Vauvakino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jastu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jastu

Jäsen
20.09.2008
646
0
16
Oletteko olleet minkä ikäisen kanssa vauvakinossa? Onko mennyt kaikki ihan ok..? Entäs olen kovasti koittanut metsästää, mistään löytämättä tietoa että voiko sinne ostaa lipun muutkin? Eli voitaisiinko me mennä koko perhe sinne?

Alkuperäinen kirjoittaja jastu:
Oletteko olleet minkä ikäisen kanssa vauvakinossa? Onko mennyt kaikki ihan ok..? Entäs olen kovasti koittanut metsästää, mistään löytämättä tietoa että voiko sinne ostaa lipun muutkin? Eli voitaisiinko me mennä koko perhe sinne?

Eihän vauvakinossa yleensä ole mitään lapsia kiinnostavia elokuvia? Siis nehän on etupäässä äideille suunnattu, jotain romanttisia komedioita tms.

http://www.vauvakino.fi/2

Tossa on tietoa. Esikon vauva-aikana kävin kerran ja nyt keväällä 5 viikkosen vauvan kanssa. Molemmpilla kerroilla kaikki meni hyvin. Siellähän voi lämmittää vauvalle ruokaa ja vaihtaa vaipat jne.

Jos on elokuvien ystävä, en suosittele :D En ihan suoraan sanottuna ymmärrä, miksi leffa tarvitaan taustalle. Pulinaa ja ruokien lämmitystä voisi harrastaa kahvilassakin.

fantaihana Juu no tuo meidän poika on nyt 5 viikkoa ja mietin että josko 17.päivä uskaltaisi jo mennä :) Juu tuota nettisivua mäkin lueskelin, ja siellä oli lipun hinta per aikuinen, eli kaiken järjen mukaan se vois tarkottaa sitä että mekin voisimme mennä sinne koko perheen kesken (2aikuista ja 1lapsi)

fantaihana Juu no tuo meidän poika on nyt 5 viikkoa ja mietin että josko 17.päivä uskaltaisi jo mennä :) Juu tuota nettisivua mäkin lueskelin, ja siellä oli lipun hinta per aikuinen, eli kaiken järjen mukaan se vois tarkottaa sitä että mekin voisimme mennä sinne koko perheen kesken (2aikuista ja 1lapsi)

Menkää ihmeessä, isompia lapsia mä en ainakaan itse ottais mukaan. Ainakin huhtikuussa oli ainakin Helsingissä kaks vaihtoehto elokuvaa, eli yhteensä kolme mistä valita.

Voi mennä koko perhe. Parhaiten onnistuu turvakaukalossa köllöttelevän vauvan kanssa. Isommat ei tahdo enää malttaa pysyä paikoillaan sen leffan aikaa. Minä olen ollut kahdesti, ekalla kerralla tuplat oli noin 2kk ikäisiä ja toisella kerralla taisivat olla 7kk. Hankalaksi kahden vauvan kanssa liikkumisen tekee se ettei sinne saa ottaa rattaita. Onneksi oli ystävä joka vähän auttoi liikkumisissa.

Kävimme pojan kanssa muutaman kerran syksyn/talven aikana vauvaleffassa. Ekalla kerralla kun olimme, oli poika melkein kolme kuukautta. Ihan hyvin meillä ainakin meni joka kerta. Kyllä voitte mennä 2aik.+ 1 lapsi kokoonpanolla. Kerran näin kun oli äiti, isä ja isoäiti yhden vauvan kanssa. Ei sinne ole kiellettyä mennä vaikka vaan kaksi aikuista kaverusta keskenään ilman lapsia, mutta enpä usko että monikaan silleen haluisikaan mennä.
Siellä ei sitten välttämättä ole kovin hiljaista kun lähes koko ajan joku vauva itkee.

mä oon ollut kerran ystäväni ja hänen vauvan kanssa, hänen oli silloin noin 4kk omani noin 2kk, kerran olimme isä, minä ja vauvamme 3kk, nyt menossa taas isä, minä ja vauvamme 4kk, hyvin osuu isän loma viikoille nuo näytökset.

Viimeksi kun olimme oli vuorossa Aavikon kukka-elokuva, minusta oli aika hurjaa kun jotkut olivat siellä pari vuotiaidenkin kanssa...elokuva kun oli paikoitellen aika "raaka"...

Mä oon tykänny käydä nuissa vauvakinoissa. ajottuvat hyvin mein pojan uniaikaan. en usko että sitten enää menemme kun poika liikkeelle lähtee, ei siinä leffaa tule seurattua kun tenavaa vahtii ettei putoa portaista.

Kiitoksia kovasti kaikille vastanneille!! :) Niin saakohan sinne ottaa mukaan sitä vaunukoppaa? Vaikkei koko vaunuja saakaan.. Vai pitääkö sylissä pitää leffan ajan..?

saa ottaa, vaunut, tai pelkkä runko jätetään viereiseen saliin vaunuparkkiin.

Yhteistyössä