuoroja ja suunnilleen aina viikonloputkin töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja:
huh, siis olitko tuntipalkkalaisena? Itse kunnalla töissä ja todella harvoin tuommoista tiliä tipahtaa vaikka teen myös yövuoroja ja suunnilleen aina viikonloputkin töissä.

Kk-palkalla, aamu- ja iltavuoroja. Peruspalkasta on vähennetty 8% koska en ole vielä valmis. Tilissä 3 pyhää ja 1 aattokorvaus (juhannus).

Yhteistyössä