Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Maanantai 8.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 108/?...............yk 1...........ya 12/12.......1.
*Taike80(32)..............kp 104/28...............yk 12.........ya 2/12.......2.

ralliruutu...................kp 47/29...............yk 6...........ya 10/12.......1.
äippä 84...................kp 45/29...............yk 4...............................4.
miss_piggy(31)...........kp 44/?.................yk 9...........ya 2/12.........1.
Miukula....................kp 41/?..................yk 4...........ya 10/12.......2.

-tanjuli-....................kp 37/29-50...........................ya 7/12.........1.
Slartibart..................kp 36/29...............yk 6...........ya 3/12..........1.
reason.....................kp 34/28...............yk 12..........ya 5/12.........1.
verppu.....................kp 32/28................yk 4...........ya 10/12.......1.
Annatto...................kp 31/30................yk 4...........ya 9/12.........1.
aotearoa..................kp 30/30...............yk 3.................................3.

MannaM...................kp 27/32-42...........yk 3...........ya 12/12........2.
Pippuri85*................kp 26/??.................................ya 3/13.........3.
NeitiT......................kp 24/28................yk 3.................................
NuNutin..................kp 23/33................yk 2...........ya 2/13..........3.
Nomppeli.................kp 23/27-29...........yk 2...........ya 2/13..........2.
juliesisko(26)...........kp 22/26-28............yk 1..........ya 3/13..........2.
sydäntähti...............kp 22/29-34............yk 1..........ya 3/13..........3.
FLV.........................kp 22/26.................yk 3...........ya 1/13.........3.
Markke...................kp 21/30-?.............yk 9...........ya 6/12..........2.

Linttu.....................kp 19/33................yk 3...........ya 1/13..........3.
manije....................kp 17/30-44...........yk 1...........ya 3/13..........2.
Penni79..................kp 17/25-26...........yk 4...........ya 2/13...........2.
Klementiini...............kp 16/28...............yk 1...........ya 3/13...........3.
Jeccika...................kp 15/26-28...........yk 6...........ya 11/12.........3.
Wuf.......................kp 14/29................yk 2...........ya 3/13...........2.
jonnamo(20)............kp 13/30-33............yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 13/28................yk 1............ya 3/13...........1.
Beyond...................kp 11/33................yk 6............ya 10/12...........
Alexandra89.............kp 11/28-30...........yk 4............ya 1/13...........1.
pinkkihevonen.........kp 10/27...................yk 10............ya 8/12..........1.

Sanna-M.................kp 9/25-32....................................................
avantasia(26)..........kp 9/33.................yk 5................................3.
Mom09....................kp 6/34................yk 11..........ya 6/12..........2.
Kolibrinkukka............kp 6/28-30.............yk 5...............................2.
-PikkuMyy-...............kp 4/36...............yk 12.........ya 1/12.........1.
SuAnn......................kp 3/35................yk 5...........ya 6/12.........1.
Hassel......................kp 3/29-30...........yk 4.........ya 1/13............
katrinainen...............kp 2/26-29..........yk 2............ya 4/13.........3.
Mijau(23).................kp 1/30..................yk 2..........ya 3/13..........1.




Day Past Ovulation:
Pippuri85*.........................DPO 10
sydäntähti.........................DPO 7
Miss_piggy.........................DPO 3



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka



Plussanneet:
Maaliskuu2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Pääsisinkö listalle mukaan? Meillä kolmatta toivotaan tyttöjen 08 ja 09 lisäksi. Ekaa oikeaa yrityskiertoa mennään, vaikka harakoille tämä onkin menossa perheessä riehuneen noroviruksen takia. Ovulaation aikaan oksennettiin koko joukko ja sänkyyn päästiin miehen kanssa vain kp 6 ja 17 eli metsään on menossa tämä kuukausi. Ensi kuussa siis oikeasti yrittämään :).

Tiedot

katrinainen.......kp 26/26-29......yk1....ya14/13.......3.

Lähden nyt tutustumaan pinoon ja teihin pinoilijoihin, jotta pääsen paremmin mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Tervetuloa katrinainen :wave:

Täällä ei edelleenkään mitään mainittavia tuntemuksia tai muutakaan.. Menkathan ne alkaa ensiviikonloppuna, ellei oo tärpännyt :) tuntuu kyllä aivan mahdottomalta ajatukselta, että nyt olis tärpännyt kun niin kauan ollaan tuloksettomasti yritetty. Mutta toisaalta tuntuu, että voisihan vaikka tärpätäkin, kun muitakin haaveita tässä olen saanut käymään toteen.. Jos vaikka alkaisi muutkin palaset loksahdella paikoilleen?
Niistä muista haaveista nimittäin... Toteutin VIHDOINKIN unelman mistä oon haaveillut teinitytöstä saakka. Nimittäin lähden Pariisiin! :heart: Varasin tänä aamuna lennot ja hotellin, lähden kesäkuussa juuri syntymäpäivänäni. Hyvä ystävä lähtee mukaan oppaaksi, hän kun on käynyt Pariisissa ennenkin ja osaa puhua täydellistä englantia sekä ranskaakin aika hyvin, itselläni on surkea kielitaito :snotty: En malta odottaa että pääsen näkemään Notre Damen katedraalin, riemukaaren ja Eiffel tornin! Ja pääsen kiertämään kaikki ihanat ravintolat, kahvilat ja suklaapuodit. Pakko saada hehkuttaa tätä joka suuntaan, en vaan voi uskoa että tää on totta! :D
 
Jeps, näin täällä sitten kävi: SuAnn......................kp 1/35................yk 5...........ya 6/12.........1. Ja eikun uuteen kiertoon! Ainakin terot toimi eli kp 25 aloitin ja torstaina otin viimeisen tabun. Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)
 
Heipä hei!

Ilmoittaudun tännekin mukaan. Värejä en saa näkyviin, mutta kolmatta yritetään kp28/30. Yk 3. Fiilistä ei oo positiiviseen suuntaan, joten ei tainnu tärpätä! Edelliset lapset saaneet alkunsa huhti-toukokuussa joten josko silloin taas :)

Plussa onnea ja dietti tsemppejä! Itse pitäis alkaa käymään lenkillä, kuinka tylsää se onkaan!
 
täälä nippaillu vattasta iltasin menkoista asti, limaaki tulee koko ajan.. tosin ainoa sinkuva kirkas tuli kp 7, mutta koko ajan tullee tuota valkkaria ja paljon.
Noh on tässä kp4 lähtien ihan riittävästi seksiä ollu :D
tänään 13/26-28..
 
Hei!
Minut voisi lisätä taustailijoista taas listalle.
pinkkihevonen....kp9/27....yk10.......ya8/12......1.lapsi

ei tunnu taustailukaan auttavan tässä asiassa.
ensimmäiset ovistestit tilattu, lääkäriaika varattu (jos vaikka munatorvet tukossa?!) ja
kärsivällisyyttä kasvateltu. :) lääkäriin pääsen joskus kesäkuussa.
 
Pinkkihevonen Tervetuloo takasi listoille! :)

aotearoa ja katrinainenTervetuloa teillekin! :flower:

juliesisko Oi vitsi että kuulostaa hyvältä! Ja vielä syntymäpäivänä sinne! :heart: Ja ties vaikka ny ois tärppi käyny, sillo ku vähiten sitä odottaa.. :) Kauan olette reissussa?

SuAnn Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :hug:
 
Verppu kyllä mustakin näyttäis vahvistuneen toi alemman kuvan viiva! =)

aotearoa eikö sulle löytyis lenkkeilykaveria? Yksin se kieltämättä on tylsää toi lenkkeily : / mulla on kolme koiraa joten lenkkeilyseuraa löytyy aina! Itseasiassa en usko että tulis lenkille edes lähdettyä ilman nuita koiria! Mulla kun taas on kauheen vaikee löytää "sopivaa" ihmisseuraa lenkeille kun oon kauheen nopea kävelijä (pitkät jalat) :D Siellä sit toiset kipittää hiki hatussa mun jäljessä ja huutaa että oota nyt hyvä ihminen! Täällä tiet on nyt mukavasti sulaneet sen verran että poika pääsee ajamaan polkupyörällä joten käydään sit lenkkejä porukalla niin että poika polkee ja mä hölkyttelen koiran kans matkassa :)

miss_piggy mulla sama juttu! Kuinka mahtavasti lähtee päivä käyntiin kun käy ensimmäiseksi herättyään lenkillä! Jos ei tuu mentyä lenkille niin mulla se aamu sit tuppaa alkamaan kahvilla ja tupakalla ja voin kertoa että hieman antaa erilaisen olon :D Nyt vaan ollu täällä niin kovia aamupakkasia että on jääny noi aamuiset lenkit tekemättä arkisin :ashamed: Näin viikonloppuisin tulee käytyä kun ei tartte startata klo.5 vaan voi nukkua myöhempään ja sit kerenny jo lauhtuakin vähän.

Omaan napaan ei edelleenkään mitään ihmeellistä. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan.. kp20/26-28 ..tuossa muuan päivä kyllä mietin, kun mulla silloin (olikohan kp16) tuntui niitä nippailuja vasemmalla puolella alavatsaa ja sitten vielä semmosta kuumottavaa jomotusta.. Että olisko mulla kuitenkin voinut olla ovis vasta silloin? Viimeksi mun kierto venyi 32päiväiseksi... Jos tääkin kierto tulis olemaan noin pitkä niin ovis on todellakin voinu olla myöhemmin. Sen hymynaamanhan sain kp13 mut samana iltana join kevyen humalan. Olisko alkoholi voinu sitten tuossa vaiheessa vielä siirtää itse ovulaatiota? Oon lukenut että niin vois käydä... ?
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
juliesisko: Ilmeisesti se lenkkiki ois muuten tehokkaampi, jos sen tekis tyhjällä mahalla, ite en vaan jaksa jos en ensiks syö ees alle jotain pientä aamupalaa :) Kahvista oon itteni vierottanu, juon yleensä aamulla teetä ku musta tuntuu että kahvi saa mulla mahan sekasin.
 
Mä käyn tyttö selässä rinkassa mettälenkeillä niin että koiratkin pääsee mukaan. Se tuntuu kyllä tuovan lisätehoa kävelyyn tuo reilu 8 kg paino joka kokoajan kasvaa! Kohta kun pääsee metsään sellaisille epätasaisille maastoille niin johan siinä pitäs lihaskunnonkin kasvaa ainakin reisiin ja pakaroihin. Meillä on sellanen Haltin naperorinkka mihin saa valjailla lapsen kiinni. Myös manduca on mutta siihen on aika änkeminen toppakuteissa. No, kohta ei niitäkään enää tarvii.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hyi hitto tätä valkkaria :$ ja nyt vasta kp8 mikä pitäis ainakin olla kuivaa kautta..
Kroppa tuntuu olevan sekasin..Jospa se ovis sitten tuliskin tässä kierrossa aikaisemmin..
Tervetuloa uusille :wave:
Penni minkä ikäiseen asti tuo rinkka menee? tyttö kun täytti vuoden niin kannattako sitä enää ostaa..Rintarepussa on vaan niin hankala kantaa jos pitää rymytä :D
 
Verppu jäi vastaamatta sun kysymykseen, että menen sinne pariisiin torstai päivänä ja palaan seuraavana maanantaina. Että en sen kauemmin ole :) Tässä olis tän kuun loppupuolella viellä naisten kanssa parin päivän reissu Tallinnaan ennen Pariisia :heart:

miss_piggy mulla tulee kans huono olo jos ihan tyhjin vatsoin lähen lenkille mut otan vitamiinit ja juon ison lasin vettä ensin! Se auttaa mulla ainakin jaksamaan lenkin. Mulla tulee arkena juotua kahvia 1kupillinen aamulla, illalla en juo usein ollenkaan enää. Rooibos teetä juon paljon. Mut näin viikonloppuisin tulee juotua kahvia aika paljon :( Ja sen kyllä tuntee vatsassaan sitten!
 
Naperorinkkaa voinee käyttää vielä 2-3 vuotiaankin kanssa jos ei ole kovin painava lapsi. Kyllä tuo aika tilavalta näyttää tuo istuin osa, varsinkin ilman toppakuteita päällä. Oiskohan se painon mukaan? Kyllähä Manducaakin kehutaan että taaperoa voi kantaa selässä useemman vuoden niin varmasti tuo ainakin saman kestää..

tyttö on nyt 8 kk ja siro 8 kg ja ilman vanu/toppapukua olisi vielä aika iso se istuin osa. kai se on tarkotuskin aloittaa käyttää vasta kun lapsi istuu jotenkin ainakin tuettuna eli näihin aikoihin juuri.
 
Onnea onnea verppu! On ihan selkee!

Mulle voi laittaa kp1. Noroviruksen takia en ekasta yk:sta enempiä odotellutkaan. Nyt hyvillä mielin tähän kiertoon satsaten. Olen menossa keskiviikkona Roomaan,joten paljon kivaa tiedossa täällä.

Kuntoilusta, olen itse himoliikkuja. Käyn jumpilla ja salissa 5-6 Kertaa viikossa. Liikkuminen On ihanaa.
 
Juuh....ei ne testit valehtele...

Kp 2 /29-30....yk 4.....yritys alkanu 1/13

Tosin nähtäväks jää, että jatkuuko yritys vai oliko lapsiluku täynnä. En haluis enää ens vuoden vauvaa, kun taas koulunalotukset yms menis vuodella eteenpäin :/ .
 
Kiva kun tulee luettavaa :)

Mä en harrasta juoksemista millään muotoa, mutta lupasin lähteä HCR juoksee sen puolikkaan maratoonin. Viimevuonna lähdin kylmiltään (kirjaimellisesti). Jos tänä vuonna olis edes yrittänyt hölkätä ensin x) Ja yksin lenkkini tekisin, saa mennä omaa vauhtia ja kuunnella musaa. Kun vain sais mentyä! Lenkki muuten tyhjään vatsaan ei vaikuta kalorien kulutukseen juurikaan, puhuttiin muutan sadan gramman painonpudotus voitosta vuositasolla?! Sitä varten ei kannata olla syömättä :) tärkeämpi se että syöt riittävästi.

Menkat alkaneet ja vietävä jos sitä ens kierrossa tärppää, tulee mokoma synttärisuma!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Ja hyperisti Onnea plussa-tikkuiselle!!
 
Mä en kuntoile :ashamed: Tai no joo,tietysti ne "pakolliset" lasten kans ulkoilut ja muu hyötyliikunta,
mutta en siis harrasta mitään...en käy lenkillä,salilla,jumpassa tms. : / Noh,kohta voi pyöräilykauden aloittaa,kunhan tää eilen iskenyt takatalvi häviää. Kyllä mä ehkä jonkun lenkkeilyn tai jumpan voisin aloittaakin,mut miehellä on niin epäsäännölliset työajat ja olen täysipäiväinen kotiäiti,joten aina on noi lapset tossa hoidettavana. Mulla onneks on aina raskautumisen myötä tullut sellainen liikkumis- ja ulkoiluinto päälle,ehkä se kohta iskis taas...toivottavasti ;)

Mun mielestä kans, verppu,sun viivat on vahvistunut. Onnea ja tsemppiä! :heart:

Ja uudet, teretulemast!! :wave:

Täällä on nyt muutaman päivän ajan ollut alavatsalla tuntemuksia. Kun nousee ylös,niin "nipistää" tai vihlaisee tuolta jostain munasarjojen läheltä,tai kohdun tienoolta. Myös turvonnut pömpötysmaha on havaittavissa. Se mun ovis tais olla silloin viikko sitten sunnuntaina,kun lauantaina sain ovisplussan. Eli,tarkoittaako se sitä että kierto loppuis sitten tän viikon sunnuntaihin? Jos luteaali (oviksesta-menkkoihin) on sen noin 14 vrk ??
Uskaltaisko perjantaina testata? Silloin mulla olis kp27/?? ehkä 30-33,mutta dpo 12.
Mulla olis kaapissa clearbluen digi r-testi odottamassa :popcorn:
Jos nyt olis tärpännyt,niin vielä ehtis tän vuoden puolelle laskettu aika...aika jännää :D

Edit. Mulla siis tänään dpo 8
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussista =)

Täällä siirrytään nyt odottelijoihin ja jännäilijöihin, ovis on nyt hyödynnetty niin hyvin kuin voitu. Seuraavia kiertoja varten jo mietin, että onko jotain mitä voi tehdä seksin jälkeen, jolla auttaisi mahdollista hedelmöitymistä? Siis pitääkö jäädä pötköttelemään sängylle mahdollisimman kauaksi aikaa sen jälkeen tai jotain muuta?? Onko kukaan perehtynyt tällaiseen? :D

Repuista: Meillä kovassa käytössä ollut Manduca, jossa meni vielä viime kesänä 2,5-vuotias. Taisi tuo 4-vuotiaskn olla siinä muutamia kertoja, kun väsähti kesken kävelyn. Käytetään metsässä liikkuessa, olen siihen tosi tykästynyt! Nyt kun ovat isompia, olen miettinyt noita kunnon kantorinkkoja myös, mutta en vielä ole ehtinyt perehtymään niihin...
 
Mä oon kyllä ollut siinä käsityksessä että aamulenkki tyhjällä vatsalla tehostaa rasvanpolttoa?!? Kun elimistö polttaa sitä rasvaa täysillä, eikä se energia mee sen juuri syödyn aamupalan polttamiseen.. Mutta tiedäpä tuosta sitten! Monenlaisia "faktoja" oon nuista aamuliikkumisista kuullut ja lukenut.

Mä oon ainakin joitain "poppakonsteja" lueskellu tohon raskautumiseen liittyen. Itse jään makaamaan lantio koholla ainakin 15min yhdynnän jälkeen kun on ovulaatio lähellä. Pieni vaiva, eikä se ota jos ei annakkaan :) Luin että sekstaillessa asennon tulee "hiuppuhetkellä" olla sillätavalla ihanteellinen että mies pääsee työntymään mahdollisimman syvälle. Nainen ei saisi saada orgasmia ennen miehen laukeamista, koska emättimen supistelu hankaloittaisi siittiöiden pääsyä kohtuun? Punaviini: puoli lasillista muutamana päivänä ovulaation aikoihin; vilkastuttaa tuolla alakerrassa verenkiertoa ja siittiöillä olis sitten paremmat olosuhteet siellä uiskennella. Aspiriinin pitäis pehmittää kohdun seinämää niin että munasolun on helpompi sinne kiinnittyä. Onhan näitä :D
 
miss_piggy
Mä en harrasta mitään poppaskonsteja, eli en makaa lantio ylhäällä, kyllä ne nuijapäät pääsee kohteeseen ilman kohoasentoaki, onhan se jo kerran todistettu :) Toivottavasti tosta vehnäalkioöljystä on apua mitä nyt oon kuukauden verran syöny.
Aspiriinia/disperiiniä en uskalla syödä, jostain luin että sitäki pitäis vaan lääkärin määräyksellä. Liikuntaa oon lisänny ja terveellinen ruokavalio, siitä se lähtee.Edesauttaa raskautumista ainaki pco:laisella huomattavasti.
 

Yhteistyössä