Ä
äitiminä
Vieras
Esikoisella oli aikoinaan korkea kolmen päivän kuume ja sitten tuli punaiset pilkut eli oli selvä vauvarokko tapaus.
Nyt pikkumiehellä (1.8v) oli viikonloppuna hiukan lämpöä...noin 38 ja oli ehkä aavistuksen herkempi...jaksoi kuitenkin leikkiä ja puuhata ihan normaalisti eli ei mitenkään pidetty sairaana. Eilen vaipanvaihdon yhteydessä huomasin että vatsan ja rintakehän aluellaa on ihonväristä näppyä kauttaaltaan....ei mitenkään punoita tai ole rokon väristä. Voiko tämä olla näin lievänä vauvarokko vai jotain ihan muuta?
Nyt pikkumiehellä (1.8v) oli viikonloppuna hiukan lämpöä...noin 38 ja oli ehkä aavistuksen herkempi...jaksoi kuitenkin leikkiä ja puuhata ihan normaalisti eli ei mitenkään pidetty sairaana. Eilen vaipanvaihdon yhteydessä huomasin että vatsan ja rintakehän aluellaa on ihonväristä näppyä kauttaaltaan....ei mitenkään punoita tai ole rokon väristä. Voiko tämä olla näin lievänä vauvarokko vai jotain ihan muuta?