Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
ellastiina.
Ti 1.6.

Heituli ------------- 62/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------18/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------21/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------2/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------24/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------32/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------34/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------18/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------28/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------4/29-37----------------5---------------Esikoinen


-------------------------------------------------------------------------------------

Uusi viikko ja uusi kuu, eli mukavaa kesäkuun alkua kaikille!

Itselle ei edellisestä kerrasta mitään ihmeempää kuulu...

Tiili, tervetuloa joukkoon! Mukavaa saada taas uusia haaveilijoita joukkoon :)

Lele, pahoittelut tädin vierailusta! Ja kiitos tärppionnesta, en vaan usko että nytkään on tärpännyt ku ei mitään tuntemuksia sinne suuntaan ole...

Sateenkaari, joko sulla jotain tuntemuksia? Plussaonnea toivottelen :)
 
Tiili-85
Paljon plussaonnea täältäkin jännäilijöille.

Gyne soitteli tänään ne mun pari labratulosta ja jotenkin arvasin et joku mättää...prolaktiini hieman koholla. Sitten se sano et jos tahdon niin voin clomit aloittaa ja tosiaan käydä ekalla clomikierrolla uä:ssä. Meinasin et kyllä mä ne aloitan, vaikka niistäkin on monen moista tarinaa kuullut...nyt vaan pitää toivoa et ne tuottais jotakin tuloksen poikasta ;)
 
Sateenkaari!
Mielenkiintoista miten eri paikoissa hoidetaan, olitko Tiili yksityisellä? Minä en saanut julkiselta puolelta apua vielä 5kk yrittäisen jälkeen, ja 12 kk:tena en clomeja edes ysityiseltä, nyt vasta kun on 1v.5kk yritystä niin sain clomit. Tosiaan en vois uskoa, että raskauden alkaminen ei tuntuis missään kehossa, joten eiköhän mullakin ala ne kuukautiset taas, masentaa jo valmiiksi.
 
lele86
Kaikille muille taidetaan määrätä nuo ultrat clomikiertoon, jännä kun mulle ei..
Vasta syksyllä ennen inseminaatioita..
Unohdin clomioireista mainita, mulla yleesnä tosi vähän on finnejä ollu.. Mut nyt naama kukkii kuin perunapelto.

Nyt tuli taas vuosisadan masennuskohtaus ja itkupotkuraivari.. Kaveripariskunta kävi kyläilemässä ja ilmoittivat että loppuvuodesta tulee perheenlisäystä..
Taas piti hammasta kiristää ja hymyillä ja onnitella.
Miten toisten ilouutinen voikin aina viiltää itsellä kaikki haavat auki.

Taidan taustailla nyt jonkun aikaa.. Pakko saada nää asiat vaan pois mielestä, ennen kun alkaa oma mielenterveys horjua.
 
Heho
Joo- etta kylla kovasti nayttaa (ja tuntuu) silta etta tati pyyhaltaa joko tanaan tai viimeistaan huomenna. Noh, ei voi mitaan, uudestaan vaan yritysta.
Paivitan sitten tuon listan kun tati saapuu, matkalaukkujensa kera...
* mokotan*

Sateenkaari ja Butterfyl- pidan peukkuja pystyssa!!!
 
Sateenkaari!
Älä lele lannistu ja lähde pois, kaikilla meillä on sama tilanne! Tiedän sen tuskan, kahdelle ystävälleni on juuri syntynyt ensimmäinen lapsi. En ole edes käynyt katsomassa niitä kun tekisi niin pahaa. Viiltää niin syvältä kun pitää vaan hymyillä ja onnitella kun ei halua kertoa...
Mullahan myös kukki naama kun söin clomeja, enää ei niinkään. Muakin ärsyttää se kun meillä tulee kesälomien takia parin kuukauden tauko tähän asian etenemiseen, jatkuu vasta syyskuussa. On vaan yritettävä jaksaa. Voi harmi heho, toivottavasti ei alkais kuitenkaan.
 
ellastiina.
Ke 2.6.

Heituli ------------- 63/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------19/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------22/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------3/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------25/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------33/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------35/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------19/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------29/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------5/29-37----------------5---------------Esikoinen




Pitipä käydä taas äkisti piipahtamassa :) Päivitin vähän listaa. Missäs kaikki ovat?!



Hehollakin jännät päivät, toivottavasti täti ei ole tullut kylään...

Entäs Butterfly?!

Luppiksesta ei ole kuulunut nyt mitään...toivottavasti pikkuinen pysynyt matkassa mukana!

Sateenkaari ja Lele, tiedän tuon samaisen tunteen...tottakai sitä on onnellinen muiden puolesta, mutta ikävää kun itsestä tuntuu niin pahalta eikä voi asiasta mitään puhua...
Mutta pidetäänpä peukkuja että tekin pääsette pian kertomaan niitä kuulumisia vuorostaan heille!! Kyllä se teidänkin vuoronne tulee, odottavan aika vaan on tooooosi pitkä...tiedän sen. :-/
Ja älä Lele nyt lannistu ja lähde pois...täältä saa kuitenkin sitä arvokasta vertaistukea ja tänne voi purkaa omia tuntojaan, niin hyvää kuin huonoa mieltään, ja aina on joku kuuntelemassa!!! :) Tämä pitää taas mun pääni kasassa kun voi tuntojaan muille purkaa. Tosin ymmärrän kyllä senkin että välillä tauko tästä kaikesta on paikallaan...
 
myrtti
Hei vaan!

Toivon mukaan sekaan mahtuu vielä yksi haaveilija, joka kaipailisi kovasti kaltaistansa seuraa sekä myöskin sitä vertaistukea kun ajatukset myllertää ja ehkäpä jossain vaiheessa kroppakin siitä ihanimmasta syystä eli pikkuihmisen liikkeistä... :)

Taustoja hieman ensin... eli ikää on jo 30+ ja enemmän ja vähemmän aktiivista yritystä (TJOT-meiningillä siis) takana nyt reilut 3 vuotta. Ei yhtään plussaa ikinä, edes haamuja, eikä mitään hoitoja takana eikä myöskään suunnitteilla, eli ollaan päätetty että jos ei tule luomuna, niin sitten eletään onnellisesti kaksin :)

Uskaltauduin nyt tänne kirjoittelemaan, kun olen muutaman päivän miettinyt ja pyöritellyt päässäni näitä asioita, enkä ole missään keskusteluissa tai nettisivuilla törmännyt oikein vastaavaan. Enkä halua/uskalla näistä oikein kysellä ääneen lähipiirissäkään, missä on yllättävän paljonkin lapsettomuutta ja siitä aiheutunutta mielipahaa... hankala selittää, mutta en vaan halua "arpoa" tätä ääneen koska on niin kipeä asia monelle...
Mutta siis, nyt oon tulossa pian hulluksi kun eihän tuo mies näitä asioita tajua tai jaksa mun kanssa pähkäillä joten päätin kokeilla siirtymää virtuaalimaailman keskusteluihin, jos täältä saisin jotain selvyyttä tai mikä mahtavinta, samanlaisia kokemuksia :)
Mulla on ollut aina lähes kellontarkat kuukautiset, joskus on ollut muutaman päivän myöhässä, mutta pääsääntöinen kierto on 28pv. Raskausoireita oon kuvitellut lukemattomissa kierroissa mutta aina ne menkat vaan on tulleet. Tässä kierrossa kuitenkin menkat alkoikin jo kp 19/28 :O eli ihan hirmuisen ajoissa (eikä koskaan aiemmin näin!). Mutta vuoto oli ihan omituista; kirkasta ja vähäistä (yleensä vuodan kuin Niagara) paitsi yhtenä päivänä vuotoa tuli runsaammin. Tämän lisäksi ne normaalit, järjettömät menkkakivut puuttui. Kun nuo menkat (jos ne edes oli ne!) alkoi, mulla myös nousi lämmöt koholle ja olin ihan hirmusen kipeenä. Nyt mennään siis joko kp 5/19-28 tai kp 24/28. Viimeiset pari viikkoa mulla on myös ollut nivelet jotenkin jumissa, niissä on yleensäkin joskus jotain mutta nyt tämä on jo melkeinpä älytöntä. Ja tottakai näiden kropan omituisuuksien jälkeen toivonkipinä on herännyt, että olisikohan meillä _viimein_ tärpännyt!! Nyt hieman kauhullakin, mutta niin jännityksellä odottelen siis loppuviikkoa, jotta pääsisin testaamaan kaiken varalta... :)

Harhailevin ajatuksin - mukavaa päivää kaikille :)
*myrtti
 
heho
Ke 2.6.

Heituli ------------- 63/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------19/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------22/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------3/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------25/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------33/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------35/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------19/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------1/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------5/29-37----------------5---------------Esikoinen

Etta seuraavaan kuukauteen : (
Tervetuloa Myrtti! Ehka teilla on kaynyt saka- jannitetaan yhdessa : )
Omaa napaa- laitoin tietoni Fertility Friendiin ja se analysoi kaiken ja antoi uudet 'hyvat paivat'. Tietenkin kaytan myos digitaalisia ovulaatiotikkuja. Siella sanottiin etta noin 94% naisista ovat tulleet raskaaksi niina 2-3 paivan aikana ENNEN ovulaatiota. Niiden mielesta pitaa just panostaa niihin edellisiin paiviin eika siihen ovulaatiopaivaan. Noh- kokeillaampa sita metodia tassa kuussa.
Sateenkaari ja Buttefly- jannitetaan!
+++++++++++++++++++
 
Sateenkaari!
Tervetuloa myrtti! Taustasi kuulostaa aika samalta kuin omani, ikää vähän enemmän, mutta ei paljoa, meillä yritystä takana tosiaan 1v. 5kk ja olen vaan yhdelle ystävälle uskaltautunut kertomaan asiasta, muut eivät tiedä. Hampaita puristelen aina vaan yhteen kun asiat kääntyy lapsiin. Tuntuu, että aivan kaikki ympärillä sikiävät tuosta noin vaan vahingossa ensimmäisestä ilman ehkäisyä kerrasta! Minulla myös kellontarkat kuukautiset ja kivut ennen polyyppileikkausta olivat kovat, erityisesti sinä päivänä, jolloin kuukautiset alkoivat ja vuodin todella runsaasti (suurimmat tampoonit piti vaihtaa tunnin välein...) mutta nyt vuodon määräkin on vähentynyt ha ensimmäiset clomit olen syönyt. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei edelleenkään ole, mikä on normaalia, sillä yleensä vasta edellisenä päivänä tai samana alkaa kivut kuin menkatkin. Että muutama päivä enää jäljellä niihin.
Ja heholle pahoittelut ja jaksamista!
 
heho
Kavin juuri ostamassa tuota greippimehua- alkaa nimittain sen litkiminen tassa kuussa. Sitten alan myos mittaamaan aamulammon ja ehka viela myos otan sita yskanlaaketta dpo 10 eteenpain.
Etta nain jareasti lahtee tama kuukausi- hahah
Pakkohan tassa on ottaa jareammat aseet ettei tarttis menna laakarille mitaan tutkimaan.
Myrtti- kaytatko sina mitaan apuja? Esim ovulaatiotikkuja? Teilla on ihana asenne tuosta raskaaksi tulosta, kun luomuna olette paattaneet olla. Puhuin mieheni kanssa ja me ollaan kylla menossa aika pitkalle hoidoissa jos pakko on.... ja toinen lapsi halutaan kylla adoptioida. Ystavani tuli raskaaksi noin 9 vuoden jalkeen vaikka jo luuli ettei voi tulla, ja oli sen asian kanssa sujut. Se vaan nasahti yhtena kuukautena ihan yllatyksena. Etta on tuo ajoitus NIIN tarkeaa etta ei voi muuta sanoa. Noh- katsotaan.

Monella on piinaviikot- tsemppia!
 
myrtti
Kiitos tervetulotoivotuksista :) ...ja heholle tsemppiä uuteen kiertoon!

Me ollaan tuosta adoptiosta myös puhuttu miehen kanssa ja se ei toisaalta olis poissuljettu vaihtoehto ollenkaan. Mitään ei sille asialle tosin olla tehty, vaikka tiedossa on että adoptioprosessiin menee vuosia, vuosia ja vuosia... Ja on lohduttavaa kuulla että jollain tärppää noinkin pitkän yrityksen jälkeen, sitä onnen tunnetta ei varmasti voi edes kuvailla :)

Sateenkaari, mua myös suorastaan ärsyttää välillä miten helposti toisilla VOI onnistua projekti perheenlisäys... ja sitten ne utelut "noooooooh, koska teille tulee vauva..." on pahimpia verenpaineen nostattajia kyllä myös :(

Heho, noista avuista: greippimehua oon lipittänyt litroittain viime vuonna, ja kyllä siitä jotain apua oli, siis ovis bongattu sen avulla :) mutta nyt ei voi edes ajatella koko greippimehua, örk. Join siis sitä ihan liikaa! Koska greippi ei enää maistunut, otin nuo tikut sitten käyttöön viime talvena, ja tikutellut oon ahkeraan - paitsi viime kierrossa (siis tässä?) kun unohdin tilata niitä... touhuiltua tuli kyllä oletetun oviksen aikoihin, mutta ajattelin että ajoitus meni vähän pieleen eli päivän liian aikaisin. Mutta nyt on sormet kyynärpäitä myöten ristissä, että tää "väärä ajoitus" olisikin nyt se oikea ajoitus sittenkin - ja kaikki nämä aikaisemmat kerrat ollaan oltu auttamatta myöhässä? Saas nähdä kyllä miten käy, viikonloppuna pitää testailla... jos nega tulee niin maanantaina soitan lääkäriin kyllä että selvitetään mitä mun kroppa oikein sekoilee! Mutta mitäs vaikutusta tolla yskänlääkkeellä on..? En oo kuullutkaan :))

Hei mitä tohon listaan pitäs laittaa...? Kp ja yrityskerrat ilmeisesti? täällä mennään siis joko kp 25/28 tai 6/19-28... ja yrityskerta on luokkaa "kenellä riittää matikkapää?" yritystä on alkaen 3/2007 siis... eli 39 taitaa olla aika lähelle? Ja esikoista tässä on siis tehty pitkään ja hartaasti :p

Tsemppiä ja plussapuhureita kaikille viikon jännäilijöille, ja aurinkoista mieltä!
*myrtti
 
Tiili-85
Yksityiseltä sain clomit...itsekin ajattelin että antoipas lekuri ne helposti. Nyt on pari tablettia syöty...muita sivuoireita en ole huomannut kuin nämä ällöt kuumataallot. Nyt täytyisi varata seuranta uä:een aika... voi tätä rahanmenoa. toisaalta olen valmis maksamaan melkein mitä vaan että.... ;)
 
Sateenkaari!
To 3.6.

Heituli ------------- 64/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------20/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------23/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------4/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------26/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------34/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------36/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------20/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------2/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------6/29-37----------------5---------------Esikoinen

Oletpa sä heho aikaisin hereillä! Myrtti, laita yrityskertojen määräks vaikka se 39 :)..
Onko mitään tuntemuksia muilla, joilla kuukautisten pitäisi alkaa pian? Itselläni ei mitään. Luulen, että clomien takia kiertoni vähän venyy ja ovulaatio oli n. 13 päivä niin menkat tulee varmaan n. 26 päivä, eli sunnuntaina.
 
myrtti
To 3.6.

Heituli ------------- 64/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------20/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------23/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------4/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------26/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------34/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------36/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------20/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------2/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------6/29-37----------------5---------------Esikoinen
myrtti---------------25/28--------------39---------------Esikoinen

Lisäsin itseni listalle ja laitoin tuohon nyt tuon oletettavasti (toivottavasti) oikeamman kp:n :)
Täällä on jonkin verran tuntemuksia, erilaisia kuin aiemmin... maha tuntuu että ois jotenkin "raskaampi" ja yleisesti olo on ihmeellisen rauhallinen. Yleensä oon tässä vaiheessa ehtinyt kuvittelemaan kaikenlaisia oireita, mutta nyt on vaan erilainen fiilis. Mutta jotenkin on sellainen varovainen olo, ei uskalla hihkua vielä ettei tipahda taas kovin korkeelta. Ja nyt tipahtaa kyllä korkeemmalta kuin koskaan, jos menkat (taas) viikonloppuna alkaa...

Kivaa iltaa kaikille ja positiivista loppuviikkoa!
*myrtti
 
Tiili-85
To 3.6.

Heituli ------------- 64/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------20/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------23/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------4/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------26/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------34/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------36/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------20/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------2/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------6/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------25/28--------------39---------------Esikoinen

Päivitin oman rivini oikeaksi...olin tajunnu ton yrityskerrat hieman väärin. Hohhoijaa, kyl sitä vois joskus lamppu syttyy vähä nopeemmin :D
 
heho
Sateenkaari- asun toisella puolen maailmaa joten siksi nayttaa silta etta kuikuilisin taalla yota myoten- hihihi

Tervetuloa Tiili-85. Kiinnostavaa kuulla etta monella teilla on nuo clomit mukana yrityksessa, uskon etta plussia alkaa kohta satamaan kun taivaalta ; )
Samat polut tulen minakin kulkemaan puolen vuoden sisaan- toivottavasti saamme kaikki nyytit alulle taman vuoden puolella.
Itse olen sen nyt tajunnut, etta moni ystavistani yrittaa/ on yrittanyt lasta jo yli vuoden. Vahemman kuulen niista jotka helposti raskautuu. Eli kylla meita on samassa veneessa aika monia.
Myrtti- googlaa Robitussin and pregnancy niin saat tietaa yskanlaakkeen avusta... kaverini tuli just raskaaksi yli yhden ja puolen vuoden yrityksen jalkeen ja vannoo sen nimeen....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Sateenkaari!
Pe 4.6.

Heituli ------------- 65/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------21/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------24/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------5/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------27/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------35/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------37/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------21/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------3/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------7/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------26/28--------------39---------------Esikoinen
 
myrtti
La 5.6.

Heituli ------------- 66/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------22/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------25/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------6/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------28/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------36/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------38/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------22/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------4/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------8/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------28/28--------------39---------------Esikoinen

Korjasin samalla tuota omaa kp:tä kun oli lyhyellä matematiikalla mennyt laskut sekaisin...

Täällä ihmettely jatkuu, aamulla tuli taas muutama tippa verta. Päätin että huomenna testaan ja maanantaina varaan joka tapauksessa lääkäriaikaa, että selviää mitä tää vuoto nyt on. Pelottaa vähän, ja oon ihan varma nyt että en minä raskaana kyllä ole vaan tämä on jotain muuta :(

Mikäs muilla tilanne, joko ootte testailleet? Toivottavasti muilla on kaikin puolin positiivisemmat fiilikset kuin täällä... ++++++++!

*myrtti
 
Tiili-85
yökyöpeli tiilihän se täällä...


Ei tunnu uni tulevan silmään...ties mikäkin tämän aiheuttaa!? Onneksi vuorotyöläisenä saan kiittää huomista iltavuoroa;)! huomenna lähtee viiminen clomi naamariin ja sitten onkin luvassa muutaman päivän päästä tikuttelua sekä sitten seuranta uä. Jännää(ko),(kö)?

Mietin juuri tänään, että "ihanaa" mennä töihin koska ajatukset raskautumisen toivossa unohtuu tyystin (työn touhussa)...mutta kuinkas ollakkaan toinen työkavereistani, joka on raskaana, jaksoi jutella vain lähinnä tulevasta nyytistään ja kysellä siihen liittyvistä asioista. Ja toinen työkaveri hehkutti koko päivän kun hänestä oli tullut mummo vastikään. Siinä yritin sitten hampaita purren hymynaamaa näyttää...prkl että pistikin kiukuksi, agrrr...Ja jotenkin sitä haluaa viimiseen asti peittää sitä ettei itellä ole suunnitelmia/haaveita vauvan saamisen suhteen.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista ketjuun :)

Ja plussa onnea kaikille ehdokkaille!
 
Sateenkaari!
Su 6.6.

Heituli ------------- 67/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------23/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------26/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------7/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------29/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------37/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------39/n.30---------------8---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------23/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------5/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------9/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------29/28--------------39---------------Esikoinen

Pientä painon tunneetta alavatsalla...
 
Sateenkaari!
Täällä tuli Clearbluen digitaalisella testillä "RASKAANA", en voi uskoa tätä! Tämän puolentoistavuoden ja 20 kerran yrityskerran jälkeen. Ostan vielä toisen testin tänään ja varmistan, mutta kai noi testit harvoin näyttäisi, että olisi raskaana, eikä olisikaan. Varsinkin kun siinä luki, että odota 3 minuuttia, mutta tulos pärähti 10 sekunnissa siihen.
 
eemeliä?
Oihj....sateenkaari ONNEA!! Nyt tarrapuku ja pikaliima kehiin, nauti, ota rennosti. Aivan ihanaa :)

Ma 7.6.

Heituli ------------- 68/33-68-------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------24/27-28-------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------27/25-27------------20---------------Esikoinen
lele86---------------8/28-36--------------16---------------Esikoinen
Butterfly------------30/28-29-------------13---------------Esikoinen
luppakorva---------38/28-32--------------4---------------1 poika
eemeliä?------------3/n.30---------------9---------------peikkotyttö 09
ellastiina------------24/28-33--------------3---------------poika 08
heho----------------6/ 28-29--------------6---------------Esikoinen
Tiili-85---------------10/29-37----------------10---------------Esikoinen
myrtti---------------30/28--------------39---------------Esikoinen

TERVETULOA kaikki uudet, ja olen pahoillani että tänne eksyneet olette!!

Omaan napaan. Lauantain synttärisankari heräsi "ihanaan" vieraaseen ja on mökötellyt ja ollut keskustelu pimeydessä. Taustaillut olen, mutta oli TAAS kovapala nieltävänä tädin tullessa. Noh, paska mäihä, jos näin saa sanoa...
 

Yhteistyössä