Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
myrtti
Oi onnea aivan valtavan paljon Sateenkaari!!! Aivan ihanaa :))) Peukut pystyssä että kaikki sujuu hyvin ja pieni pysyy matkassa!

Eemeliä? - pahoittelut tädistä... :( joka ikinen kerta se masentaa, kun niin paljon toivoo että tärppäisi, mutta onneksi muutamassa päivässä mieli yleensä piristyy sen verran että innolla taas uuteen kierrokseen :)

Täältä omaa napaa, vuotoa ei ole edelleenkään tullut paria tippaa enempää, mutta mahassa on nyt ilmeisesti tuota "kuuluisaa" painon tunnetta, ja vähän semmosta menkkamaista juilintaa, mutta rinnat ei ole kipeenä eikä näppylöitäkään pukkaa kuten yleensä mulla menkkoja ennen tekee... Uusia "oireita" on palelu sekä jatkuva nälkä ja jano, mutta kuitenkaan en pysty syömään kuin vähän kerrallaan? Tosin tuon eilisen negan jälkeen en kyllä usko että olisin (vieläkään) raskaana, mutta jotain outoa nyt on tekeillä mihin toivon mukaan saan selvyyttä vielä tänään :/ ...ja silti mietin että voisiko se testi näyttää negaa vaikka olisinkin raskaana? Tiedän että on typerää elätellä toivoa näin, mutta minkäpä sille mahdan :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
*myrtti
 
lele86
Onnea Sateenkaari!! Ihana että sulla clomit on tuottaneet tulosta! <3
Nyt vaan niitä tarrasukkia pienelle matkalaiselle.. :)

Me tehtiin tossa talokaupat (tuli aika yllättäen, mutta sellainen helmi löytyi, tuntui vaan kodilta) eli pakkohan se oli ostaa..
Ja nyt onkin tässä menny päivät asioita hoitaessa ja pakkailu alkoi..
En tiedä es miten pian netti siellä uudessa toimii, eli todennäköisesti tässä kesäkuun loppu menee mulla taustaillessa..
Clomit on tässä kierrossa popsittu. Nyt vaan kun kuuli taas nuo tuttujen vauva-uutiset just kun itse oli taas joutunu pettymään niin tavallaan tuli sellainen olo että nyt luovun toivosta jo.. Ensimmäistä kertaa tää asia niin pahasti kolahti.. tuntuu etten jaksa enää yhtään pettymystä.. Tän kesän syön clomeja otan luget avuks.. Mut syksyiset inseminaatiot saatan siirtää suosiolla pois.. sanoin miehellekin etten vaan jaksa enää yrittää ja toivoa. Tulee joskus jos on tullakseen.. Onneks on tuo talo homma ja töitäkin löytyi, saa muuta mietittävää.. Taidan heittää tän yrityksen jäihin melkein kokonaan. Nuo clomit ja muut tehoaa jos on tehotakseen mutta kaikki muut kikkakolmoset unohtuu nyt.. en aio maata pylly kattoa kohti tai vedellä greippimehua piiiiiitkäään aikaan... Anteeks kun oli vähän negatiivinen avautuminen, mut oon niin loppu jo tähän tilanteeseen. Tuli seinä vastaan..

Toivon teille muille kuitenkin paljon positiivistä mieltä yritykseen, tärppionnea ja kunnon plussapuhuria +++
Nauttikaa kesästä!

Eli nyt jos poikkean niin todennäköisesti vaan aina kierron lopulla päivittelen tilannetta..
 
Sateenkaari!
Kiitos kaikille onnentoivotuksista, toivon vaan, että tämä on totta ja että ei mene kesken, ole kohdun ulkoinen tai tuulimuna. Ja sitten kun tästä ei tiedä, onko siellä yksi vai useampi. Mutta ri voi muuta kun odottaa ja katsoa. En ole vielä ehtinyt tehdä toista testiä, plus että odotan muutaman tunnin, että on luotettava. Kamala väsymys oli viime viikolla ja nyt se vaan jatkuu, ei oikeen muuta.
Tiedän lele miltä susta tuntuu ja toivon niin paljon, että teille kaikille suotaisiin lapsi. Oon jo niin jäänyt koukkuun tähän kirjoitteluun, että tulee olemaan vaikeeta jos pitää nyt lopettaa...
 
heho
Onnea Sateenkaari!!! Mulla olikin sellainen tunne etta nyt saattoi sulla tarpata.. odotin innolla etta tarkastan jutustelun tana aamuna ja niinhan se olikin! Kay vain viela jutustelemassa ja kertomassa kuulumisia.
Mulla alkaa kiireinen tyoviikko ja odottelen innolla ensiviikkoa ja mahdollisuuksia.
Myrtti- negojan kylla voi tulla vaikka onkin raskaana..... toivotaan!
Lele- uskon etta teilla tarppaa pian. Tule kertomaan jos nain kay, ymmarran kylla turhautumisesi : (
+++++++++++++++++++++++++
 
heho
Ma 7.6.

Heituli ------------- 68/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------24/27-28-------------10---------------Esikoinen
lele86---------------8/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------30/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------38/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------3/n.30---------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------24/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------6/ 28-29--------------7---------------Esikoinen
Tiili-85---------------10/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------30/28--------------39---------------Esikoinen

* Korjasin yrityskierron ja 'paastin' Sateenkaaren pois ketjustamme ; ) Kaikkea hyvaa sulle Sateenkaari!! Ja muille plussia!!
 
lele86
Ma 7.6.

Heituli ------------- 68/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------24/27-28-------------10---------------Esikoinen
lele86---------------8/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------30/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------3/n.30---------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------24/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------6/ 28-29--------------7---------------Esikoinen
Tiili-85---------------10/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------30/28--------------39---------------Esikoinen

Luppis poisteltu listoilta kans..
Muutto aluillaan joten nyt poistuu lele taustailemaan..
++++
 
Minmie-79
Isot onnittelut Sateenkaarelle! <3

Mä oon täällä taustaillu ja jännänny kans teidän puolesta.
Itellä ollu hiukan mieli maassa, kun ei menny koulun kaikki näytöt läpi ja valmistuminen siis siirtyy ainakin elokuun lopulle, jolloin pääsen tekemään uusintoja. Tuosta huolimatta sain silti loistavan todistuksen koulusta (keskiarvo yhdestä kolmeen oli 2,73) ja vielä stipendin päälle.

Toisaalta olen ollu hiukan hukassa ilman tätä ketjua, koska mulla ei ole harmainta hajua siitä, et missä vaiheessa mun kierto menee. En oo pitäny itelläni mitään kirjaa kierroista kun kaikki on ollu täällä päivälleen... :) Toisaalta taas on ollu aika mukavaa, kun en oo pohtinu sitä kierron vaihetta ollenkaan. En ois uskonu, et sen saa noin totaalisesti pyyhittyä mielestään. Tosin meneillään oleva kierto on ollu täynnä kaikkee muuta mietittävää noiden koulujuttujen takia, et oli kyl muuta ajateltavaa.

Mutta vielä iso onnenhali Sateenkaarelle, kaikille teille (ja tietty itellenikin) toivon plussia, mut Sateenkaarella on ollu välillä tosi hankalia hetkiä ja olen niin iloinen, et nyt on tärpänny!
 
Heituli
Sateenkaarelle oikein paljon onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!!!! <3

Tervetuloa myös uusille jännääjille :)

Minmie onkin saanut todella hyvän todistuksen ja onnea stipendistä!
Harmi vain että kaikki näytöt ei menny läpi, mutta syksyllä sitten uudestaan!

lelelle tsemppiä muuttoon!!!

(.) Menkat ei ole vieläkään alkanut :/ eikä tunnu enää siltä, että alkaisivatkaan. Jos ei menkat parin viikon sisään ala, niin pakkohan se on lääkärille mennä.
Ja tällä kertaa marssin suoraan yksityiselle. Mieskin tekee ylitöitä ihan sen takia, että saatais hieman ylimääräistä rahaa, että päästään yksityiselle tutkimuksiin.
Miestäkin on alkanut surettamaan se, etten ole vielä raskaaksi tullut :(
 
Tiili-85
Heituli: uskon, että saat yksityiseltä paremmin apua. Ainakin omakohtainen kokemukseni on että yksityisellä asiat lähtevät rullaamaan aivan eritavoin kuin julkisella puolella. Eräs ystäväni on käynyt julkisella puolella lääkärissä kohta jo 5-6vuotta eikä asiat tunnu juurikaan edistyvän. Varmasti poikkeuksiakin löytyy. Huono juttuhan se on että yksityiset repii hirmuset liksat käynneistä...saatikka sitten jos joutuu jotain ylimääräistä palvelua ottamaan peruskäynnin lisäksi.

Lele: onnea talokaupoista. Eikö olekkin ihanaa löytää se "oman näköinen koti", sellanen jonka oikeesti haluaa? Tsemppiä niin muuton keskelle ja muutenkin ;)

Itse odottelen malttamattomana to olevaa lääkärikäyntiä...
 
Heituli
Ti 8.6.

Heituli ------------- 69/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------25/27-28-------------10---------------Esikoinen
lele86---------------9/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------31/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------4/n.30---------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------25/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------7/ 28-29--------------7---------------Esikoinen
Tiili-85---------------11/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------31/28--------------39---------------Esikoinen
 
myrtti
Hei kaikki!

Onnea talokaupoista ja hienosta koulumenestyksestä lele ja Minmie!
Heituli, onko sulla siis ollut aina noin pitkiä kiertoja..? Toivotaan että tällä kertaa syynä olisi pitkittymiselle se että olisit raskaana :) Oletko testannut..?
Tiili tsemppiä lääkäriin!

Pikapikaa täältä viestiä ja nyt tulee kyllä omaa napaa (ANTEEKSI!)... eilen terveydenhoitajalla käyty, tuumasi että kaikki viittaa raskauteen mutta jos sunnuntaina oli testi nega niin joko mennä tk:lle pissaamaan purkkiin tai sitten kotosalla testi uusiksi joku päivä. Ei kuulemma verestä oteta vaan virtsasta anyway (!) joten oottelen siis vielä ja teen uusiksi testin joku päivä. Jos edelleen nega niin ensi vko sitten saan lääkärille soittoajan ja sitä kautta gynelle lähetteen, jo siksikin kun meillä tätä yritystä on näin pitkältä ajalta... tuumasi jotain keltarauhashormonista?? No, sen näkee sitten. Mulla on tiputtelua edelleen (hyvin, hyvin vähän) ja lisäksi jatkuva nälkä ja jano, väsyttää ja nyt myös etova olo on nostanut päätään eilisen ja tän päivän :/ Siis semmosia ällötysaaltoja tulee. Ja mahaa turvottaa... Oireita siis riittää mutta en uskalla testata kun pelkään edelleen sitä negaa...

Plussatuulia kaikille +++++++ ja mukavaa päivää!
*myrtti
 
Tiili-85
Myrtti: mulle tuli vahva tunne, että tuo sun nega muuttuu kyl pos. tulokseksi...nuo oireetkin niin viittaavat siihen :) Paljon tsemppiä sinne ja ilmoittelehan tuloksista, kun enemmän tiedät ;)
 
myrtti
ke 9.6.

Heituli ------------- 70/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------26/27-28-------------10---------------Esikoinen
lele86---------------10/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------32/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------5/n.30---------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------26/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------8/ 28-29--------------7---------------Esikoinen
Tiili-85---------------12/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------32/28--------------39---------------Esikoinen

Kiitos Tiili, toivotaan että sun tunne osuu oikeaan :)) Huomenna ajattelin testata, en taida perjantaihin malttaa odottaa vaikka ensin niin ajattelin. Hurja ajatus kyllä, jos nyt olisi tärpännyt!
 
ellastiina.
Oikein paljon onnea Sateenkaari! Ihania uutisia olit kertonut!!! :)) Tarrasukkia sylintäydeltä lähettelen...nyt pääset sinäkin kertomaan kauan odotettuja mukavia uutisia kavereillesi! :)

Myrtti lupaavalta kuulostaa, paljon peukutuksia täältä sulle lähettelen! :) ja lupaavalta kuulostaa oireet...

Lelelle onnea uudesta kodista ja mukavaa muuttoa sinne!!

Minmielle onnea hienosta menestyksestä koulun rintamalla ja stipendistä! Ahkera olet ollut ja se aina palkitaan :D ja kyllä ne näytöt ehdit sitten syksyllä suorittaa...nyt kesän viettoa ensin ja turhat huolet nurkkaan! :)

Eemeliä?, pahoittelut tädin saapumisesta!

Heituli, yksityistä suosittelen minäkin mutta on vaan aika kallista...hienoa, että teillä mieskin täysillä mukana kaikessa ja tekee vielä ekstra töitä sen vuoksi...hieno mies sinulla! :)


).( Itsellä piinapäivät lähestyvät kovaa vauhtia joten niitä odotellessa...vähän tädistä alkanut oireilua, joten eiköhän kyseinen vierailu tule sovitusti tässäkin kuussa... Jos jotain positiivista vois ajatella niin ainakin paino on tippunut samoihin lukemiin kuin ennen pojan odotusta :)
 
Heituli
myrtille pidän peukut ja varpaat pystyssä, että se plussa sieltä tulisi!!! :)

Itsellä nämä kierrot lähti heittelmään viime vuoden puolella, ja nyt on sitten ennätyslukemat kp:ssa, ettei menkkoja ole kuulunut :O
Kahdet menkat siis ollut vain tänä vuonna.

En kylläkään ole testiä tehnyt, koska minulla ei ole minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen, että olisin raskaana tai menkat olisi alkamassa.
Ja raskauden mahdollisuuteen en jaksa uskoa.
Mutta voisihan sen testin tehdä ensiviikolla jos ei menkkoja näy vieläkään :)

ellastiina: Juuh, nyt on vasta mies avannut silmänsä tämän lapsettomuuden suhteen, ja on kyllä täysillä mukana. Ikinä en olisi tuosta ukosta arvannut, että tämmöinen puolikin löytyy :)
 
Heituli
To 10.6.

Heituli ------------- 71/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------27/27-28-------------10---------------Esikoinen
lele86---------------11/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------33/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------6/n.30---------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------27/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------9/ 28-29--------------7---------------Esikoinen
Tiili-85---------------13/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------33/28--------------39---------------Esikoinen
 
myrtti
Kiitos kaikille peukutuksista :)

...ihan varovasti käyn vaan kommentoimassa, testasin nimittäin äsken (kun en aamuun malttanut, huoh!) ja siihen tuli haamu :O !!! Miehen kanssa sitä tuijotettiin ihmeissään ja kyllä me molemmat siinä se haalea, haalea toinen viiva nähtiin! Tosin testinä rfsu mitä ei ilmeisesti pidetä kamalan luotettavana...? Pitää aamulla testata uudelleen, en vaan oikeesti jaksa uskoa että tuo voisi tarkoittaa mitään. Mutta näiden kymmenien testien jälkeen mitä oon tehnyt, en i-k-i-n-ä ole saanut tikkuun kuin kontrolliviivan, joten oon ihan sanaton.

Mikä tilanne ellastiina ja Heituli? Ja Butterfly samoin?? Peukkuja ja plussaonnea ++++++
Ja oviksen tikuttajille tsempit myös ja peittoja heilumaan :))

*myrtti
(joka on ihan ymmällään)
 
Tiili-85
Myrtille varovaiset onnittelut, aivan upeaa :) Toivotaan plussan vielä vahvistuvan!

Olisi kiva kuulla muidenkin kuulumisia. Plussa tärppejä vai tätejä ;)

Itsellä oli tänään se clomien jälkeinen (kp13) seuranta uä...jotenkin odotin sitä niin innolla ja rytinällä tuli odotukset alas :( Hyvä uutinen oli, että follikkeleja oli kypsynyt useita. Tosin kaikki olivat kiertoon nähden liian pieniä ja myöskin kohdun limakalvon paksuus ei ollut kasvanut riittävästi. Gynen mielestä ei kannata edes tikuttaa ovista tällä kierrolla, koska varsinaista ovulaatiota tuskin tulee tapahtumaan. Clomeilla kuitenkin jatkan vielä pari kiertoa ja sitten taas lekurin vastaanotolle, jos ei raskautta kuulu (ja tuskin kuuluukaan) :( Tässä tuntuu olevan nyt jo useampi tekijä, jotka näyttää vaikeuttavan raskaaksi tulemista...uskon, että mun tieni raskautumiseen tulee olemaan melko piiiitkä.

Tsemppiä teille muille :)
 
Sateenkaari!
Sateenkaari vielä täällä...en osaa olla käymättä täällä :) Suosittelen myrtti noita digitaalisia testejä vaikka ovatkin kai vähän kalliimpia, mutta niiden kanssa ei tarvitse arpoa. Esim. toi Clearblue näyttää näytössä vaan sen tuloksen, itse ei pääse edes tarkastelemaan viivojen väriä, koska niitä ei näe. Tein kolmannenkin testin eilen kun en edelleenkään usko tätä, mutta kai se on pikku hiljaa uskottava. Jaksamista kaikille teille.
 
ellastiina.
Pe 11.6.

Heituli ------------- 72/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------28/27-28-------------10---------------Esikoinen
lele86---------------12/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------34/28-29-------------13---------------Esikoinen
eemeliä?------------7/n.30---------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------28/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------10/ 28-29--------------7---------------Esikoinen
Tiili-85---------------14/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------34/28--------------39---------------Esikoinen



Myrtille varovaiset onnittelut plussauksesta! Ihanaa!!! :D Eiköhän se viiva lähde siitä vahvistumaan ajan kanssa. :) Tuosta rfsu:n testistä mulla ei kyllä ole kokemusta...pojastani sain silloin tosi selkeän plussan (heti muutama päivä menkkojen alkamispäivän jälkeen) clearbluen testillä ja tykkään että se on hyvä testi testailla ja luotan siihen edelleen (testit on tosin muuttuneet sen jälkeen kun silloin oli vielä viivat testissä!), tämä siis on vaan mun mielipide :)

Heitulille peukutuksia ettei menkat alkaiskaan... ;) joko jotain oireita??

Tiili, älä nyt vaan luovuta! Tiedän, että tilanne tuntuu varsin turhauttavalta mutta kyllä sinäkin vielä raskaaksi tulet...se vain saattaa viedä hieman pidemmän ajan, mutta kyllä se pieni nyytti sylissäsi vielä tuhisee! Usko pois :)

Kivaa kun Sateenkarikin on käynyt piipahtamassa :) Käy toki useamminkin kertomassa kuulumisia!


).( Itsellä välillä tuntuu että menkat alkaisivat ja sitten taas ei...oireissa ei mitään mitä ei olisi ollut jo aikaisemminkin... eilen sain itkukohtauksenkin aikaiseksi :) jotenkin vaan on tunteet aika pinnassa tällä hetkellä...en tiedä mistä johtuu. Väsymystä riittää, kun pojan poskihammas on tulossa läpi ja yöt on nyt sitten valvottu...
 
heho
Myrtti- nyt toivotaan kovasti etta plussa vahvistuu++++++++> kerro heti kun tiedat lisaa.
Omaa napaa: ovulaatio lahestyy. Olen juonut greippimehua joka aamu ja mielestani toimii. En ole viela testannut ovulaatiota koska yleensa ovuloin kierron 13-15 paiva ja digitaaliset on niin kalliita. Ei ole oikein innostusta pupuiluun mutta kylla nyt on pakko saada aikaseksi ; )
Sateenkaari- Kiva etta kayt aina valilla tervehtimassa! Miten raskaus sujuu?
Tiili- kylla se siita. Niinkun Ellastiina sanoikin, odottavan aika on pitka mutta kylla meille kaikille nyytti tulee jossain vaiheessa.
Ellastiina- toivotaan etta tati ei tule kylaan. Silloinhan taalla listalla olis oikein kunnon plussatuulet!
Hyvaa viikonloppua kaikille!!
 
Sateenkaari!
Myrtti, mikä tilanne?
Hyvin sujuu, on vaan erikoista kun missään ei tunnu erilaiselta, väsynyt olen kyllä koko ajan, mutta muuta. Ja on tosi outoa kun ei saa syödä ja juoda enää perusjuttuja, joista tykkää, erityisesti homejäuusto, light cocis, kahvi ym. Olen ehkä liian varovainen, mutta en halua juoda yhtään kahviakaan, ettei vaan mitään käy kun tää oli niin pitkä prosessi päästä tähän pisteeseen.
Jaksakaa uskoa, että raskautuminen on mahdollista tämän minun tarinan kautta, yrityskertoja kuitenkin tuli sen verran monta, että usko loppui välillä. Mukavaa viikonloppua!
 

Yhteistyössä