Huh, olipa tullut paljon tekstiä! =)
Lilli-85: Täällä olen peukut pystyssä! b
d
Mikä arveluttaa... No, ehkä se, että lapsi ei ole terve. Lähinnä hirvittää kaikki vaikeat sairaudet, joita voi tulla. Oma jaksaminen olisi kovilla silloin. Synnytystä en jotenkin osaa vielä pelätä. Ehkä sekin tulee aikanaan.
Nyt pelottaa myös keskenmeno. Äidilläni oli kaksi melko myöhäistä keskenmenoa ennen minua, viikoilla 10 ja 13+. Kertomukset niistä ovat aika karuja, äiti mm. vahingossa "synnytti" alusastiaan tämän vanhemman sikiön, kun sairaanhoitajat antoivat luvan käyttää alusastiaa, vaikkei olisi missään nimessä saanut. Mutta se oli silloin 80-luvulla se.
anniia: Meillä on myös kissa, 2-vuotias tyttö. Vähän mietityttää miten suhtautuu sitten uuteen tulokkaaseen, kun on vähän mustasukkaisuuteen taipuvainen ja melko huomionkipeä tapaus. Molemmilla vanhemmilla on myös koiria ja kissoja, joten nekin täytyy totuttaa pieneen ihmiseen.
Aion ehdottomasti kestovaippailla ja mieskin on siinä täysillä mukana. :heart: Nimiä juuri eilen sängyssä mietittiin, kun ei kumpikaan saatu unta. Isompaa asuntoa olemme jo hakeneet. Olen hoitanut nuorinta pikkusiskoani aika paljon, kun hän oli vauva, joten siinä mielessä kokemusta vauvoista on. Tosin n. 15-vuoden takaa, että en tiedä muistanko mitään.
ON: Kauheat vatsakivut vaan jatkuvat, en tosiaan saanut viime yönä untakaan kuin vasta klo 2 jälkeen. Ilmeisesti jokin vatsapöpö on, kun mikään ei pysy sisällä. En ole onneksi oksentanut. :x Huomenna menen lääkäriin, jos ei mitään muutosta tapahdu.
Näin viime yönä unta, että tein positiivisen raskaustestin ja se oli niin todentuntuinen, että herätessäni mietin, teinkö sen oikeasti.