Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
lele86
sateenkaari: Siis siitä ei oo tietoa monta follikkelia oli kehittynyt.. mut keltarauhasta näky sen verran et kuulemma ihan todistettavasti oon ovuloinut.. Ei tässä vaiheessa voi muuta nähdäkkään kuulema.. Nyt ajattelin ottaa taas greippimehun käyttöön tuon kohdun limakalvon takia,se oli 8mm joka on ihan normaali paksuus tässä kierron vaiheessa..(oiskohan se paksumpi jos ois tärpännyt?) :(
Eli tuokin käynti kyllä vahvisti tunnetta siitä että tätiä tässä taas odotellaan..
Sulla tekis mieli ottaa lugeja ja mulla tekis mieli ottaa tupla-annos clomeja joka tapauksessa ens kierrossa.. tuntuu vaan et se niin hyvin parantais mahdollisuuksia..
 
heho
On jo paljon parempi olo tanaan- kun sain kaiken vuodatettua eilen. Minulla on myos mielessa laakarikaynti minka aion ajoittaa noin syyskuuhun jos ei ole tarpannyt. Sitten kysyn laakarilta nuista clomeista... ikani takia voin saada ne jo 6kk yritttamisen jalkeen. Ja varsinkin kun nyt ollaan 'kunnolla' yritetty 2kk (ovulaatiotestien kanssa) niin syyskuu tuntuu oikealta ajalta ottaa jareammat jutut mukaan peliin. Taalla ulkomailla nuita clomeja kai annetaankin aika helposti... en sitten tieda onko totta, nain olen kuullut.
Ystavani tuli vihdoin raskaaksi 1 1/2 vuoden jalkeen, hanella olikin ollut jo kaksi keskenmenoa mutta vihdoin tarppasi. Han uskoo totisesti Rubitussin yskanlaakkeen voimaan... sita otetaan kierron 10 paiva aina ovulaation saakka ja kai se jotenkin vahvistaa kohdun limakalvoa. Mutta pitaa kayttaa vain versiota missa on Guaifenesia eika ollenkaan alkoholia. En tieda saako Suomesta... Itse varmaan ostan ensikerroksi...
Lele- sinulla on viela mahdollisuus olla raskaana, pidamme sormia ristissa. Ja uutiset miehesi simpoista on todella hyvat!
En tieda saanko miestani kovin helpolla mihinkaan tutkimuksiin. Silla ei ole mitaan tietoa naista hommista ja luulee etta simppansa ovat ihan super kondiksessa-lol. Se viime kuussakin sanoi etta kyllahan sita voi tulla raskaaksi ihan missa vaiheessa kiertoa.. joopajoo... periaatteessa kylla JOS en olisi jo saanut hymynaamaa tikkuun. Ei siina sitten kylla monta paivaa ole varaa missata hah hah. Miehet...
Oireista sen verran etta nyt ei mitaan muuta kun nuo rinnat ovat kipeahkot ja suurehkot mita ei nyt ole pariin kiertoon ollut. Vatsassa ehka iltaisin vahan ihme oloa mutta naihin oireisiin en luota yhtaan. Sen olen huomannut etta joka ikinen kuukausi oireet muuttuu, etta taas on pakko vahan kuumeilla ja jannittaa. Jos ois samat oireet niin ainakin ne ymmartas kuuluvan kiertoon- mutta ei. Aina uusia sekoittamassa mielta.
Nyt on jannat paikat meilla modella edessa- eemelia?ja lele ollaan aika pitkalti samassa veneessa.
Nyt plussatuulia tanne+++++++++++++++++
 
Sateenkaari!
Joo empä tiiä mitä tehdä käyttäskö lugeja vai ei, meillä tulee vaan noihin hoitoihin pahasti kesätauko, että inseminaatiot ja muut hoidot alkavat vasta sitten syksyllä ja vuosian vaan kuluu, ensi jouluna ollaan kuitenkin yritetty jo kaksi vuotta. Joten siis mahdollisesti vasta clomi + luget olis tiedossa vasta sitten. Heho minkä ikäinen olet kun sanoit että ikä tulee vastaan?
 
ellastiina.
Heho, tervetuloa taas jännäilemään!

Lele, hienoa että miehesi simppatulokset olivat hyvät ja hyvä, että asiat selkiytyivät käynnillä! :) Jospa stressi ja murehtiminenkin nyt hieman hellittäisivät..

Onpas täällä monella jännät paikat edessä...heho, eemeliä? ja lele, olette kaikki aika samaan aikaan jännäilemässä. ++++++++

Itselläni ei mitään ihmeempää meneillään...ovulaatio taitaa olla nyt ja parina päivänä peräkkäin on peitot heiluneet ja tänäänkin vielä jos jaksetaan. Jotenkin vaan sellainen olo, että onko se ovis tosiaan nyt jo, kun kierto on kuitenkin sen verran pitkä...näistä tuntemuksista ja limoista en saa oikein mitään tolkkua, kun tuntuu että kroppa on jotenkin ihan sekaisin...harmittaa kyllä jos sen oviksen nyt sitten missaan :-/
 
eemeliä?
PE 28.5

Heituli ------------- 58/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------14/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------17/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------27/28-36-------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------20/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------28/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------30/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------14/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------24/ 28-29--------------6---------------Esikoinen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Päivitin tuossa meidän yritys kierrot, kun lääkäri ilmoitti että ollaan sitten jo 8 kiertoa koitettu, tai että tää olis kahdeksas. Joten uskon häntä ja onhan tyttö jo niin "vanha". Aika tuntuu menevän siivillä. Kun justiinsa viime kesänä tuo syntyi...huh..hu.. Oli hauskaa jutella omalääkärin kanssa, kun se vielä muisti miten vihasin olla raskaana ja nyt uutta vain tahtoisi. Sanoin hälle että ellei joku keksi miten muuten lapsia saa, niin tuo raskautuminen on ainut vaihtoehto. Vaikkakin olisin valmis sijaisperheeksi, mutta ei meidän tuloilla voi olla :(
Raskauden vihaamiseen oli muutama syy, ennen kuin alatte moittimaan ja sättimään. Oksensin ensin kolme kuukautta (ja kuka puhuu aamupahoinvoinnista minulla tuo alkoi 06.00 ja loppui seuraavana yönä about 03.00 ja taas taas heräsin kesken unien pöntölle), voin ihan jees 2kk (lukuunottamatta helvetillistä selkäsärkyä issias). seuraavat 2kk olin huonovointinen, oksentelua, selkäsärkyä+issias. Vimoset 1,5kk (tyttö tuli etuajassa) olin liikuntakyvytön (en päässyt itse mistään ylös, kävellä pystyin "hyvinä"päivinä 500m) selkäni takia, oksensin ja kaupanpäälle kivuista johtuen unettomuutta esim. 4 yön aikana 3h unta... Mutta uskon siihen että jokainen raskaus on erilainen.. Että on se kiva lukea lehdistä kun julkkikset sanoo: "Raskaus on ihaninta ja koskaan en ole voinut paremmin"!!

En nyt tiedä miksi olen alkanut miettimään mennyttä aikaa ja nähnyt ihan kipeitä unia (synnytänyt kaksosia yms)..Varmaan kroppa taas kehittää valeoireita. Oireita ei ole tullut, joten taitaa olla taas tyhjä arpa tämäkin kuukausi. Tuntuu että aika vaan kuluu ja mitään ei tapahdu. Pelottaa tehdä testiä, jotenkin en edes halua, pilvilinnat romahtaisi ja pettymyksiä tulisi vain lisää. Toisaalta se kuumottelee tuolla, että mitä jos onkin tärpännyt...

Nyt on "kevyttä" tuhautumista ilmassa....
 
lele86
eemeliä?: sulla on kyllä aika kurjasti sujunut ensimmäinen raskaus, mutta niinhän se on et jokainen odotus on yksilöllinen.. Ja sulla on sellanen paketti ekasta raskaudesta että tuskin päivääkään vaihtaisit :)
Itse ajattelen (helppo tässä vaiheessa sanoakin kun ei ole kokemusta) mut, jos se raskausaika olis pahimmasta päästä niin kuitenkin se kaikki hyvä mitä siitä loppujen lopuksi saa, varmaan pehmentää kokemusta aika paljon :)
Ja raskaana ollessa varmaan pahoinvointikin ois sen takia kestettävää, että tietää siitä koituvan kuitenkin jotain hyvää kun odottaminen loppuu..
Nää pahoinvoinnit tässä vaiheessa kun vasta toivoo raskautta ei oo niin siedettäviä kun ei oo kuitenkaan sanottu, että sitä lasta tulee edes saamaan..

ellastiinalle OvisOnnea!!

Mut voitte unohtaa kyllä siltä jännäilylistalta pois.. On sellaset vatsakrampit et täti taas tekee rytinällä tuloaan.. Varmaan viimeistään yönaikana saapuu taas se "ei niin mukava" vieras...
Ja tosiaan siis veikkaan et alkuraskaudessa se kohdun limakalvon pitäis olla paksumpi.. ja mulla oli tosiaan vaan sen 8mm.. :/ Jotenkin se lääkäri tokas sen silleen et normaali paksuus tässä vaiheessa kiertoa..
Mut jos jotain positiivistä pitää keksiä, niin clomit tepsi kierron lyhentämiseen todennäköisesti!

Toivottavasti jollain ois kohta hyviä uutisia kerrottavana!!
PlussaOnnea!
 
heho
Sateenkaari- olen 34- vuotias, taytan marraskuussa ne maagiset 35... ja silloinhan tama yritys pitais menna kaiken lukeman mukaan viela vaikeammaksi- hah hah. Tiedan etta tuo on yksilollista ja naisen hedelmallisyys alkaa laskemaan kai jo 28- vuoden jalkeen, ei siis yhta-akkia mene huonoksi. Me mieheni kanssa ollaan keskitytty uraan ja nyt sitten on paniikki edessa ; )
Ei vaan, taas on jotenkin positiivinen mieli, ei silla mielella etta tuntisin olevani raskaana mutta aurinko paistaa ja pian paasen mieheni kanssa lomalle. Eikohan se aurinko risukasaankin joskus paista.
Eemelia? kuulostaa aika hurjalta- mutta ehka toinen raskaus tulee olemaan helpompi ja saat nauttia oikein kunnolla?
Lele- no voi ei! Ois ny pysyny se tati poissa. Mutta jos se vaan kramppaa muuten, sitahan monet sanoo etta luulevat tadit pyrheltavan kylaan..
Mulla pitais tulla tati ensiviikon tiistaina/keskiviikkona etta on tassa aikaa taas odotella ja toivoa... yleensa alkaa tiputusvuoto paiva/pari ennemmin joten siita sitten tiedan- ainakin vahan aikaisemmin.
Kun multa otettiin se ultra niin se laakari sanoi etta kohdun limakalvo olis muistaaksenin ollu noin 7.5. Ultra otettiin kierron 3 paiva joten uskon siihen etta se paksuuntuu myohemmin- niin varmaan sinullakin lele.
Etta semmosta tanne- viettakaa kiva viikonloppu ja Eemelia? aiotko testata pian?
 
Sateenkaari!
La 29.5

Heituli ------------- 59/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------15/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------18/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------28/28-36-------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------21/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------29/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------31/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------15/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------25/ 28-29--------------6---------------Esikoinen

lele, mikä tilanne? Joo, kyllä vuodet vierii kovaa vauhtia ja ikää tulee lisää, haluaisin saada edes yhden lapsen, mutta vaikuttaa aika epätodennäköiseltä :-( Ensi viikolla menkkojen pitäisi alkaa täälläkin, kyllä se on sitten ihme jos ede kolme follikkelia ei auttanut. Mitään oireita ei ole, joka viittaa siihen, että mitään ei ole tapahtunut. Eilen tuli juotuoa vähän enemmän kun oli kaverin syntymäpäivät, mikä aina tietenkin mietityttää tälläisessä kriittisessä (mahdolisessa kiinnittymisvaiheessa, viikko ovulaation jälkeen)...mutta elämä käy kuitenkin aika vaikeaksi jos kaikkea koko ajan miettii, vaikka yritin kyllä juoda muita hitaammin ja kohtuudella.
 
lele86
Tilannepäivitys: Ei tätiä vieläkään, mutten elättele mitään toiveita silti..
Huomenna tai ylihuomenna viimeistään varmaan...
Yritin etsiä tietoa et paljon se kohdunlimakalvon paksuus on kun raskaus alkaa..
Löysin keskustelupalstan vaan jossa oli jollekin just loppukierron jossain gyne/ultrakäynnillä sanottu et oot varmaan raskaana kun limakalvo on näin paksu (muistaakseni oli ollut 16mm tai jotain) ja kiertopäivä oli suht sama mitä mulla sillon polilla käydessä..
 
lele86
Heituli ------------- 60/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------16/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------19/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------29/28-36-------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------22/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------30/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------32/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------16/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------26/ 28-29--------------6---------------Esikoinen

Tilanne edelleen sama..
Oon nukkunut koko viimeviikon todella huonosti, tosi levoton olo kokoajan ja vaikka väsyttää ei vaan uni tule.. Viime yönä sit varmaan jo väsymyksestä(tai jostain pöpöstä)johtuen tuli oksukin pari kertaa.. kelloa katselin vielä klo5 aamulla.. Ja vielä pitäisi ystävän muuttoa jaksaa lähteä kohta viimeistelemään..huoh..
 
eemeliä?
Täällä tuli eilen tehtyä testi, ja arvatkaas mitä? Yllätys yllätys tulos oli nega...hah...No eipä ollut toiveetkaan korkealla joten pudotus oli ihan normi. Sitten vaan odottelemaan ikävää kyläläistä, ei oo vielä tullut, mutta satavarma oon jo pari kertaa ollut tulosta, et varmaa viimeistään ens viikolla pyyhältää tänne! Kunhan ny vaan tulis jos ja kun on tullakseen, ettei venyis taas sinne kyydenkymmenen hujakoille :(

Lele tsemppiä ja jaksamisia, odotus on ärsyttävää!!
 
heho
Eemelia?- no voi ei! Mullakin on yksi testi tuolla kaapissa ja siella se kummittelee.... mutta jotenkin mieluummin odotan nyt vaan tadin normit oireet enta kaytan testin. En halua nahda sita 'ei raskaana' jutskua enaa. Tai siis nain paatin tanaan- huomenna saattaa olla eri paatos ; )
lele- mista sen tietais jospa....?
Mina odotan kramppeja alkavaksi pian... ja sita ennen tiputtelua. Pari paivaa on viela kuumeilua. Mieli kay kuuttasataa 'enta jos' ja 'tulet taas pettymaan' valilla. Jarki vaan sanoo etta ei se nyt ole mahdollista, vaikka kyllahan se periaatteessa on. Sita vaan ei halua uskoa etta ois saka kaynyt. Noh- jos ei tassa kuussa niin kylla se tapahtuu jossain vaiheessa. Taytyy vaan sokeasti luottaa siihen.
Sateenkaari- kuinka vanha sina olet?
Nythan se Kelly Preston on raskaana 47-vuotiaana.... huh huh, mulla ei kylla riittais rahkeet. Tuntuu etta tassakaan iassa ei ole tapeeksi energiaa koko hommaan.
Luppis- oletko viela taustalla?
 
Sateenkaari!
Voihan kökkö eemeliä, itse en yleensä viitsi juuri tuon pettymisen takia tehdä testejä. Odotan aina, että ne alkaa, mutta mulla on tietty se kun ne on niin säännölliset, että ei ole koskaan epäilystäkään kun alkavat niin tarkasti ajallaan. Heho, olen 30v. joten lapsi olisi tervetullut juuri nyt ja on ollut jo tämän 1v.5kk. Mitään ei edelleenkään tunnu missään. Toivottavasti lele ei ole vielä alkaneet sielläkään?
 
lele86
Ma 31.5

Heituli ------------- 61/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------17/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------20/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------30/28-36-------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------23/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------31/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------33/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------17/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------27/ 28-29--------------6---------------Esikoinen

Testailinpa vielä ja negahan se mullekin tupsahti! Mutta eipä ollu niin suuri pudotus enää kun olin niin varma muutenkin ettei se tulos siitä mihinkään muutu.. Toivotaan et täti tulis tänään niin pääsee uuteen yrityskiertoon kera clomien ja luge-kokeilun..
 
ellastiina.
Tervehdys kaikille!

Täällä ollaan taas paremmalla mielellä kun on pojan kanssa auringosta nautittu aamupäivä.. :)
Omaan napaan ei kuulu kummempia...ovista on yritetty hyödyntää ja peittoja heilutettu tasaiseen tahtiin, tosin muutama päivä jäi välistä kun ei vaan jaksanut... Menkkamaisia jomotuksia on ollut ja nyt pari päivää nippailua ja "kirvelyä" oikealla puolella alavatsaa, tänään lähes jatkuvasti...en kyllä jaksa ajatella että olisi edes tärpännyt...näitä tuntemuksiahan on ollut ennenkin ja turhiksi todettuja ovat olleet.

Onpas teillä monella jännät paikat! (Taidan sitten yksin jännätä kun se aika koittaa... :-/ ) Voivathan nuo teidän testailemat negat vielä muuttua, kun hieman aikaisin olette testailleet. Ja saattaahan tuo viedä useamman päivänkin yli oletettujen kuukautisten alkamispäivän ennenkuin alkaa plussa näkymään...joten malttia kanssasisaret (helppohan se on sanoa, tiedän ;) )!!
 
Heituli
Pitkästä aikaa kuulumiset lukemassa. Itsekin olen hieman taka-alalla ollut ja voipi olla että vetäydyn kesän ajaksi muutenkin.
Lupaan kyllä käydä kuulumiset lukemassa, ja en poista itseäni tuosta listalta toistaiseksi pois.
Mutta kuitenkin kesän ajattelin nauttia ilman mitään vauva-ajatuksia ja oman kropan kyttäämistä ym. Tuntuukin, että hengähdystauko on paikallaan.

Suuret pahoittelut kaikille negan saanneille :(

Jos en väärin lukenut, niin Luppakorva taisi testailla plussan jokin aika sitten??
Hirmuisesti onnea ja paljon tarrasukkia mukaan <3

(.) menkat taitaa vihdoin ja viimein alkaa, jos on omaa naamaa uskomista. Finnejä nimittäin on ruvennut tulemaan ja pientä kiukkuisuutta välillä ilmassa. Niin, ja alavatsaa vihloo välillä myös.
 
ellastiina.
Piti vielä tulla kommentoimaan... :D

Eemeliä? -aika hurjalta kuulosti tuo sinun raskautesi! Toivotaan että seuraava raskautesi olisi helpompi! :) Itselläni ei nyt ollut niin vaikea tuo ensimmäinen raskaus kuin sinulla, mutta pystyn kyllä ymmärtämään sen, että et nauttinut raskaanaolostasi!
Seuraavassa vähän tietoa omasta raskaudestani...
Itselläni oli myös tuota oksentelua (joka päivä, yleensä 1-2 kertaa/pvässä...joskus enemmän) ensimmäiset viisi kuukautta ja sitten pahoinvointi jatkui sinne loppuun asti ja iskias- kivut myös... Liikkuminen oli tosi vaikeaa silloin viimeiset kolme kuukautta, mutta sisulla oli vaan mentävä ja tehtävä kaikki...sitten vaan kontattiin, kun ei enää ylös päästy edes sängystä ja kun vähäksi aikaa istahti niin vaikeaa siitäkin oli päästä jalkeille (mies yleensä auttoi kun oli paikalla ja kun ei ollut niin koira vai ihmeissään katsoi kun konttasin lattialla :D ja sitten puuskuttamisen jälkeen sieltä ylös pääsin :) ). Yöllä heräsin aina kipuihin kun piti asentoa vaihtaa. Meillä oli sitten vielä muutto siellä viimemetreillä ja tiukkaa teki, kun sain lähes yksin kaikki tavarat pakata ja sitten vielä purkaakin. Kyllä siinä välillä pääsi itku jos toinenkin...mutta onneksi aika kultaa muistot! :)

Plussa onnea kaikille!!!

Tämä poistuu nyt taas ulkoilemaan...
 
lele86
Ma 31.5

Heituli ------------- 61/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------17/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------20/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------1/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------23/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------31/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------33/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------17/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------27/ 28-29--------------6---------------Esikoinen

Ja näinpä! Jos jotain positiivistä, kierto oli 29pvää.
Eipä muuta lisättävää.
 
Tiili-85
moro.

Juu ihan ensimmäistä kertaa kirjoittelen keskustelupalstalle...
Olen 25 v. esikoisesta haaveileva naikkonen. E-pillerit jätin pois heinäkuussa 09, jonka jälkeen jouluun asti kiertoni oli kellontarkka (kp31). Vuodenvaihteen jälkeen kiertoni heitti häränpyllyä siispä hakeuduin yksityiselle gynekologille. Siellä uä:ssä näkyi munasarjoissa oli hieman pco -tyyppistä "helminauhaa" - voi masennus-. Sain tämän gyniskäynnin jälkeen terolutit (3 kk:n satsi) tasaamaan kiertoani. Ovista yritin pongailla, mutta negaa näytti joka ainoa kerta. Taaspa reippaana likkana menin gynen vastaanotolle (toukokuun) tämän kuun alkupuoliskolla. 10kk yritystä siis. Gyne oli sitä mieltä, että terot olivat mahdollisesti liian pienellä annoksella ja toisekseen ei ollut varmaa ovuloinko olenkaan. Samalla käynnillä gyne määräsi labra kokeita (tsh, prolakt. ja proge.) ja kirjoitti reseptit primolutille sekä clomifenille. Clomeja en saanut vielä hakea, koska ensin pitää odottaa labrakokeiden tulokset. Huomenna mulla on soittoaika gynelle ja silloin selviää enemmän (labratulokset). Tällä hetkellä on menkat juuri päällänsä ja tällä kierrolla aloitan primolutit.

Avopuolisoni kanssa tahtoisimme niin kovasti vauvan, mutta minkäs asialle teet. Useita iltoja on tullut itkettyä ja toisinaan itkun sekä kiukun sekaisia tunteita - miks ei tärppää. Odotusuutisia kuulee jatkuvasti lähipiiristä, viimeeksi tänään kuulin ystäväni odottavan...hieno juttuhan se on ystävälle mutta silti se viiltää omaa sisintä. Tässäpä osa minun vuodatustani...tsemppiä kaikille :)
 
Sateenkaari!
Osanottoni lele, voi harmi kun clomit ei tehonneet. Tuntuu siltä, että kaikilla palstoilla, joilta olen clomeista lukenut on ollut vaan postiivisia tarinoita! Höh. Varmaan tulen perästä ensi viikonloppuna viimeistään. Joo, o todella vaikeeta. Tiili tervetuloa joukkoon. En itsekkään ennen tätä keskustelupalstaa ole keskustellut missään vakituisesti, mutta tämä auttaa ainakin minua tässä ikuisuusprojektissa.
 
lele86
Tervetuloa joukkoon Tiili! Ollaankin aikaslailla samaa ikäluokkaa! Lisäile itsesi listalle myös! :)

Sateenkaari: En tiedä onko näillä clomeilla vaikutusta, mut mulla on kyllä astetta kovemmat menkkakivut kun yleensä.. Katsellaan kestääkö vuoto taas sen kolme päivää kun alkaa uus clomirundi.. Tekis mieli ottaa kyllä kaks per päivä, vaikka se siellä polilla sano ettei oo tarvista..

Heituli: Mukavaa kesää sinne, mutta taustailehan vähän ja ilmoittele meille tilanteesta :) toivotaan sitä plussaa kovasti sinulle!

Ellastiinalle myös tärppionnea!

eemeliä?: toivotaan et vielä plussaisit! .. mut jos täti meinaa tulla niin tosiaan toivotaan ettei kierto lähde venymään taas pitkäksi..
 
Tiili-85
Ma 31.5

Heituli ------------- 61/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------17/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------20/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------1/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------23/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------31/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------33/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------17/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------27/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------3/29-37----------------5---------------Esikoinen


Jeps, uusi jäsen joukossanne, lisäsin itseni listalle :)
 

Yhteistyössä