Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
lele86
Luppis: kannatti testailla ovista ajoissa, sulla on sit lyhempi kierto odotettavissa!
(toivotaan, et tärppi kävis ;)

ellastiina: tervetuloa joukkoon! lisäile itsesi tuohon listalle myös! :)
 
Minmie-79
Heissan.

Mulla ei edelleenkään oo ollu minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Ei edes pienenpientä tuhrua taikka nippailua, ei siivousintoa, ei mitään. Ehkä siitä oireettomuudesta johtuen mun oli pakko testata tänään ja negaahan sieltä tuli. Olishan se pitäny tietää. Ja sillon oviksen aikoihinhan en sitä saanu bongattua ja sanoinkin sillon, et ei pitäs hötkyillä tädinkään kanssa, kun jos ei sit ovista nyt oo ollu, niin tätikin voi tulla vaikka kuinka myöhässä. Joko mulla on siis ollu ovis normia myöhemmin tai ei ollenkaan.
On käyny mielessä, et voiskohan toi koulun loppumisen ja mahdollisen valmistumisen aiheuttama stressi näkyä tällä tavalla... En oo vaan oikeen koskaan ollu sellanen stressaaja, et se olis vaikuttanu mihinkään ruumiintoimintoihin.
Mulla on ollu tota flunssaa tai allergista nuhaa tai ihan mikskä tahansa sitä haluaakaan kutsua, niin lämpöjäkin on ollu. En siis tiedä sen perusteellakaan sanoa, et oliko se ovis vai ei.

Tervetuloa ellastiinalle ja pahoittelut tädistä butterflylle.
Toivottavasti teillä clomeilijoilla tärppää! Ja tietty kaikilla muillakin!
 
lele86
KE 12.5

Heituli ------------- 42/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------31/27-31-------------19--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------25/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------24/25-27--------------19-------------Esikoinen
lele86---------------11/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------4/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------12/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------14/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09

----------------------------------------------------------------------------------------------

Minmie: harminpaikka, tuo nega on aina yhtä kova isku vasten kasvoja.. :/
mut eipä menetellä vielä toivoa, jos sun ovis on tosiaan vaikka ollu myöhemmin..

Itse oon tulossa ihan hulluks noiden kuumien aaltojen kanssa! Illalla aina alkaa ja yöllä vaan pahenee huhhuh!
Pitäs alkaa sitä ovista tikutella kans.. oon vaan taas kummissani tän vatsan kanssa, sillon kun oli se "kuuri päällä" vatsaa nipisteli ja kipristeli ja jomotteli joka päivä.. eli huomasin et siellä varmaan jotain on kehitteillä.. mut nyt on ollu pari päivää ilman mitään tuntemuksia jo... Pitää toivoa et tulis kuitenkin se ovis ja et nuo lääkkeet vaikka vähän edesauttas taas tuntemaankin repäisyt..
Monilla nuo clomit on herkistäny silleen..
 
ellastiina.
KE 12.5

Heituli ------------- 42/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------31/27-31-------------19--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------25/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------24/25-27--------------19-------------Esikoinen
lele86---------------11/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------4/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------12/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------14/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------?/28-33---------------2--------------poika 08

----------------------------------------------------------------------------------------------


Ihanaa aurinkoista päivää kaikille! :)

Mukavaa on liittyä teidän joukkoonne ja saada "kanssasisaria" näihin haaveiluihin. Kaikille siis onnea yrityksiin ja jaksamista tädin kanssa!!

Itsestäni huomaan että mielikin on parempi kun saa nauttia auringosta ja lämmöstä. Mulle se on sellainen energian lähde, että saan aikaan vaikka mitä ja viihdyn vaikka koko päivän pojan kanssa ulkona! :D Tätä siis lisää tilailen...

(.) Mulla löytyy vaikka minkälaista oiretta, mutta jalat on pidettävä maassa ettei tipahda kovaa ja korkealta...ei olisi eka kerta ja kyllä vaan kovasti tulee mieleen tuon ensimmäisen lapsen yritys. Oireita siis hikoilu-palelu vuorotellen, nippailua ja kovia vihlaisuja silloi tällöin, päänsärkyä (ja huonoa oloa aamupäivisin...) menkkamaista jomotusta hyvin vähän tai ei ollenkaan, tissit arat ja tuntuu että jäävät samaan asentoon kuin rintsikoissa eli eivät laskeudu ;D ja jotenkin tiedostan niiden olemassaolon koko ajan, pissattaa kovasti...tässä nyt joitain oireiluja, mutta aikalailla samoja muutenkin ennen tädin vierailua... yleensä vaan kovemmat menkkakivut ja välillä jo viikkoa ennen tätiä...eipä siis tästä osaa mitään itsekään ennustaa! :D
Jännää on siis katsoa että miten tässä käy. Jotenkin on vaan sellainen olo et mitä jos kuitenkin olisi, mutta sitten taas ettei voi mitenkään olla... :-/
Lisäsin itseni listalle, yritystä nyt siis tulossa täyteen kaksi kun edellinen kierto venyi ja päiviä en nyt ehtinyt laskemaan joten jätän sen vielä tyhjäksi...
 
eemeliä?
Aurinko paistaa ja mieli on korkealla. Käväistiin ostamassa mansikka-ampelit ja kasvihuonekurkku. Nyt on satoisa kesä tulossa :) Jos vain muutenkin saisi "satoa", kylvetty on ja tiuhaan :) Tikut sitten jäi ostamatta, en saaanut niitä halppis tikkuja, niin antaa sitten olla. Näillä eväillä mennään. Mulla kans sama, oon niin jäänyt koukkuun tuohon greippimehuun. Se on niin namia...jamskis jamskis... Mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole. Ovista en ole huomannut, ja lämpöä olen seuraillut, mutta ei sekään ole liikkunut kuin alaspäin, ihan vaan siitä syystä etten ole enää kipeä. Peitto heiluu harvasen päivä, joten jos on ovis mennyt niin olisi parempi osua. Nyt alkaa täällä viherpeukalon kestit, kun neito vetää sikeitä. Eli mami menee istutus puuhiin..

Lele: Varmaan todella ärsyttävää, mutta toivotaan että kantaa hedelmää.

Mie en oo koskaan tuntenut mitään ovista tai irtoamista tai kiinnitymistä, taidan olla aika turta...

Minmie: Elä hötkyile, stressi pahentaa vaan (ihan kuin et tietäisi). Muutava pvä maltilla ja sitten vasta testiä uudelleen. Piilostressiä on monella. Minäkään en mikään stressihermo ole, mut kai se on myönnettävä, et jokainen ottaa oman osansa, vaikkei sitä edes tajua.

Ellastiina tervetuloa joukkoon niin mukavaan, ja toivotan myös tärppionnea. Sitä kun täällä kaivataan.
 
Sateenkaari!
KE 12.5

Heituli ------------- 42/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------31/27-31-------------19--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------25/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------1/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------11/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------4/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------12/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------14/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------?/28-33---------------2--------------poika 08

Meninkin nyt sitten johtoon yrityskertojen määrässä meidän porukassa kun on sen verran lyhyt kierto, että vaikka jotkut teistä ovat yrittäneet ajallisesti joitakin kuukausia kauemmin...
 
Minmie-79
Tää stressi on kyl aika kökkö ja voi olla, et menee vielä jonkun aikaa, et helpottaa. Meillä on siis koulussa näyttökokeet ei ens, mut kahella siitä seuraavalla viikolla. Nyt oon kauheella paniikilla koonnu kahta portfoliota tutkintolautakunnalle vietäväks ja ne alkaa olla kohtuu kuosissa. Näyttötöiden suunnitelmat tarttis vielä tehdä ja lisätä sinne ja maanantaina mun pitää ne portfoliot jättää sinne koululle. Ongelmana onkin, et pari näyttötyötä on vielä niin vaiheessa, et en oo kertaakaan ehtiny kokeilla ja ilman testailua en oikeen uskalla niitä suunnitelmiakaan tehdä... Että saan sit kaikki värit ja muut kohdilleen... Kesäkuun kolmas päivä meil on päättäjäiset ja sit vasta voi rentoutua. Kyl mä ajatteloin, et kun eilen tein sen testin, niin odotan niitä menkkoja tän viikon loppuun ja sit jos ei näy, niin testaan uudelleen, ens viikon alussa. Vieläkään ei siis mitään oireen poikastakaan...
 
Minmie-79
Tai onpas ollu oireenpoikasta, en vaan usko, et sil on merkitystä. Tänään ja oisko ollu sunnuntaina mulla oli heti herätessä tosi huono ja etova olo. Se olo helpotti syödessä, mut kohta syömisen jälkeen tuli kahta kauheempana takas.
 
lele86
TO 13.5

Heituli ------------- 43/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------32/27-31-------------19--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------26/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------2/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------12/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------5/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------13/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------15/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------?/28-33---------------2--------------poika 08

Minmie: toivotaan, että nuo oireet ois kuitenkin jo pieni merkki jostain hyvästä.. tosiaan testailet uudelleen viikon alulla jos ei tätiä kuulu.. +++
"aloitin aamulla tikuttamaan tolla cb:n digitaalisella O:ta, mutta kas kummaa! en ilmeisesti sit osannu käyttää koko testiä oikein vaikka luin ohjeet ihan huolella läpi pariin otteeseen ja ohjeet kädessä testailinkin..prkl!
laitoin tuon puikon laitteeseen ihan ohjeiden mukaan, kliks. se näytön kuva vilkkui siinä, odottelinkin aika kauan pysähtyykö se, mutta arvelin että kaipa se vilkkuu kun ei asiasta ohjeessa mainita mitään..
Sit pissasin tikkuun (ja virtsaakin oli varmkasti riittävästi) ja testisymboli vilkkui edelleen.. ja tuloksena tyhjä näyttö!! aaaaargh, ei vois enempää ärsyttää tuo makso kuitenkin se 42e ja ei ois hukkaan noita tikkuja heitellä kun ei tiedä yhtään kierron pituutta kun alko noi clomit! Hohho.
Ei yhtään hyvä alku aamulle, oon kiukkunen kun ampiainen (mies sano et taitaa johtua noista clomeista sekin kun oon ollu niiden alkamisesta asti vissiin tavalllista kireempi.. hups. Mutta kuitenkin: ÄRSYTTÄÄÄ!

Parempaa tuuria muille! Plussia ja O-onnea +++
 
Sateenkaari!
lele, mä olen käyttänyt sitä testiä myös ja ajattelin taas ostaa, mun mielestä se tikku laitetaan vasta sitten siihen laitteeseen kun ollaan pissattu (itse olen pissannut purkkiin ja pitänyt sitä siinä), eli ei laiteta heti kiinni laitteeseen vaan vasta sen jälkeen. Joskus mullakin kävi noin ja se ärsytti, mutta kokeile huomenna toisella tavalla!
 
Heituli
Pe 14.5.

Heituli ------------- 44/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------33/27-31-------------19--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------27/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------3/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------13/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------6/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------14/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------16/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina-------------?/28-33---------------2--------------poika 08
 
ellastiina.
Pe 14.5.

Heituli ------------- 44/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------33/27-31-------------19--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------27/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------3/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------13/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------6/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------14/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------16/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------32/28-33--------------2--------------poika 08


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ihanaa kesäistä päivää kaikille! :) Lähden heti ulos kun saan pojan päiväunilta heräteltyä, mutta pikaisesti tulin tänne piipahtamaan...

(.) Mulla alkoi eilen päivällä menkkamaiset jomotukset ja välillä polttelee selän puolelta. Sitten ne taas häviää ja tulee taas uudestaan jossaina vaiheessa, joten tätiä tässä odotellaan...

Minmie, meillä onkin molemmilla jännäilyt meneillään... vieläkö olet oireillut? Mulla on ollut tuollaista samanlaista huonoa oloa aina aamusta aamupäivään, mut sit on helpottanut syödessä vähäks aikaa mut palannut taas...lisäksi ei oikeen ruoka maita kun aloittaa syömisen vaiks onkin nälkä ollut. Itsekin ajattelin testailla sit alkuviikosta jos ei ennen ala. Saadaan siis jännätä yhdessä :)

Tosiaan, mukavalta joukolta tunnutte ja hienosti jaksatte tsempata toisianne täällä!!! =)

Ovis- ja plussa onnea koko joukolle :) Ja tädin tavoittaneille pahoittelut!
 
Minmie-79
Ellastiina, ei mulla taas tänään, eikä kai eilenkään ollu mitään oloja... Levottomat jalat on ollu muutaman iltana, niin pahasti, et on meinnannu olla kauheeta sätkimistä koko yö, mut on sit kuitenkin asettunut. Ja kauhee väsymys, mut sen kyl pistän sen piikkiin, et on menny aika myöhään valvoessa illalla ja herätys tulee joka aamu kuitenkin aika ajoissa, kun toi lapsukainen tulee herättämään 7-8 välillä... Ja aina ei ehdi nukkumaan päiväunia, kun pitäis välillä jotain tehdäkään...

Mut sellasia varsinaisia oireita ei oo kyl ollu, mihkään suuntaan... Ei edelleenkään tuhruja tai nippailuja tai mitään. Mä odotan nyt kuitenkin vielä viikonlopun yli, enneku meen ostamaan uuden testin.
 
lele86
LA 15.5.

Heituli ------------- 45/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------34/27-31-------------19--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------28/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------4/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------14/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------7/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------15/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------17/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------33/28-33--------------2--------------poika 08


----------------------------------------------------------------------------------

Huomenta kaikille.. Täällä ei oo vieläkään ovista bongattu... mietin, et pitäiskö nyt alkaa vaan joka toinen pvä tikuttaa.. riittäs paremmin noi viimeiset digitaalisen tikut..
Mites Saaga? sulla on kans jännät päivät, onko tuntemuksia?? Ja muutenkin ollut hiljaista siellä suunnalla..
Heituli, mites siellä?

TärppiOnnea!! ++++++++++
 
Sateenkaari!
Ehkä se ois tulee lele vähän myöhemmin kun söit niitä clomeja. Tänään otan itse toisen clomin, toistaiseksi ei mitään oireita vielä. Ostin kanssa pitkästä aikaa digitaalisen ovistestin, ens viikolla kontroliultra ja sen jälkeen varmaan sitten bongailen ovista. Ihan ilma ollut parina päivänä ja edeleenkin luvassa aurinkoista. Se ainakin piristää mun mieltä.
 
Minmie-79
LA 15.5.

Heituli ------------- 45/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------1/27-31-------------20--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------28/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------4/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------14/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------7/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------15/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------17/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------33/28-33--------------2--------------poika 08


---------------------------------------------------------------------------------------------
Alkoi sit. Ja paineella.
 
lele86
Minmie: pahoittelut tädistä :( Sulla tais olla sit se ovis pari päivää myöhässä..

Sateenkaari: Joo aika ristiriitaista tietoo on kyllä clomeista ja ovulaatiosta..
elättelin toiveita, että ovis aikaistus jo tässä kierrossa pari päivää ja kiertokin lyhenis, jää nähtäväksi.. Jossain keskutelupalstalla oli juttua siitäkin et kierto on venyny clomeilla entisestään.. vaikka mullekin sano kyllä lääkäri et noilla pitäs kierronkin säännöllistyy kun ne aikaistaa ovulaation kp 12-16 väliin.. Eikai se auta kun odotella taas..
Mut tosiaan onneks tuo aurinko paistaa :) pysyy mieli hiukan pirteämpänä..
 
lele86
SU 16.5.

Heituli ------------- 46/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------2/27-31-------------20--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------29/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------5/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------15/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------8/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------16/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------18/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------34/28-33--------------2--------------poika 08


---------------------------------------------------------------------------------------------

Ditaalisesta hymynaama bongattu :)
 
eemeliä?
Loistavaa lele, nyt vaan sutinaa ja plussapuhuria...

Minmie pahoitteluni ikävästä vieraasta :(

Omatkorvat: Kuuma ilma saa tytön ihan hulluksi, kun ei pysty nukkumaan. Joten saa siitä itsekkin kärsiä. Viime yö meni tunnin uni pätkissä ja olo sen mukainen. Kuitenkin ollaan kaikki ilo revitty irti auringosta :) Mehut ja vitamiinit menneet solinalla alas ja joka päivä on ollut sutinaa, että johan on kumma, jollei kohalle osu... Jotain oireenpoikasta alkaa jo keho kehittää, muka tissit eilen kipeet ja turvonneet, siis tiedän ettei tuo ole mahdollista, mut kroppa niin väittää :/ Tulee taas pitkät piina viikot..
 
ellastiina.
SU 16.5.

Heituli ------------- 46/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------2/27-31-------------20--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------29/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------5/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------15/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------8/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------16/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------18/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------2/28-33----------------3--------------poika 08


---------------------------------------------------------------------------------------------


Täti tuli sitten kylään ja on oikein niagaranputoukset menossa, mut jos sitten loppuiskin aikaisin et pääsis uuteen yritykseen...ei haittais ollenkaan päästä näistä vaivoista vähäks aikaa eroon... pettymys mut ei yllätys! :-/
Onneksi on sentään hienot ilmat et jotain positiivistakin löytyy :)

Pahoittelut Minmielle tädistä!

Lelelle onnea peittojen heilutteluun ja ++++

Eemeliä, meillä kans pojan kanssa samanlaista ongelmaa. Liian kuumaa niin ei saa nukutuksi ja itsekin kärsin vähän samasta ja heräilen sitten herkemmin pojan muljaamiseen... lisäksi poika on kovin kärttyinen kun on vielä poskihammaskin tulossa. Plussatuulia sinnepäin puhaltelen *puuuh* :D
 
lele86
heipsan! Mulla tuntuu clomit tehoavan tosiaan, aamulla digitaaliseen siis se hymynaama ja eilen päivällähän vielä mietin et tekisinkö vaan joka toinen pvä ettei menis testit ihan hukkaan..
mut illalla tuo mun "limatilanne" näytti siltä, et vois olla jo lähettyvillä hedelmällisin aika..ja tosiaan mun oviskivut on nyt (luultavasti kiitos clomien) saapuneet takaisin ja paljon selvemmin kyllä tunteekin.. peitot heilui taas urakalla eilen ja tänään ja nyt tuossa kun lenkille tein lähtöä, piti mennä ihan kaksinkerroin, sen verran kovasti repäs ensin vasemmalta ja sen jälkeen oikealta.. sen jälkeen onkin ollu just sellainen tylppä jomottelu/kirvely vatsassa.. Eli toiveet korkealla että siellä jotain nyt oikeasti taas tapahtuu! :)
Loppukuussa on aika sinne polille ja siellä vielä ensimmäisellä käynnillä tutkivat molemmat..eli mulle varmaan ultralla tehdään jonkinsortin tutkimus (ainakin luulisin et tsekkaavat kohdun limakalvon jne..) en tiiä näkeekö ne sit siinä vaiheessa sen et onko ovis tapahtunu (tästä on kuitenkin sit jo vajaat pari vkoa).. oishan se mukava saada vielä varmistus..
 
lele86
MA 17.5.

Heituli ------------- 47/33-68-------------17--------------Esikoinen
Minmie-79 ---------3/27-31-------------20--------------Poika 01/08
Saaga1979 --------30/27-28--------------9--------------Esikoinen
Sateenkaari! ------6/25-27--------------20-------------Esikoinen
lele86---------------16/28-36--------------15-------------Esikoinen
Butterfly------------9/28-29---------------13--------------Esikoinen
luppakorva---------17/28-32---------------4--------------1 poika
eemeliä?------------19/n.30----------------7--------------peikkotyttö 09
ellastiina------------3/28-33----------------3--------------poika 08


-----------------------------------------------------------------------------------------
ellastiinalle tätipahoittelut :/

Aamulla ajattelin et testaanpa vielä huvikseen oviksen ja ei hymyilly testi enää.. (Tää oli taas näitä mun hassuja "omia kokeiluja") Kun oon aina miettiny et tuo testaaminen on niin riippuvaista siitä mihin aikaan testaat.. Eli mun LH-huippukin on noussu varmaan sillon toissapäivänä (testaamisen jälkeen joskus) ja eilen on varmaan ollu sit H-hetki... Kun monissa testipaketeissa neuvotaan odottamaan 24h ja sit heiluttelemaan peittoja.. Eli tässäkin tapauksessa kun eilen aamupissasta sain vasta sen hymiön niin nyt ois varmaan jo liian myöhäistä toimia... Kun se tapahtumaketju on saanut mussa aikansa jo toissapäivänä..eli jotain hyötyäkin tästä oman kropan lukemisesta on.. Mutta kuitenkin, ovis tuli kaksi päivää "normaalia aikaisemmin" toivotaan siis et kiertokin ois tässä kuussa nyt ihan inhimillinen..

Saagaa täällä jännitellään?? :) Olikohan just saagalla joku ulkomaanreissu nyt toukokuussa..?
 
Minmie-79
Ellastiinalle täältäkin pahoittelut.

Olikin tosi erikoiset menkat tässä välissä. Alkoivat siis pe/la yönä ja heti kunnon vuoto, ei mitään tuhruja missään vaiheessa. La/su yönä oli niin järkyttävät kivut, et itkin, kun sattu niin kovasti ja kävi sillon jo mielessä, et pitäskö soittaa naistenklinikan päivystykseen, mut otin kaks särkylääkettä ja se kipuilu helpotti. Eilen illalla vuoto loppui kun seinään. Ei siis mitään lopputuhruja ja kaks päivää kesti vuoto normaalin neljän sijaan.
 

Yhteistyössä