Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Mä en varmaan osaa laittaa suoraan tänne sivulle mut profiiliin voisin ehkä laittaakki jossain välissä...
Meillä on niin vanha kone ettei tällä pysty ottamaan kuvia kamerasta ulos niin pitää tehä se ku käyään kotopuolessa viikonloppuna.

Pikkunen saa sillon ensikosketuksen vieraisiin koiriin...Jänskättää :)


Niin ja miina

Mun ukko tietää että käyn täälllä ja joskus tulee selän taakse kurkkimaan mitä teen täällä... :kieh:
Alussa kävin aina salaa,sillon ku ukko oli kaupassa,nukku tai veljesä luona kylässä :LOL:
Mut sitten paljastuin,aluks kielsin kaiken ku ukko siitä kiusas...
Lopulta kuitenki myönsin ja avoimesti aloin täällä roikkumaan.

Millon sä muuten tulit tänne?

Ukon veli oli käyny yks päivä täällä kylässä ja mulla oli täällä kaksplussat ympäri kämppää(normaalisti laitan ne aina piiloon...) ja oli ihmetelly että mitäs noi on... :LOL:
Oli ukko sanonu vaan että akka se noita tänne raahaa... :LOL:
 
En ole kovin kerenny kirjoitteleen, mutta keskustelua on tullu seurailtua.
Aurinkoinen äityli: Mikä on tilanne? Teitkö testin?
Meillä kans on 8kk tuo nuorimmainen :heart: Ja vaikka just tänne alussa kerroin, että yritys alkaa 09 alkuvuodesta niin nyt me ollaankin alettu miettiin, että josko sittenkin jo 08 alkuvuodesta :eek: :x On nuo lapset niin ihania ja vissiin tuo valvominen aina välillä unohtuu :LOL: Aika hurjalta tuntuis jos jo ens vuoden alusta aletaan yrittään.

Miten muilla on raskaudet tärpänny? Ite olen raskautunu molemmissa eka yrittämästä, joten tiiä sitten miten kolmannen kanssa kävisi.

No tätä asiaa täytyy nyt miettiä ja sulatella. Ois tosiaan ehkä kivempi saada isompi ikäero, mutta toisaalta vauvat on niin ihania :headwall: :)

Plussatuulia niille , jotka vauvaa toivovat :wave:
 
Vastailen nyt pikaisesti tuohon raskauskilokyselyyn :) Esikosta tuli noin 13 kiloa, joista noin 9 jäi synnärille. Kuopuksesta ehti tulla siihen rv 34+2 mennessä puolikas kilo :) Synnärillä painoin sitten 7 kiloa vähemmän kun ensimmäisellä neuvolapunnituksella...
 
RouvaSumppisuu
Piti tulla vakoilemaan Mirandan ja Lillin kuulumisia...ja tietty muidenkin.

Voi surku Miranda, jospa tämä yrityskierto jo toisi sen kaivatun plussan(vaikkei se varmaan näin kierron alussa hirveesti lohdutakaan) :hug: .

Lillille pidän täällä taustalla peukut pystyssä d =) b.

Gallupeihin sen verran, että esikoisesta tuli 14kg ja minäkin ihan alusta lyöttäydyin tähän pinoon (enkä näköjään osaa päästää irti ;) )...

Illanjatkoja kaikille ja nauttikaahan pikkujoulusta :xmas: !

Ai niin, Talvicci, neuvolan mukaan mun laskettu aika olisi 6.7.2008, mutta itse oon kyllä edelleen tuon 10.7 kannalla, kun kerran ovistikkuja käytin...vaihda listaan, jos haluat. Np -ultra sen sitten joskus joulun tienoilla varmistaa. Lasken kuitenkin nyt viikot neuvolan mukaan, muuten en yhtään muista missä mennään...

Sumppis ja Lillis (eli Lilliputti) rv. 8+3
 
Friidu: En ole vielä testiä tehnyt. Huomenna teen testin jos se on nega sit täytyy lääkärissä käydä et miks tälläisiä oireita!

Tänää tyttöni tainnut herätä väärällä jalalla.. On nii kiukkupussi tänään. On ruokaa saanut ja kuivitettu silti kiukkuaa :ashamed: :ashamed: Jaksaa levitää ja sotkea paikkoja et saan joka päivä siivota!! :'( :'( :'(
 
Heipparalla RouvaSumppisuu, kiva kun kävit kuulostelemassa täälläkin :) Ja kiitos peukkujen pitelemisestä!
Kuulumisia sen verran että tänään tädin pitäisi tulla, mutta ei vielä ole ainakaan kurvannut paikalle. Testannut en siis vielä ole, mikä on jo ihme sinänsä (ei ole kyllä testejäkään hankittu) :D
Ajattelin vähän sellaista että kun käyn poitsun kanssa illemmalla sukuloimassa niin kotiintulomatkalla voisin poiketa apteekin kautta ostamassa testin. Tekisin sen sitten illalla. Minun tuurilla se täti tulee justiinsa kun apteekin ovesta pääsen ulos :)

aurinkoinen äityli, pidän peukkuja että plussa tulisi testiin! Meidän pojalla on myös tänään ollut tosi känkkäränkkäpäivä, heittelee kiukuspäissään lelujaan ja läpsii... Oikein mukavaa :) Nyt tuo ihana lapsi onneksi nukkuu!

Kuulumisiin!
 
Lilli: Voi kun jännäksi menee. Kovasti plussatuulia!! Tule kertomaan tänne miten kävi. :)

Aurikoinen äityli: Plussatuulia sinullekin!!! Mitä oireita sinulla oikein on?

Minua kovasti mietityttää tuo yrityksen aloittaminen jo 08 alusta :| Ehkäpä se on parempi siirtää 09 alkuun kun miten sitä jaksais 3 niin pienen kans (vanhin ois 3v, keskimmäinen ois 1v9kk ja sitte vauva :eek: ) Vaikka toisaalta näin nuorempana sitä jaksaa...
Onko kellään kokemusta 3 noin pienestä?
 
friidu: äitilläni on kokemusta tosta että 3 pientä lasta. Minä siis vanhin, sitten pikkuveli ja meillä on eroa 2 vuotta. Sitten tuli vielä pikkusisko vuoden päästä tosta pikkuveikasta. Ja oli yksin lasten kanssa kun oltiin pieniä.

AINIIN :wave: Meijän koira on raskaana!! Justiin tultiin ultrasta! :heart:
Tuli vähän paha mieli ku tulin kotii ja odotin innolla et pääsen miehelle kertoo, ni tää oli nukkumassa ja sit herätin ja kerroin uutiset ni tää vaa tiuskas et monta tulossa ja sitte et saanko nyt nukkua...Vittu mikä ääliö oikeesti. :'(
 
anniia
hyvää iltaa kaikki! :heart:
miina, oon joogannu muutaman vuoden suunnilleen. on tosi kivaa, eikä kertaakaan oo ollu migreeniä tai vastaavaa sen jälkeen. käyn siis muutamalla kurssilla ja sillon tällön joogakoulussa, niitä on täällä useita. se on vaan tosi kallista :/ ja siis harrastan astangajoogaa. kattelin kyllä tossa tulevaisuutta varten jo mammajoogakursseja, kun niitäkin löytyy :D pitäis varmaan ensin raskautua :LOL:
 
anniia
miina onnittelut vielä tulevista koiravauvoista :heart: pienet karvapallot on ihania, kissat ja koirat. ja muutkin :)
meilläkin mies saattaa olla tosi kiukkunen jos herätän sen, minä myös tosin :ashamed: älä ota ittees sitä, tuskinpa tarkoitti kiukuttelulla mitään :hug:
plussatuulia kaikille :whistle:
 
anniia: Kuulostaa kivalta! :) Juu täällä kans tunnustan, että olen mammajoogaa miettiny ja suunnitellu vaikka ei olla edes raskaana! :ashamed: HE. Kiitti tsemppauksesta..niinhän se luultavasti onki, mut oon kuitenki sellanen et aika helposti otan itteeni tollaset ihme äksyilyt, vaikka ite oon kyllä oikee äksyilyn mestari varmaa!! :LOL:
 
Ei sitä tätiä sitten näkynyt illan mittaan joten apteekin kautta tulin kotiin, tuossa kahdeksan maissa illalla.
Tein sitten testin ja kappas, PLUSSA tuli :heart:
On ihan epätodellinen olo, ei yhtään tunnu siltä että tässä raskaana ollaan! Rinnat ovat hellät, niin kuin aina ennen menkkoja. Ainut mikä pisti silmään viimeisen viikon aikana oli turvonnut alavatsa, mutta en sitäkään jaksanut uskoa että se raskauteen viittaisi :)

Pistän nyt kuvan vielä todisteeksi, olen pahoillani kuvan huonosta laadusta. Mutta tuo meidän kamera on mitä on, salamalla olisi tullut selkeä kuva mutta viivoja ei olisi näkynyt lainkaan. Jouduin ottamaan salaman pois että viivat näkyisivät, mutta nyt kuva on suttuinen. Kai siitä selvää saa kuitenkin :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=1288387.jpg

Apua, oon ihan sekaisin!!!

 
Miranda-81 Pahoittelut tädin saapumisesta :ashamed: :hug:

miina- ja talvicci Täälläkin miekkonen tietää, että roikun näillä palstoilla ja vauvablogeissa :D Kyllä se siitä jaksaakin aina sitten huomauttaa ;)

Lilli-85 Eikääää!!! Ihanaaa!! :heart: Onnittelut plussasta :hug: :hug: Nyt vaan pienokaiselle kauheesti tarrasukkia matkaan, että pysyy pesässään =) =) =) Varmaan aivan mahtava, mutta sekava tunne. Kiva, että täällä porukkaa onnistaa =)
 
Heippa! Joku tuolla muisti mua kysellä :heart: Täällä vaan kärvistellään, eli ei tätiä eikä plussaa :headwall: Pitelen vähän taukoa tässä palstailussa ja keskityn joulun odotukseen.

Lilli-85: Hirmusti onnea!!! Tulee aina niin hyvä mieli kun joku plussaa! Kun sen tietää kuinka paljon kaikki täällä haluavat lapsia niin pystyy kuvittelemaan sen suuren ilon ja ihmeen.

Mukavaa joulunodotusta muillekin :heart: :hug:
 
Kiitos teille kaikille ihanaisille :heart:

Sekavat tunteet ovat tosiaan, huh huh! En kyllä ennen testin tekoa uskonut ollenkaan että plussa tulisi, negaa sieltä odotin viimeiseen asti. Mutta vahva viiva tuli heti ruutuun :)

RouvaSumppisuu, nyt täytyy tosiaan fiilistellä! Tämä kun luultavasti on se viimeinen kerta kun saan tässä tilanteessa olla :)
Mistäs sitä kuitenkaan tietää että jos sitä vielä iltatähden nelikymppisenä pyöräyttää :LOL:

Kiitos vielä ja mukavaa viikonloppua kaikille!!!

ps. laskettu aika tällä hetkellä on 7.8.2008, jos joku haluaa listaan lisäillä. Pitääkö mun nyt häipyä täältä muualle :eek:
 
Ihanaa!!! :heart: :D :hug: :heart: :flower: Onneksi olkoon Lilli!
Mä ihmettelinkin että mikäs täällä on kun noin paljon on tullut tekstiä sitten eilisen, mutta Lillihän oli laittanut meidän pakan sekaisin :D Upeeta, mahtavaa... oon ihan fiiliksissä sun puolesta!

Miinallekkin onnea koiran plusasta... meillä ei ole tuo rontti vieläkään aloittanut juoksujaettä päästäisin miehelään :kieh: Kuukaus tässä odotettu, meidän tuurilla astutetaan jouluaattona!

Kysymys: Jos vuoden -06 ja -07 tuloissa on eroa noin 10 000e niin miten se vaikuttaa äitiys päivä rahaan? Siis ihan selviä euroja päytään? Eikös se lasketa niin että jos vauva syntyisi -09 niin äitiyspäiväraha katsotaan vuoden -07 tuloista... Auttakaa nyt tyhmää!!
 

Yhteistyössä