Muistan, että lapsi lähti ryömimään 5,5 kk iässä ja silloin halutessaan syliin, hän ryömi jalkojeni juureen ja nosti kädet ja jalat lattiasta ilmaan. Voi olla, että aiemminkin ojenteli käsiään, mutta tuo oli niin hassun näköistä, että se jäi mieleen.
Muistan, että lapsi lähti ryömimään 5,5 kk iässä ja silloin halutessaan syliin, hän ryömi jalkojeni juureen ja nosti kädet ja jalat lattiasta ilmaan. Voi olla, että aiemminkin ojenteli käsiään, mutta tuo oli niin hassun näköistä, että se jäi mieleen.
En muista,ensin se saapui kiehnnäämään kitinän kanssa ja opittuaan nousemaan ylös, koetti kiivetä lahkeita pitkin. Jossain vaiheessa se on alkanu käsiäkin nostamaan.