Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

ON: Menkkamaista jomotusta oli illalla?? What's was that, nyt on vasta kp 7/27-28?? Ovistikku dipattu tästä syystä, mutta puhdas 0 täälläkin :) Kiirettä pitänyt, kohta pitäis taas reissuunkin lähteä. Ukko lähtee huomenna, joten tänään tallettelua "just in case..." ;) Seuraava tallettelumahdollisuus on vasta kp 12-13/27-28...

Ja coffeebreak, onnea :heart:

Madeia: Mulla vähän sama tilanne. Tuhrua tullut nyt 4-5 päivää ja parina aamuna ihan kunnon vertakin ja olen luullut että menkat alkaa. Mutta sitten väheni ja muuttui ovismaiseksi limaksi. Mulla tulee aina tuhrua ennen menkkoja mutta erilaista ku nyt, ja nyt alkoi aiemmin kun yleensä.. Mä olen kyllä himotestaajana jo testannut negan kahtena aamuna eli tuskimpa raskaana olen. Oireitakin oli kovasti olevinaan tossa mutta eiköhän ne menkat ala näillä näppäimillä.

Toivottavasti sulle olisi plussaa tulossa kuitenkin ;)

Jos miehellä ei ole siemennesteessä ongelmia, en usko tupakan paljoa vaikuttavan. Mutta jos on jo valmiiksi huono liikkuvuus, niin silloin kannattaa miettiä lopettamista.
Tätä minäkin ajattelen. Meillä tosiaan ykköstä tehtiin melkein kaks vuotta ja toiselle taitaa tulla matkaa enemmänkin. Ja mies syö tuota purkkaa ihan jäätävästi! Syönyt jo neljä vuotta. Alkaa jo vaikuttamaan verenpaineeseen yms. Ja stressiä töissä, väsymystä yms. Tekee jatkuvasti ylitöitä mikä on aika hanurista. Mä poltin ennen plussaa. Nyt koht neljä vuotta ilman. Mies lopetti hieman aikasemmin mut jäi koukkuun tohon purkkaan. Oma kierto niin selvä ja tasanen ja kun yksi lapsi jo maailmas on niin tuntuu niin raskaalta lähteä lääkäriin. Mä olen edelleen kahden vaiheilla. No, ajanvaraus on taas aamulla et jos sitten siel kävis.

Täällä masennellaan madden vauvauutisia, toisaalta taas olen hyper onnellinen hänen puolestaan. Odotellaan ovista ja tarjotaan miehelle tavallista purkkaa..... Aika raskas mieli.

Ja tilasin taas paketin ovistestejä ja raskaustestejä. Vaikka sen oviksen tunnistankin niin jotenkin on mukava saada varmuus asiasta.
Mua vaan niin ärsyttää kun miehen suku painostaa toiseen lapseen. Jaolen heille sanonut suoraan et ei niitä niin helposti kaikki saa. mut ei. just viikonloppuna poika oli mummulassa kylässä ja kun kävin hakemaan niin täti alkoi selittään et O(lapsemme) haluaa vauvan, pikkusiskon tai veljen. Hän itte sanoi et tykkää vauvoista.... plaa plaa. Mä vain tokasin et niin, mistäköhän niitä noin helpolla sais, haluamalla.

Täällähän alkais kohta kierto loppumaan ja olo on TAAS flunssanen tai siis palelee vaikka just viikko sitten kävi kuumeen puolella:headwall: Lisäks oon tuntevinaan kamalaa vihlovaa kipua alavatsan sivuilta yskiessä..Mutta testiähän en tee ennenkuin kunnolla vuoto myöhässä tai ihan selvät oireet..(niin varmaan:D) no tänään käytän äitiä kaupassa niin sen nähden en kyllä osta:p
Paljon ovis/raskausplussia nyt kaikille:)

millionnea Toivon et olis mut eikös toi oo vähä turhan aikasta jos ovis oli vasta 28.8 ja toi vuoto tuli 31.8..tiedä sitten mitä tää kroppa suunnittelee..

Toka päivä töissä ja mun kroppa huutaa hoosiannaa..jestas,en muistanukkaa et toi on nui fyysistä hommaa :D onneks enää huominen ja sit alkaakin viikonloppu :)

Keskiviikko 4.9.13

Yritys/TJOTtailu alkanut

Okaasan.................kp 51/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.

<3<3<3.................kp 48/26-28..............................ya 5/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 45/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
OneMore?................kp 44/27-28.......................................................3.

-PikkuMyy-.............kp 34/36................yk 13...........ya 1/12........1.
avantasia(27)..........kp 31/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 31/28...................yk 5.............ya 4/13........1.

karwis......................kp 29/36...................yk 3..........ya 6/13.........3.
-tanjuli-..................kp 28/29-50...............................ya 7/12.........1.
plussatuulia..........kp 27/25-30..............yk 1............ya 8/13.........
antenni.................kp 27/28-34................yk1..........ya 9/13.........1.
ToKa89...................kp 24/30-32..............yk 2..........ya 7/13........1.
min--3.....................kp 24/?.....................yk 1..................................5.
Penni79..................kp 23/23-26..............yk 10............ya 2/13.........2.
Nenna81.................kp 21/28-31..............yk 6............ya 3/13.........3.
Karmini.....................kp 20/26-28.............yk 2..............ya 7/13.........2.

harjoituskappale........kp 13/30-37............yk1..............ya 8/13..........2.
Ansku_87................kp 11/28-30............yk 5.........ya 5/13............1.

Menhit....................kp 10/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
millionnea................kp 9/36....................yk 16.......ya 2012........2.
pinkkihevonen.........kp 9/25-27.............yk 16........ya 8/12..........1.
juliesisko(26)...........kp 8/26-28..............yk 7............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 8/27...................yk 5...........ya 4/13.........4.
Madeia..................kp 3/28-30...................yk 2..........ya 8/13.........3.
Markke...................kp 2/30-32................yk 14.........ya 6/12........2.
Niiskulineiti86...........kp 1/33..............yk 10.............................1.

Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/2013........3.

Day Past Ovulation

Okaasan..................DPO 31
Markke....................DPO 14
antenni...................DPO 12
Karmini...................DPO 7

Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV, Nannahh

Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn

Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5), moulin rouge, Heku (yk10), saspa (yk3)

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

Päivittäjät:
-PikkuMyy-

Listalle haluavat ilmoittakaa ainakin tummennetut kohdat: nimimerkki, kiertopäivä ja kierron kesto, monesko yrityskerta/-kierto menossa, koska yritys on aloitettu ja monennestako haaveilette.

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.

+++++ PLUSSARIKASTA SYYSKUUTA+++++

Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>

Viimeksi muokattu:
Täällä ei tätsää näy vielä. Outoa kuinteki ettei ole minkäälaista oloa et ois menkat alkamassakaan kun yleensä niitä on. Parempi ois tulla nyt niin sais kierron taas alotettua ja uuteen yritykseen tai sitten se plussa sais tulla. Ikinä ei ole ehkäsyn lopettamisne kanssa ollut mitää ongelmia.

Huomenta kaikille :)

Tinttu85 mulla oli kans tuollaisia omituisia tuntemuksia vaikka kierto vasta alkumetreillä! Eli eilen (kp7/26-28) aamupäivällä tuli semmosta ihan vetistä valkovuotoa, kauppareissulla tuntu kokoajan että olisin pissannu housuun :D ja illemmalla sit nippaili vatsaa ja särki oikeaa reittä; mulla usein oviksen aikaan särkee jalkoja! Noh, nyt sitten ei taas oo mitään oireita enkä sitten tullut ovistestiäkään kokeilleeksi vaikka se eilen mielessä oli monta kertaa... Mutta tosiaan ihmetytti kans että mitä hittoa tää on?!?!

Noh, mies lähti tänä aamuna viikon työreissulle joten tässä nyt ei auta kuin seurailla tilannetta, ehtiikö miekkonen ovulaatioksi takas kotiin :)

juliesisko täälläkin mies lähtee reissuun :D ja meillä näyttäis olevan sama kiertopituuskin, ainakin noin suurinpiirtein ;) Onneksi meillä ei ukko ole reissussa yksinään ku torstai-iltaan, sitten vietetäänkin viikonloppu taas yhdessä :heart:

Viimeksi muokattu:
FLV
Harmi, että Medeian menkat alkoi. :(

Tinttu85 jospa ovis malttaisi odottaa viikonloppuun. :)

Mä odotan malttamattomana, että menkat alkais. Tässä viikon sisään ne pitäis tulla ja sitten taas alotetaan yritys täydellä tohinalla. :D

• Tykkää
Reactions: Tinttu85
Tittidiii!! Mun menkat alkoi!! :D En ole ikinä ollut näin onnellinen menkoista! :heart: Meinaan mie en syönyt tässä kierrossa lääkkeitä, eli luomusti alkoivat! Taidan siis ovuloida oikeasta munasarjasta ja joka toinenkk. Siis epäilen näin. Koska nyt tuntui kovaa nipistystä oikealta ja kaksi kiertoa sitten sama juttu. Eli mulle voi merkitä kp 1/33 . Lääkärikäynti on 3vko päästä.

No joo, flunssainen olo jatkuu kera kuumeen ja tällä erää korkean sellaisen. Mieskin on iltavuorossa niin ei paljon saa levätä:(
Oireita ei raskaudesta ole..tai tässä päänsäryssä ja kuumeilussa ei kyllä mitään erota oireista mut menkat tähän samaan olis kyllä vähintään odotettua..niin heikko olo muutenkin:O
Toivottavasti muilla menee paremmin:)

Yhteistyössä