Morjens!
En ehtinytkään koko viikonloppuna koneelle, oli pojan nimpparijuhlia ja kaiken maailman markkinoita ja muuta
sHv, kiitos tsemppauksesta! Ja kiitos muillekin :heart:
Reissussa oli mukavaa, vaikka parin tunnin yöunilla jouduin selviämään
Nukuin kylässä siis pojan kanssa samassa huoneessa ja niinhän siinä käy kun en moiseen ole tottunut ja poika pyörii kuin hyrrä koko yön, ei nukkumisesta tule mitään
Kyllä ne menkat sitten tulivat, täysin ajallaan. Eipä tuo haitanne, uuteen kiertoon vaan intoa täynnä
RouvaSumppisuu, hirveästi onnea tähän kiertoon ja tsemppiä oviksen bongailuun! Minä pidän peukkuja
Minä kyllä jätän greippimehun tällä kertaa juomatta... Se litku tosiaan sekoitti meikäläisen "limat" ihan kokonaan ja olin aivan ulalla koko oviksesta. Kyllä se taisi ihan oikeaan aikaan kuitenkin tapahtua, mutta limat tulivat moooonta päivää etukäteen. Ei ole moista minulle ennen tapahtunut, vaan aina on ovislimat tulleet samoihin aikoihin oviksen kanssa. Eikös niitä limoja oviksen aikaan juuri tarvita
Teillä oli
painokeskustelua ollut. Osallistun siihen sen verran että koin iloisen yllätyksen eilen vaa'alla käydessäni, olin lihonut reilu kilon!
Aina olen ollut hoikka, mutta nyt muistutan lähinnä vaateripustinta
Pituutta minulla on 168 cm, mutta sirorakenteinen olen minäkin. Olin painavimmillani (58 kg) kun poikaa aloin odottamaan, olin urheillut paljon ja elänyt terveellistä elämää ja olinkin oikein tyytyväinen naisellisimpiin muotoihini
Pojan odotusaikana painoa tuli 11 kg, jotka lähtivät tosi nopsaan pois. Sitten alkoikin lähteä kilo toisensa jälkeen yhä enemmän, kunnes vaaka näytti enää 48 kg :/ Siitä paino nousi hissukseen kilon verran ja 49 kg on ollut vakiona jo pitkään. Tarkoituksella en laihduttanut, söin normaalisti kunnon ruokaa ja vielä hirveästi herkkuja päälle
Vauvapuuhien alussa eli pari kuukautta sitten aloitin tämän painonkerrytyksen, ja voi luoja mitä määriä olen syönyt että tuon reilu kilon olen saanut painoa lisää!
Päivittäin aamupala, kaksi lämmintä ateriaa, välipalat ja iltapala (eikä mitään varpusen annoksia vaan ihan kunnolla
), plus vielä herkut päälle. Olen nämä kaksi kuukautta käytännössä syönyt koko ajan
Nähtävästi se tuottaa tulosta, joten samaan malliin jatketaan. Ehkäpä painonnousu auttaa tärppäämiseenkin, vaikka kuukautiskierto onkin ollut koko ajan säännöllinen tästä painonlaskusta huolimatta.
Mitään erityistä syytä ei ole löydetty tähän painon putoamiseen. Äidilläni on sama juttu ollut joka synnytyksen jälkeen, joten kai se on vaan joku tämän meidän suvun juttu
Plaaplaaplaa taas
Toivottavasti
Pantalaimon saa sen plussan nyt!!! Ja otan osaa suruusi, koita jaksella :hug: