Olen aloittamassa pian ivf-hoidon. Pystyykö hoidolla parantamaan mahdollisuuksia saada esim.tyttö, koska siinähän kaikki tehdään ajoitusten mukaan..vai miten tämän nyt osaisi selittää!? Joku varmaan tajuaa mitä tarkoitan. Koska sitä voi itse yrittää normaalistikin ajoittaa. Eikös se niin ole että ennen ovulaatiota tulisi tyttöjä ja ovulaation aikaan poikia, mikäli tuohon on uskomista? Meillä haaveena iltatähti-tyttö 4 pojan seuraksi. Tai sitten miehelläni ei ole kuin pojan siittiöitä :ashamed: