Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
Luppis
Heippa,

Pahoittelut Ellastiinalle minultakin..uutta tsemppiä sitten vain, niin ja Minmielle myös, olipa oudot menkat..inhottavaa kun sattuu noin paljon..

Hienoa, että Lele bongasit oviksen. Mä oon kans miettiny että millonkohan se paras h-hetki onkaan ku 2 päivää näkyy ovis ja millon se nyt sit irtoaa ja eläähän ne siittiötkin jonkuaikaa jne..et aika vaikee on arvioida mikä ois just paras päivä..

Meillä heilu peitot ovisaikaan ja nyt sitten vaan jännäillään. Mulla on kyllä jo nyt kummia oireita..vaikkei mitään vielä pitäskään olla. Ihme kramppeja (yleensä mulla ei ooo) vatsassa, ja tosi kuumeinen olo ja lämpökin tuolla 37,5. On se jännä kun sitä on iloinen jo lämmöstäkin :) vaikka varmaan joku pöpö mulla enemminki. Kamala päänsärky..(sitä mulla on aina). Seesteinen olo ei kyllä oo..päinvastoin..kiukuttaa paljonkin!

Oon taas laihistellu..karkas herkuttelun puolelle tossa välissä..sais vaan sen vauvamahan ni ei näkyis noi muut läskin niin pahana :) No ei..hyvähän se ois vähän laihtua, vaikkei mulla mitenkään paljon oo ylimäärästä. Oma fiilis ois kivempi ku tuntis olevansa "kesäkunnossa"

Oon varma että testaan taas jo 3 pvää ennen menkkoja..on vaan niin kärsimätön olo..vaikka se on tosi tyhmää testata ku silloion ei edes tiedä näkyisikö se vielä vaikka oiski tärpänny. Mut minkä teet ittelles..tyhmä mikä tyhmä..kaapissa on oikeen 2 testiä odottamassa..enemmän kuin vaarallista..

jaksamista kaikille! Ja plussia täytyy aina toivotttaa :) ++++++++++
 
lele86
MA 17.5.

Heituli ------------- 47/33-68------------17---------------Esikoinen
Minmie-79 ---------3/27-31--------------20---------------Poika 01/08
Saaga1979 --------4/27-28--------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------6/25-27-------------20---------------Esikoinen
lele86---------------16/28-36------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------9/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------17/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------19/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------3/28-33----------------3--------------poika 08


-----------------------------------------------------------------------------------------

saaga: päivittelin sut tuohon listaan.. korjaile vielä jos on tarpeen :) harmi kun täti on yllättänyt sinutkin :/

Luppis: Toivotaan, että oireet ois merkki hyvästä :) Ainahan sitä alkaa oviksen jälkeen toivoa parasta ja joskus on hankala saada jarruteltua itseään.. Aika moni varmasti testailee aiemmin herkillä testeillä.. Itse en vaan enää uskalla.. niin pahasti sen haamun jälkeen jouduin pettymään.. (toisella kerralla en edes kyllä testaillut ajoissa..)
Saa nähdä miten mulla alkaa viikon päästä toiveet kohota.. mut yritän kyllä pitää jalat maassa tällä kertaa.. (HUOM. yritän, mitään en lupaa:)
En tiiä johtuneeko clomeista, mut myös oviksen jälkeiset oire, nännien arkuus on voimistunu.. siis edelliset kerrat on ihan kevyttä tavaraa verrattuna tähän!
NÄNNIT ON SUPER-kosketusarat ja turvonneet.. (kiva olla nyt pitkät päällä kokoajan) mieskin tuossa huomautteli, sen mielestä ei huono juttu ollenkaan :D

Mut tosiaan nuo clomit mun kohdalla ovat tehneet sen, että kaikenmaailman tuntemukset on voimistuneet ja paljon.. eli mitähän mahtaa olla luvassa ensikierrossa kun annos tuplaantuu.. oon ollu myös tosi kiukkunen, harvoin suutahtelen mistään, mut nyt käy kyllä jo miestä sääliks.. kiihdyn nollasta sataan puolessa minuutissa.. No onneks mies ymmärtää myös että kyllä tollanen uus hormoni kropassa voi aiheuttaa vaikka sun mitä ja huomaa kyllä jo millon kannattaa pitää oma suu supussa.. :D
Mites sateenkaari: ootko säästyny ilman oireilua? Vinkkinä sanon et jos sulla on yleensä aika säännöllisesti ovis niin kannattaa ehkä tikuttaa jo vähän normaalia aiemmin ekassa clomikierrossa(?)
 
Sateenkaari!
Heissuli!
Pahoittelut kaikille menkoista :-(
Mulla ei oikeestaan mitään oireita (pieniä näppyjä tullut naamaan, mutta mulla on normaalitikin vähän sekaiho, että en sitten tiedä johtuuko clomeista vai ei..) ja toinen asia on, että olen aika väsynyt, nukun tosi hyvin yöt. Luin, että moni kärsii kuumista aalloista nimenomaan öisin clomien kanssa eikä siksi saa nukuttua, mutta mulla on päinvastoin. Olen kyllä ottanut clomit aamusta, että en tiedä vaikuttaako se. Joo säännöllinen ovis on ja aika aikainen kun kiertokin on lyhyt, eilen loppui menkat ja ajattelin, että ryhtyisin keskiviikkona testaamaan. Tuliko sulla lele ovis sitten normaalia aikaisemmin? Olen ymmärtänyt että clomien kanssa tulee myöhemmin. Perjantaina on sitten kontrolliultra.
 
lele86
sateenkaari: siis mullahan on ollu tosi epäsäännöllinen ja välillä pitkäkin kierto ja sen takia määrättiin pelkätcclomit kun ne yleensä aikaistaa oviksen kp 12-16 välille ja täten siis kiertokin lyhenee.. se lääkäri ei siis sen takia vielä määränny mitään mulle kierron pituuteen kun sano että todennäköisesti clomitkin auttaa kiertoa lyhentämään.. ja nyt mulla tosiaan oli ovis 2päivää aikasemmin mitä parissa edellisessä kierrossa.. sen mukaan kierron pitäis olla nyt suht normaali n. 29 päivää.. Eli meillä on nyt ihan päinvastaista tietoa näköjään :)
 
lele86
Ti 18.5.

Heituli ------------- 48/33-68------------17---------------Esikoinen
Minmie-79 ---------4/27-31--------------20---------------Poika 01/08
Saaga1979 --------5/27-28--------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------7/25-27-------------20---------------Esikoinen
lele86---------------17/28-36------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------10/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------18/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------20/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------4/28-33----------------3--------------poika 08


-----------------------------------------------------------------------------------------
 
ellastiina.
Pahoittelut myös Saagalle tädistä!

Luppiksen oireet kuulostaa hyvältä! Pidänpä sinulle peukkuja pystyssä ja plussatuulia sinnepäin puhaltelen :)

Leleä myös peukutan :) toivottavasti clomit auttavat toivotulla tavalla!

Samoin Sateenkaari, hienoa että olet saanut clomit avuksi :)


).( Mulla menkat loppumaisillaan ja pettymyksestä selvitty :) ja eikun uuteen kiertoon taas yrittämään oviksen metsästystä! :D Ajattelin kokeilla tuota greippimehua, vaikka olenkin allerginen sillekin...jos ei kuitenkaan aiheuta kovin paljoa oireita niin jatkan sen nauttimista päivittäin. Jospa auttaisi tuokin edes vähän...

Olisikohan ihan mahdotonta toivoa teistä kaikista pientä esittelyä vielä tänne, kun itse olen sen verran uusi etten tiedä teidän taustoista oikein mitään..? Kiitos jos viitsitte tänne jotain itsestänne/perheistänne kertoa!! :) Olisi mukavaa oppia "tuntemaan" teidät vähän paremmin.
 
eemeliä?
Pahoittelut kaikille epämiellytävästä vieraasta :( On se ny kumma, kun ei kukaan sitä plussaa saa. Olisin jo teidänkin puolesta innoissani :/

Ellastiina: Muista en voi sanoa haluavatko itsestään kertoa, mutta minä voin hieman.

Olen naimissa oleva yhden tytön onnellinen äiti, meidän suunnitelmiin kuului niin monta lasta kun "luoja suo". Ehkäisyn lopetimme joulukuussa 2008, jolloin jäimme odottamaan menkkoja, joita ei koskaan tullut. Vaan tyttömme syntyi elokuussa 2009. Eli ensimmäinen tärppi oli käynyt ehkäisy kierroksella. Jonka jälkeen päätimme ettei ehkäisyä ikinä enää tulekkaan. Luonto hoitakoon homman.
Olen joutunut elämäni aikana syömää enemmän ja vähemmän keltahormonikuureja, koska "ne päivät" ovat tulleet ja menneet miten sattuu ja menkat loppuneet muutamaan otteeseen.. Nuva Ring oli käytössä 3v kierron tasaamiseksi ja kun ei ollut toiveissa. Meillä on siis suvussa naisilla ongelmana varhaiset keskenmenot, ja syynä tuo keltarauhashormonin vähäisyys Itselläni siis takana 3 keskenmenoa ja yksi tyttö, joten eipä ole ennusteeni häävi, jos näin saa sanoa. Nyt minulla on lääkäri 25 pvä, jolloin saan lääkkeet, jotta ovis oikeasti tulisi joka kuukausi.
Sairastuin odotusaikana vakavasti, tai oireet paukahti silloin jolloin todettiin elimistöni antavan yksinkertaisesti periksi. Perussairauteni takia olisi lääkärini mielestä erittäin tärkeää tehdata ne lapset alle kolmessa vuodessa (jotta saadaan lääkitys aloitettua), joten nyt sitten kiertoja laskettu ja toivottu...
Harrastan käsitöitä, eli lasten vaatteita ja pientä kivaa itselle ja kavereille. Kolummi muotoinen kirjoittelu päivän polttavista aiheista ja itseä kismittävistä asioista on lähellä sydäntä. Olen suorapuheinen ja eritoten kärkäs kommentoimaan yhteiskuntamme puutteita ja antamaan niihin hypoteettisia ratkaisuja, jotka mielestäni voisi toimia.


Mutta nyt omaan napaan. Lämmöt eivät ole notkahtaneet suuntaan eikä toiseen, joten odotettavissa on taas piiiiiiiiiiiiiiiitkääääääääääkin pidempi kierto, kun ei ovista ole tainnut tulla (oma tyhmyyteni, kun en tikkuja hakenut), limoja on kyllä esiintynyt ja joka haavatun päivä, paitsi eilen on peitot heilunut (mutta se nyt on meillä aivan normaalia, että ne heiluu).. Ei oireita eikä mitään uutta lisättävää :/ Ja kitukuukautta kun eletään, niin alkaa jo tuo r.testi tuolla kaapissa nostaa kummittelevaa päätään (saa taistella itseään vastaan joka helevatun hetki). Miksi edes ostaa valmiiksi...pöh..
 
lele86
Täällä elellään avoliitossa, ikää tosiaan 24 vuotta. Työtä teen keikkaluontoisesti (lähihoitajana, meilläpäin varsinkin vakituiset paikat on kiven alla)
AMK:hon hakupaperit vetämässä,
muutamalle aika toisistaan eroavalle linjalle..
Lapsi on ollut toiveissa tosiaan jo reilun vuodenajan.
Sen takia nyt jo ilmottauduttiin tonne lapsettomuustutkimuksiin, että mahdollisimman pian saataisiin tieto jos nyt jotakin häikkää löytyy..
Elämäntilanne ois nyt varmasti paras mahdollinen lasta ajatellen.. Siskolla on 4 pientä lasta ja aika usein sitten siellä apurina toimin (vauvakuumetta nostattelemassa ja välillä lieventämässäkin :)
Ja aika kova stressailija musta on tullu nyt tän asian kanssa.. :/
ensi viikolla tosiaan hiukan tulee selvyyttä asioihin..
 
Minmie-79
Tässä vähän mun tarinaa, nyt kun taas odotellaan tärppipäiviä... Kuulin muuten sellasen vinkin, et siinä oviksen hujakoilla kannattaa kokeilla kuurina sellasta jotain lacta-systeemiä, joka otetaan siis suun kautta ja se vaikuttaa alapään ph-arvoon. Se siis tasaa sitä ph:ta ja vois myös vaikuttaa kiinnittymiseen.

Me siis asutaan pääkaupunkiseudulla. Takana on 9 yhteistä vuotta miehen kanssa, ollaan oltu naimisissa, mut erottu ja palattu sitten yhteen. Eikä olla menty uudelleen naimisiin. Yhteen palattuamme, n. poulen vuoden päästä sai alkunsa tuo poika tilanteessa, et kuulin pappani sairastavan keuhkosyöpää ja sanoin silloin miehelle, et nyt johki lapsettomuusklinikalle, kun oon sanonu joskus, et papan täytyy nähdä mun jälkikasvu. Yritystä silloin takana n. 4,5 vuotta. Klinikalle ei ikinä ehditty, kun meneillään olevasta kierrosta tärppäs. Poika syntyi tammikuun alussa 2008. Samana vuonna ostimme ensimmäisen oman asunnon ja ollaankin nyt sit mun mielestä enemmän naimisissa kun koskaan ennen, kun on lapsi ja yhteinen asuntolaina, puhumattakaan yhteisestä sukunimestä jne... :)
Synnytyksen jälkeen menkat alkoivat parin kuukauden päästä, kun en imettänyt synnytyksessä sattuneiden syiden seurauksena. Parin kuukauden ajan käytin myös nuvaring ehkäisyrengasta, mutta sitten se jätettiin pois uuden vauvan toivossa. Yhdet menkat tuli välissä ja heinäkuun alussa 2008 teinkin haamuplussan. Seuraavana päivänä alkoi vuoto ja ajattelin haamun olleenkin sitten vaan viivanpaikka tms. Pari viikkoa siitä alkoi kuitenkin ilmaantua niin selkeitä oireita, että tein uuden testin, joka oli myös haamuplussa ja taas seuraavana päivänä alkoi vuoto. Kävin lääkärissä joka laittoi lähetteen labraan. Virtsatesti oli negaa, verikoe plussaa. Viikon päästä myös verikoe negaa. Eli siis varhainen keskenmeno, joka ois jääny muuten huomaamatta, mut ei sit joko tullukaan kerralla kunnolla ulos tai sit tuli vasta parin viikon jälkeen... N. viikolla 6-8. Sen jälkeen ei olekaan mitään eloa ollut tuolla alakerrassa. Ja siitä tulee kohta 2 vuotta.
 
lele86
Ke 19.5.

Heituli ------------- 49/33-68------------17---------------Esikoinen
Minmie-79 ---------5/27-31--------------20---------------Poika 01/08
Saaga1979 --------6/27-28--------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------8/25-27-------------20---------------Esikoinen
lele86---------------18/28-36------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------11/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------19/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------21/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------5/28-33----------------3--------------poika 08


-----------------------------------------------------------------------------------------
 
Heituli
Täti on taas löytänyt joidenkin luo :( Ei se pirulainen vain tajua pysyä poissa!

(.) Täällä ollaan kipeänä. Kunnon flunssa ja siihen päälle vielä angiina. Viimeiset neljä päivää oon yötä päivää valvonut kun ei pysty nukkumaan.
Menkkoja ei näy edelleen enkä jaksa uskoa raskauteen. Joten jospa ne menkat alkais kolmen viikon sisään...

Kivaa, että ollaan saatu taas joukkoon uusi ihminen :)
tervetuloa ellastiina mukaan! :)

Jospa minäkin kerron itsestäni jotain..

Elikkä, Pohjois-Savossa asutaan, omassa talossa. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä kohta 8½ vuotta. Naimisissa 1,9 vuotta. Ikää meillä on 26 ja 27 vuotta.
Vauvaa aloitettiin häitten aikaan yrittämään, eli vauvaa on toivottu 1,9 vuotta.
Aiempia keskenmenoja ei ole, ei ainakaan todettuja.

Tällä hetkellä olen työttömänä, miehellä puolestaan vakipaikka.

Viime vuonna, lokakuussa meillä "alkoi" lapsettomuustutkimukset, jotka ei ole edennyt verikokeita pidemmälle. Miestä ei ole tutkittu tuonkaan vertaa.
Kilppariarvot on koholla, mutta lääkitystä en ole siihen saanut, ja sekin vaikuttaa lapsettomnuuteen jollain tapaa.

Menkat minulla on aina ollut kellon tarkat, mutta vajaa vuosi sitten nekin alkoi heittelemään miten sattuu, ja nyt jatkuvasti menee sinne kp60 paikkeille.
Lääkärille mainitsin myös tuosta, mutta ei ottanut asiaa kuuleviin korviin, sanoi vain ettei anna mitään hormoonilääkkeitä kun se johtuu kuitenkin kilpirauhasesta..

Jos ja kun pääsen ennen syksyä töihin (toivottavasti pääsen!) niin me siirrytään yksityiselle lapsettomuushoitoihin. Usko on mennyt niin totaalisesti kunnalliseen puoleen.
Tietysti toivon sitä plussaa ennen syksyä, niin ei tartteis tutkimuksiin mennä.

Välillä tulee niitä aikoja kun itken, suren ja syyttelen miksi meille ei sitä lasta suoda, ja toisinaan on niitä kausia, kun en jaksa murehtia, että kyllä se lapsi tulee kun on sen aika.

Toivon kyllä koko sydämeni pohjasta, että tämä kevät/kesä toisi meille kaikille sen plussan! Eikös ne jotkut väitä, että valon aika on hedelmällisintä aikaa? ;)
 
välikommentti.
Tuolta toisesta ketjusta pomppaan kommentoimaan Heituli sinun tilannetta. Jos jatkuvasti kp menee 60:een, niin on se selvä syy miksi ei ole tärpännyt, ja siihen on kyllä silloin myös saatava hoitoa. Sinulla voi myös olla pco, ellei sitten pelkästään tilanne kilppariarvoista johdu. Suosittelen yksityisiä, vaikka rahaa meneekin - uskon että sinua voidaan auttaa. Toista on, kun ei mitään syytä löydy, ja silti ei tärppää.
 
ellastiina.
Heippa!


Kivaa kun olette kertoneet itsestänne joitain asioita! Kiitos siis teille, tämä auttaa vähän saamaan kuvaa siitä keiden kanssa jutustelee :D

Täällä aamupäivä vietetty ulkosalla nurmikkoa leikaten ja lapsen kanssa leikkien, kun on aivan ihana ilma ollut täällä. :) Uimaankin tekisi mieli päästä, mutta vesi on sen verran kylmää ettei taida vielä tarjeta mennä... Ensi viikkoon onkin sitten luvattu ilman kylmenevän alle 15 asteeseen, joten täytyy yrittää nauttia näistä aurinkoisista ja lämpimistä päivistä vielä kun niitä riittää :D
Jotenkin olisi energiaa vaikka muille jakaa, mikä mulle on kyllä hassua, mutta kai se on nämä ilmat kun piristää mua kummasti...

Jospa kertoisin jotain vielä itsestäni vaikka tuossa alussa jo kirjoittelinkin...
Olemme siis avoliitossa ja kihlat vaihdoimme jo puolen vuoden yhdessäolon jälkeen. Vuoden yhdessä oltuamme hankimme yhteisen koiran, jonka jälkeen aloimme yrittämään ensimmäistä lastamme ja siinä pyörähti aikaa n. kymmenen kuukautta kunnes tärppäsi (hän siis syntyi 08). En siis odota tälläkään kertaa nopeaa raskautumista, mutta tietysti siitä haaveilen... ;D Tällä hetkellä meillä on yhteinen asunto ja asuntolaina. Tulevaisuudessa menemme myös naimisiin, mutta tällä hetkellä olemme tyytyväisiä tähän tilanteeseen. :) Olen 29v. ja tällä hetkellä kotiäitinä. Tähän olen tottunut ja aion jatkaakin kotona olemista, mikäli miehen työasiat sen sallivat ja sattuisimme saamaan toisen lapsen lähitulevaisuudessa. Jos ei niin suunnitelmat ovat odottamassa vain niiden toteutusta...

Heitulille paranemisia flunssasta!

Toivotaan tosiaan, että tämä kesäaika toisi niitä plussia tullessaan meidän ketjuun!! :) Ehkä nuo kesälomat ja kauniit säät saavat ajatukset vähän muuallekin, joka varmasti myös avittaa tässä asiassa, kun stressikin hieman vähenee...
 
lele86
TO 20.5.

Heituli ------------- 50/33-68------------17---------------Esikoinen
Minmie-79 ---------6/27-31--------------20---------------Poika 01/08
Saaga1979 --------7/27-28--------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------9/25-27-------------20---------------Esikoinen
lele86---------------19/28-36------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------12/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------20/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------22/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------6/28-33----------------3--------------poika 08


-----------------------------------------------------------------------------------------

Luppiksen kanssa saadaan jännäillä taas suhteellisen samoihin aikoihin.. Mulla nyt oviksen mukaan pitäis kierron olla sitä kolmenkymmenen päivän luokkaa.. :)
 
Minmie-79
PE 21.5.

Heituli ------------- 51/33-68------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------7/27-28--------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------10/25-27-------------20---------------Esikoinen
lele86---------------20/28-36------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------13/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------21/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------23/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------7/28-33----------------3--------------poika 08



------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mä taidan kans ainakin kesän ajaks vetäytyä taka-alalle. Tuskin maltan kokonaan pysyä poissa eli käyn kyl kuulumisia lueskelemassa, mut nyt tuntuu siltä, et vois unohtaa koko, anteeks nyt vaan, paskan vähäks aikaa.
Varmaan vaikuttaa stressi ja väsymys ja kaikki muukin, mut nyt vaan tuntuu siltä, etten jaksa.
 
lele86
Minmie: Harmi kun sinäkin vetäydyt taka-alalle :( mutta tosiaan kannattaa tehdä niinkuin itsestä parhaalle tuntuu.. Käyhän välillä aina päivittämässä kuulumisia meille :) Toivotaan, että kesän aikana tärppäis teillä! :) Paljon PlussaOnnea sinne ja kiitos arvokkaista neuvoista! +++++ *Hali*

Mites loput meidän ryhmärämästä jakselee?
 
ellastiina.
Harmi kun Minmie jäät taustailemaan, :( toivottavasti käyt jossain välissä kertomassa teidän kuulumisianne, sitten kun sinusta itsestäsi tuntuu siltä. :) Voimahali ja plussatuulia sinnepäin puhaltelen, puuuuuuuuh!!! Mukavaa kesää teidän perheelle!

Täällähän alkaa olla monella jännäilyt edessä! :D Laittakaapas joku alulle tuo plussa aalto, jospa se toisi onnea sitten koko porukalle ;)

Itselleni ei ihmeempää kuulu...ovispäiviä odotellessa. Mies meillä jo haluaa kovasti pupuilla, mutta pakko vähän toppuutella että jaksetaan sitten niinä oikeinakin päivinä kiinnostua touhusta ;D ettei vaan käy niin että alkaa maistua puulta koko touhu... Meillä mies on innokkaampi näissä asioissa ja jaksaisi/haluisi vaikka joka päivä, riippuen tietysti työstressistä ja väsymyksestä. Mulle itselleni riittäisi vaikka vain kerran viikossa tai kahdessa, mut tietty vauvantekoaikana mahdollisimman usein ;)
Mites muuten muilla on, kumpi on se innokkaampi osapuoli seksin harrastamisessa?

Jaahas, lähdenpä keittämään kahvit niin jaksan taas iltapäivän pihahommissa puuhata :) aurinkoisista päivistä on vaan otettava kaikki irti...tää lämpö ja aurinko on vaan niin ihanaa!!
 
lele86
Vielä omasta navasta kerrottavaa..
Laskin uudestaan ton mun kierron ja siis kierron pitäis olla ton oviksen mukaisesti laskettuna 27 päivää!! Jos niin käy niin kyllä on clomit tehny tehtäväänsä! Ihan superlyhyt kiertohan tuo ois mun mittakaavoissa kun mennään!
Tänään söin AAMUpalan tossa klo 20.30 ja ei minkäänlaista näläntunnetta ollut vielä edes silloin (Outoa tälläselle, joka tavallisesti napostelee kokoajan) Mut voi tietysti ihan johtua siitäkin, että oli niin kuuma päivä niin ei samalla tavalla nälkä vaivaa.. Ja sit kun söin niin tulikin lähes heti pikkasen etova olo.. huimas myös mukavasti päivällä mut tuokin selittynee sillä et verensokerit varmaan pääs laskemaan kun ei syöny ja tuli hikoiltua tuolla auringossa... massussa ne kaikki perusnippaisut mitä varmaan joka kierrossa tässä vaiheessa.. Huomaa kyllä, että siellä taitaa taas keltarauhanen jyllätä!
 
lele86
LA 22.5.

Heituli ------------- 52/33-68------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------8/27-28--------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------11/25-27-------------20---------------Esikoinen
lele86---------------21/28-36------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------14/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------22/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------24/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------8/28-33----------------3--------------poika 08



---------------------------------------------------------------------------------
 
Sateenkaari!
Ymmärrän Minmie hyvin, tää on rankkaa. Itselläni kävi eilen ultrassa niin, että clomien ansiosta oli sitten kasvanut kolme follikkelia ja kaikki yhtä suuria, kuulemma ovuloin hetkenä minä hyvänsä. Kolme on raja, jolloin saa vielä harrastaa seksiä, inseminaatio tehdään max. kahdella follikelilla. Että näin, nyt olisi siis riski kaksosiin tai kolmosiin ja sillä ehdolla, etä hyväksyy sen, saa olla yhdynnässä. Itselläni on o niin toivo mennyt tämän asian suhteen, etten usko raskautumiseen ollenkaan. Joten me otetaan se riski. Sillä mielummin useampi lapsi kun ei yhtään. Aamulla tein testin, mutta ei ollut vieläkään ovulaatio. Sitä odotellassa, ei vaan malttaisi odottaa, sillä ne oli eilen jo niin isoja, että ovulaation pitäs olla kyllä ihan pian. Ensi kierrossa täytyy siis pitää taukoa clomeista, koska mulla ne toimi liian hyvin (koska ovuloin normaalistikin...)
Viimeistä hellepäivää vietetään sitten tänään, tylsää.
 
eemeliä?
Eilen pistin viestiä jatkoksi, mutta jonnekkin bittiavaruuten oli näköjään hävinnyt :(

Minmie ymmärrän tuskaisuutesi, mutta asioilla on tapana järjestyä jotenkin ja parempi omalle mielelle elää hieman stressitöntäkin kautta. Jaksamisia ja hyvää kesää sinulle.

Sateenkaari: Lykkyä pyttyyn nyt vain, olisipas se kiva jos nyt tärppäisi. Itsekin olisi kiva päästä ultraan tutkimaan tapahtuuko tuolla alhaalla mitään...

Lele puuuuuuuuh, plussa tuuli tuli juuri sinne päin. Olisi niin ihana jos olisikin nuin lyhyt kierto mitä olet laskenut..

Omanapa on samanlainen kuin ennenkin. Ei mitään tietoa mitä tapahtuu ja MILLOIN! Eilen oli menkkamaista jomotusta ja olin jo varma että alkaa, mutta toisinpa siis kävi. Odottavan aika on pitkä ja varsinkin silloin kun ei tiedä kauanko joutuu odottamaan. Lääkäri onneksi jo ensi viikolla näistä asioista, joten jospa siellä selviäisi edes jotain. Lämmöt ei ole nousseet, joten jos se on luotettavaa, niin enpä ole ovuloinut :( Ellastiinalle kyselyyn vastaukseksi että meillä pupuillaan oikeastaan joka päivä, huononpina aikoina joka toinen. Taidan mie olla se viriilimpi osapuoli, ukko kun tuppaa välillä pihtailemaan, vaikkei se kyllä vastaankaan pistä ;)
 
lele86
sateenkaari: Huh, no clomeista on ollu hyöty sit sullekin! ite en tiiä kun ei oo tuota seurantaultraa mulla, mut jo pelkät tuntemukset tuolla vatsassa on voimistunu ja kertoo siitä, et jotain tapahtuu.. ja tosiaan sen oviksenkin tunsin.. Mä oon kans ainakin välillä ovuloinu ilman clomeja, mut varmuudella en osaa sanoa kuinka usein edes kun oli pitkä väli etten tuntenu ollenkaan "repäisyjä"...
Me ollaan miehen kanssa jopa uskallettu toivoa kaksosia.. Sit ois meidän suunniteltu lapsiluku kerralla täynnä.. Mut suunnitelmat muuttuu ja nyt oltais kiitollisia jos edes sen yhden luoja suo..
Jännä myös et me molemmat oltiin kierron alussa innokkaina tähän clomikokeiluun ja tuntui et siitä sais uutta tsemppiä tähän hommaan, mut nyt on mullakin sellaset fiilikset jo et luovuttaminen alkaa tuntua helpoimmalle vaihtoehdolle.. tuntuu vaan jo niin epätoivoiselle tää jatkuva pettyminen ja taas alkaa aina sama rumba alusta.. En usko tärppiin, tässäkään kierrossa....
Pitäiskö lelenkin jäädä kesälomailemaan palstalta.. (taisin jo kerran harkita, mut yritykseks jäi..) Kuitenkin tietyllä tavalla helpottaa kun täällä saa jakaa tuntemuksiaan muiden samanhenkisten kanssa ja kysyä neuvoa..

eemeliä?: tosiaan toivotaan et kierto jäis lyhyemmäksi nyt, aloin vielä illalla päässäni laskeskella ja meni pää jo ihan pyörälle ton oman kierron kanssa.. mut 27-30 väliin nyt ainakin aika varmuudella uskaltaisin veikata! Tietysti mitä lähempänä kp28 sitä parempi! Sullekin kovasti plussaa toivotaan, ehkä ne "menkkamaiset" jomotukset tuossa kierron vaiheessa lupailevat hyvää?
Puuuh +++

Ja kaikille muille myös tasavertaisesti plussapuhuria! ++++++++++++++
 
lele86
Su 23.5.

Heituli ------------- 53/33-68------------17---------------Esikoinen
Saaga1979 --------9/27-28--------------10---------------Esikoinen
Sateenkaari! -------12/25-27-------------20---------------Esikoinen
lele86---------------22/28-36------------15---------------Esikoinen
Butterfly------------15/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------23/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------25/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------9/28-33----------------3--------------poika 08

---------------------------------------------------------------------------------
 
Sateenkaari!
Ovulaatiotesti ei ole vieläkään näyttänyt plussaa...ahdistaa kun lääkäri sanoi perjantaina jo, että ovat sen verran suuria, että irtoavat hetkenä minä hyvänsä. En sitten tiedä voiko kolme follikkelia irrota eri aikaan ja sekoittaa koko mittarin. Meillä on nyt sitten ollut joka-toinen-päivä taktiikka, keskiviikkona, perjantaina ja sitten tänään. Ei mitään tunnetta missään, mikä on kanssa vähän outoa jos ajattelee, että siellä on kolme isoa follikelia. Loppuis jo tää jatkuva laskeminen. Lele, älä sinäkin lähde pois. Koitetaan jaksaa kaikki yhdessä, plussaa!
 

Yhteistyössä