J
"Jenna"
Vieras
Jokapaikassa sanotaan että vauvarokko voi olla vain kerran, meillä on taas ollut se 3pv korkea kuume ja nyt on maha täynnä pientä näppyä. Juurikin samanlaista kuin muutama kuukausi sitten. Voiko olla mahdollista että ois kahdesti samalla lapsella?