Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

@Disco Volante täällä sama juttu, syöminen menee rutiinilla ilman naposteluja tai mielitekoja. Paino ei ole liikkunut kuin ylöspäin (menkat), että ärsyttää, vaikka tasan tarkkaan tiedän etten ole syönyt liikaa. Mittanauhakin taas vaihteeksi kadoksissa, koitan sen löytää huomiseksi ja jos vaikka huomenna kp 6 jo tuo turvotuskin katoaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Disco Volante
Täällä kans syöminen mennyt ihan hyvin ja mielitekoja ei ole ollut. Toisaalta vajaa viikko vasta tätä uutta elämää takana. Ja eilenhän unohdin koko asian ja vedin koulutuksessa karkkia ja keskejä kaksin käsin. No, ei kait se yhdestä kerrasta. Iso kokonaisuus ja monta hommaa ollut aiemmin pielessä, kyllä se tästä (y)
 
No on kyllä ollut parina päivinä repsahduksia ja kun tuo ruokailu on tosiaan aiemmin ollut mitä sattuu, niin toivoin, että saisin nyt pidettyä tämän järkevänä. Oho tulipa outo pitkä lause, mutta ehkä asia tulee selväksi :D pahin oli kyllä se koulutus, miksi ei voi hillitä itseään? Muut ottaa vihanneksia ja hedelmiä, ehkä pari karkkia - minä sitten keksejä ja karkkeja lautasellisen, ei tietoakaan uudesta, terveellisestä elämästä :LOL: huhhuh. Huomenna punnitus ja mittaukset :whistle:
 
Heippa! Hieno tulos @mimmi92 (y) muillekin peukkuja (y)(y):)
Minä aloin kala-kasvissyöjäksi (en painonpudotuksen takia vaan koska lihan mausta en enää tykkää) tällä viikolla, varmaan jatkossa harvakseltaan syön jotain lihaa. Vielä vähän tutustumista aiheeseen vaikka olen päätöstä kypsytellyt puolisen vuotta. No maha toimii :D:D:D sen seurauksena
Paino 70,2 eli -1.8kg
Vyötärö -2cm 2vko takaiseen.

turvotukset lienee nyt pois ja tästä katsotaan miten lähtee sujumaan! Ensimmäinen tavote eli alle 70kg toivottavasti saavutetaan ens viikon aikana. Siitä sitten bmi25:een matkaa 4,4kg (eli itselle muistutuksena tässä kohtaa että 65,6kg) mukavaa viikonloppua kaikille! Mie herkuttelen tänään pätkis crunchin harkitusti ja hitaasti :D
 
Hitsiläinen, en ole saanut ketjusta ilmoituksia ja luulin tyystin hiljentyneen :LOL:
Pitää huomenna ajatuksella lukea läpi, nyt tuun vaan omanapailemaan :D

Nyt viikonloppuna herkuttelin sekä pe että la, koska alkoi menkat. Tälle olin itselleni antanut jo etukäteen luvan. Seuraavat supermätöt sitten 25 päivän päästä, mikäli taas tulee menkat.

Juoksutavoitteen tilanne:
2,73km/pvä (en juokse päivittäin, mutta siis laskuissa apuna tuo luku 1000km/366)
ja tammikuun tavoite reilu 80km.
Nyt juostuna 55km (y)
Vyötäröltä kadonnut 3cm ja lantiolta 2cm. Painoa en ole muistanut katsoa!

Nyt on jotenkin tosi motivoitunut olo! Sopivan kunnianhimoinen ja konkreettinen tavoite siis itselle :geek:

Tsemppiä jokaiselle! (y):love:
 
Heippa!
Kävin joskus vuoden lopulla etsiskelemässä, josko täällä olisi tällainen ketju ja ihanaa että se oli nyt perustettu ja täälhän näyttäis olevan kivan aktiivista keskustelua. Liityn siis innolla seuraan. Mun tilanne on sellainen, että vauva olis haaveissa vuodelle 2021, ollaan puhuttu että alotetaan yritys lähempänä kesää. Sitä ennen haluisin kumminkin pudotta painoa.

Punnitsen kerta viikkoon. Veden juomis- ja 7h/yö unitavoitteessa olen myös mukana, koska ne tuppaa helposti olemaan ne mitkä kärsii arjessa myös.

Sitten mulla on älykello johon olen nyt puolisenvuotta keräilly askeleleita sen 10 000 per päivä. Voisin nostaa tavoitteen 11 000 ja ehkä ensi kuussa 12 000 askeleeseen jos toi 11 000 lähtee sujumaan helposti.

Mun pahin ongelma on herkuttelu ja leivän mussutus. Niiden kanssa saa ottaa nyt todellisen painiotteen ja nujertaa :D.

Kiitos jo nyt tuesta ja zempistä sitä tulen tarvitsemaan kun iskee eka jumi. Se on aina se pahin kohta.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Puolu, kiva kun ketju löytyy (y)

Ihme kyllä paino oli sit kuitenkin laskenut, vaikka vielä perjantaina oli ihan jumissa. Muuten en ole muutosta huomannut, vaikka mittaus paljasti senttejä taas lähteneen. Mies on huomannut pepun pyöristyneen, että ei siellä puntilla ole pelkästään painoa pudotettu!

Syömiset meni tosiaan jo ihan rutiinilla, olin vähän nuhainen perjantaina niin en eilen mennyt salille, mut tänään käväisen. Liikunta tähän mennessä 1 x puntti ja 1 x spinning (ja vielä tänään 1 puntti). Koirien kanssa tuli lenkkeiltyä huonommin, kun on sadellut. Unen suhteen on mennyt loistavasti, ei yhtään yötä alle 7h ja esim pe-la-yö nukuin 10h varmaan tuon lentsun takia.

Juomisen ja itsensä palkitsemisen osalta voin teenjuojille suositella herkkuteen hankkimista. Juon teetä paljon, mutta nyt löysin sellaista valkoista teetä, joka on niin taivaallista, että korvaa jopa herkuttelun :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Vautsi täällähän on paljon hienoja tuloksia @Lina87, @Ananas90 ja @Disco Volante (y)

Tervetuloa mukaan @Puolu mulla myös älykellolla mukava seuraava askelmäärää, itsellä tavoitteena 15000 askelta. Unta myös tullut seurattua ja valitettavasti jää kyllä niin surkeisiin lukemiin nuo määrät.

@Disco Volante mikäs tee tuo hyvä tee on:geek: mähän vähensin kahvin juontia reippaasti ja korvaan sen teellä, vihreää sitruuna teetä nyt juonut ja voisi välillä vaihtaa :LOL:

Keskiviikkona työkiireet helpottaa ja hommaan salikortin monen vuoden tauon jälkeen. Ajatuksena käydä siellä 3-4x viikossa. Autottomana joudun myös kävelemään sinne 4km/suunta :ROFLMAO:
Palasin myös ruokailujen osalta eilen ruotuun ja kyllä on taas parempi olo.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tämä uusi valkoinen on sellaisesta irtotee-puodista mansikkashampanja :love: Oon joskus myös herkutellut Liptonin herkkulajitelmalla, siinä oli jotain kuppikakku- ja mustikkamuffinsi-makuja :ROFLMAO: Kofeiinitonta yrttiteetä tulee myös vedettyä paljon, nämä kelpaavat jopa miehellekin. Siis esim. yogiteen sweet chili tai erilaiset chai-teet.

Onkin muuten lisättävä tuosta kasvissyönnistä, että mekin siirryttiin kotona syömään vain kala- ja kasvisruokaa tuossa loppukesästä. Töissä syödään edelleen liharuokia. Vinkkejä siis otetaan vastaan, itsellä kuuluu ruokavalioon päivittäin maitorahka ja useita kertoja viikossa syön kananmunia, näistä vois päästä eroon jos jotain parempaa löytyy tilalle välipaloiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mansikkashampanja tee kuulostaa ihanalta, pitääpäs tutkailla mistä sitä saisin :X3:

Tervetuloa mukaan @Puolu !

Senttejä lähtenyt rinnanympärys, vyötärö, reiden ympärys jokaisesta 1 cm. Lantion ympärys pysynyt samana. Paino viikon takaisesta 92kg -> 90.5kg(y) kyllä jotain menee nyt oikein! Näläntunne on viikon aikana tullut takaisin. Aiemmin olin varmaan niin jumissa, että en tuntenut nälkää. Nyt jos ei syö säännöllisesti, niin näläntunne muistuttaa syömään(y)
 
Tänään olikin eka haaste, kun mentiin brunssille sushi-buffaan. Yritin hillitä ja söin kaksi pienehköä lautasellista sushia, kasviksia ja vähän ankkaa. Silti kyllä vetäisin ähkyn, että överiksi varmaan sitten. Me syödään jonkin verran ulkona ja joskus tilataan kotiinkin ruokaa, mut pitää nyt yrittää iskostaa mieleen pienemmät annokset ja kevyempi syöminen ravintoloissakin.
 
Minä kans syön ulkona ihan liikaa. Ruoka on vain niin hyvää, en tunnista milloin maha on täynnä ja tunteet ohjaa enemmän omaa toimintaa.. ehkä pitää saada kotisyömiset kuntoon ja sitten, kun on taas syöminen tasapainossa, niin voisi mennä kokeilemaan ulkona syömistä maltillisemmin.

Herkkuja söin tällä viikolla kahtena päivänä. Ajattelin, että en söisi ollenkaan. Uusi viikko ja uusi yritys. Silti painoa ja senttejä lähtenyt, että ei kuitenkaan harmita. Nukkumiset ja vedenjuonti ok (y)
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :).

HYvällä fiiliksellä uuteen viikkoon ja kovin oon nyt innoissani tästä jengistä täällä zemppaamassa.

Ja toi 15 000 askelta päivässä vois olla olla munkin tavote sitte lopulta @mimmi92 . Se tuleekin vapaapäivinä helposti täyteen, tänäänkin yli 16 000 askelta, mutta arkena on hankalampi kun teen istumatyötä. Täytyy alkaa sisällyttämään pieniä jumppia päivään.

Mutta äkkiä nukkumaan että sais ne hyvät yöunet. Kivaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tuo tee kyllä kuulostaa herkulliselta :)

Tulee itsellekin kunnon koetus kun lähdetään vkl risteilylle, buffetissa usein vaikea syödä järkevästi..
Nyt ollut myös sunnuntaista saakka korkeassa kuumeessa, joten ei ole tullut liikuttua yhtään, myöskin osa lapsista kipeänä, joten koko loppuviikko menee kotona makoillessa. Voi olla että reissukin peruuntuu, mikäli ei ehditä parantua siihen mennessä.
Mutta nyt on ainakin tullut nukuttua riittävästi :D
 
Tsemppiä buffettiin! @mimmi92 ja toivottavasti paranette pian. Tunnistan kyllä samat haasteet buffetin herkkujen äärellä.

Täällä syöminen sujuu ja nukkuminen. Vedenjuonti taas ollut liian vähäistä ehkä, kun värkkään oviksen tikuttelun kanssa :whistle: liikkumaan en ole paljoa ehtinyt, työpäivät matkoineen ollut yli 12 h. No ehkä loppu viikosta sitten taas paremmin (y)
 
Täälläki päästy ruotuuun (y) vuoden alusta - 4.5kg useista repsahduksista huolimatta. Taitaapi olla nesteitä enimmäkseen, kun tosiaan tuossa loppu vuoden aikana tuli melko nopealla tahdilla 9kg plussaa (n)

No nyt kuitenkin motivaatio kohdallaan ja parempi pysyä kun eka hoito ultra 26.2 ja siellä punnitus. Jos bmi ei ole alle 35, hoito peruuntuu. Siihen nelisen kiloa matkaa.

Tsemppiä kaikille! (y)
 
Tsemppiä @jonxu, vielä reilu kuukausi aikaa ja toivon, että saat painon alas ja pääsette hoitoihin (y)

Tänään syömiset mennyt huonommin, liian pitkät välit ja liian raskaasti, mut lenkillä olen käynyt kaksi kertaa. Ja loppuviikosta enemmän aikaa, suunnitelmissa jumpalle meno ja uinti ainakin.
 
Hienoja pudotuksia!

Paino +200g ja vkl aikana varmaan nousee lisää kun tuskin hillitsen buffet syömistä täysin ja viiniäkin tulee muutama lasi juotua, ruotuun taas sunnuntaina. Salilla sentään tuli aamulla käytyä ja ensiviikolla tarkoitus useamman kerran ehtiä käymään.
 
Hienoja tuloksia (y) ja @mimmi92 uskon, että pääset ruotuun, eikä haittaa vaikka välillä syö vapaammin. Mulla on syömiset menneet tällä viikolla ihan hyvin, mutta kuten mainitsin oviksen tikuttelusta, selkeästi vaikuttanut juomiseen. Ramppaan vähän väliä vessassa, jos juon sen 2l vettä päivässä. Ei kuitenkaan päänsärkyä tai muuta, että olen varmasti ihan riittävästi juonut. Lenkkeillyt olen useampana päivänä, jumpalla vain kerran käynyt. Olen aivan tyytyväinen. Sunnuntaina sitten mittailut, on kyllä synttäreille meno vkl, joten saapa nähdä :whistle:
 
Mulla on mennyt tämä viikko ihan plörinäksi. Ensin oli tiistaina kauheita rintakipuja, jotka ensin panikoin rytmihäiriöiksi, mutta googlen (ja yhden treenaavan kaverini) kanssa analysoidessani päädyin sitten kuitenkin rintarangan kipuihin. Jätin puntit väliin ja olen käynyt vain spinningissä, että saa heikot yläkropan lihakset vähän ekstra-lepoa palautua. Sitten oli firman bileet, jossa syöminen ja juominen (ei alkoholia, mutta kalorillisia juomia) meni höpöksi. Samoin tietysti yöunet. Tänään piti mennä jo kokeilemaan puntilla käymistä, mutta nukahdin päikkäreille ja nyt en enää viitsi mennä, ettei mene yöunet :devil: Ellei ne jo menneet näistä päikkäreistä - en oikeasti juuri koskaan nuku päikkäreitä, koska rytmi siirtyy heti yö-kukkumiseen. Huomenna pitäis mennä teatteriin ja eiköhän silläkin reissulla mene syömiset pieleen :cautious:
Mutta ei voi mitään, tää viikko meni näin ja ensi viikolla taas paremmin sitten!
 

Yhteistyössä