Leikkipuistoihmiset, apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mun on nolona pakko myöntää, etten ole käynyt kertaakaan ihan kotimme vieressä sijaitsevassa asukaspuistossa. Nyt kuitenkin haluaisin mennä 10kk vanhan lapseni kanssa, mutta ensin haluaisin vähän tulkinta apua tuossa ohjelmassa...

Vkohjelma

esimerkiksi tuo keskiviikon vauvamuskari, voiko sinne mennä vielä 10kk ikäisen kanssa joka ei ole koskaan käynyt muskarissa? Tai tuo maanantain "kädentaidot", mistä minä tiedän minkä ikäisen sinne voi viedä kun missään ei mainita?

"Toiminta keskittyy aamupäivisin lukukauden aikana alle kouluikäisiin lapsiin, joille on järjestetään kaikille avoimia, ohjattuja toimintatuokioita sekä maksullista kerhotoimintaa. Iltapäivisin toimitaan koululaisten kanssa."

Tarkoittaako tuo siis sitä, että iltapäivisin saa leikkiä vauvan kanssa vain ulkona?

anteeksi nyt että olen tosiaan ihan ummikko näissä jutuissa enkä halua lähteä tuonne harhailemaan tietämättä mistään mitään....:)

Helpoiten saat tietoa näistä asioista, kun menet sinne puistoon ja kysyt joltain työntekijältä, ei ne pure :) Mutta mun tulkinnan mukaan voit mennä muskariin vauvan kanssa ja jos tykkäätte, jatkatte siellä käymistä. Iltapäivisin on varmaan puistossa koululaisten iltapäiväkerhotoimintaa, joten muut ei pääse silloin sisätiloihin.

Voih, mun tuli kova ikävä vanhaa puistoa :'( Käytiin isompien lasten kanssa vuosia Lahniksessa Lauttasaaressa.

Yhteistyössä