Mä en varmaan osaa laittaa suoraan tänne sivulle mut profiiliin voisin ehkä laittaakki jossain välissä...
Meillä on niin vanha kone ettei tällä pysty ottamaan kuvia kamerasta ulos niin pitää tehä se ku käyään kotopuolessa viikonloppuna.
Pikkunen saa sillon ensikosketuksen vieraisiin koiriin...Jänskättää
Niin ja miina
Mun ukko tietää että käyn täälllä ja joskus tulee selän taakse kurkkimaan mitä teen täällä... :kieh:
Alussa kävin aina salaa,sillon ku ukko oli kaupassa,nukku tai veljesä luona kylässä
Mut sitten paljastuin,aluks kielsin kaiken ku ukko siitä kiusas...
Lopulta kuitenki myönsin ja avoimesti aloin täällä roikkumaan.
Millon sä muuten tulit tänne?
Ukon veli oli käyny yks päivä täällä kylässä ja mulla oli täällä kaksplussat ympäri kämppää(normaalisti laitan ne aina piiloon...) ja oli ihmetelly että mitäs noi on...
Oli ukko sanonu vaan että akka se noita tänne raahaa...
Meillä on niin vanha kone ettei tällä pysty ottamaan kuvia kamerasta ulos niin pitää tehä se ku käyään kotopuolessa viikonloppuna.
Pikkunen saa sillon ensikosketuksen vieraisiin koiriin...Jänskättää
Niin ja miina
Mun ukko tietää että käyn täälllä ja joskus tulee selän taakse kurkkimaan mitä teen täällä... :kieh:
Alussa kävin aina salaa,sillon ku ukko oli kaupassa,nukku tai veljesä luona kylässä
Mut sitten paljastuin,aluks kielsin kaiken ku ukko siitä kiusas...
Lopulta kuitenki myönsin ja avoimesti aloin täällä roikkumaan.
Millon sä muuten tulit tänne?
Ukon veli oli käyny yks päivä täällä kylässä ja mulla oli täällä kaksplussat ympäri kämppää(normaalisti laitan ne aina piiloon...) ja oli ihmetelly että mitäs noi on...
Oli ukko sanonu vaan että akka se noita tänne raahaa...