Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

heips!

täällä tulee punaista vuotoa, mutta vielä onneksi melko vähän. toivonkipinä siis itää edelleen=)

minäkin toivon samaa, kuin Daisy D. et oireettomuus olis se juttu, kun tämä kierto on ollut aivan erilainen kuin aiemmat. ja tätä ei voi kuvitella, kun siis yleensä tissit kipeänä ennen tätiä ja kun se täti sitten paikalle kurvaa, niin kivut on viime kierroissa olleet aivan mahottomat ekana päivänä. nyt ei mitään:confused:

toivottavasti, juliesiskosulla ei ala vuoto, kun mulla näyttää huonolle...

Penni79: kyllä kuule tais tänään just se ovis olla! Oli meinaan sellaset kananmunanvalkuiaisvuodot että oksat pois :D ja alavattaa poltti ja vihlo niin pirusti, että nyt tais simpat lähtee matkaan ihan sopivasti :) edeltävät pupuilut oliki sit jo ke-pe.. Mutta nyt sormet ristiin, et tärppäis <3

• Tykkää
Reactions: Saspa
iltaa

tinttu mä käytän tuotakin omien tuntemuksien tukijana. mä oon ollut aika luottaivainen sen suhteen. ihmettelinkin joskus aiemmin täällä että juurikin tuon perusteella mun kierrot olis venynyt 35 päivään :O Rupesin nyt vielä katsomaan että sun kierto päivät on sit vissiin kans venynyt tuon laskurin mukaan?

onnea plussanneille taas :heart: ja usille teretulemast ;)
Ja pinkkihevonen peukut pystys ja sormet ristis ja toivottavasti pysyy mukana!! =)

omaa napaa taas tähä lopuuksi!
kävin siellä nuorimmaisen neuvolas ja siellä sattuu olemaan soittotunti niin kysääsin äippänla:n puolelta ja sainkin ilmaiseksi testata siel sitten ja negaa näytti ainakin vielä mutta en tiiä sitten onko kääntynyt roskis haamuksi vai ei.
Olojahan taas olisi. nännit kipiänä, ja varsinki vasenta oikeen vihloo. väsy, menkka jomotukset, tukkoonen, lämmöt koholla siin 37 tuntumas, herkkis on taas tullut : / ja turvottaa ja pissalla ravaus on jotain ennen kuulumatoonta ja jano sekä nälkä.. :D
jokohan pitääs ottaa ne pinkit lasit ppois silmiltä :whistle: jottei kovin korkeelta tippuus taas kerran. kp on sen 24 menos..

Saspa

No siis kun se ilmoittaa myös, että mun kierron pituus on 27 ja samalla se väittää, että täti tulis 28.8. ja se ei käy mun järkeen, koska kp1 oli 31.7. -> mun matematiikalla tänään on kp 27/27? Eikö 28.8. olis silloin jo 29/27?

• Tykkää
Täällä uusi jännä päivä.

Menkat ei eilen alkaneet, mikä oli suoranainen ihme! Sillä juuri kun eilen pääsin sanomasta että mulla ei menkat enteile/oireile mitenkään ennenkuin vasta vuodon alkamishetkellä... Siis kipu alkaa AINA vasta sillä samalla siunaamalla ku "hanat aukeaa". niin eilenpä illalla sitten vatsaa jomotteli ja poltteli just sillä lailla kun mulla jomottelee sillon kun vuoto alkanut. Mutta ei tullu vuotoa ei! Heräsin tänä aamuna klo. 5 kamalaan pissahätään (ei yleensä veskiin tartte heräillä) ja tajusin että sama juttuhan oli eilen aamullakin. Mutta lukuisten aikaisempien pettymysten, kuviteltujen oireiden ja korkealta tipahtamisien takia EN SUOSTU uskomaan että voisin olla raskaana.. En ennenkuin menkat olis kunnolla myöhässä ja saan testiin plussan. Enkä myöskään aijo hätäillä testaamisen kanssa. Odottelen rauhassa ja asennoidun täysillä siihen että tänään alkaa menkat. :popcorn:

Keskiviikko 28.8.13

Yritys/TJOTtailu alkanut

Okaasan.................kp 44/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
Markke...................kp 43/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
<3<3<3.................kp 41/26-28..............................ya 5/13........2.

kahvikuppi(27).........kp 38/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
OneMore?................kp 37/27-28.......................................................3.
juliesisko(26)...........kp 31/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.

Tinttu85.................kp 29/27...................yk 4...........ya 4/13.........4.
Niiskulineiti86...........kp 27/28-33..............yk 9.............................1.
-PikkuMyy-.............kp 27/36................yk 13...........ya 1/12........1.
saspa.....................kp 26/28-34..............yk 3...........ya 5/13.........4.
avantasia(26)..........kp 24/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 24/28...................yk 5.............ya 4/13........1.
Madeia..................kp 24/28-30...................yk 1..........ya 8/13.........3.
karwis......................kp 22/36...................yk 3..........ya 6/13.........3.
-tanjuli-..................kp 21/29-50...............................ya 7/12.........1.
plussatuulia..........kp 20/25-30..............yk 1............ya 8/13.........
antenni.................kp 20/28-34................yk1..........ya 9/13.........1.

ToKa89...................kp 17/30-32..............yk 2..........ya 7/13........1.
min--3.....................kp 17/?.....................yk 1..................................5.
Penni79..................kp 16/23-26..............yk 10............ya 2/13.........2.
Nenna81.................kp 14/28-31..............yk 6............ya 3/13.........3.
Karmini.....................kp 13/26-28.............yk 2..............ya 7/13.........2.

harjoituskappale........kp 6/30-37............yk1..............ya 8/13..........2.
millionnea................kp 2/36....................yk 16.......ya 2012........2.
Menhit....................kp 3/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
pinkkihevonen.........kp 2/25-27.............yk 16........ya 8/12..........1.

Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/2013........3.

Day Past Ovulation
Okaasan..................DPO 24
Markke....................DPO 7

Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV, Nannahh

Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn

Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5), moulin rouge, Heku (yk10)

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen

Päivittäjät:
-PikkuMyy-

Listalle haluavat ilmoittakaa ainakin tummennetut kohdat: nimimerkki, kiertopäivä ja kierron kesto, monesko yrityskerta/-kierto menossa, koska yritys on aloitettu ja monennestako haaveilette.

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.

+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++

Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>

Viimeksi muokattu:
Täällä rupee olee jännät paikat ja tänää aamulla testattu haamujen haamu, vähä musta vois punertaa mutta negaksi tulkitsen edelleen. Flunssaki koittaa jo lähtee mutta hervoton yskä vaivaa edelleen. Samoin että semmosia kipukohtauksia on tullut mahaan aina välillä. Saas nähä saako sitä plussaa mutta siihen en usko ennenkun nään omin silmin :)

• Tykkää
Reactions: Saspa ja Penni79
Voi kun nyt Karminin enneuni pitäisikin paikkansa ja saisin vihdoin plussan!!
Toiveet on heränneet kun tunsin sen nipistyksen kp13, samaan malliin kun silloin kun esikoinen sai alkunsa. Samalta puoleltakin tuntui - varmaan munasolu irtosi vaikkakaan en sitä ovisplussa saanut/ehtinyt bongata? Liittyisikö tämä palelukin sitten tohon ovikseen, parina iltana olen ollu ihan jäässä nukkumaan mennessä ja yöllä herännyt hikoilemaan. Turvotus jäi oviksesta päälle myös mitä ei ole ennen jäänyt. hormooonit vissiin toimivat siis tässä kierrossa - hyvä merkki sekin tulevia kiertoja aatellen jos nyt ei tärppää.

Saako liittyä porukkaan mukaan? :)
Madeia..............kp 23/28-30...................yk 1..........ya 8/2013.........3.

Testailun aloitin sunnuntaina, jotain haamuja/viivanpaikkoja olen saanut. Kuvia löytyy hätähousut-ketjusta :D Oviksen jälkeen tullut punertavaa/oranssia limaa, onko muilla tällaista ollut?

Penni79 kyllä se olisi jo meidänkin aika saada ne plussat! Peukutan sinun puolesta! =) Niinkuin kaikkien muidenkin!

Mullakin oli muuten tässä kierrossa joku extra super ovulaatio, en siitä tainnut mainitakaan sillon? Kun siis kp16 illalla sain sen plussan niin kp17 aamupäivällä iski semmoset jomotukset vatsaan että piti kävellä kaksinkerroin sohvalle makailemaan hetkeksi. Munasolu siis ilmeisesti irtosi juuri tuolloin ja en muista kyllä koskaan ennen sitä tunteneeni noin selkeesti.

juliesisko mulla oli ilm. edelliskierrossa sellainen, nyt jälkeenpäin oon vaan pähkinyt. Hirveä vatsakipu iski kp 19-20 (en nyt muista kumpi :rolleyes: ), veti mut kaksinkerroin sohvalle (ja kuumaan suihkuun, vähän kuten silloin kun supistuksia tulee)... Jouduin ottamaan grammasen panadolin ja lämpötyynyn mahan päälle.

Huomen arvon naiset!
Alkuun tottakai ONNITTELUT plussanneille!
Tervetuloa uudet!
ja peukut pystyssä jännäilijöille!

Ja mulle saa päivittää kp1 tänään

paska. kai se on pakko vain sit myöntää et täällä on jotain todella vikana. en jajsais ja haluais lääkäriin mennä mut onhan tää ihan naurettavaa. täytyy katsoa siirrynkö tonne lapsettomuus puolelle vai mitä teen. ottaa vain ankarasti päähän. kohta aktiivista yrittämistä vuos takana ja sitä ennen vuos oli ilman ehkäsyä mut en niin seurannut kiertoa yms.

lääkäriin siis soitan mä.

yöllähän se sit täti sit tuli ja herätti vielä. kivut alko kolmen jälkeen yöllä ja näin samoihin aikoihin aivan sekoa unta raskaustestin tekemisestä -en ole ikinä nähnyt unta, ett testailen, tulosta en tosin unessa nähnyt. no, juoksin vessaan ja tadaa, vuoto alkoi. yritin laittaa nukkumaan, niin kivut oli niin kovat, että hain 1g paratabsin et sain nukuttua.
nyt kävin tunnin lenkin koirien kans ja taas on vatsa tulessa, mut vuoto ei vielä kovin runsasta. itku näiden kipujen kanssa!
muuten olo aivan normaali, olen niin tottunut jo tähän, että jäämme odottelemaan vain ens kuun lääkäriaikaa.

kp1/25-27 ja yk16

Apua?! Mitä tää meinaa,oon tota ovista koittanu bongailla muutaman päivän. Eilen ei tikkuun tullu viivaa ei millään,tänää oli tos 11sta kieppeillä kauheen vahva viiva (mut ei musta vahvempi ku testiviiva) ja äske testasin taas niin tuli vaan haalee viiva..
Mitä tää nyt tarkottaa,menikö kierto harakoille vai mitä hittoa?

tein tääl kans testin tänään ja haamujen haamun siitä sain.. yritin kuvaa lisätä mutta ei se anna lisätä tuonne aijaan sivuulle jotta saisin sen tänne linkitettyä.
palaan krijoittelemaan ja lukemaan teidän jutut kun saan selviettyä tuota ongelmaa..

saspa

kp 2/29-36
Eilen selvis että kilpirauhasarvot on pitkin härän pyllyä. Toivottavasti kerkeis lääkityksen nosto auttaa jo tässä kierrossa, jotta ois paremmat mahdollisuudet raskautua! Ei auta kuin toivoa ja odottaa :)

Tintulle puhkun kunnon plussatuulia, samoin myös muille piinailijoille!

Saspa Kyllähän tuolla punaviiva vilkkuu, vahvistumista sille :heart:

Viimeksi muokattu:
Täällä ei vuotoa vieläkään.. Mutta omituisesti tänäänkin iltapäivällä polttelevaa jomotusta tuntui alavatsalla. Nyt illalla sitten tuntunu aikalailla keskellä alavatsaa, ehkä aavistuksen vasemmalla puolella semmoista ihmeellistä tykytystä. Alkaa vähän tuntua vatsa turvonneeltakin ainakin housujen "ahtaudesta" päätellen. Menkkoja odotan vielä huomisen, jotenkin vahva tunne että ne alkaa kumminkin jo ensi yönä :(

En vaan niin yhtään halua antaa itelleni toivoja raskaudesta kun se pettymys on niin kamalan suuri sitten jos/ kun.... Vaikka tuo menkkamainen juilinta vatsassa ilman vuotoa on kyllä erittäin ennenkuulumaton juttu mulle!

Karmini: Joiillakin se lh huippu menee tosi nopeeta ohi! Esim mulla. Just tässä kierrossa kävi noin et eka ekana testiaamuna ihan haamu, sitten melkein tasavahva seuraavana aamuna, mutta samana iltana jo ihan haalea taas. MUTTA mulla nousi 2 pv tuosta melko vahvasta viivasta lämmöt ja tuntui nipistys muniksissa. Eli tod.näk ovuloin.

Lääkäritkin vinkkaavat testaamaan ovista kahesti päivässä, ja näyttäs siltä että liuskilla voisin testata jatkossa jopa 3 x pvä koska huippu tuntuu menevän aina mullla iltapvä/alkuilta aikaan. Digi puolestaan saattaa hymyillä "ei- tasavahvoillakin " viivoilla ja sillä olenkin aamupisusta ainakin ennen aina plussan löytänyt. Kandee kokeilla niitäkin?

Saspalle: Toivottavasti viiva vahvistuu!!!

• Tykkää

Yhteistyössä