Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
OIKEEN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!! :xmas:

Alisa84

Joo onhan tää edistystä... :D

Tosin vieläkään ei olla tehty mitään ku ei oo kortsuja matkassa ku ollaan nyt anoppilassa... :ashamed:
Mut musta kyllä tuntuu ettei se kauan jaksa värkätä niitten kanssa :LOL:

Tekis mieli koko ajan kertoo siskoille tuosta pillereitten lopettamisesta mut en kyllä kerro!Ehkä vasta sitten ku jää ne kortsutki pois...

Meillä ei oo täällä "meijän" kylällä enää kauppaa(palo syksyllä ) niin käyään aina tuolla 40km päässä kaupassa.Ukko lähti nyt käymään siellä ja saaha nähä tuoko se sieltä kortsuja...

Onnea Aurora!!!
:flower: Tosi hieno juttu...Kuulostaa aivan ihanalta :)


Pearl84

Joo musta tuntuu et en oo nyt enää ollu niin itkunen ja semmonen...
Tosin sen nyt näkee ku tulee seuraavat menkat että onko sitten ihan itku olo.
Mut näin jälkeen päin tuntuu että itkusuus ja semmonen alakulo on varmaan johtunu pillereistä...
Mutta tällä hetkellä ainaki tuntuu että haluja olis enemmän tai sitten johtuu siitä ettei olla oikein Sylvin tulon jälkeen hommailtu paljon tai sitten ku ajattelee että voi vauva saaha alkunsa niin siks haluttaa... :D


Sininennalle

Heh mä luulin että häippäsit...Oho teillähän on jännät paikat! :kieh:
Testailehan ja ilmottele meillekki josko oliskin nyytti matkassa :heart:
Että tietää mitä merkitä tonne listaan :D

Öö onko toi sun nimimerkki Sininennalle vai Sininen nalle...
Mulla taitaa olla joku lukihärö :LOL:


Hopeapaju

Oi että sun mieshän puhuu sulosia :D


Miina

:hug: Mä oon ihan kauheen pahoillani...
Mä muistan vieläki ku asuin kotona ja meijän 11kk vanha koiranpentu kuoli...
Ihan kauhee tunne...
Koita jaksaa siellä vaikka kauheelta varmasti tuntuuki :hug:

Ja sitten kaikille semmonen kysymys että haittaako jos laitan uuen pinon pystyyn vaikka sitten uuen vuojen jälkeen...?
Vähän niinku uuen vuojen kunniaksi uus pino? :D [b/]
 
Kiitos pahoitteluista. :hug: kaikille.
Tänään tuntuu jo paljon "paremmalta". Ei itketä enää sillai. Ja ku joutu olee töissä ni sai muuta ajateltavaa. Aika tyyni olo.

Talvicci: Hyvä idea! =) mulle voi ainaki merkkaa, että ehkäsy jätetty pois 12/07.
Voi että mä jännäilen sun puolesta että käytättekö niitä kortsuja sitte miehen tahosta vai ette!
 
Ainiin Pantalaimon: Ku koiralle jouduttiin antamaan rauhoittavaa aika kauan aikaa ennen leikkausta, ku ei ois saatu muuten kanyyliä laitettua.. Ni se rauhottava kerkes sit vissiin vaikuttaa siellä liian kauan siihen vaaviin.. Niin se kai meni.. Että se pentu oli söpö.. :'(
 
Onkohan se Talvicci pöllyttelemässä miekkosen kanssa lakanoita(ilman kortsuja toivottavasti) kun ei oo vähään aikaan näkyny.... ;)
outoa et huomenna on jouluaatto.. ei tunnu yhtään siltä..Nooh, ku kattelee huomen-aamuna jouluåukin kuumalinjaa, ni silloin viimestään tulee edes pikkanen joulufiilis aina. Ne lapset on niin söpöjä, varsinkin ne jotka yrittää laulaa jotain, ja sit ne pianon soittelijat yrittää pysyy tahdissa mukana. :D
Onko muilla ollu tapana katella sitä?
 
Miina Kyllä tulee ainakin vähän sivusilmällä vilkuiltua kuumaa linjaa :) Lumiukkoa odotellessa. Se on kyllä niin vakio jouluaattona että!! Toinen on se ihana elokuva Ihmeellinen elämä. Ne yritän aina katsoa, tai sitten tallennan ja katsellaan illalla kun muruset nukkuu.

Mutta jotenkin mullakin ei ole ihan jouluaatto-olo... En tiiä mistä johtuu, kun lunta on ja muuta. Ehkä aika on menny liian nopeasti, ei ole ehtiny mieli mukaan :) Jouluinen olo on, mutta ei jouluaatoinen olo :D

Olen tässä nyt pohtia puntaroinu, että ehdotanko miehelle ehkäisyn jättämistä... Se paino ei ole laskenu mihinkään, noussu pikemminkin :ashamed: joten sen osalta on huono tilanne, paino olis nyt samoissa kun tuon kuopuksenkin kohdalla. Toisaalta, kun sitä ei koskaan tiedä milloin tärppää jos tärppää, niin vois ehtiäkin laihdutella (ja kun pienkin painonpudotus edistää asiaa ;) ) . No, sen olen päättäny että odottelen tuonne uuden vuoden puolelle, kattelen millä mielin tuo isäntä on sen vauva-asian kanssa, olenko tulkinnu oikein nuo syysvauvapuheet :)

Niin ja Talvicci !! Ihan hyvä idea tuo uusi pino, täytyy muistaa silloin sitten katella uutta pinoa eikä ihmetellä kun kukaan ei ole aktiivinen tässä :D
 
sininennalle
Tuo on kyl huippu fiilis, ku mieheenkin saa jo vauvakuumeen tarttumaan, siitä se lähtee ;)

miina-
Voi kurjuus miten pienen kävi... :hug: Onneks miehes tietää niistä pillereistä, ei tarvi sunkaan jännittää koko joulua. Täällä jostain kumman syystä sama, että ei oo kauhee jouluaatto fiilis, mut eiköhän se huomenna jo tuu, kun kattoo niitä lastenohjelmia :D Heinähattu ja vilttitossu on pakko nähä ;)

Talvicci
Uusi pino, uudet kujeet ois kyl kiva ;) Ja siihen voitais vähän lisäillä sit jotain jokaisen nimimerkin perään.

Rauhaisaa Joulua ja Paljon Onnea Vuodelle 2008 ihan jokaiselle "meidän jengiläiselle"!! :xmas:
 
Hei taas pitkästä aikaa.
Tuli taas enemmän mieleen kirjoittaa tänne, kun ensinnäkin mun sisko sai tytön perjantaina. Eli nyt mun molemmilla siskoilla on pienet tytöt, toinen 3pv ja toinen 3kk. :D

Tästä innostuneena mun mies sanoi eilen että hän antaa vuoden vaihteessa sit sellaisen "uudenvuodenlupauksen" että vuonna 2008 me aletaan kasvattaa mun mahaa, jos se hänestä on kiinni. :heart: Ihanaa ku mieskin on vihdoinki ihan oikeesti vauvakuumeinen. :heart:

Täällä näistä haaveiluista puhutaan. Me kovin haaveillaan omaa asuntoa, mut katsotaan, ei haluta hätiköidä sellasessa asiassa... Mut sen sijaan nimet lapsille (sekä tytölle että pojalle) on ollu suunniteltuna jo siitä asti ku me oltiin seurusteltu jotain 2kk. :LOL: Nythän siis tulee aviota täyteen 2v tässä parin viikon päästä. Sit mä oon jo valmiiks kattonu kaikki kantoliinasta ja kestovaipoista vaunuihin, että mitä haluan... :kieh: Vaikka enpä ees vielä tiedä tuleeks ikinä meil mikää kestoilu onnistumaan... :D
 
Hihiii!!!
Nyt on jouluaatto.Tultiin mun vanhempien luo syömään riisipuuroo ja kuusi pitäis vielä koristella...
Lumiukko on aina ihan pakko kattoo joka joulu :)

Eilen illalla käytiin kylästelemässä siskon ja sen miehen luona ja sitten kans toisen siskon miehen ja tyttöjen luona.
Oltiin sitten menossa anoppilaan ku mä kysyin ukolta että ostiko se kortsuja...? Ukko vaan sitten että Ostin mutta näkee sitten että tuleeko niitä käytettyä...
Minä sitten että noh miten niin? Ja ukko taas siihen että muuten vaan :whistle:

Mut vieläkään ei olla tehty mitään pillereitten lopetuksen jälkeen... :LOL:
Kauheesti ollu kaikkee tohinaa ettei oo kerenny ja sitten illalla ei oo jaksanu. Ja ei oo kyllä oikeen voinu ku ei oo ollu kahen keskistä aikaa ollenkaan... :kieh:

Mut ehkäpä sitä nyt jouluaaton kunniaks :LOL:

Miina

Hyvä että sulla on edes vähän parempi mieli...
Jotkut ei oikeesti tajua että kyllä se tuntuu pahalta jos lemmikki kuolee.
Ainaki musta tuntuu...

Meillä on pikkusena ollu vaikka mitä elukoita(hepasta kääpiöhamstereihin...) kotona ja kyllä sitä on saanu yhet jos toisetki hautajaiset viettää niille ja itkee vollottaa.
Niin ei meillä kuiten noita kaikki ole yhtäaikaa ollu :LOL:
Mut meillä ollaan tosiaan tykätty aina hirveesti eläimistä.

Mäki tuossa sitä joulupukin kuumaa linjaa sen verran seurasin että kuulin ku joku pikku tyttö soitti ja laulo jotain joululaulua... :heart:
 
Laala

Tuolla listassa luki jo että tositoimet alkaa 08/08 mut muutetaanko sitä?

Ja Miina...

Sä olitki jo tuolla tositoimijoissa joten lisäsin tonne perään et pillerit jätetty pois 12/07...


Juu mutta pitää nyt varmaan mennä...
Lähetään hautausmaalle viemään kynttilöitä ja siellä on joku hartaus johon vois ehkä mennä. En oo kyllä enne käyny mut jos nyt...
 
Laala
Onnittelut vain tädillekin uudesta tulokkaasta! :flower: Mun mielestä on nii söpöö, ku mieskin kuumeilee mukana. Meillä tuntuu välillä, et miekkosella on kovempi vauvakuume ku mulla :D

Talvicci
Mitäs mää sanoin, kyllä se mies ne kortsut sieltä unohtaa ;)

Mitäs pukki on kaikille tuonu?

Mää sain ihan hirveesti karkkia :p ihanan yöasun, kotiin jotain kivaa sisustuskampetta, kunnon perhe kattilan, lyhtyjä jne.. Sit paras oli kyllä lasten lelukoira, meillä molemmilla on kauhee koirakuume ja joku oli keksiny laittaa meille sellasen pakettiin :LOL:
 
Talvicci

Sitten, ku teet sen uuden listan nii voikko laittaa vaikka mun perään, et pillerit pois 03/08 (Tjot) ja tosi yrittäminen alkaa (jos tarvis) 09/08. Siis jotenkin tähän tyyliin. Pessimistinä haluisin ton myöhemmänkin "aikataulun" sinne :ashamed: Thank You!!


 
No eipä oo hyviä uutisia...Sieltähän se ne kaivo...
Noh hiljaa hyvää tulee,toivottavasti!

Ällö varotus herkille!!!
Pitää varmaan kokeilla jotain toista merkkiä ku ne ukon ostamat kortsut ei oikein käyny. Ihan ku olis koko toosa ollu tulessa :ashamed:
On ollu aiemminki,en sitten tiiä johtuuko vaan merkistä vai oonko mä allerginen niille :eek:
Eipä tässä ole oltu ku vasta 6päivää ilman pillereitä.
Jänskättää ne menkat et millon ne sitten tulee.


Mitä porukka on saanu joululahjaks ja miten joulu muuten meni?

Me mentiin ukon ja anopin kanssa mun vanhempien luo siinä iltapäivällä.
Ekaks saunottiin,syötiin(ja vielä santsattiin) ja sitten avattiin lahjat.
Ukko osti mulle leivänpaahtimen ku oon sitä vinkunu :D
Siskot oli ostanu mulle kaks lasista norsua,toinen oli semmonen vauva-norsu... :)

Siskon tyttö tuumas että se ei tykkää joulupukista :kieh:

Täällä ei sen kummempia. Nyt sataa vähän lunta,ihanaa!!! :heart:
Syöty vihreitä kuulia ja wiener nougattia :heart:
 
No voih.. ehkä se siitä..jos vaikka sanot että sulla tuli paikat kipeeks noista kortsuista että.. No mutta..hyvään suuntaan kuitenki menossa.. =)

Meillä meni kans joulu niinku aina..ensiks miesystävän mummolle ja sitte mun äitille minne tulee aina myös mun isovanhemmat. :) Koko päivä meni jotenki niin lennossa. Yhtäkkii kello oliki jo yheksän illalla. Sit käytii vielä pikasesti baarissa yöllä. :kieh: Miekkonen jäi kylläki pidemmäks aikaa..melkee aamulla tuli vasta kotii, mun piti lähtee aikasemmin, tuntu et nukutti niin paljon et ois voinu simahtaa siihen baarin pöydälle! Ensimmäinen kerta ku oon jouluaattona jossain ulkona käymässä!! ..En siis juonu kylläkään mitään, mulla on tätä tipatonta aikaa jatkunu reilut 3 vuotta. :) ..nooh toi yks joi sitte munki edestä.....

Lahjoja tuli kivasti..kotiin saatiin mm. uus kahvinkeitin ja pyyhkeitä ja mukeja ja sellasta..sitte näitä perinteisiä joululahjoja, saippuoita, sukkia sun muita juttuja.

:D
 
Siis sä et juo ollenkaan mitään?
Joo minäki eilen jouduin kuskin hommiin ku ukko päätti juua joululahjaks saatuja juomia :LOL:

Sanoin ukolle noista kortsuista ja tänään oli pakko jättää hommat kesken ku ei tuntunu kivalta :ashamed:
Ukkoki sano että tätähän oli sillon aikasemminki...Ja niinhän sitä on ollu...

Mistä päin miina muuten olit?
 
Voi kunpa tähän pinoon tulis taas plussia :heart:

Aika hyvä tää meijän vauvakuume mutta ei vielä pino!
Huhtikuussa perustettu eli 8kk ollu pystyssä ja jo 7plussaa tänne saatu... :LOL:

Mä muuten näin ekan semmosen oikeen raskaus unen!
Mulla oli aivan ihana maha,muka aina hulluna silittelin sitä ja kaikkee...
Raskausarvetki meni silleen hienosti navan ympärillä,niinku olis aurinko ollu siinä :D Sitten vaan hulluna ihmettelin ja olin pettyny ku mun tissit ei kasvanu ollenkaan :LOL:

Noh ei ehkä hirveesti kiinnosta mut kerroinpa silti :kieh:
 
Hei kaikki tonttu ukot!!! :D
Toivon mukaan kaikilla on ollut ihana joulu ja olette saaneet nauttia rakkaimistanne!!

miinalle ensimmäisenä todella suuri :hug: tuntui todella pahalta teidän pennun kohtalo, eteenkin kun oma koira saatta olla tiineenä. Hyvä etten täällä itkua vääntänyt, tämä kuullostaa nyt hölmöltä mutta onneksi emä selvisi. Jotenkin ajattelen omalle kohdalle niin kylmästi että jos pitäisi valita niin oman koiran pelastaisin. Voi että kun ei näin olisi tarvinut käydä :'( :( Onneksi mieli on jo parempi ja jouluna oltu oikein hilpeällä tuulella :D

Talvicci jospa sä olet lateksille allerginen tai jollekkin niiden liukkarille yms., mullakin jotkut merkit aiheutti sitä poltetta joka oli tooossiii tuskallinen kokemus. Ihana uni, ihan aattelit muodostaa arvistaa tribaaleja... kunnianhimoa löytyy vaikka muille jakaa :LOL:

Stten kauhea tilitys... anteeksi jo etu käteen :ashamed:

).( Elikkäs tällä hetkellä on ihmeelliisiä vihlasuja ja pistoja kohdun reunoille/munasaarjoihin. Itsessään tuo ei ole mitenkään kummallista se esiintyy joka kierrossa heti oviksen jälkeen ja jatkuu kunnes menkat alkaa. Täytyy tulla tänne ihmetteleemään, mulla taitaa olla joku kumma hermojuttu :eek: yhtäkkiä kämmenet/ jalkapohjat puutuu ja rupee pistelee :p :/ tosi häijyn tuntusta, asento ei voi olla syy näihin puutumisiin. Tätä juttua on nyt äimistelty 3 päivää... Huolestuttaa että mikä hitto tällästä tekee. Muuten olo on ihan normaali ja tyyni vaikka piina viikkoa eletään. Olen sisäisesti hyvin vakuuttunut siitä ettei meille viellä vauvaa ole tulossa joten mitä tässä hepuloimaan. Olenko mä ihan tyhmä kun uskon siihen että "kyllä sen sitten tietää" ? Olen omasta mielestä hyvin intuitiivinen ja luotan aina siihen sisäiseen ääneen, se sanoo ettei ole tärpännyt :| Toisaalta en osaa asiaa vielä milläänlailla harmistella, kokisin olevan yli etuoikeutettu jos ensimmäisestä yrityksestä tärppäisi. Olemme asennoituneet että tässä saattaa kestää vielä pitkäänkin... Toisaalta kyllä mielelssä on käyny että jos plussa tulee niin olen varmasti hyvin järkyttynyt :LOL: noh, se selviää tosiaan uutenavuotena. Mutta mutta annetaas muillekin tilaa ja poistutaan tilittelemästä!

Muillekin huiskutukset ja joulun jatkot!

Terkuin
Koiruus kp 21/29 (arvio kierrosta tosin 27)
 
aiotko tosiaan jaksaa muka jaksaa olla testaamatta aiemmin koiramamma ku vasta uutena vuotena? :D

täällä minäki kärvistelen ku haluis niin testaa taas mut ei oo testejä, huomenna apteekkiin siis!! nyt kp 23/24-25
 
Jep :D

Mä tilasin 5 testiä ja hintaa niille kertyi 15e, sisäinen piheys iskee :LOL:, ei viitsi kauheen aikaisin testailla (ajatusta oli että kun menkat myöhässä) mullahan on maanantaina "vasta" kp 27/29. Oletan oviksen perusteella että kierto olisi tällä kertaa sen 27 päivää, sehän selviää vasta ensi viikolla.

Mä pidän Miina sulle kauheesti peukkuja täällä :flower: :D :heart: Tule heti miten kertomaan miten kävi kun saat tietää!
 

Yhteistyössä