O
odottajaa
Vieras
Googlaamalla tietysti löytyisi mutta en jaksa lukea miljoonaa eri ketjua eri sivuilta.. Auttakaahan esikoisen odottajaa, tekemään listaa siitä mitä kaikkea vauvalle pitää hommata.. 
Nämä ainakin on listalla:
pinnasänky
pinnasängyn patja, siihen lakanoita, kosteussuoja, ja pinnasänkyyn se reunapehmuste
hoitopöytä ja sen päälle hoitoalusta
vauvan amme, mielellään semmonen missä on se teline ettei tarvi kykkiä lattialla pestessä
sitteri
turvakaukalo
mobile pinnasängyn päälle
vaatteita (mutta paljonko? millaset vaatteet parhaita? ei olla vielä osteltu vaatteita yhtään)
lattialle semmonen leikkimatto
harsoja
tuttipulloja pari
tutteja pari
rintapumppu, onko tarpeen?? aion imettää jos vain suinkin onnistuu mutta jos minä olen poissa niin kannattaako hommata pumppu että saa maitoa pakkaseen..
Nämä ainakin on listalla:
pinnasänky
pinnasängyn patja, siihen lakanoita, kosteussuoja, ja pinnasänkyyn se reunapehmuste
hoitopöytä ja sen päälle hoitoalusta
vauvan amme, mielellään semmonen missä on se teline ettei tarvi kykkiä lattialla pestessä
sitteri
turvakaukalo
mobile pinnasängyn päälle
vaatteita (mutta paljonko? millaset vaatteet parhaita? ei olla vielä osteltu vaatteita yhtään)
lattialle semmonen leikkimatto
harsoja
tuttipulloja pari
tutteja pari
rintapumppu, onko tarpeen?? aion imettää jos vain suinkin onnistuu mutta jos minä olen poissa niin kannattaako hommata pumppu että saa maitoa pakkaseen..