Kyllä minä ainakin käyn vähän väliä katsomassa päivällä ulkona nukkuvaa lasta, enkä nuku päiväunia silloin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku kertoa, mitä eroa on sillä nukkuuko se vauva siellä ulkona yöllä vai päivällä (jolloin äiti saattaa olla sisällä päivälevolla) ??!!!!!
Eläimiä voi mennä vaunuihin päivälläkin, sekä vaunut voi kaapata mukaansa joku päivälläkin.. Joten, selvitättekö eron kiitos. Ja ei, syyksi ei riitä "nokun ei vauvan paikka ole ulkona yöllä"...
Ja itse en todellakaan ole ulkonanukuttaja, kunhan vain ihmettelen tätä joukkohysteriaa.
Sitäpaitsi yöllähän niitä rikollisia ja kaiken maailman hiippareita enemmän liikkuu, kun ihmiset nukkuvat!! Juuri öisin tapahtuu eniten kauheuksia. Ja yöunet nyt on varmasti paljon pidemmät kuin päiväunet, lisäksi harva äiti päivisin nukkuu jos vauva nukkuu ulkona, yöllä äiti on paljon syvemmässä unessa kuin jos nukkuisi päiväunia (en kyllä usko kovinkaan monen äidin nukkuvan päivällä, jos vauva on pihalla..). Yöllä on myös kylmempää kuin päivällä!! ELI kyllä ilmoittaisin välittömästi poliiseille ja sossuun!Alkuperäinen kirjoittaja sivle:Kyllä minä ainakin käyn vähän väliä katsomassa päivällä ulkona nukkuvaa lasta, enkä nuku päiväunia silloin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku kertoa, mitä eroa on sillä nukkuuko se vauva siellä ulkona yöllä vai päivällä (jolloin äiti saattaa olla sisällä päivälevolla) ??!!!!!
Eläimiä voi mennä vaunuihin päivälläkin, sekä vaunut voi kaapata mukaansa joku päivälläkin.. Joten, selvitättekö eron kiitos. Ja ei, syyksi ei riitä "nokun ei vauvan paikka ole ulkona yöllä"...
Ja itse en todellakaan ole ulkonanukuttaja, kunhan vain ihmettelen tätä joukkohysteriaa.
meillä oli esikoinen samanlainen..se piti illalla nukuttaa vaunuihin ja antaa nukkua tunnin verran ulkona..sit sisälle ja vaatteita varovasti vähemmäksi..(oli siis puettu haalariin ja peittoja oli vain enemmän päällä) yöksi ikkuna auki ja useampi peitto päälle että nukkui rauhassa...ei ollut mitenkään epätavallista että pukkasin tyttöä vielä 11 aikaan illalla vaunuissa pitkin pihoja.mutta en tosin olisi uskaltanut jättää vauvaa yksikseen ulos..ja mulla oli tässä lohtuna se että naapurissa asui muutaman kuukauden vanhempi lapsi ja heillä oli samat iltarituaalit..mutta meidän vauvasta tulikin sellainen että nukkui kokoajab vaunuisssa siihen saakka että täytti 8kk ja piti nostaa meidän sänkyyn ettei putoa vaunukopasta yöllä...Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:No on meilläkin vauva joskus nukkunut yöllä ulkona vaunuissa. Oon nukuttanu sinne kun en ole muuten saanu nukahtamaan ja antanu nukkua siellä vähän aikaa ennenku oon kantanu omaan sänkyyn... tosin oon ite ollu hereillä eikä vauva ole todellakaan koko yötä ulkona nukkunu
Mä en kans pysty nukkumaan mikäli vauva ulkona nukkumassa (vauva1v8kk )Alkuperäinen kirjoittaja sivle:Kyllä minä ainakin käyn vähän väliä katsomassa päivällä ulkona nukkuvaa lasta, enkä nuku päiväunia silloin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku kertoa, mitä eroa on sillä nukkuuko se vauva siellä ulkona yöllä vai päivällä (jolloin äiti saattaa olla sisällä päivälevolla) ??!!!!!