Viikonloppu ohi ja huomenna taas kouluun...
On vielä sairaanhoidon koekki,johon en laiskanu ole edes paljon lukenu :kieh:
Omaan napaan:
Eilen juteltiin kaikkee ukon kanssa ja tänään mietittiin sängyssä
meijän pojalle tai tytölle nimee...
Ukko sano sillon että mun vauvakuume muka hellittää ku tulee tuo koiravauva,mutta toisin on käyny...Totesin ukolle ettei sen juoni toiminu!
Mun päässä ei muuta pyörikkään...
Ja aijaia ku saa tuota pikkusta palleroo pitää sylissä ja hoivata sitä!
Ukko muuten sano ku minä sanoin sille että en oo enää heränny yöllä että Sylvi ulisis tai muuta...Niin ukko sano että mä oon kuulemma yöllä jos Sylvi on päästäny pienenkään inahuksen,avannu silmät...
Onko nuo jotain äidinvaistoja sitten?
Musta tuntuu että ukko ei sen takia sano juuta eikä jaata siihen millon olis ehkä mahdollisesti sopiva sauma pienokaista ajatellen,koska se ajattelee että mä alan
vielä enemmän hössöttämään...
Se tais muistaakseen oikeen niin sanoakki
Se vaan sanoo aina että
ei sitä voi tietää vielä,vaikka mä kuinka olen yrittäny että
jos on hyvä "sauma" ja jos ei niin sitten vielä lykätään.
Siitä reseptin uusimisesta vielä sanon...
Nyt suu kiinni ja katotaan mitä tapahtuu... :kieh:
Friidu
Mulla on neljä siskoo...Pikkusisko 90,minä 88,eka isosisko 85,toinen isosisko 83 ja kolmas isosisko 81...
Onko noi ikäerot tarpeeks pieniä ollu? Vai mitäs meinasit...
Onhan äitillä ollu meissä paljon hommaa,ku vilkkaita ollaan oltu mutta kyllä se rakkaus kaiken kestää
Anniia
Mä kans mietin kerran että olisin menny astangajoogaan ku oli semmonen alkeiskurssi alottelijoille...
Mut se sitten jäi ku en kehannu yksin lähtee.
Olis kyllä pitäny alkaa hyvissä ajoin venyttelemään että sinne olisin kehannu lähtee
Miina
Onnea koiravauvvoista :heart:
Niin ja et ole ainoa jonka mies on kärttynen jos sen herättää kesken unien,mutta mä taijan olla ihan samanlainen
Ja Lillille
Onnea ihkaoikeesta vauvasta! :heart:
Mitäs ukko tuumas?
On se kumma ku sillon ku mä satun olemaan pari päivää poissa täältä niin heti niitä plussia tulee!
:heart: