P
pph
Vieras
Tuli tuossa vesilasku, jossa oli vuoden kulutus. Lasku oli 260 euroa 95 m3. Siis noin 22 euroa kuukaudessa. Lasku ei tietenkään ollut tuo mutta kulutus oli tuo. Kaksi aikuista ja nuo hoitolapset käyttää. Mielestäni kyllä aika kohtuullinen lasku, koska kerrostaloissakin varmaan laskutetaan tuo 22 euroa kahdelta hengeltä. Minkälainen vedenkulutus teillä muilla on?