Hei kaikki ja toivottavasti oli ihanat joulut! Itse olin tietokoneesta eristettynä yli puoliviikkoa!!! Tää meni hirmusesti eteenpäin sillä aikaa, mutta haluan myös onnittella näitä mahdollisia plussalaisia ja haamun saajia! Voi kun jo ittekin...
Miina, osan otot koiranpennun kohtalosta :hug:
Kerronpa sen verran omastakin joulusta että ihan vanhempieni luona oltiin ja eilen yöllä tultiinvasta kotiin. Pukki toi kaikkea ihanaa mitä olin toivonutkin, esim karaoke setin ja ompelukoneen! Palapelikin tuli jo aloitettua ja yöpaita testattua!
Jäi tapanintanssitkin väliin, kyllä harmittaa
Pitääkin heti käydä selalemassa netistä missä olis hyvät tanssit lähipäivinä, oon kohta ollu jo niin pitkään tanssimatta että tulee vieroitusoireita, mieskin jo patistaa että lähdet kyllä tansseihin kun oot muuten niin kärttynen
Voi kun mua alkaa pelottaa tuo menkkojen palautuminen hormonaalisen ehkäisyn jälkeen... Ite syöny kesällä jo varmaan 5 vuotta. No syöhän monet vielä paljon kauemmin, mutta silti. Ja kyllä mullakin oli ihan normaalit mensut ennen kun nuo pillerit aloitin. Toivotaan parasta pelätään pahinta.
Mites muiden uuden vuoden suunnitelmat? Itse ajatellut mennä miehen kanssa kaveriporukkaan! Siellä katsotaan aina "vuosikooste" koko vuoden tärkeistä jutuista, bileistä lähinnä
Se on sellanen videoversio, jossa on sitten parhaita kuvia ja videopätkiä. Tosi hauska!
Täällä oli puhetta raskausunista! Mä oonusein nähny olevani raskaana, mutta yhden kerran näin unen jossa ihan näin sen vauvankin niinkun syntymän jälkeen, se oli kyllä uskomattoman söpö. Harmi etten oikein muista kumpi se oli!
Mutta yritän nyt taas käydä täällä vähän enemmän kun kerran koneelle pääsin!