vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juup

Uusi jäsen
01.09.2010
4
0
1
Hei!

Täällä kolmen ihanan lapsukaisen (vm. 05,07 ja 09) äiti (vm. 76) kuumeilee...onkohan täällä muita vauvakuumeisia? Sivut ovat uudistuneet sitten viime käynnin, joten en ainakaan ihan heti löytänyt tällaista ketjua.

:) kuumeilukavereita peräänkuulutetaan...

Heippa!! täälä ja kovasti vauvakuumeilua. mulla ja ennestään kolme lasta 11v,9v ja 6v.. nyt uutta toivottua tulokasta yritetty tuloksetta 4kk ( ja tiedän että se ei ole vielä kauaa), mutta ihmettelen kovasti mistä moinen, kun nuo 3 edellistä saanet heti alkunsa, mikä laittoi minut miettimään että oonko jo liian vanha äipäksi :'( ?? nyt kuitenkin innolla odottelen että josko olisi tärpännyt kun ensviikolla se selviäisi. Kiva kuulla että muitakin kuumeilijoita on =)

Täällä yks 30v.vauvakuumeilija. Edellisestä suhteesta mulla on tytöt ´01 ja ´02 ,joten jonkinlainen iltatähti mulle :) Haaveilu on vasta ihan alkuvaiheessa, mut kuitenkin..
Mäkään en viitsi kotona kailottaa asiasta kokoaikaa, joten kiva et täällä voi kuumeilla ihan rauhassa!

:wave: Kuumeilija täällä myös. 31v ikää ja 06/09 syntynyt poika mulla. Mitään yrityksiä ei ole vielä käynnissä vaikka mä jo olisin valmis.. mies vielä miettii! Joko amanda- ja juup yritätte vaiko kuumeilusta kuumeilijoita kuten minä? =)
Onnea vielä äidiksi, toivottavasti pian tärppää.

=) huomenta ja kiitos Joole. Jännitys on kova päällä, mutta silläkin on huonot puolensa, alkaa kuvittelemaan vaikka mitä oireita ym. :D joten yritän ottaa rennosti ensiviikon loppuun :) hyvää sateista ja todella tuulista päivää kaikille :wave:

Hei, juup täällä (tästälähin fariini). Voi hyvät ihmiset, en sitten ehtinyt oikein alkaa kuumeillakaan, koska plussasin tiistaina!!!:O:D Tunnelma katossa, onnea kaikille yrittäville ja kuumeilusta kuumeilijoillekin! Nähdäänhän kaikki pian toukovauvojen ketjussa? *hipsii raskautuneiden puolelle aloittamaan kyseistä ketjua* Hellurei!

Oliko sulla sandemar hormoonikierukka? mie tässä vaan pohdin kun mulla oli ja ennen kun alettiin yrittämään, että kuinkakohan kauan se vielä vaikuttaa poiston jälkeen? tosiaan 4kk:tta meillä yritystä takana... huoah.. ei pitkä aika mutta kuitenkin : /

Vautsi Fariini, onnea!!!
Viel aidiksi: toi oireiden loytaminen... mulla oli niissa parissa kierrossa kun esikkoa yritettiin kaiken maailman oireita, ja olen NYT - kun on vauvakuume mutta ei siis yriteta viela - koittanut samalla tavalla kuunnella kehoa niin eihan se onnistu ollenkaan! Siis ei se pysy mielessa kauempaa kuin sen hetken, kun taas silloin kun oli raskaus hakusessa niin eihan sita suunnilleen muuta ollutkaan mielessa kuin "milta missakin pain kehoa tuntuu"! Tasta olen paatellyt etta taitaa ihmismieli helposti keksia niita oireita.. tai siis huomata kaikki pienetkin muuutokset olossa silloin kun oikein itseaan tarkkailee.
Toivottavasti onnistut ottamaan iisisti testaukseen asti.. ja toivottavasti "oireet" onkin OIREITA! ;)
Onnea muillekin yritykseen.

Hei, täällä kan s yks vauvakuumeilija. Eka yrityskerta pillereiden jälkeen menossa. Mulla on kohta ikää 32v. Poikia on kolme 02/04, 07/07 ja 02/09, eli neljäs ja luultavasti viimeinen olis vielä haaveissa.

Onnee fariini :flower: nopeeta toimintaa =)

Täällä ilmoittautuis kanssa yks kuumeilija joukkoon jos mahtuu. Olen 1/10 syntyneen tytön äiti ja vauvakuume on. Neiti on helppo vauva ollut alusta lähtien niin kuume pääsi yllättämään. Yritys olis tarkoitus aloittaa loppuvuodesta, ennen sitä tarkoitus hieman pudottaa painoa eli syksy vauvaa toivotaan tänne.

Onnittelut plussanneille :flower:

Tervetuloa uusille kuumeilijoille!

Vielä äidiksi : Voi miten jännät paikat sulla nyt! :flower: Tulehan het sitten kertomaan kuinka kävi kun testaat. Toisaalta tylsää kun ei omasta puolesta vielä mitään jännäiltävää mutta oikein kiva kuiteskin teidän muiden juttuja seurata! Toivotaan että sulla nyt tärppäis!

Itsellä tädin vierailu loppusuoralla, jos ei muuta niin pistän kierrot muistiin niin saa vähän käsitystä kuinka pitkä kierto on nyt synnytyksen jälkeen. Ennen esikoista oli pitkähkö ja epäsäännöllinen siihen asti kun aloin kuumeilemaan, silloin säännöllistyi 28 päivään! :O Nyt viime kierto oli 37 päivää eli huomattavasti pidempi, aiemmin en laittanut ylös päiviä. Kuukautiset palasi joskus alkuvuodesta, imetin vielä silloin "osa-aikaisesti". Toiveissahan mulla on, sit kun yritys alkaa, mennä rennommalla TJOT-henkisellä asenteella ainakin ensimmäiset kierrot. Sitten tietty jos ei ala mitään kuulua niin täsmäiskuja kehiin! Saa nähdä kuinka onnistuu sit tuo tjottailu.... :D

Mukavaa päivää ja uutta viikkoa kaikille, myös töihin mars.

Kiitos joole :)
Joo tulen kyllä kertomaan sitten miten kävi, sehän tässä onkin niin eriskummallista kun koskaan aikasemmin ei ole tarvinut edes yrittää noiden 3 muun lapsen kohalla :laugh:, joten tuntuu tää 4kk aikamoiselta vaikka se ei paljoa vielä edes ole.. kierrot mulla kuitenkin ihan normaalit 28pv, on ollut koko ajan, nyt viimeksi ovulaatio tikulla mittasin sen huipun ja silloin tietenkin tosi toimiin ;) mutta ei pidä nuolasta ennenkun tipahtaa, joten maltti on valttia nyt tässäkin asiassa.

Peukutus sulle vielä äidiksi!!! Mullakin oli ovistikku käytössä, ja hommailtiin oviksen aikaan :) Se oli muuten hyvä olla matkassa mukana, koska ovuloinkin jo muutamaa päivää aiemmin kuin olisin luullut (normikierto ollut n. 28 päivää, nyt 25-> ovulaatiota voi alkaa tikuttaa jo 9.-10. päivänä menkkojen alusta).

Tsemppiä kaikille muillekin kuumeisille!

Hei kaikki!
Tulisin mukaan kuumeilemaan jos vielä mahtuu. Olen vähän alle 40v kahden lapsen äiti ja kolmas olisi mitä pikimmin tervetullut. Yritystä takana 6 kk, että ikä ilmeisesti alkaa tuntua :( Eka lapsi on saatu clomeilla ja toinen oli iloinen luomuyllätys. Lääkäri kehotti hakemaan clomit heti lomien jälkeen, jos ei ole kesän aikana tärpännyt. Kai se ois mentävä, jos vaikka lääkärikäytikin jo auttais plussaan. Ja niin, vauvakuume on VALTAVA!

heips

täällä kohta 32v kahden tytön 03 ja 07 äiti.kuumeilu nostaa päätään.mies ei ole vain innostunut asiasta.niin onnea plussaneilla.ja onnea ja plussa tuulia kaikille muille.

Yhteistyössä