Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
Pantalaimon: Toivotaan että säästytte taudilta! :)

Niin kirjotinki jo tonne toiselle puolelle, että negan testasin..mutta aloin tossa laskeskelemaan kp:itä niin ne onkin vasta 20/24-25! Ja laskurin mukaan hedelmöittyminen olis tapahtunu 20.12, eli toivoa on vielä rutkasti... =)
 
Hei kaikki ja toivottavasti oli ihanat joulut! Itse olin tietokoneesta eristettynä yli puoliviikkoa!!! Tää meni hirmusesti eteenpäin sillä aikaa, mutta haluan myös onnittella näitä mahdollisia plussalaisia ja haamun saajia! Voi kun jo ittekin...

Miina, osan otot koiranpennun kohtalosta :hug:

Kerronpa sen verran omastakin joulusta että ihan vanhempieni luona oltiin ja eilen yöllä tultiinvasta kotiin. Pukki toi kaikkea ihanaa mitä olin toivonutkin, esim karaoke setin ja ompelukoneen! Palapelikin tuli jo aloitettua ja yöpaita testattua!

Jäi tapanintanssitkin väliin, kyllä harmittaa :( Pitääkin heti käydä selalemassa netistä missä olis hyvät tanssit lähipäivinä, oon kohta ollu jo niin pitkään tanssimatta että tulee vieroitusoireita, mieskin jo patistaa että lähdet kyllä tansseihin kun oot muuten niin kärttynen :LOL:

Voi kun mua alkaa pelottaa tuo menkkojen palautuminen hormonaalisen ehkäisyn jälkeen... Ite syöny kesällä jo varmaan 5 vuotta. No syöhän monet vielä paljon kauemmin, mutta silti. Ja kyllä mullakin oli ihan normaalit mensut ennen kun nuo pillerit aloitin. Toivotaan parasta pelätään pahinta.

Mites muiden uuden vuoden suunnitelmat? Itse ajatellut mennä miehen kanssa kaveriporukkaan! Siellä katsotaan aina "vuosikooste" koko vuoden tärkeistä jutuista, bileistä lähinnä :LOL: Se on sellanen videoversio, jossa on sitten parhaita kuvia ja videopätkiä. Tosi hauska!

Täällä oli puhetta raskausunista! Mä oonusein nähny olevani raskaana, mutta yhden kerran näin unen jossa ihan näin sen vauvankin niinkun syntymän jälkeen, se oli kyllä uskomattoman söpö. Harmi etten oikein muista kumpi se oli!

Mutta yritän nyt taas käydä täällä vähän enemmän kun kerran koneelle pääsin!
 
Juu noi raskausunet on toisaalta aivan ihania, sekä sellaset missä saa postiivisen raskaustestin, ja sitte ne missä esimerkiksi kantaa nyyttiä. Niistä on vaan ihan kauhee herätä ku tajuaa että se olikin vain unta. :/

Täällä ei oo tietoa Uudesta Vuodesta.. Meillä on kihlajaispäivä 1.1.2008, ja mies on sen uudenvuoden yön töissä! Että hyvin se vetää!

Talvicci: Levottomat jutut kyllä sallitaan! :LOL:
 
Heipä Hei,

Hain apteekista biocardin testin ja kyllä siinä plussa komeilee.
:heart:
Kaippa se on pakko uskoa, että siellä joku on kyydissä... olen ihan pihalla... mutta onnellinen, totta kai.
Nyt en vaan yhtään tiedä mitä tehdä tai ajatella, tulen kirjoittelemaan kunhan selviän ensishokista =)
 
Pantalaimon
Kiitos avustuksesta :wave: Toivotaan, että teihin ei oo tarttunu se ikävä mahatauti :/

kukkaiskeiju
Meillä tapanina tanssittiin mummon 100-vuotis synttäreitä :) Tai ei siellä nyt tanssittu, mut eräs soitti haitarilla ihania vanhanajan kappaleita, joita ois voinu vaikka tanssia ;) Tuo vuosi kooste on aivan huippu idea kyllä!! Varmaan ihana muistella mennyttä vuotta kavereiden parissa.

Meritähti
Ihanaa!! Isot onnittelut!! :flower:
 
RouvaSumppisuu
Onnea miljoonasti Meritähdelle
Ihmettele vaan rauhassa sitä positiivista testiä, eikö olekin uskomaton ja ihana näky, nautihan täysillä olostasi ja pienestä salamatkustajasta!

Sumppis taas vierailulla
rv. 12+5
 
plomp plomp plomp, plussia taas tipahtelee =) Valtavat onnen toivotukset meritähdelle pikkuisessta ihmeestä :heart: :heart: :heart: !!!

mun ja miehen körilään pikkuihme vaan kasvaa ja voimistuu, tänään oltiin rakenneultrassa ja pikkuisella kaikki niinkuin pitääkin, olo aina huojentuu kun sitä ennättää kaikkea miettimään mikä voisi toista vaivata, eli nyt hyvillä mielin huomenna kohti kolaria kera ystävien
:)

Samalla toivotan teille *riemukasta uuttavuotta* ja paaaaaljon tulevia plussia ja masukumpuja sekä pikkuvauvoja vuodelle 2008!!! :heart:

sHv ja hipsu 20+1 :heart:
 
Kiitos kovasti onnitteluista. =)

Helistimen laskurin mukaan laskettu aikani olisi 2.syyskuuta, ja hedelmöitys olisi tapahtunut 07.12 jolloin meneillään olisi nyt 20. raskauspäivä.
Kolmisen viikkoa sitten kasassa. :heart:

Kyllä tässä ihmetellään ja kummastellaan, eikä muuta osatakaan kuin päivitellä tapahtunutta...saa nähdä koska sitä iskee tajuntaan tämä, siis todella.
Onneksi menen töihin seuraavan kerran vasta ensi viikon keskiviikkona, joten saan vähän aikaa ensin sulatella uutisia...
=)

Plussaonnea kaikille! :flower:
 
Meritähti!!!   :heart:  :heart:  :heart: Täältä super paljon onnea!!!Kaunko teillä olikaan sitä yritystä?
Laitoin lasketuks ajaks 2.9 mut ilmottele jos muuttuu


Ajatelkaa kuule ku tää pino on ollu pystyssä 8kk ja jo 7plussaa saatu! :)

Haittaako jos laitan uuen pinon jo nyt pystyyn?

Haluttaa tehä jotain "uutta"...tai jotain???




(.) Alko päivällä koskemaan mahaan mut ei ollu semmosta menkkakipua. Vaikka eka ajattelin että nytkö ne muka alkaa...
Tonne alhaalla kummallekki puolelle alavattaan koskee,nyt ei enää juuri ollenkaan.Kävellessä oli kipeempi.
Ja tuntu jotenki niinku olis laitettu joku paino mahaan,semmosta painon tunnetta tai jotain...

Kävin tuossa iltasella kävelyllä Sylvin kans.
Kumarruin sitten ku Sylvi oli ihan solmussa sen hihnasa kans ja luulin oikeesti että pissin housuun :LOL: :ashamed:
Mutta en oikeesti pissiny että älkää niin luulko! En oo mikään pissipöksy :LOL:

Jännä tässä katella mitä kaikkee ihmeen oireita tulee... :whistle:
 
Huomenta tyttäret! :wave:

Laitan omaa napaa tylsästi heti kärkeen...
Nippailut on loppuneet ja olo muutoin normaali. Ainut että maanataihin ei ole enää kuin muutama päivä ja nyt rupes jännittää (vaikka tulos on jo päätetty!). Kaiken tämän ihanan jännäilyn keskellä rupes himottaa testailla aikaisemmin :D En halua olla niin itsekuriton että sortuisin veilä toteamaan että nega sieltä tuli :LOL: Polttelee, polttelee... saas nähdä jos ehdottaiskin jo sunnuntaita miehelle... AAARRG! voiko joku nyt läppästä ja tiputtaa tämän rouvan maanpinnalle, KIITOS!

Noh nyt lähden rauhoittumaan taka vasemmalle...
Hyvää viikonloppua kuumeiset!

Koiruus kp 24/29 (oletus 24/27)
 
onnea meritähti :flower:
Mulle ei tullutkaan sitä plussaa. Eilen iltapäivällä testasin ennen töihin menoa ja näytti negatiivista ja tänään kun tulin töistä niin alko menkat.
Se olis ollut epätodellista jos olisin raskaana kun ei edes päästy "kunnolla" tekopuuhiin :LOL: mies kerto et häntä harmittais jos ei olis päässy petihommiin lapsen teko mielessä :LOL: mut mä lohdutin sitä et pääset vielä.
Nyt pitää odottaa seuraavaan ovulaatioon mikä olis siinä 11.1. hujakoilla (jos kierto palautuu normaaliksi eli 28)
eli me yritetään saada lapsi syksylle '08 (ihanaa vihdoinkin)
 
Piti tulla ihan kertomaan, mihin meinasin eilen sortua, vaikka nolottaa niin kovin :ashamed: |O Monestakin syystä... Isäntä oli työntäny mein kortsut yöpöydän laatikkoon mikä on ehdottomasti kielletty, jos poika sattuu pääsemään makkariin. Tutkii yöpöydän laatikon ja ne kumit tietty kiehtoo hirveästi. No, eilen sitten pääsi makkariin sillä aikaa kun neidin ruokaa lämmitin keittiössä. Tulee kortsu kädessä sieltä ja tyytyväisenä sitä mulle esittelee: äiti kato!! Oli saanu jopa reiän aikaiseksi. Menin sitten katsomaan makkariin, että missä loput oli, eihän niitä löytyny kuin yksi olkkarista jonka nostin ensihätään kirjahyllyyn. Illalla sitten mies rupeaa hakemaan kortsua ja mulla teki niin kovasti mieli olla ihan hiljaa siitä kirjahyllyssä nököttävästä kortongista... Teki mieli katsoa mitä mies olis tehny kun ei kumia löytyis. Mutta kyllä mie sitten hilpasin kiltisti kumin kirjahyllystä että päästiin takas hommiin :) Hirveetä laskelmointia, hyi minua!!! :/
 
Mitäs minun väsyneet silmäni näkevätkään?
Paljon onnea Meritähti!!!!! :heart:
Kyllä näyttäis olevan täällä sellainen plussa kerran kuussa-tahti, keep on going girls! :)

Muillekin plussasäteitä ja tärppionnea sylikaupalla!

Lilli ja Tiitti 8+2
 
Hellou!
Hyvät uudet vuodet kaikille minunkin puolesta, vaikka saatankin vielä tämän vuoden puolella tulla tänne häröilemään. Kävin tossa aamulla mukamas ale myynneissa, mutta eihän siellä jaksa kierrellä. Kävin sitten ottamassa uuden mallin hiuksiin kampaajalla! Ja eikun illalla tnasseihin tampereelle!!!
 
Onnea paljon Meritähdelle! :heart:

Talvicci: Voipi olla oviskipuja. Jostain oon lukenu, että varsinkin ehkäsyn lopettamisen jälkeen eka ovis voi yllättää olemalla aika kivuliaskin. Mulla sattu just pillereitten lopetuksen jälkeen eka ovis ihan sairaasti... kierron puolivälissä alko alavatsaa vas.puolelta juilimaan ja seur.pvänä sattu niin hulluna, että hyvä kun kävelemään pääs.:( Onneks tässä kierrossa ei sattunu, vähän vaan oik.puolta nippaili. Mulla kanssa jotkut kortsut aiheuttaa kihelmöintiä, inhottavaa. Meillä onkin sitten muutaman kerran jääny kortsut kokonaan.:D Mutta pääsääntösesti on kyllä yritetty käyttää. Käypäs kattomassa www.kondomikuningas.fi, sieltä voi tilata monenlaista! Kun muistaakseni joskus puhuit, että teiltä on pitkä matka kaupoille ym!:)

Joulu oli ja meni joo... sain mm. karaoke-vehkeet, hubaisaa!:) Veikkaan, että voin innostua oikeen olan takaa laulelemaan, kun seur.kerran tulee maisteltua viinaksia.:D
 
Onnea paljon Meritähdelle! :heart:

Talvicci: Voipi olla oviskipuja. Jostain oon lukenu, että varsinkin ehkäsyn lopettamisen jälkeen eka ovis voi yllättää olemalla aika kivuliaskin. Mulla sattu just pillereitten lopetuksen jälkeen eka ovis ihan sairaasti... kierron puolivälissä alko alavatsaa vas.puolelta juilimaan ja seur.pvänä sattu niin hulluna, että hyvä kun kävelemään pääs.:( Onneks tässä kierrossa ei sattunu, vähän vaan oik.puolta nippaili. Mulla kanssa jotkut kortsut aiheuttaa kihelmöintiä, inhottavaa. Meillä onkin sitten muutaman kerran jääny kortsut kokonaan.:D Mutta pääsääntösesti on kyllä yritetty käyttää. Käypäs kattomassa www.kondomikuningas.fi, sieltä voi tilata monenlaista! Kun muistaakseni joskus puhuit, että teiltä on pitkä matka kaupoille ym!:)

Joulu oli ja meni joo... sain mm. karaoke-vehkeet, hubaisaa!:) Veikkaan, että voin innostua oikeen olan takaa laulelemaan, kun seur.kerran tulee maisteltua viinaksia.:D
 
SHV
Ihana kuulla, että teillä kaikki kunnossa :)

Talvicci
Jos vain intoa riittää niin ei muutakuin uutta listaa tekemään :wave:

hopeapaju
Aika ihana veitikka sulla, ja eikö ookki ihmeellistä, että miten ne osaa löytää aina ne ns. kielletyt asiat :LOL:

Tänään kävin kyläilemässä kaverin luona, jolla on ihanat kaksoslapset (2v.). Voi että, kun taas kuume nousi sadalla asteella :whistle: :p Pääsispä jo itekkin yrittämään..
 
Ihanaa ku on kotona omia suklaakonvehtirasioita, niin saa aivan vapaasti noukkia ne parhaimmat palat, myös toisesta kerroksesta, ilman että kukaan kattoo kieroon..! :D

Mitäs Lilli-85? Onko ollu pahoja pahoinvointeja siellä suunnalla?!

Hopeapaju: Tollaset "kielletyt ajatukset" vierailee yhellä sun toisella, kun vauvakuume on tosi kova.. Olit kuitenki tunnollinen lopulta! :kieh:
 

Yhteistyössä