=) Vauvahaaveet 11

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rookie 78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rookie 78

Vieras
Tsau, uusi ketju kehiin, aattelin "uhrautua" uuden ketjun aloittajaksi :)

Laitan tähän heti tän listauksen myöskin, sori jos joku jää pois mutta kiirettä pitää töissä eli hätäseen tää liikkeelle...

C81 26/32 Y05/07 km 03/06
Nuka 32/37 Y12/05
Rookie, 29/34, Y03/07
Susa,28/29, Y05/07
Johkuna, 29/32 Y04/06
Aurinko81 25/27, Y06/07
Pullahiiri 80 27/28, Y 01/07 => PLUSSA 10.6. :)
Palleroinen 27/28, Y 11/06

Ihanaa päivää kaikille, palailen linjoille myöhemmin paremmalla ajalla!

-rookie-
kp 21/28 vissiinkin :)

...ja pahoittelut C negasta =( mä kyllä oon kans sitä mieltä kuitenkin että älä vielä luovuta kuitenkaan! Niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy ;))

Nyt back to work...

t. yhä enemmän greippimehusta tykkäävä ;)

Jee=) Uusi ketju. Pääset jatkamaan terrorisointia.. Korjaan samalla itteni, en tieäd mikä on päässä taas liikkunu, kun oon kirjoitellu mitä sattuu :S pää jäässä..

C81 26/32 Y05/07 km 04/06
Nuka 32/37 Y12/05
Rookie, 29/34, Y03/07
Susa,28/29, Y05/07
Johkuna, 29/32 Y04/06
Aurinko81 25/27, Y06/07
Pullahiiri 80 27/28, Y 01/07 => PLUSSA 10.6. :)
Palleroinen 27/28, Y 11/06

Väsyttää...
Hei, pistetääns Gallupia: Millaisia juhannus suunnitelmia?

Me varmaan ollaan aatto rauhassa kotosalla, ja sitten juhannuspäivänä käydään mun vahempien luona mökillä. Usein olen ollut aattonakin siellä, mutta nyt tekee mieli olla kahdestaan <3

Uutta ketjua näköjään :) Hyvähyvä.

Mä tein tuon sexratio.com:n testin ja 80% tyttö olisi tulossa, jos nyt tulisin raskaaksi :) Kiva kiva :D Salaa vähän tyttöä toivonkin... Mies tietty toivoo poikaa :) No, pääasia kun tulisi edes se vauva! Ja kun olisi vielä tervekin niin sama kait tuo olisiko tyttö vai poika.

Häviän takaisin työn touhuun...

Oma ).( kp 14 Eilen tuli TAAS pöllyteltyä lakanoita! No jopas tämä on merkillistä ;D

Heippa! Minäkin teidän ketjun vakitaustailijana taas kirjottelen vähän kuulumisia.
Mulla käytössä oli raskausajan vitamiinit (multitabs) tokaa kuukautta kun plussasin, tiedä sitten oliko niistä apua vai ei. Lisäksi olin vähähiilarisella ruokavaliolla ollut muutaman viikon, siihen uskon että siitä saattoi jotain apua ollakin. Greippimehua tuli testailtua aikaisemmin mutta ei niissä kierroissa tärpännyt.
Mulla on nyt menossa 40+2 viikko eli laskettu aika oli sunnuntaina. Eilen ja toissailtana supisteli illalla melko säännöllisesti mutta sellaisia kivuttomia harjoitussupistuksia vain. Kaikkea on jo testattu synnytyksen käynnistämiseksi, vyöhyketerapiaa, saunomista, uimista, seksiä, kävelylenkkejä, portaiden nousua etc. Ei vaan kaveri usko että vois tulla jo ulos. Synnytys ei niinkään pelota mutta vauva-aikaa jännitän kyllä melkoisesti, on se niin iso elämän muutos varmaan ettei sitä edes osaa tajuta vielä.
Nuka: lomalla jaksaa sekstailla ihan erilailla kuin tavallisena arkena!
Nyt täytyy mennä pesemään hiusväri pois päästä (sisko yritti laittaa eilen mulle raitoja ja niistä tuli punaisia ja tosi rumat, nyt piti mennä hakeen kaupasta uutta väriä että saa äkkiä korjattua vahingon. oishan se taas pitäny muistaa että ei kannata värjätä ite...)
Paljon plussatuulia teille!

Kiva kuulla Evasta :)Toivotaan että pian pikkuinen tulisi ulos!!
Eikös se oo niin että hormonit vaikuttaa hiusten värjäyksen, permanenttien jne onnistumiseen? Äitini joskus sanoi nuorena permiksen menneen pilalle kun meni menkkojen aikaan kampaajalle, ja vasta sitä reklamoidessaan kampaaja oli sanonu että ei silloin sais, kun hius käyttäytyy eri tavalla. Voisko sama olla värjäyksen kanssa?
Ajattelin että mun pitäisi laittaa oman väriseksikai tukka, jos ei värjäyksestä oo takeita raskaus aikana.. :) Oon mestari onnistumaan saamaan ihan väärän värisiä tuloksia ;)

Ei ole totta Eva, että sulla on jo laskettu!!! Olenkohan mä mennyt nimimerkeissä sekasin, kun musta tuntuu että säkin just plussasit!!? No ei vaites.Susta tuskin tuntuu samalta! ;)
Pidän peukkuja kovasti, että pääsisitte tositoimiin ja kaikki menisi hyvin! Te ette taida tarvita tänä vuonna sitten juhannus suunnitelmia.. =)

Me ollaan kanssa varmaan eka "rauhallinen" juhannus tänä vuonna. Eli mennään mökille, mihin tulee miehen sukulaisia. Syödään, saunotaan, tehdään mieto booli (lapsia mukana) ja käydään veneellä kokolla, jos ei omaa voi polttaa(kelivara)..

Hyvä Palleroinen anna vaan lakanoiden pöllytä!! Tuleepahan edes tehtyä juhannussiivous siltä osin! ;)

Täälläkin on puputeltu ahkerasti, ja ilmeisesti mies on alkanut aktiivisesti toivoa tulosta...ovis tuskin kuitenkaan on vielä sattunut kohdalle, joten en viitsi alkaa jännittämään miten käy. Pidetään vaan vähän hauskaa ja katsotaan, jos onni potkaisisi : )

Jussin vietän Suomessa, mikä on ihanaa. Vielä en oikein tiedä, mitä tekis kun mies ei pääse matkalle mukaan. Ehkä kaveriporukassa jonnekin möksälle tai sitten sukuloimaan...kunpa olis hyvät säät silloin!

Huomenta,

Hassua kun Aurinko aina kirjottelee keskellä yötä :) Ja kiva kuulla Evastakin, vaikkei yhtäaikaa täällä olla kirjoiteltukaan, kovasti tsemppiä synnärille, pitää käydä sit lukemassa odotuspuolelta että kuinka kävi :)

Yritänpä nyt kirjotella vähän ennen kuin taas alkaa kauhea kiire töissä, aamuisin oikeastaan on ainoa aika kun ehtii, kun ei vielä pää toimi niin hyvin että töitä sais tehtyä ja toisekseen ei oo "nakkikone" tullut vielä paikalle ;)

Juhannusta vietellään melko varmaan mökillä, ei olla tosin lukkoon lyöty vielä mitään mutta epäilen että sinne päädytään - joko kavereiden kesken tai sukulaisten kans, joka tapauksessa syödään, juodaankin varmasti vähän, saunotaan jne. perinteistä.

Sexration testi piti käydä kans tekemässä :) 85% tyttö mutta en mä kyllä ymmärrä että miten nyt laatikoita ruksimalla sais "vastauksen" mutta uteliaisuuttani kävin tekeen!

Lakanoita on heilutelty urakalla, ja taas huomaan saman minkä muutaman kerran aiemmin kun on ollut vähän aktiivisempi pätkä menossa, eli hiivatulehdus iski (tai ainakin tää taas siltä vaikuttaa). Niin raivostuttavaa! Onko kellään teillä vastaavaa pahaa karmaa (sitä tuo jo alkaa olla!) ? Mulla ei oo oikeastaan ennen edes ollut hiivaa paitsi ihan nyt viimeisten muutaman vuoden aikana, ja jotenkin nyt oon huomannut että se tahtoo tulla melko helposti silloin kun heiluttelee lakanoita useamman kerran päivässä ja peräkkäisinä päivinä. Onkohan mun "alakerrassa" joku hemmetin hiivapoliisi ja rajoitin että heti jos harrastaa enemmän seksiä niin siitä on sitten hiivatulehdus sakkona?!

Joko Pullahiiri siirtyi odottajien puolelle kokonaan? Käyhän kertoilemassa tuntemuksia ja oireista jne ja nappaa meitäkin mukaan!

Nyt taidan lähteä nappaan kupin kahvia ja sitten töihin. Mukavaa päivää Ellit!

-R-

Rookie, mulle iskee silloin vaan virtsisi jos yhtään 'aktiivisempaa' on. Se on se honey-moon-syndrome :(. Ihan pelottaa miten sen kanssa pärjää jos tärppää. :S Kun ei viitsisi antibiootteja ottaa. Toki karpalomehulla pysyy aika hyvin hallussa tilanne.
(.) Vihlaisi aamulla jo muutaman kerran sen oloisesti että kp1 on hyvin hyvin lähellä. Heitin jo kirveen kaivoon plussan suhteen :( Ehkä jos ensi kierrossa sitten onnistaisi..
C 81 36/34

Huomenia!

R: mulla on kans vähän samaa vaivaa, kun sulla :( Hiivaa, tai jotain, aika useasti on. Ärsyttävää. Alapää alkaa melkein aina kutiamaan tiettyyn aikaan kierrosta. Ja jos vähän useammin sekstailee, niin johan kutiaa. Varmaan joskus, jos raskaaksi tulen, niin riesaksi asti on kaikenmaailman tulehduksia alakerrassa :(

Niin, hylkäsikö pullahiiri heti meidät? Älä nyt vielä meitä kokonaan tänne jätä! Käyhän kertomassa kuulumisia :)

Itikat syöneet, kutiaaaaa.....

Kp 15. Se on terojen aloitus taas. Saas nähdä alkaako taas tihkuttamaan ruskeeta vuotoa niin kun viimeksi.

Back to work. Pitäis tänään lähtee vähän aiemmin jo töistä, niin pitäisi saada hommat tehtyä.

Rookie, mustakin on tosi hassua olla yksin linjoilla, kun Suomi vielä nukkuu : )

Mulla on ollut kanssa aikanaan sitkeää kutinaa erityisesti vielä sillon kun käytin ehkäisyrengasta, mutta nykyään ei niinkään. Huomaan, että kun oon stressaantunut, niin sitä ilmaantuu herkemmin. Eli onkos teillä tytöt stressiä? : )

Tsemppiä vaan kaikille, aletaan vissiin taas lähestyä ovissesonkia???

Juu taitaa täällä ainakin ovis olla käsillä.Kauheat limat tuli aamulla vessassa käynnin yhteydessä!! Ja eka kerran mulla tuli myös verta seassa!!? (sori kuvailu) Mikähän nyt on? Huomasin kyllä su pupuilun aikaan myös kovan vihlaisukivun ja pientä vuotoa.
Mullakin vaivasi toi hiiva vuosi takaperin aikas usein. Tosi inhottavaa!! Mutta mulla auttoi hieman nuo cefiliusjuomat, kun otti ajoissa.

Tänään olisi tarkoitus kaverin kanssa viettää terassi-ilta..toivottavasti tuo taivas pysyisi edes näin selkeänä. Pääsisi vähän loma tunnelmaan, kun ottaa sidua näin viikolla. =)
Mikä toi sexration testi on? Ja millä sivuilla?? Haluu tehä kans!! =)

Nuka: ettei vaan olisi kiinnittymisvuotoa!? :D *peukutukset* Jos sulla onkin ovis ollut jo vähän aiemmin ja nyt pikkuinen kiinnttyy siellä :) Käy sexration.com sivuilla siellä on sellanen testi, jolla voi testata tulisiko poika vai tyttö lapsi, jos nyt tulisit raskaaksi.

Mulla ei varmaan taaskaan ovista olekaan :( Mitenkähän mä sen löytäisin... Tai sitten mä en tosiaankaan ovuloi ollenkaan :( :( :( Sittenpä onkin ihan turha yrittää raskaaksikaan. Limoja tuli tuossa parina päivänä, mutta en mä nyt osaa sanoa mitä limoja ne oli... Ja vatsastakin aina väillä nippailee ja nappailee, mutta mistäpä sitä tietää mitä nipistelyjä ne aina millonkin on. Kuitenkaan ovistestiin en ole plussaa saanut.

Missä se pullahiiri nyt oikein vipeltää???

Hui Palleroinen oikein mahasta otti, kun tollasia ennustit!! =) Mutta kun su ja ma on taas lähiaikoina ainoat sekstailu päivät ni en oikein usko, että jo kiinnittyis. Huippuahan se olisi, mutta en usko.
Minäpä lähden kattoon tulisiko meille isin tyttö vai äidin poika!? ;)

Toivotaan että palleroisen ennustus Nukalle osuisi kohdalleen ;) Olisi kyllä jo niin Nukan, kuin Palleroisenkin vuoro plussata.
Mulle on iskenyt dementia, sain juuri koneen sekaisin/lukkoon kun unohdin kaikki salasanat.. Taitaapi olla vale-raskaus-dementia. :(
Olen vaan nettaillut eri keskustelupalstoijen helmivaauvaa odottavien ketjuissa lukemassa.. voi kun jhonkin niistä pääsisi itsekin kirjoittamaan :'(
Väsyttää, ja pinna on kireällä. Yksi hömelömpi työkaveri saa mun pinnan palamaan ihan sekunnissa.. taitaisi tehdä päiväunet hyvää...

Minne se Pullahiiri on oikein hävinny?? :))

Mulla ei ole ikinä ollu hiivatulehdusta eikä muutakaan tulehdusta (pitänee koputtaa puuta)..saan olla kyllä kiitollinen siitä. On varmasti inhottava vaiva!

Ovuloinkohan minäkään ollenkaan..? Kun en mitään limoja sen kummin huomaa..tai huomaan mutta en mitenkään säännönmukaista.

Mä oon huomannu että melkeen kaikki mun ajatukset vaan pyörii nykyään tän vauva-asian ympärillä! Koko ajan mielessä vaan kiertopäivät, ovulaatio yms yms. Yölläkin herään miettien jotain ovulaatiolaskuria!! Ei kovin hyvä juttu!!! Saattais raskautuminenkin onnistua paremmin kun relais vaan ja antais asian tapahtua omalla painollaan!?

Susa kp 3 tai 4/??

Susa, mä oon kyllä osin sun kaa samaa mieltä. Mäkin oon alkanu ajatella ko. asiaa ihan liikaa ja stressaan, kun pitäis osata myös nauttia näistä ajoista miehen kaa kaksin...eilen esim. mietin ääneen, että pitäiskö pupuilla vaan joka toinen päivä jotta tulis nopeammin tuloksia mutta me päätettiin, ettei stressata tällaisesta ja pupuillaan silloin kun huvittaa kuten ennenkin.

Eikä mua huolestuta oikeastaan se, jos en heti tuu raskaaksi mutta kylläkin se, jos en ikinä tuu raskaaksi...palleroinen: mä en muuten myöskään tunnista oviksia, joten siinä mielessä ollaan samassa junassa...

Aurinkoinen on käynyt taas täällä meidän muiden nukkuessa :) Hauska :)

Siis, että voi ihmistä väsyttää! Koko viikko on mennyt kaikenlaista touhutessa ja vieraita on käynyt melkein joka ilta ja ne on lähteneet pois aina aika myöhään niin ei ole päässyt nukkumaan.. Huomaa seuraukset! Istun täällä töissä silmät ristissä -> ihan kamala tunne! Tuntuu, että nukahtaa tähän pöydän ääreen ihan täysin :( Tänään on PAKKO mennä nukkumaan viim. 22.00 muuten ei huomisesta tule mitään! Eilenkin oli mun sisko lapsineen meillä käymässä ja selvisin sitten nukkumaan taas vasta n.23.30 eli ihan liian myöhään, kun pitää nousta jo 06.30. *huokaus* Ei tuu mitään... Yritän selvitä tästä päivästä. Onneksi on töissä sen verran hommaa tälle päivälle, että on jotain tekemistä. Jos ei olisi oikein hommia olisi tosi vaikea pitää ittensä hereillä! :D

moips! minäkin olen tässä tuota stressaamista aamun miettinyt. Kun kierto taas venyy ja alkuviikosta ainakin oli vaan negaa.. että onnistunko taas stressaamaan kierron pitkäksi :( Aamulla oli lämmöt lähes asteen korkeammat kun normaalisti, ja on ihan pönttö olo. Piti heti ekaksi töissä vetää leipäpala kun pyörrytti, ja hampaita harjatessa aamulla meinasi ykä lentää.. :S Selkeitä valeraskausoireita taas. :( Plääh.
Viimosen testin teen huomenaamulla, ja jos on nega, odotan vaan tosissaan tätiä. *hillitön kasa rumia sanoja*

Mitenkäs muiden aamu on lähtenyt käyntiin? <3

Mä kyllä edelleen ajattelen, että sä saatat olla raskaana, c! Noi oireet nimittäin kuulostaa siinä mielessä aika sopivilta!!! Toivotaan...bd bd bd bd

Suoraan sanottuna ulkomailla asumisen yks huonoimpia puolia on just tää, että mä oon aikaeron vuoksi aina hereillä, kun Suomessa kaverit ja perhe nukkuu. No, ei voi mitään, vuosi vielä menee tällä lailla. Toivottavasti takaisin Suomeen muuttaessa olisi jo vauva mukana, tai ainakin mahassa!

Muakin väsyttää, eilen tuli mentyä tosi myöhään nukkuun. Koetetaan kestää univelkaa viikonloppuun asti : )

Voi Palleroinen mie ymmärrän täysin sun väsymystä, tekisi mieli laittaa ede ihan hetkeksi vaan silmät kiinni ja pää näppistä vasten ja otta pikkupikku tirsat... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... Yritetään pysyä työpäivä hereillä kuitenkii, jookos :)?
Sulla on Aurinko aika iso aikaero meihin nähden.. taidat olla Euroopan ulkopuolella? Mie huomenaamulla testaan, ja sitten jos ei oo edes haamua en ala mitään. Ei ois eka kerta kun mie 'valeraskailen' on oireet ja kaikki, mutta masussa ei ketään :(
Taitaa mennä taas mun aktiiviseksi taustailuksi tyää päivä, kun ei vaan hutsita työn teko sitten yhtään....

Sivullisena kyselen, että eikös sulla ollut jokin aika sitten myös tosi pitkä kierto? Jospa sun toinen munasarja on ns. laiska eli ovis tapahtuu vain joka toinen kerta? Kannattaisiko käydä ultrassa tsekkaamassa munasarjojen tilanne kun olette päässeet yrityksen vauhtiin? Plussaonnea joka tapauksessa :)

Yhteistyössä