Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Siis joo mut ku mulle ei tullu yhenyhtäkää haaleeta viivaa ennen tota vahvaa,oli siis ihan tyhjiä tikkuja. Ja kyllä,kävin roskiksesta sitä kurkkii joskus illasta niin oli enää vaan haalea mut selvästi erotettavissa oleva viiva. Testiajalla oli siis vahva.
Ja sillon ennen ku testailin niin tuli sitä haaleeta viivaa ennen vahvaa viivaa..onkohan mun kroppa nyt sekasi vai missä on vika :O
 
Niinhän se sitten teki että yöllä alkoi vuoto! Elikkä mulle saa torstaille päivittää kp2/26-28, yk7

Ei mitään isoja pettymyksiä eikä itku-potku raivareita, onneksi osasin asennoiutua "oikein" :) uutta kiertoa päin vaan ja kohtahan sitä pääsee taas jännäilemään oviksen kanssa (ja että sattuuko ukko olemaan kotona samaan aikaan) :D
 
kp 1/27-28, yk 5

Mahd. kemiallinen takana, koska sain haamuja kahteen otteeseen (ja tätikin tuli hieman myöhässä, norm. kierto on 27vrk ja tästä tuli 28). Ei järkyttävää pettymystä, asennoiduin jo tähän.
 
Nyt mä sen keksin! Miehel ollut ihan hirvittävä stressi tässä viime kuukausina ja se syö nikotiinipurkkaa kuin ruokaa, ja nikotiini hidastaa siittiöiden liikkumista! Voi pirskatti! Miehel ollut myös korkea verenpaine välil, ei siis ole lihava, syö terveellisesti, liikku paljon yms. mut stressistä johtuvaa verenpainetta todnäk. Kuinka yksinkertainen voi vastaus olla. Tai jos siitä nyt ainakin aloittais.
 
Taitaa olla erittäin yksilöllistä tuokin nikotiini yms. Silloin kun aloin odottaa esikoistani niin tupakoin ihan kamalan paljon samoin lapseni isä. Siihen aikaan meni alkoholiakin suhteellisen reiluja määriä ja usein (joka myös pitäisi vaikeuttaa raskaaksi tulemista) mutta niinpä vain ei ihanan poikani alullesaantiin tarvittu kuin yksi ainoa kerta "silleen" :) Nyt elämäntavat mulla tosi terveelliset, liikun säännöllisesti, syön terveellisesti, käytän alkoholia tosi harvoin, olen normaalipainoinen jne. ainoa tuntuva pahe on edelleen tupakointi... mieheni tupakoi myös mutta hänkin muutoin hyvin terveellisellä linjalla. Mutta kun ei tärppää niin ei tärppää! :(

Paljon tiedän pariskuntia jotka käyttää nikotiinia tosi paljon ja lapsensaanti ei oo ollu koskaan ongelma. Kun taas päinvastoin tiedän myös pariskuntia joista kumpikaan ei tupakoi ja lapsen saanti on hankalaa. Taitaa olla vaan oikeesti miljoonan asian summa tuokin että millon tärppää tai tärppääkö millonkaan.
 
Kai se on uskottava et se eilinen oli ovis +,nyt nimittäin jomottaa nivusia. Voiko tästä sanoo et tää on niinku Dpo 0 ?

plussatuulia Mä en nää tossa mitää,tosin mun näkö ei oo harjaantunu tohon tiirailuun :D

juliesisko Voi tyhmä täti! Mutta onneks asenne oli hyvä eikä tullu hirveetä pettymystä..osaisinpa mäki olla tolla mielellä :)

millionnea Meillä mies polttaa ja tutkimuksissa todettu erinomainen sperma,ei vaikutusta siis ainakaan mieheen. Mä poltin ennen mut lopetin muutama kuukaus ennen hoitoihin menoa joten en osaa sanoa onko siitä ollu mulle mitää vaikutusta
 
Pahoittelut Juliesisko ja Tinttu85 tädin yllättämisestä :hug:

Tervetuloa uusille! =)

Om: Noniin nyt ollaan päästy jo tähän kierron ihanimpaan ja kamalimpaan vaiheeseen. Toiveet käy kuumina ja pelot myös... Kp 27/28-33. Eli v-lopun aikana ainakin pitäisi alkaa menkat. No en kyllä syönyt lääkkeitä tässäkuussa, eli voi tulla pitkä kiertokin. Mutta saa nähdä onko tärpännyt, alkaako menkat itsellään vai onko pakko vain syödä lääkkeitä. Oireita on taas paljon, mutta mitkä pitää paikkansa! Rauhallinen ja seesteinen olo. Erilainen olo jotenkin... Rinnat on räjähtämispisteessä, kipeät ja turpeat. Mies ei saa edes koskea, kun on sellanen kovakoura! Repäisykipuja molemmilta puolilta alavatsaa. Jomotusta myös ja vihlontaa. Ilmavaivoja (aivan järkyttäviä välillä :x ) ja vatsan turvotusta. En ole edes paljoa herkkuja syönyt ja alavatsa "pullottaa". Kaverikin kysy tänään, että onko teillä mitään vauvoja vielä suunnitteilla ja katseli mun ilmettä huvittuneena. Odotti varmaan jotain paljastusta... "Palakurkussa" tunne aina välillä. No toisaalta jos ne menkat alkaa itsellään, niin olen siitäkin tosi iloinen! Pitäisköhän huomenna varmuudenvuoksi testata... :p

Muoks*- Niin ja hajut on ottaneet jotenkin voimakkaammin nenään lähipäivinä. Niinkuin "pistänneet" nenää. Haistoin voimakkaasti jopa huuhteluaineen, jota en ennen ole edes suuremmin havainnut...
 
Viimeksi muokattu:
iltaa =)

Kurja täti on taas vieraillut =(( pahoittelut siitä :hug: vaan ihanaa ku teillä on asenne tuollaanen! itse en kyllä kans tuoho pysty..

Niiskulineidillä on näköjään kans jännät paikat ;) tääl kans.. testailin tänään ja täs on loppu tulos kp26 - Image - Aijaa.com
juilii nivusiin aika lailla lie autossa situmiseen ja SUUREEN ressaamiseen ja nyt sit pelottaa jos se tuo täti kurvaakin tänne :'(

Tupakoinnista en osaa sanoa, kaikkien 3 edeltävien raskauksien aikana olen polttanut ja polttanut synnärille asti paitsi viimeisimmässä raskaudessa etomisen voimasta se vaan jäi. en ole ylpeä siitä millään lailla. nyt en polta, vuoden vaihteessa tulee 3 vuotta täyteen tupakoimuutta ja nyt sitten mennään jo yritys kerta 3 ja yksi kemiallinen(?) takana. ja 2 aikaan ei ole tärppiä näkynyt.. jotta jos raakasti ajatellaan niin pitäsiköhän rueta polttamaan jos sillä tulisi raskaaksi. ja sais muutaman ylimääräisen kilon pois sivus..

mut nyt mä meen näiden juilinta kipujen kans maaten. ihan järkyttävät kivut yht äkkiä tuli =( kun nyt ei vaan enteilis tätiä

saspa
 
ei tässä naiset kuulkaa masentuminen tämän asian kanssa auta! se on vaan uskottava ja toivottava, että vielä se meilläkin onnistuu ja toimittava sen mukaan. =)

millionnea minä olen menossa nyt syyskuussa lääkäriin, kesäkuussa kävin jo verikokeet. ihan vain siksikin lääkäriin, että varmistuu, että kaikki on kunnossa. ja jos ei ole, niin sitten tietää, miten eteenpäin. Minäkin mietin aiemmin paljon tuota tupakointia, mutta mies on vakaasti sitä mieltä, että sillä ei ole mitään merkitystä...minä en polta, mies polttaa. ja onhan niitä jos minkänäköisiä kaljamahoja,kaljupäitä, harvahampaita ja ojan pientareilla kännissä nukkuvia, joilla lapsia sikiää harva se kerta. että uskon edelleen siihen, että sitten kun kaikki palaset vaan loksahtavat paikalleen oikeaan aikaan, niin sitten me saadaan oma lapsi. jos siis kaikki on kunnossa.
 
Tinttu85, oletko menossa papa-testiin, vain muuten vain haluat gynelle?
meillä täällä papa-testit tehdään neuvolan puolellaja normi ajanvarauksella saa ajan. jos muutakin asiaa gynelle, esimerkiksi minä varasin lääkärille ajan sen takia, että halusin eteenpäin tässä vauvantekoasiassa. tämä ei ollut kiireellinen asia, ja lääkäriaika tuli postissa ja se oli sitten kesäkuussa (huhtikuussa soitin).
 
Perjantai 30.8.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

Okaasan.................kp 46/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
Markke...................kp 45/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
<3<3<3.................kp 43/26-28..............................ya 5/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 40/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.

OneMore?................kp 39/27-28.......................................................3.

Niiskulineiti86...........kp 29/28-33..............yk 9.............................1.
-PikkuMyy-.............kp 29/36................yk 13...........ya 1/12........1.
saspa.....................kp 28/28-34..............yk 3...........ya 5/13.........4.
avantasia(26)..........kp 26/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 26/28...................yk 5.............ya 4/13........1.
Madeia..................kp 26/28-30...................yk 1..........ya 8/13.........3.
karwis......................kp 24/36...................yk 3..........ya 6/13.........3.
-tanjuli-..................kp 23/29-50...............................ya 7/12.........1.
plussatuulia..........kp 22/25-30..............yk 1............ya 8/13.........
antenni.................kp 22/28-34................yk1..........ya 9/13.........1.

ToKa89...................kp 19/30-32..............yk 2..........ya 7/13........1.
min--3.....................kp 19/?.....................yk 1..................................5.
Penni79..................kp 18/23-26..............yk 10............ya 2/13.........2.
Nenna81.................kp 16/28-31..............yk 6............ya 3/13.........3.
Karmini.....................kp 15/26-28.............yk 2..............ya 7/13.........2.

harjoituskappale........kp 8/30-37............yk1..............ya 8/13..........2.
Menhit....................kp 5/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
millionnea................kp 4/36....................yk 16.......ya 2012........2.
pinkkihevonen.........kp 4/25-27.............yk 16........ya 8/12..........1.
juliesisko(26)...........kp 3/26-28..............yk 7............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 3/27...................yk 5...........ya 4/13.........4.

Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/2013........3.



Day Past Ovulation

Okaasan..................DPO 26
Markke....................DPO 9
antenni...................DPO 7
Karmini...................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5), moulin rouge, Heku (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

Listalle haluavat ilmoittakaa ainakin tummennetut kohdat: nimimerkki, kiertopäivä ja kierron kesto, monesko yrityskerta/-kierto menossa, koska yritys on aloitettu ja monennestako haaveilette.


***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää huomiselle Dpo 2

Katotaa oonko osannu laskee yhtää oikein :D

Tinttu Meillä ei oo tk:ssa gyneä ollenkaan vaan pitää mennä erikseen näytteenottokeskuskseen mut sinne soittamallahan se selviää onko siellä gyne vaiko ei :)

Maanantaina pääsis vähä keskusteleen näistä vauva hommista neuvolaan ku on tytön 1,5v käynti. Jospa tähän tulis jotain selvyyttä. Täytyy ainakin kysyä kilppariarvot,tietää ehkä suoraan onko jossain vikaa..ehkä.
Ei varmaan haittais vaikka kävis uudestaa kokeissa..
 
Oi Saspa! Siellä on haamu!! :popcorn: Toitotaan vahvistumista! :heart:

Itellä tuli tänään puhdas nega, mutta en suuremmin pettynyt. Olen niin jo tottunut ajatukseen, että lääkkeellistä apua tässä tarvitaan! Oireita on kyllä ja nyt on Dpo12 ehkä! Varmaksi en sano, voi heittää suuntaan tai toiseen. Mutta jos ei v-loppuna menkat ala, niin ma testaan uudestaan! :) Lähden reissuun koko v-lopuksi ja ma alkaakin taas jo työt! Ja jos menkat alkaa v-loppuna, niin hypin kattoon jo siitäkin! :)

Tupakointi voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista siinämielessä, että se supistaa verisuonia ja näin ollen heikentää kohdun toimintaa. Lisää myös keskenmenonriskiä, tämän saman takia, kun istukka ei toimikaan normaalisti. Miehellä se huonontaa siemennesteen laatua. Jos miehellä ei ole siemennesteessä ongelmia, en usko tupakan paljoa vaikuttavan. Mutta jos on jo valmiiksi huono liikkuvuus, niin silloin kannattaa miettiä lopettamista. Me emme miehen kanssa kumpikaan ole ikinä polttaneet ja meille ei silti ole tullut lapsia. Ystäväni poltti tupakkaa paljon ja hänen miehensä myös. Kerrasta tuli raskaaksi ja tervevauva syntyi.
 
  • Tykkää
Reactions: millionnea ja Saspa
Huoh, odottavan aika on pitkä :D Tänään on siis vasta kp 2/27-28... No, viikonloppuna pääsee jo harjoittelemaan ;)

Olin pitkään kahden vaiheilla sen suhteen, että lähdenkö tikuttamaan ovista, koska mä en niihin **** tikkuihin saa tasavahvoja viivoja, vaikka hyppisin tasajalkaa :D Päätin nyt kuitenkin tämän(kin) kierron tikuttaa, vahvistusta haen sitten digitestistä jos epäilyttää...
 

Yhteistyössä