Aamuyöstä/aamusta ja sit päivällä. Kahteen kertaan parin tunnin pätkän.Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Milloinkos sä sitten nukut.. Päivällä??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Mä en nuku öisin ja kyllä meilläkin toi pikkuinen nukkus joskus yöllä ulkona. Kun sisällä nukkumisesta ei vaan tullut mitään...
No voihan tähän olla joku tällainen syy. En tullut kysyneeksi, kun en tullut ajatelleeksi tuollaista.Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Minun serkku nukkui joskus vauvana kaikki yöt parvekkeella, kun sillä oli jotain allergista ihottumaa, joka pysyi sillä konstilla paljon parempana. Vanhemmilla oli parvekkeen ovi vaan aina sen verran raollaan, että kuulivat jos vauva heräs. Ilman tuota ulkona nukkumista serkun iho olis ollut ihan märkivällä ihottumalla koko ajan.
Mä jotenkin voin ton ymmärtää...MUTTA ETTÄ PIHALLA..Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Minun serkku nukkui joskus vauvana kaikki yöt parvekkeella, kun sillä oli jotain allergista ihottumaa, joka pysyi sillä konstilla paljon parempana. Vanhemmilla oli parvekkeen ovi vaan aina sen verran raollaan, että kuulivat jos vauva heräs. Ilman tuota ulkona nukkumista serkun iho olis ollut ihan märkivällä ihottumalla koko ajan.
Mä ymmärrän tän jos on sellanen parveke mihin ei voi ulkopuoliset ihmiset tai eläimet päästä. Ja jos lapsi ei oo talvella tai kylmillä ilmoilla ulkona yötä.Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Minun serkku nukkui joskus vauvana kaikki yöt parvekkeella, kun sillä oli jotain allergista ihottumaa, joka pysyi sillä konstilla paljon parempana. Vanhemmilla oli parvekkeen ovi vaan aina sen verran raollaan, että kuulivat jos vauva heräs. Ilman tuota ulkona nukkumista serkun iho olis ollut ihan märkivällä ihottumalla koko ajan.
Jos oot tosissaan, niin sossuun ilmotusAlkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tämä ei ole provo, vaikka epäilemättä siltä kuulostaakin. Aioin laittaa aloituksen jo aiemmin, kun asia on tässä jo jokusen päivän askarruttanut, mutta ajattelin, ettei kukaan usko.
Omasta mielestäni oli itse asiassa sen verran uskomaton juttu, että mietin, että vedättääkö tämä äiti minua. Kävin sitten itse yöllä kurkkaamassa vaunuihin ja nukkuihan se siellä. Eikä ilmestynyt ketään ikkunaan tarkastamaan tilannetta, vaikka olin lähes pää vauvan vaunuissa.
Asumme kaupungissa, lapsiperheiden suosimalla alueella.
Itse asiassa pohdin, onko tämä edes laillista?
Kyllä mäkin tän jotenkin ymmärrän, jos on esim. lasitettu partsi ja ovi raollaan.. ja sit vaikka toinen vanhemmista nukkuu ihan oven vieressä. Eikä hälärikään vaunujen vieressä olis pahitteeksi. Vaunuihin en uskaltais laittaa, kun on näitä kärähtämisjuttujua ollu..Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mä jotenkin voin ton ymmärtää...MUTTA ETTÄ PIHALLA..Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Minun serkku nukkui joskus vauvana kaikki yöt parvekkeella, kun sillä oli jotain allergista ihottumaa, joka pysyi sillä konstilla paljon parempana. Vanhemmilla oli parvekkeen ovi vaan aina sen verran raollaan, että kuulivat jos vauva heräs. Ilman tuota ulkona nukkumista serkun iho olis ollut ihan märkivällä ihottumalla koko ajan.
Eikai tää voi olla totta..eihän
:ashamed: .
Sitte itketään ku koira söi pikku nooa-micolan.. :ashamed:
Siis vauvalla oli kyllä vaunuissa itkuhälytin.Alkuperäinen kirjoittaja minime:Kyllä mäkin tän jotenkin ymmärrän, jos on esim. lasitettu partsi ja ovi raollaan.. ja sit vaikka toinen vanhemmista nukkuu ihan oven vieressä. Eikä hälärikään vaunujen vieressä olis pahitteeksi. Vaunuihin en uskaltais laittaa, kun on näitä kärähtämisjuttujua ollu..Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mä jotenkin voin ton ymmärtää...MUTTA ETTÄ PIHALLA..Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Minun serkku nukkui joskus vauvana kaikki yöt parvekkeella, kun sillä oli jotain allergista ihottumaa, joka pysyi sillä konstilla paljon parempana. Vanhemmilla oli parvekkeen ovi vaan aina sen verran raollaan, että kuulivat jos vauva heräs. Ilman tuota ulkona nukkumista serkun iho olis ollut ihan märkivällä ihottumalla koko ajan.
Viitsisitkö/ uskaltaisitko/ kehtaisitko ottaa asian puheeksi äidin kanssa ja kertoa hänelle, että yönukuttaminen ei ole turvallista?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuota lastensuojeluilmoitusta mietin itsekin, mutta kun asiat tuntuvat muuten olevan ihan kunnossa. Äiti vaikuttaa huolehtivaiselta (siis päivisin ) ja lapsi tyytyväiseltä ja hyvinvoivalta tyttöseltä.
Minä tietysti harrastan vain yökyttäämistä, joten en ole varma. Päivisin olen töissä. Iltaisin nähdään joskus hiekkalaatikon äärellä ja jutellaan kaikenlaista. Ihan fiksulta naiselta hän muuten on vaikuttanut.
No sama asia päivällä... Ei sinne väliin ehdi, jos vaunuihin joku rotta/orava on mennyt...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis vauvalla oli kyllä vaunuissa itkuhälytin.Alkuperäinen kirjoittaja minime:Kyllä mäkin tän jotenkin ymmärrän, jos on esim. lasitettu partsi ja ovi raollaan.. ja sit vaikka toinen vanhemmista nukkuu ihan oven vieressä. Eikä hälärikään vaunujen vieressä olis pahitteeksi. Vaunuihin en uskaltais laittaa, kun on näitä kärähtämisjuttujua ollu..Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mä jotenkin voin ton ymmärtää...MUTTA ETTÄ PIHALLA..Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Minun serkku nukkui joskus vauvana kaikki yöt parvekkeella, kun sillä oli jotain allergista ihottumaa, joka pysyi sillä konstilla paljon parempana. Vanhemmilla oli parvekkeen ovi vaan aina sen verran raollaan, että kuulivat jos vauva heräs. Ilman tuota ulkona nukkumista serkun iho olis ollut ihan märkivällä ihottumalla koko ajan.
Itse vaan ajattelin, että jos joku rotta tai orava menee vaunuihin, niin herääkö sitä itkuhälyttimen ääneen ennenkuin sitten, kun lasta on jo purtu? Ja entäs jos joku vie koko vaunut? Siinä vaiheessa kun itse ehtii pihalle, ovat vaunut jo kaukana.
Minä lähinnä toivoisin, että tämä olisi provo.
niin mäkin vähän luulenAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Pakko olla :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja oisko:tää porvoosta kotosin...
Totta. Olinpas hölmö.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sama asia päivällä... Ei sinne väliin ehdi, jos vaunuihin joku rotta/orava on mennyt...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis vauvalla oli kyllä vaunuissa itkuhälytin.Alkuperäinen kirjoittaja minime:Kyllä mäkin tän jotenkin ymmärrän, jos on esim. lasitettu partsi ja ovi raollaan.. ja sit vaikka toinen vanhemmista nukkuu ihan oven vieressä. Eikä hälärikään vaunujen vieressä olis pahitteeksi. Vaunuihin en uskaltais laittaa, kun on näitä kärähtämisjuttujua ollu..Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Mä jotenkin voin ton ymmärtää...MUTTA ETTÄ PIHALLA..Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:Minun serkku nukkui joskus vauvana kaikki yöt parvekkeella, kun sillä oli jotain allergista ihottumaa, joka pysyi sillä konstilla paljon parempana. Vanhemmilla oli parvekkeen ovi vaan aina sen verran raollaan, että kuulivat jos vauva heräs. Ilman tuota ulkona nukkumista serkun iho olis ollut ihan märkivällä ihottumalla koko ajan.
Itse vaan ajattelin, että jos joku rotta tai orava menee vaunuihin, niin herääkö sitä itkuhälyttimen ääneen ennenkuin sitten, kun lasta on jo purtu? Ja entäs jos joku vie koko vaunut? Siinä vaiheessa kun itse ehtii pihalle, ovat vaunut jo kaukana.
Minä lähinnä toivoisin, että tämä olisi provo.
Kyllä olisin melkein sata varma että tulevat! Ei lasten paikka ole ulkona nukkua yötä! Mutta soita siihen 112 yöllä jos vauva ulkona taas!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisivatkohan ne tulla yöllä katsomaan? Uskoiskohan ne tätä muuten edes sosiaalitoimistossakaan?